Monky Skrevet 18. januar 2018 #6741 Skrevet 18. januar 2018 14 minutter siden, Hoppetau skrev: For ikke å glemme innlegget 29.02.16 hvor hun skriver negativt om bloggere som bruker operasjoner for å få oppmerksonhet, hvor hun snakker om de negative opplevelsene med operasjonene sine og t det ikke fikk henne til føle seg bedre heller værre , osv osv osv. Innlegget fremstår som om hun er mot operasjoner og ferdig med det. Skrevet mens hun var i Istanbul for å operere..... Og hu har i tillegg skrevet et innlegg om å ha liten rumpe! Selvmotsigende dame ass!🤣 http://m.sophieelise.blogg.no/1449258609_til_alle_med_liten_ru.html 10
Papirfly Skrevet 18. januar 2018 #6742 Skrevet 18. januar 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod.
BlendaSensitive Skrevet 18. januar 2018 #6743 Skrevet 18. januar 2018 Kikhullsoperasjon via rumpa...? Neppe! Hva skulle man der å gjøre? Midt i skinka? Kikhullsoperasjon skjer via kroppens hulrom, for eksempel via magen til eggstokkene. De blåster opp hele magen med gass, stapper inn instrumentene i to små hull på hver side av magen og gjør det de skal. (i mitt tilfelle fjernet flere cyster på hver side av eggstokkene). 6
miagunda Skrevet 18. januar 2018 #6744 Skrevet 18. januar 2018 2 timer siden, Christy89 skrev: Flere som har fått denne meldingen på mobilen? Premierevarsel: Se "Sophie Elises verden" + bonusklipp allerede nå, først på TV 2 Sumo! Altså Ja! Faen ta tv2 sumo, jeg hater dere! 3
Gjest orfeus Skrevet 18. januar 2018 #6745 Skrevet 18. januar 2018 35 minutter siden, Anna ~ skrev: Takk. Det kan ha vært en undersøkelse i forbindelse med cystene i eggstokkene. Jeg mener å ha sett det er et arr på både høyre og venstre side. Helt identiske arr som Isabel Raad (etter fettsuging i forbindelse med rumpeimplantater).
Gjest orfeus Skrevet 18. januar 2018 #6746 Skrevet 18. januar 2018 (endret) 10 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Kikhullsoperasjon via rumpa...? Neppe! Hva skulle man der å gjøre? Midt i skinka? Kikhullsoperasjon skjer via kroppens hulrom, for eksempel via magen til eggstokkene. De blåster opp hele magen med gass, stapper inn instrumentene i to små hull på hver side av magen og gjør det de skal. (i mitt tilfelle fjernet flere cyster på hver side av eggstokkene). Det er samme operasjon hun sier hun har hatt. Det er bare det at den diagnosen (og operasjonen?) har hun fått i år, ikke for to år siden da arrene dukket opp. Endret 18. januar 2018 av orfeus
Gjest thejohan Skrevet 18. januar 2018 #6747 Skrevet 18. januar 2018 Orker ikke lese hele denne tråden, men stemmer det når hun sier at hun hverken har bekrefta eller avkrefta en rumpeoperasjon? Virker som at folk her inne har fullstendig kål på hva og hvor og når hun sa ting 😊
Anna ~ Skrevet 18. januar 2018 #6748 Skrevet 18. januar 2018 2 minutter siden, orfeus said: Helt identiske arr som Isabel Raad (etter fettsuging i forbindelse med rumpeimplantater). (Raad: jeg går ut fra du mener fettinjeksjon?). Uansett, jeg er ingen ekspert på arr, men jeg vet selve måten man går inn gjennom huden på er noe av det samme for begge inngrep. Så hvis hun har sagt det ikke var fettsuging, antar jeg det stemmer... inntil hun kanskje sier noe annet. Jeg vil i all fall ikke spekulere om akkurat dette.
Gjest orfeus Skrevet 18. januar 2018 #6749 Skrevet 18. januar 2018 1 minutt siden, Anna ~ skrev: (Raad: jeg går ut fra du mener fettinjeksjon?). Uansett, jeg er ingen ekspert på arr, men jeg vet selve måten man går inn gjennom huden på er noe av det samme for begge inngrep. Så hvis hun har sagt det ikke var fettsuging, antar jeg det stemmer... inntil hun kanskje sier noe annet. Jeg vil i all fall ikke spekulere om akkurat dette. Etter fettsuging av magen, fett som etterpå injiseres rundt implantat i baken. Men du har rett, ingen vits i å spekulere i det, hun kommer likevel ikke til å fortelle hva som skjedde når, og egentlig er det totalt uinteressant på andre måter enn at det er utrivelig med mennesker som lyver. Jeg skal finne bilder som viser hva jeg mener.
Anna ~ Skrevet 18. januar 2018 #6750 Skrevet 18. januar 2018 8 minutter siden, orfeus said: Det er samme operasjon hun sier hun har hatt. Det er bare det at den diagnosen (og operasjonen?) har hun fått i år, ikke for to år siden da arrene dukket opp. En eventuell undersøkelse kan ha skjedd mye tidligere enn operasjonen. Hun sa det gikk lang tid før problemet ble identifisert. Jeg tror ikke arrene (for) er mer enn ~1 år gamle?
Bloggleseren Skrevet 18. januar 2018 #6751 Skrevet 18. januar 2018 57 minutter siden, Monky said: Og hu har i tillegg skrevet et innlegg om å ha liten rumpe! Selvmotsigende dame ass!🤣 http://m.sophieelise.blogg.no/1449258609_til_alle_med_liten_ru.html Christ. Der har du hele bakgrunnen for operasjonen. Så tragisk. 12
Bloggleseren Skrevet 18. januar 2018 #6752 Skrevet 18. januar 2018 1 hour ago, Hoppetau said: For ikke å glemme innlegget 29.02.16 hvor hun skriver negativt om bloggere som bruker operasjoner for å få oppmerksonhet, hvor hun snakker om de negative opplevelsene med operasjonene sine og t det ikke fikk henne til føle seg bedre heller værre , osv osv osv. Innlegget fremstår som om hun er mot operasjoner og ferdig med det. Skrevet mens hun var i Istanbul for å operere..... Ja. Helt sykt at hun skrev det innlegget (hvor hun hetset en annen, navngitt blogger for plastisk kirurgi) mens hun selv var i Istanbul og rekonvaleserte etter rumpeoperasjonen. Kommer aldri til å glemme det. Da var det kroken på døra for min del, og ganske mange andres også, tror jeg. 24
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2018 #6753 Skrevet 18. januar 2018 2 timer siden, -Willow skrev: Så rart! Jeg er helt sikker på at jeg har sett alle de bildene i videoen på bloggen hennes før. Angret hun seg og fjernet de, mon tro? Man så virkelig hvor solskadet/laserskadet huden hennes var og hvor tynt og lite hår hun har..... 8
Maydis8 Skrevet 18. januar 2018 #6754 Skrevet 18. januar 2018 Litt skuffende at hun har operert rumpa også... 3
smalls Skrevet 18. januar 2018 #6755 Skrevet 18. januar 2018 Jeg får helt fnatt av henne! Ikke tilfeldig at hun bekrefter rumpeoperasjonen i dag av alle dager. Hun har lagt opp til spekulasjoner i 2 år, hvor hun legger ut bilder av rumpa på Sosiale medier 1000 ganger. Så sier hun at det er åpenbart hun har gjort det. Ja for mange var det åpenbart, det er faen meg ikke åpenbart for de på ungdomsskolen, som ikke vet bedre og tror hun har fått den rumpa av trening. Hun har bare ventet på en perfekt tidspunkt å si det på. Som var i dag. Jeg nekter å være med på å gi henne penger! Holder meg langt unna bloggen, følger henne ikke på Snap og gidder ikke å se et minutt av denne serien. Hva kommer til å være nytt med denne serien, som vi ikke har sett på Bloggerne?? Hun skal nok sutre, fortelle hvor vanskelig det er å vokse opp foran alle, tøft med haters, hvor langt hun er kommet, hun er misforstått, så skal bestevennene fortelle hvordan det er å være bestis med ho blablabla..... same old shit. 32
smalls Skrevet 18. januar 2018 #6756 Skrevet 18. januar 2018 2 timer siden, fitnessjenta skrev: Første episode var jo helt krise. Håpte at serien skulle vise henne som litt oppegående, reflektert og smart, men istedet var den gørrkjedelig, overfladisk og tørr. Kommer ikke til å se mer. Som forventet..... 4
Anna ~ Skrevet 18. januar 2018 #6757 Skrevet 18. januar 2018 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/bKzad3/tv-anmeldelse-sophie-elises-verden-ensomt-pa-toppen 7
nyjenta Skrevet 18. januar 2018 #6758 Skrevet 18. januar 2018 På 6.1.2018 den 12.45, orfeus skrev: Hvis du tenker på bildene i dette innlegget http://sophieelise.blogg.no/1514722307_2018_gi_meg_dette.html - skyldes det høyst sannsynlig bivirkninger av botox og går stort sett over når virkningen av giften avtar. I noen sjeldne tilfeller kan nervene få varig skade, men da er sprøytene satt feil eller det skyldes andre uheldige sammentreff. Moralen må være at man ligger unna botox om man kan. F*** da, hvorfor linker du til bloggen hennes? Kunne jo ha gitt en heads up, jeg har aldri gitt henne klikk, men takket være deg fikk hun et ekstra fra meg nå.... 4
Populært innlegg elisaday Skrevet 18. januar 2018 Populært innlegg #6759 Skrevet 18. januar 2018 1 minutt siden, nyjenta skrev: F*** da, hvorfor linker du til bloggen hennes? Kunne jo ha gitt en heads up, jeg har aldri gitt henne klikk, men takket være deg fikk hun et ekstra fra meg nå.... Det krever ikke mye å se at den linken går til bloggen hennes. Det er lov å bruke både øyne og hjerne når man leser på forum. 60
jentefranorge Skrevet 18. januar 2018 #6760 Skrevet 18. januar 2018 (endret) Jeg så på tv2 sin Facebook side ang dette programmet, at flere kommenterer at hun bare har operert nesen i ansiktet og det ikke er noe big deal. HAHAHHAHA. if you only knew alt på ansiktet er operert, utenom ørene så vidt vi vet Endret 18. januar 2018 av jentefranorge 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå