Era Vulgaris Skrevet onsdag kl. 07:51 #48621 Skrevet onsdag kl. 07:51 FruR skrev (8 timer siden): Hun sier at det tar 1.5 time hvis hun skal vaske håret selv. Jeg har ikke erfaring med extension men jeg har langt hår som jeg vasker på under 10 min. Helt selv. Hvorfor tar håret hennes så lang tid å vaske? Lurer oppriktig. Har hun noe spesielt med håret som gjør at det tar så lang tid å få vasket? Jeg tar alt hun sier med en stor klype salt. 8 1
Allo Skrevet onsdag kl. 13:21 #48622 Skrevet onsdag kl. 13:21 Xstrella skrev (15 timer siden): Hva har skjedd her? Masse filter og ny Botox. 3 1
Hedy Lamarr Skrevet onsdag kl. 16:11 #48623 Skrevet onsdag kl. 16:11 Allo skrev (2 timer siden): Masse filter og ny Botox. Ja, var det bare «så vel», men hun har jo gjort veldig mye mer enn det opp igjennom årene, dessverre. 2 2
Era Vulgaris Skrevet onsdag kl. 16:49 #48624 Skrevet onsdag kl. 16:49 Allo skrev (3 timer siden): Masse filter og ny Botox. Er dette filter? Dette er vel bilde fra en avis/stillbilde fra tv? Hun har gjort mye mer enn botox! Det siste inngrepet rundt øynene er helt krise, øynene forsvinner inn i skallen. Ser direkte smertefullt ut. 9
Xstrella Skrevet onsdag kl. 18:44 #48625 Skrevet onsdag kl. 18:44 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Er dette filter? Dette er vel bilde fra en avis/stillbilde fra tv? Hun har gjort mye mer enn botox! Det siste inngrepet rundt øynene er helt krise, øynene forsvinner inn i skallen. Ser direkte smertefullt ut. Bildet er fra se og hør, ikke fra film. Dette bildet er uten filter og redigering. 5
Sarah93 Skrevet onsdag kl. 20:48 #48626 Skrevet onsdag kl. 20:48 Hvor kan man se dette ballett-antrekket? ( Ps. Ser ikke noe galt i at man vil danse og lære nye ting når man er over 30. Det holder hjernen ung 1
Era Vulgaris Skrevet onsdag kl. 21:02 #48627 Skrevet onsdag kl. 21:02 Xstrella skrev (2 timer siden): Bildet er fra se og hør, ikke fra film. Dette bildet er uten filter og redigering. Takk, det var det jeg tenkte. 1
FruR Skrevet onsdag kl. 21:09 #48628 Skrevet onsdag kl. 21:09 plomman skrev (På 4.11.2025 den 9.03): Da tror jeg du må ta en titt på de siste episodene 😆 Har reagert på at ingen har plukka opp skuespillet hennes i de andre episodene også, men det tok kaka på slutten der. Altså det er veldig overdrevent overrasket. Påtatt surprised Pikachu face som opplagt er overdrevent men jeg har faktisk vært litt usikker på om dere bare er sånn hu gjør til vanlig også siden jeg ikke følger henne 🤪 2
Vonbrotenrojalist Skrevet onsdag kl. 23:19 #48629 Skrevet onsdag kl. 23:19 Era Vulgaris skrev (15 timer siden): Jeg tar alt hun sier med en stor klype salt. Kanskje ho meiner heile prosessen frå A til Å med sjampo, balsam, hårkur, stylingprodukter, børsting/greiing, føning/tørking etc.? 2
J.. Skrevet i går, 06:33 #48630 Skrevet i går, 06:33 Sarah93 skrev (9 timer siden): Hvor kan man se dette ballett-antrekket? ( Ps. Ser ikke noe galt i at man vil danse og lære nye ting når man er over 30. Det holder hjernen ung 4
Era Vulgaris Skrevet 22 timer siden #48631 Skrevet 22 timer siden Vonbrotenrojalist skrev (8 timer siden): Kanskje ho meiner heile prosessen frå A til Å med sjampo, balsam, hårkur, stylingprodukter, børsting/greiing, føning/tørking etc.? Aner ikke. Jeg hadde ikke klart å bruke 1,5 time på hårvask om jeg prøvde aldri så hardt. Nå har jeg ikke masse extentions heller, da. 1
Isild Skrevet 22 timer siden #48632 Skrevet 22 timer siden Era Vulgaris skrev (26 minutter siden): Aner ikke. Jeg hadde ikke klart å bruke 1,5 time på hårvask om jeg prøvde aldri så hardt. Nå har jeg ikke masse extentions heller, da. Dette hårgreiene hennes er ikke noe noen kjenner seg igjen i tror jeg. Hun har laget et behov som vanlige mennesker ikke har. Hun har nok ikke det behovet selv heller egentlig, det er mer blitt nok en egenpleie-ting. Hun har ikke noe begrep om hvordan vi andre lever. Det er nesten latterlig å se hva hun bruker tiden sin på. 7 2
J.. Skrevet 22 timer siden #48633 Skrevet 22 timer siden Isild skrev (14 minutter siden): Hun har nok ikke det behovet selv heller egentlig, det er mer blitt nok en egenpleie-ting. Hun har jo aldri påstått det er et behov i form av Maslows pyramide,heller. Det er forfengelighet og praktikalitet (mye hår krever mer) i ett.
Isild Skrevet 21 timer siden #48634 Skrevet 21 timer siden J.. skrev (43 minutter siden): Hun har jo aldri påstått det er et behov i form av Maslows pyramide,heller. Det er forfengelighet og praktikalitet (mye hår krever mer) i ett. Jeg har ikke referert til at hun har påstått dette behovet så veldig heller, men hun forteller om dette håret sitt da, og deler i kanalene at det tar så og så mye tid osv. Nå delte hun at hun bare fikk være stygg da osv, for hun fikk ikke ordnet håret 😂 Det er for det første helt dustete å fortelle, men også å ha "behov" for hjelp til å vaske det. Det høres jo ut som om hun er pleietrengende. Jeg har forresten lenger hår enn SE. Kjenner mange som har det, og som klarer å vaske det selv - på helt normal dusjtid. SE skal få gjøre som hun liker med sitt eget hår, men utad virker det helt fjernt å snakke om håret sitt som et prosjekt hun må få hjelp til å holde i orden. Hun får lære seg å holde noen ting for seg selv kanskje? Med mindre hun VIL at vi skal kommentere det da, og det tror jeg det handler om ang håret også. Så får du bare orke at vi snakker om det hun selv deler? 8
Rev. Revenge Skrevet 18 timer siden #48635 Skrevet 18 timer siden Vonbrotenrojalist skrev (13 timer siden): Kanskje ho meiner heile prosessen frå A til Å med sjampo, balsam, hårkur, stylingprodukter, børsting/greiing, føning/tørking etc.? Det er nok hele denne prosessen, ja. Fra vask til ferdig frisert, mens hun har hendene fri til å tukle med mobilen. Det sier litt at hun er så vant til at andre fikser håret henne at hun føler seg stygg når det ikke blir gjort. For en overfladisk boble å leve i. 3 5
Cami9 Skrevet 16 timer siden #48636 Skrevet 16 timer siden J.. skrev (7 timer siden): Og med string i ræva, som hu selvfølgelig måtte ha på video mens hun lå på gulvet med ræva opp😝 OF next 5 1
J.. Skrevet 15 timer siden #48637 Skrevet 15 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): Og med string i ræva, som hu selvfølgelig måtte ha på video mens hun lå på gulvet med ræva opp😝 OF next Så aldri antrekket bak ifra,men du må jo gjerne dokumentere det selv. Men er det så farlig da,sånn egentlig? "String oppi ræva" utenpå thightsen er neppe OF matriale.. 2
Allo Skrevet 13 timer siden #48638 Skrevet 13 timer siden Her er en psykologspesialist uttalelse vedrørende å ødelegge mimikken i ansiktet når du har småbarn. «Man skal være utrolig forsiktig med å endre på mimikken når du har spesielt små barn», sier Montgomery som har skrevet flere bøker. https://fb.watch/DcyBXN5paw/?fs=e 2 3
Maia3 Skrevet 13 timer siden #48639 Skrevet 13 timer siden Allo skrev (44 minutter siden): Her er en psykologspesialist uttalelse vedrørende å ødelegge mimikken i ansiktet når du har småbarn. «Man skal være utrolig forsiktig med å endre på mimikken når du har spesielt små barn», sier Montgomery som har skrevet flere bøker. https://fb.watch/DcyBXN5paw/?fs=e DET gir nok SE totalt blaffen i 🤬 Det er bare mæ, mæ, mæ og atter mæ. Kanskje kommer min neste, men bare hvis det er til mitt eget beste (langt uti leksa) Sønnen kommer ikke først der i gården dessverre 1 1
Sarah93 Skrevet 11 timer siden #48640 Skrevet 11 timer siden J.. skrev (12 timer siden): Jeg synes bildet var kjempefint! Har danset ballett selv, flott posisjon og litt muskulatur i beina ser det ut som. Men det ser ut som hun fortsatt har noe i hoftene, ja. Hun er naturlig petite og slank, noe mange ønsker seg. Hvis hun hadde hatt naturlig stor rumpe, hofter og bryster, ville hun hatt komplekser for det og slanket seg i hjel, fettsugd osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå