Christy89 Skrevet 18. januar 2018 #6701 Skrevet 18. januar 2018 55 minutter siden, Llise skrev: I dette klippet bekrefter hun at rumpa er operert. Da er ikke det spekulasjoner lenger. 2 år senere bekrefter hun det. På tide 🙄 4
elisaday Skrevet 18. januar 2018 #6702 Skrevet 18. januar 2018 Nei, nei, nei. Hadde ikke sett den serien om jeg så fikk betalt for det. Klarer ikke å se et eneste klipp av den jentungen når hun snakker engang. Skiftet glatt kanal da hun skulle være med i gmn idag. Takler henne ikke. Det toppet seg helt for meg etter alle disse diagnosene hennes. Før det mislikte jeg henne bare. Nå takler jeg henne ikke. Forstår ikke hvordan noen kan forsvare at hun får sin egen serie. Hvorfor liksom? Hvorfor trenger SE mer tv tid? Hun fronter jo ingenting positivt i det hele tatt. Hun prøver, men det faller flatt med tanke på troverdigheten hennes som nå = 0. Tragisk. 18
filifjonka Skrevet 18. januar 2018 #6703 Skrevet 18. januar 2018 4 hours ago, Tuppemor90 said: Ærlig talt, det er ei ung, usikker jente som prøver å komme seg frem her i verden? (Noe hun har klart på imponerende vis, til og være en «nobody» fra Harstad.. selvfølgelig ja, hun har nok andre fokuspunkt i livet enn hva litt mer voksene og reflektere damer ser på som relevant og viktig. Men uansett. Smart businessdame, det skal hun jammen ha for. Det er vel faren som står bak businessdelen vil jeg tro. 5
ReinaSiete Skrevet 18. januar 2018 #6704 Skrevet 18. januar 2018 (endret) For en timing for å bekrefte rumpeoperasjonen til VG. AKKURAT den dagen den nye serien hennes ble lansert. For et utspekulert og trist menneske, dette har hun garantert gått å spart på til når hun trenger et lite "publisitetsboost". Endret 18. januar 2018 av ReinaSiete 28
Heidu90 Skrevet 18. januar 2018 #6705 Skrevet 18. januar 2018 Rumpe03.03.2016: Leser spør Sophie Elise om hun er i Istanbul for å operere noe, og Sophie Elise svarer "Nei. Jeg er med en venninne som har operert, derimot. Så derfor har det ikke blitt så mye action. Jeg er moralsk støtte. Jeg håper vi kan legge den ballen død nå, hva mennesker i livet rundt meg velger å gjøre er ikke andre sin sak - det er jeg som har bloggen, ikke vennene mine. " (http://sophieelise.blogg.no/1457031176_svar_p_ofte_stilte_sp.html)08.03.2016: Sophie elise legger ut følgende bilde på instagram som fører til spekulasjoner om at hun har operert rumpen (https://instagram.com/p/BCtWj5LkmTn/)04.04.2016: Sophie Elise reklamerer for buksene fra weightless: "De blir jo kalt "rumpebuksene", og ikke uten grunn. Bare se, liksom!" (http://sophieelise.blogg.no/1459514516_01042016.html)19.06.2016: "Jeg har gått opp 9 kg" (…) "Det synes best på rumpe, armer og mage" (sophieelise.blogg.no/1466369075_jeg_har_gtt_opp_9_kg.html)14.09.2016: "Sophie Elise har gått opp 15 kilo og elsker det" (http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elise-har-gaatt-opp-15-kilo-og-elsker-det/a/23793256/)02.01.2017: Sophie Elise skriver følgende når leser ber henne om å svare på alle ryktene om rumpa og kroppen hennes: "Det eneste jeg vil si er at jeg alltid har hatt rumpe, og jeg ser ikke så annerledes ut nå. Folk legger ut uheldige bilder fra merkelige vinkler og påstår at jeg så helt annerledes ut før, uavhengig av alt.. Her kommer et par bilder av meg, der jeg veide 10-15 kg mindre, og enda hadde jeg rumpe. " (http://m.sophieelise.blogg.no/1483370269_.html)08.04.2017: Sophie Elise skriver et innlegg om "effektiv rumpetrening" (http://sophieelise.blogg.no/1491670250_effektiv_rumpetrening.html)18.01.2018: "Jeg har aldri avkreftet det og jeg har aldri bekreftet det, men åpenbart har jeg operert rumpa" (http://www.tv2.no/underholdning/9617727/) 45
Anonym2467 Skrevet 18. januar 2018 #6706 Skrevet 18. januar 2018 5 timer siden, Tuppemor90 skrev: Ærlig talt, det er ei ung, usikker jente som prøver å komme seg frem her i verden? (Noe hun har klart på imponerende vis, til og være en «nobody» fra Harstad.. selvfølgelig ja, hun har nok andre fokuspunkt i livet enn hva litt mer voksene og reflektere damer ser på som relevant og viktig. Men uansett. Smart businessdame, det skal hun jammen ha for. Hun klarte å gå fra "nobody" til kjendis ved å utlevere kroppen(og sjelen) sin på nett.. Det tror jeg faktisk nesten alle kunne klart på den tiden, men heldigvis har mange noe man kaller verdighet. 22
ReinaSiete Skrevet 18. januar 2018 #6707 Skrevet 18. januar 2018 54 minutter siden, Christy89 said: 2 år senere bekrefter hun det. På tide 🙄 Kun for oppmerksomhet rundt serien hennes som blir lansert i dag. Hun har "spart" på denne nyheten en stund. 15
Anna ~ Skrevet 18. januar 2018 #6708 Skrevet 18. januar 2018 13 minutter siden, ReinaSiete said: For en timing for å bekrefte rumpeoperasjonen til VG. AKKURAT den dagen den nye serien hennes ble lansert. For et utspekulert og trist menneske, dette har hun garantert gått å spart på til når hun trenger et lite "publisitetsboost". Det er TV2 som la ut klippet fra serien med rumpediskusjonen i går. Tidspunktet er selvklart ikke tilfeldig, men det var ikke VG som "avslørte" nyheten.
elisaday Skrevet 18. januar 2018 #6709 Skrevet 18. januar 2018 10 minutter siden, Heidu90 skrev: Rumpe03.03.2016: Leser spør Sophie Elise om hun er i Istanbul for å operere noe, og Sophie Elise svarer "Nei. Jeg er med en venninne som har operert, derimot. Så derfor har det ikke blitt så mye action. Jeg er moralsk støtte. Jeg håper vi kan legge den ballen død nå, hva mennesker i livet rundt meg velger å gjøre er ikke andre sin sak - det er jeg som har bloggen, ikke vennene mine. " (http://sophieelise.blogg.no/1457031176_svar_p_ofte_stilte_sp.html)08.03.2016: Sophie elise legger ut følgende bilde på instagram som fører til spekulasjoner om at hun har operert rumpen (https://instagram.com/p/BCtWj5LkmTn/)04.04.2016: Sophie Elise reklamerer for buksene fra weightless: "De blir jo kalt "rumpebuksene", og ikke uten grunn. Bare se, liksom!" (http://sophieelise.blogg.no/1459514516_01042016.html)19.06.2016: "Jeg har gått opp 9 kg" (…) "Det synes best på rumpe, armer og mage" (sophieelise.blogg.no/1466369075_jeg_har_gtt_opp_9_kg.html)14.09.2016: "Sophie Elise har gått opp 15 kilo og elsker det" (http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elise-har-gaatt-opp-15-kilo-og-elsker-det/a/23793256/)02.01.2017: Sophie Elise skriver følgende når leser ber henne om å svare på alle ryktene om rumpa og kroppen hennes: "Det eneste jeg vil si er at jeg alltid har hatt rumpe, og jeg ser ikke så annerledes ut nå. Folk legger ut uheldige bilder fra merkelige vinkler og påstår at jeg så helt annerledes ut før, uavhengig av alt.. Her kommer et par bilder av meg, der jeg veide 10-15 kg mindre, og enda hadde jeg rumpe. " (http://m.sophieelise.blogg.no/1483370269_.html)08.04.2017: Sophie Elise skriver et innlegg om "effektiv rumpetrening" (http://sophieelise.blogg.no/1491670250_effektiv_rumpetrening.html)18.01.2018: "Jeg har aldri avkreftet det og jeg har aldri bekreftet det, men åpenbart har jeg operert rumpa" (http://www.tv2.no/underholdning/9617727/) 👏👏👏 9
Anonym2467 Skrevet 18. januar 2018 #6710 Skrevet 18. januar 2018 Næææ har SE operert rumpa? Mind blowing!! Hadde jeg aldri trodd! Tror jeg må høre med henne hvor hun har gjort de, jeg vil også ha et SÅ naturlig resultat.... 30
Anna ~ Skrevet 18. januar 2018 #6711 Skrevet 18. januar 2018 3 minutter siden, Anonym2467 said: Næææ har SE operert rumpa? Mind blowing!! Hadde jeg aldri trodd! Tror jeg må høre med henne hvor hun har gjort de, jeg vil også ha et SÅ naturlig resultat.... 5
Xstrella Skrevet 18. januar 2018 #6712 Skrevet 18. januar 2018 Mulig fansen føler seg bedratt nå? De mente de som trodde rumpa var operert bare var sjalu og dumme. S.E trente jo på seg den rumpa... 25
Anonym2467 Skrevet 18. januar 2018 #6713 Skrevet 18. januar 2018 Denne dama er så kynisk at jeg vil ikke bli overrasket når hun kommer ut med en bok ala "Sophie Elise tell it all" hvor hun forteller alle løgnene hun har fortalt gjennom sin "karriere". Hun må jo ha noe å falle tilbake på når hun ikke kan "leve av utseende lenger"... 🙄 12
Christy89 Skrevet 18. januar 2018 #6714 Skrevet 18. januar 2018 Flere som har fått denne meldingen på mobilen? Premierevarsel: Se "Sophie Elises verden" + bonusklipp allerede nå, først på TV 2 Sumo! Altså 9
Christy89 Skrevet 18. januar 2018 #6715 Skrevet 18. januar 2018 1 time siden, elisaday skrev: Nei, nei, nei. Hadde ikke sett den serien om jeg så fikk betalt for det. Klarer ikke å se et eneste klipp av den jentungen når hun snakker engang. Skiftet glatt kanal da hun skulle være med i gmn idag. Takler henne ikke. Det toppet seg helt for meg etter alle disse diagnosene hennes. Før det mislikte jeg henne bare. Nå takler jeg henne ikke. Forstår ikke hvordan noen kan forsvare at hun får sin egen serie. Hvorfor liksom? Hvorfor trenger SE mer tv tid? Hun fronter jo ingenting positivt i det hele tatt. Hun prøver, men det faller flatt med tanke på troverdigheten hennes som nå = 0. Tragisk. Enig. Nei, jeg er ikke sjalu, men skjønner ikke hvorfor hun av alle kjendiser som finnes i Norge skal få egen serie! Kommer garantert til å bli mye sutring og grining. Som det ofte blir med den jenta. 8
jentefranorge Skrevet 18. januar 2018 #6716 Skrevet 18. januar 2018 (endret) Ingen øverraskelse at hun kommer ut med denne nyheten i dag, når serien lanseres. Kynisk og strategisk. Jeg synes synd på alle 12-15 åringer som følger hennes blogg pg ser opp til dama. Det er vell ikke en ting hun ikke har operert? -botox -fillers i kinnbein - nese x2 -leppe injeksjoner + leppe tatovering -silikon i bryst x 4? - hake operasjon - rumpe - fettsuging (de tar fettsuging når de opererer rumpa, fjerner fett fra mage, lår og armer og legger det rundt hoftene og over silikonen i rumpa). Og dette er de tingene som er bekreftet, regner med det er en del ting som ikke er bekreftet enda... Jeg ser en haug med klaging på flere blogger, men den verste bloggeren er sophie Elise. Bare løgn, dobbelmoral, falske reklame innlegg (reklamerer for bukser når det er operajson, reklamerer for hud tabletter når det er legemiddel osv), utseende fokus, etc jeg vil ikke mine barn skal vokse opp med slike forbilder, at mine barn skal føle presset til å operere seg fordi sophie Elise setter den standarden. Jeg er 100% for plastiske operasjoner og synes det er fantastisk at folk som har dålrig selvbilde Pga f.eks utstående ører, fullstendig flatbrystet, brannskade ofre eller mennesker med veldig stygge neser - skal få muligheten til å operere dette. Men å begynne å opererer alle mulige kroppsdeler, til og med kroppsdeler man kan trene seg annerledes, er et ekstremt usunt ideal. Det er press nok i samfunnet i form av jobb, utdanning, venner , etc. Trenger ikke skape mer press. Endret 18. januar 2018 av jentefranorge 24
elisaday Skrevet 18. januar 2018 #6717 Skrevet 18. januar 2018 3 minutter siden, Christy89 skrev: Enig. Nei, jeg er ikke sjalu, men skjønner ikke hvorfor hun av alle kjendiser som finnes i Norge skal få egen serie! Kommer garantert til å bli mye sutring og grining. Som det ofte blir med den jenta. Det blir garantert sutring over en situasjon hun med viten og vilje har bragt over seg selv og utnyttet på det groveste. Null sympati fra meg. Håper serien krasjer hardt. Hvem i all verden har interesse av å se dette? Da tenker jeg på de av oss som har alle skruer fast festet. Sikkert nok av de som ikke har det, og da tenker jeg mest på de lett påvirkelige tenåringene som aldri har gjort som hun sier, men som hun gjør. 13
jentefranorge Skrevet 18. januar 2018 #6718 Skrevet 18. januar 2018 (endret) Og seriøst folkens, IKKE SE PÅ SERIEN!!! Jeg føler det er mye dobbelmoral i denne tråden også, alle som klager på det usunne forbildet hun er, men gir henne klikk på blogg og følger henne på Snapchat/instagram. Dette bidrar til populariteten hennes, og gir penger i kassen for henne. Hadde folk sluttet å lese bloggen hennes, ikke følget henne på sosiale medier, og hatt lav antall seere på TV, så hadde karrieren rast nedover. Vi bidrar til dette (inkludert meg som er innom bloggen hennes). Håper voksne, oppegående damer ikke støtter denne damen. Endret 18. januar 2018 av jentefranorge 17
Salka Skrevet 18. januar 2018 #6719 Skrevet 18. januar 2018 1 time siden, elisaday skrev: Nei, nei, nei. Hadde ikke sett den serien om jeg så fikk betalt for det. Klarer ikke å se et eneste klipp av den jentungen når hun snakker engang. Skiftet glatt kanal da hun skulle være med i gmn idag. Takler henne ikke. Det toppet seg helt for meg etter alle disse diagnosene hennes. Før det mislikte jeg henne bare. Nå takler jeg henne ikke. Forstår ikke hvordan noen kan forsvare at hun får sin egen serie. Hvorfor liksom? Hvorfor trenger SE mer tv tid? Hun fronter jo ingenting positivt i det hele tatt. Hun prøver, men det faller flatt med tanke på troverdigheten hennes som nå = 0. Tragisk. Amen! Jeg er så enig i absolutt alt du skriver, er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg bytter kanal eller skrur av lyden nesten i panikk når reklamen for serien hennes dukker opp. Jeg TAKLER ikke den sutrete måten hennes å snakke på! Jeg fatter ikke at det er mulig! Og selvfølgelig innrømmer hun rævoperasjonen akkurat nå rett før serien skal på lufta. Rævoperasjonen hun har løyet om i minst to år nå. Jeg blir rett og slett gal av den sutrete, dobbeltmoralske og overopererte jentungen! Det verste med henne er dobbeltmoralen og lyvingen hennes om alle psykiske diagnoser som finnes. Og selvfølgelig signalene hun sender ut til unge jenter som forguder henne. Skjønner ikke hvorfor hun får egen serie jeg heller. Verden er gal. Hun som er den mest deprimerte skapningen i universet, unnskyld jeg mener multiverset har ikke godt av å være på TV. Men hun er jo superkvinne må vite, klarer alt hun. 17
elisaday Skrevet 18. januar 2018 #6720 Skrevet 18. januar 2018 1 minutt siden, Salka skrev: Amen! Jeg er så enig i absolutt alt du skriver, er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg bytter kanal eller skrur av lyden nesten i panikk når reklamen for serien hennes dukker opp. Jeg TAKLER ikke den sutrete måten hennes å snakke på! Jeg fatter ikke at det er mulig! Og selvfølgelig innrømmer hun rævoperasjonen akkurat nå rett før serien skal på lufta. Rævoperasjonen hun har løyet om i minst to år nå. Jeg blir rett og slett gal av den sutrete, dobbeltmoralske og overopererte jentungen! Det verste med henne er dobbeltmoralen og lyvingen hennes om alle psykiske diagnoser som finnes. Og selvfølgelig signalene hun sender ut til unge jenter som forguder henne. Skjønner ikke hvorfor hun får egen serie jeg heller. Verden er gal. Hun som er den mest deprimerte skapningen i universet, unnskyld jeg mener multiverset har ikke godt av å være på TV. Men hun er jo superkvinne må vite, klarer alt hun. Godt å vite man ikke er alene 😘 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå