Nordvesta Skrevet 10. mars 2016 #501 Del Skrevet 10. mars 2016 Tråden ryddet for avsporinger Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 10. mars 2016 #502 Del Skrevet 10. mars 2016 Må bare skyte inn at jeg er enig i at den ser annerledes ut men det kan faktisk komme av slike push up truser/strømpebukser en såkalt butt lifter: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XButt+lifter.TRS0&_nkw=Butt+lifter&_sacat=0 Mye mer sansynlig det enn at hun skal ha opperert seg uten at noen merker det. Slike opprasjoner er ikke bare bare, og tror ikke hun hadde blitt bra så fort da den sikkert er mye mer smertefull enn en nese eller brystopprasjon. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 10. mars 2016 #503 Del Skrevet 10. mars 2016 1 time siden, Motebamsen skrev: Må bare skyte inn at jeg er enig i at den ser annerledes ut men det kan faktisk komme av slike push up truser/strømpebukser en såkalt butt lifter: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XButt+lifter.TRS0&_nkw=Butt+lifter&_sacat=0 Mye mer sansynlig det enn at hun skal ha opperert seg uten at noen merker det. Slike opprasjoner er ikke bare bare, og tror ikke hun hadde blitt bra så fort da den sikkert er mye mer smertefull enn en nese eller brystopprasjon. Helt feil, brystimplantat er faktisk et mye større inngrep. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 10. mars 2016 #504 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg tror helt ærlig ikke hun har tatt noe rumpeimplantat. Synes heller ikke at det finnes noen gode bevis i denne tråden. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 10. mars 2016 #505 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg har ikke bevis eller noe. Men jeg så på de tre første episodene av bloggerne i går. I noen vinkler virket den lik i størrelse som nå bildet som ble linket til på forrige side. Hun har selv vist tidligere at hun vet hvordan hun skal stå, hvilket ben hun skal ha vekt på også videre for å få "bedre" bilder (Refererer til innlegget sannheten bak de perfekte bildene. Lenken er til innlegget på bloggen.) Kanskje dette innlegget ikke går innenfor grensene på hva som er lov og ikke å poste nå. Poenget mitt med dette innlegget er i det minste at hun har hatt bilder og videoer før (altså mer enn en måned siden) som hennes bakende ser stor ut. Ja, noe har vel sett redigert ut, men det kan man vel i tilfelle si om bildene som kommer nå også? Vil forøvrig også si meg enig i at det har sett ut som plaster på gjennom klær på noen bilder, og litt vel klumpete bukser. Men for alt jeg vet datt hun og slo seg på rumpa og ville ikke si noe for da blir det mindre spekulasjon og mindre klikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 10. mars 2016 #506 Del Skrevet 10. mars 2016 29 minutter siden, Metzili skrev: Jeg tror helt ærlig ikke hun har tatt noe rumpeimplantat. Synes heller ikke at det finnes noen gode bevis i denne tråden. helt enig! Hun har vel bare redigert den litt større/trent litt. Det finnes ingen beviser på at hun har gjort det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 10. mars 2016 #507 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) 2 timer siden, Motebamsen skrev: Må bare skyte inn at jeg er enig i at den ser annerledes ut men det kan faktisk komme av slike push up truser/strømpebukser en såkalt butt lifter: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XButt+lifter.TRS0&_nkw=Butt+lifter&_sacat=0 Mye mer sansynlig det enn at hun skal ha opperert seg uten at noen merker det. Slike opprasjoner er ikke bare bare, og tror ikke hun hadde blitt bra så fort da den sikkert er mye mer smertefull enn en nese eller brystopprasjon. Egentlig er det latterlig at vi diskuterer hvorvidt hun har eller ikke har gjort noe med bakenden, men dersom hun ikke hadde løyet om hvor hun skulle bo og hva hun skulle gjøre i Istanbul - hadde vi ikke brydd oss heller. Kanskje har hun gjort en smart kalkulering, kanskje har hun bare surret seg bort. Hvem vet. Men, altså: Hvis SE har tatt en runde med kirurgi syns jeg faktisk det er litt ekkelt, og jeg syns store, kunstige rumper på diverse amerikanske trash-kjendiser får dem til å se blubbete og matroneaktige ut, særlig de som er lave. De har mistet all eleganse de eventuelt hadde. Håper hun bare har kjøpt seg en rumpeholder. Det kan se slik ut på formene på disse bildene ( http://sophieelise.blogg.no/1457450090_08032016.html ), som SE kanskje la ut for å erte oss som gidder bry oss Endret 10. mars 2016 av medeus Korrektur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 10. mars 2016 #508 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) 1 time siden, medeus skrev: Egentlig er det latterlig at vi diskuterer hvorvidt hun har eller ikke har gjort noe med bakenden, men dersom hun ikke hadde løyet om hvor hun skulle bo og hva hun skulle gjøre i Istanbul - hadde vi ikke brydd oss heller. Kanskje har hun gjort en smart kalkulering, kanskje har hun bare surret seg bort. Hvem vet. Men, altså: Hvis SE har tatt en runde med kirurgi syns jeg faktisk det er litt ekkelt, og jeg syns store, kunstige rumper på diverse amerikanske trash-kjendiser får dem til å se blubbete og matroneaktige ut, særlig de som er lave. De har mistet all eleganse de eventuelt hadde. Håper hun bare har kjøpt seg en rumpeholder. Det kan se slik ut på formene på disse bildene ( http://sophieelise.blogg.no/1457450090_08032016.html ), som SE kanskje la ut for å erte oss som gidder bry oss Oi sann! Bildene du linker til viser svært tydelig at hun ønsker oppmerksomhet på bakenden! Her snakker vi kynisk kalkulasjon! Det er hårreisende hvordan en god del bloggere legger opp til spekulasjoner for å oppnå klikk. Det er jo ekstremt transparent, som med hennes forrige stunt (puppeblottingen på vixen). Likevel så blir det jo kun spekulasjoner og ord mot ord mellom bloggere og kritikere. Jeg har ikke lenger tro på at Sophie Elise har operert rumpa, men at hun ønsker at kritikerne skal tro det for å skape blest rundt og klikk inn på bloggen. Derfor avbildes hun på rekreasjonssenteret, går i jumpsuits og limer en bandasjelignende lapp på rumpa/starter plutselig med push up-truser etter utenlandsoppholdet. Disse toppbloggerne med millioninntekter har en enorm mediamakt og påvirkningskraft som de utnytter på skruppelløst vis for å heve blogginntektene sine. Å være så klar over egen påvirkningskraft og å samtidig gi så fullstendig f**n i det er virkelig trist. Om SE inspirerer én usikker ungjente til å legge seg under kniven fordi hun selv later som om hun har operert rumpa... Jeg har ikke ord. Edit: for SE sin del så håper jeg nesten på at hun HAR operert rumpa. Ellers er det skandaløst at hun legger så til de grader opp til spekulasjoner, mtp at hun er et forbilde og en inspirasjonskilde for titusenvis av jenter/kvinner. Endret 10. mars 2016 av Ultiva 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 10. mars 2016 #509 Del Skrevet 10. mars 2016 23 timer siden, Daudaferd skrev: Men det som blir litt gøy, om det skal vise seg at hun har fiksa på rumpa, er å se om det kommer noen "DERE SLEMME LESERE DREV MEG TIL DET"-utsagn, slik som det ble med 43 minutter siden, Ultiva skrev: Oi sann! Bildene du linker til viser svært tydelig at hun ønsker oppmerksomhet på bakenden! Her snakker vi kynisk kalkulasjon! Det er hårreisende hvordan en god del bloggere legger opp til spekulasjoner for å oppnå klikk. Det er jo ekstremt transparent, som med hennes forrige stunt (puppeblottingen på vixen). Likevel så blir det jo kun spekulasjoner og ord mot ord mellom bloggere og kritikere. Jeg har ikke lenger tro på at Sophie Elise har operert rumpa, men at hun ønsker at kritikerne skal tro det for å skape blest rundt og klikk inn på bloggen. Derfor avbildes hun på rekreasjonssenteret, går i jumpsuits og limer en bandasjelignende lapp på rumpa/starter plutselig med push up-truser etter utenlandsoppholdet. Disse toppbloggerne med millioninntekter har en enorm mediamakt og påvirkningskraft som de utnytter på skruppelløst vis for å heve blogginntektene sine. Å være så klar over egen påvirkningskraft og å samtidig gi så fullstendig f**n i det er virkelig trist. Om SE inspirerer én usikker ungjente til å legge seg under kniven fordi hun selv later som om hun har operert rumpa... Jeg har ikke ord. Edit: for SE sin del så håper jeg nesten på at hun HAR operert rumpa. Ellers er det skandaløst at hun legger så til de grader opp til spekulasjoner, mtp at hun er et forbilde og en inspirasjonskilde for titusenvis av jenter/kvinner. Enig med deg Ultiva (ble noe galt med siteringen her) Jeg er så lei bloggere som legger opp til spekulasjoner for å få klikk og penger i kassa. Det var vel ikke sånn før. Da blogget man for å kunne ha en åpen dagbok og man kunne heller ikke tjene masse penger som i dag. Uansett om hun har operert rumpa eller ikke, så blir det hele alt for dumt. Tydelig hun vil folk skal tro hun har operert rumpa og spekulere siden hun legger ut bilde av rumpa i skjørt. Det var nøye planlagt. Jeg liker ikke Isabel Sraad, men SE kan faktisk ikke kritisere Isabel da hun gjør akkurat det samme Isabel gjør. Det blir for dumt dette her. Jeg har hatt sansen for SE, hun skuffer meg med dette rumpestuntet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. mars 2016 #510 Del Skrevet 10. mars 2016 Ser at flere av dere som har hatt sansen, nå sier at dere er skuffet. Vær da klar over at også dette er kalkulert, og at det snart kommer et innlegg som skal hanke dere inn igjen. Uttalt startegi er å provosere for så å skrive et innlegg om å være nedfor/dyrevern eller liknende for å vinne dere tilbake. At folk går på dette en gang, er jo til å forstå, men når det er gjort mange nok ganger så bør vel naiviteten vike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 10. mars 2016 #511 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Ser på Bloggerne og når hun blit intervjuet på God Morgen Norge, akkurat i det jeg synes hun er god på å snakke og sier noe fornuftig, så sier hun noe skikkelig teit og kleint når hun går ut på Karl Johan.....! Endret 10. mars 2016 av Miranda16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2016 #512 Del Skrevet 10. mars 2016 21 timer siden, LilleSnupp skrev: Man trenger da ikke gjøre det vanskeligere enn dette.. Før 1 Nå 2 Hvorfor skriver hun innlegg på innlegg om hvor dumt plastiske operasjoner er når hun opererer seg på nytt 5 minutter etter utsagnet? Jeg fatter ikke hvorfor hun har så mange lesere! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. mars 2016 #513 Del Skrevet 11. mars 2016 11 timer siden, DreamOn skrev: Hvorfor skriver hun innlegg på innlegg om hvor dumt plastiske operasjoner er når hun opererer seg på nytt 5 minutter etter utsagnet? Jeg fatter ikke hvorfor hun har så mange lesere! Jeg forstår hvorfor hun har mange lesere. Hun sitter på enormt mye kunnskap om strategi. Hun appellerer til de unge leserne, og har da stort spillerom fordi de lettere idoliserer og er ukritiske. Dessuten er de fleste blogglesere unge slik at hun forsyner seg grovt av der hovedtyngden av leserne er. Jeg prøver å gjøre et tankeeksperiment med SE som blogger som 40-åring. Da tror jeg hun vil slite, fordi appellen hos de unge er ikkeeksisterende og fordi følgerne hennes har fått noen år på baken, og nok ikke er så ukritiske. Det som trekker lesere til bloggen hennes nå, vil ikke kunne trekke lesere til bloggen hennes når hun blir eldre. Hun har hatt flaks, og greid å utnytte denne flaksen. Dog tror jeg at det hun kan om blogging, ikke vil kunne ha overføringsverdi til en voksen lesergruppe som vokser med henne. Voksne lesere vil ha et annet innhold en det hun lever av i dag, og jeg er usikker på om hun evner å produsere et annet og mer lesertilpasset innhold. Mye kan sies om innholdet hennes, men mesteparten er SE sitt behov for å uttrykke seg, og i liten grad noe som voksne lesere vil finne verken inspirerende eller nyttig. Men den som lever får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 11. mars 2016 #514 Del Skrevet 11. mars 2016 7 timer siden, CecilieX skrev: Jeg forstår hvorfor hun har mange lesere. Hun sitter på enormt mye kunnskap om strategi. Hun appellerer til de unge leserne, og har da stort spillerom fordi de lettere idoliserer og er ukritiske. Dessuten er de fleste blogglesere unge slik at hun forsyner seg grovt av der hovedtyngden av leserne er. Jeg prøver å gjøre et tankeeksperiment med SE som blogger som 40-åring. Da tror jeg hun vil slite, fordi appellen hos de unge er ikkeeksisterende og fordi følgerne hennes har fått noen år på baken, og nok ikke er så ukritiske. Det som trekker lesere til bloggen hennes nå, vil ikke kunne trekke lesere til bloggen hennes når hun blir eldre. Hun har hatt flaks, og greid å utnytte denne flaksen. Dog tror jeg at det hun kan om blogging, ikke vil kunne ha overføringsverdi til en voksen lesergruppe som vokser med henne. Voksne lesere vil ha et annet innhold en det hun lever av i dag, og jeg er usikker på om hun evner å produsere et annet og mer lesertilpasset innhold. Mye kan sies om innholdet hennes, men mesteparten er SE sitt behov for å uttrykke seg, og i liten grad noe som voksne lesere vil finne verken inspirerende eller nyttig. Men den som lever får se. Tok en liten titt på hvem som legger igjen kommentarer på Instagram og det var skremmende mange SVÆRT unge jenter. Ut i fra profilbildene deres vil jeg tippe mange av dem knapt nok er kommet i puberteten. Jeg regner med at det er de samme som følger bloggen og som klikker villig på alle lenker. Dersom jeg var reklameansvarlig i en bedrift ville jeg regnet grundig på inntjeningen av de reklamekronene jeg betalte bloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 11. mars 2016 #515 Del Skrevet 11. mars 2016 Hun skrev vel bare at hun ikke burde delt så mye om operasjonene på bloggen, ikke at hun ikke burde tatt dem eller at folk ikke burde gjøre det? Føler hun skapte en illlusjon om at hun deltok på "riktig" side i debatten uten å egentlig si noe ordentlig... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 13. mars 2016 #516 Del Skrevet 13. mars 2016 Det blir mildt sagt ikke slutt på rumperyktene når hun poster slike bilder som i hennes nyeste innlegg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 13. mars 2016 #517 Del Skrevet 13. mars 2016 4 minutter siden, Llise skrev: Det blir mildt sagt ikke slutt på rumperyktene når hun poster slike bilder som i hennes nyeste innlegg. Oi, den rumpa er virkelig fremtredende på bloggen for tida. Hun har mye mer fokus på den nå enn før hun dro til Istanbul. Ikke at det beviser at hun har gjort noe med den, men det er ikke mange månedene siden hun skrøt av at hun hadde en liten sprettrumpe. Og den var milevis fra å se ut som den gjør nå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 13. mars 2016 #518 Del Skrevet 13. mars 2016 Tråden ryddet for brukerdebatt og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 13. mars 2016 #519 Del Skrevet 13. mars 2016 36 minutter siden, frk91 skrev: Oi, den rumpa er virkelig fremtredende på bloggen for tida. Hun har mye mer fokus på den nå enn før hun dro til Istanbul. Ikke at det beviser at hun har gjort noe med den, men det er ikke mange månedene siden hun skrøt av at hun hadde en liten sprettrumpe. Og den var milevis fra å se ut som den gjør nå.. Helt enig. Hun har tidligere skrevet innlegg om at hun ønsket å operere seg til rundere rumpe og hofter. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor det skal være sååå sjokkerende om hun har gjort det. Hun har operert før, hun kan ha operert nå. Men nå har hun vel nektet for at det var det hun gjorde i Istanbul, så da får man ta hennes ord på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 13. mars 2016 #520 Del Skrevet 13. mars 2016 Regner med at vi med dette innlegget kan legge diskusjonen død om hun har operert rumpa eller ikke? http://sophieelise.blogg.no/1457881566_blir_vi_aldri_ferdig_.html I profil er den nå omtrent dobbelt så stor som den var før. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå