Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et «fattig» og trist liv hun lever. Det finnes ikke noe mer meningsfullt enn å være med sine barn, se de lære nye ting og vokse opp. Årene går så fort og de får man aldri tilbake. År som hun kommer til å bruke på alt mulig meningsløst fjas.

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Allo skrev (1 time siden):

Og enda verre når Kripos går egenhendig ut og advarer mot barn i sosiale medier. Det er veldig mange pedofile som har tilfredsstillelse av å laste ned bilder av barn og spre bildene som er omgjort til sex objekter i pedofile nettverk rundt om i verden. Kripos og politiet forøvrig har sagt at det de finner på nett av barn som er medvirkende i slike miljøet er bare en brøkdel av det store problemet. Men som det sex objektet SE fremstiller seg selv som, så er det sikkert ikke noe problem og helt harmløst at sønnen hennes blir misbrukt i slike miljøer. Hun er fullstendig klar over hva Kripos har uttalt, men likevel gir hun f.. Det er dypt tragisk det hun holder på med, og bruken av sønnen har eskalert den siste tiden. Det er nok et eksempel på at hun fikk han for «content» sin del, som hun selv har sagt. 

Helt hjernedødt😳

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Hummingbird2 skrev (13 timer siden):

For et «fattig» og trist liv hun lever. Det finnes ikke noe mer meningsfullt enn å være med sine barn, se de lære nye ting og vokse opp. Årene går så fort og de får man aldri tilbake. År som hun kommer til å bruke på alt mulig meningsløst fjas.

Hun fremstår helt "avkoblet" det meste som har med relasjoner og empati å gjøre. Hun ønsker derimot å bli sett på som empatisk, kjærlig og godt likt, så hun SIER mye at hun er veldig snill og god. Det er ganske tydelig. Hun klarer ikke å leve på andre måter enn "all eyes on me", hun har et umettelig behov for eppmerksomohet på seg selv. 

Så lenge hun ikke innser/jobber med dette, så er det kanskje like greit at sønnen er veldig mye hos andre omsorgspersoner tenker jeg. Så kan hun besøke når hun har "tid", og få laget contentet sitt om at hun er årets Mamma, 

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Hun fremstår helt "avkoblet" det meste som har med relasjoner og empati å gjøre. Hun ønsker derimot å bli sett på som empatisk, kjærlig og godt likt, så hun SIER mye at hun er veldig snill og god. Det er ganske tydelig. Hun klarer ikke å leve på andre måter enn "all eyes on me", hun har et umettelig behov for eppmerksomohet på seg selv. 

Så lenge hun ikke innser/jobber med dette, så er det kanskje like greit at sønnen er veldig mye hos andre omsorgspersoner tenker jeg. Så kan hun besøke når hun har "tid", og få laget contentet sitt om at hun er årets Mamma, 

Man kan sitte her og si at det er like greit at barnet vokser opp hos andre størstedelen av tiden, det er nok ikke sikkert barnet selv er enig i det når den blir voksen. Tilknytningsvansker er virkelig ikke noe å kimse av, og vil etter all sannsynlighet prege deg resten av livet. Separasjonsangst, frykt for å knytte seg til andre, en streben etter anerkjennelse og kjærlighet vil gi seg mange ulike utslag i oppveksten og voksenlivet. 

• Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Man kan sitte her og si at det er like greit at barnet vokser opp hos andre størstedelen av tiden, det er nok ikke sikkert barnet selv er enig i det når den blir voksen. Tilknytningsvansker er virkelig ikke noe å kimse av, og vil etter all sannsynlighet prege deg resten av livet. Separasjonsangst, frykt for å knytte seg til andre, en streben etter anerkjennelse og kjærlighet vil gi seg mange ulike utslag i oppveksten og voksenlivet. 

Jeg er veldig enig med deg i det altså. Jeg har selv vokst opp i fosterhjem. 

Men slik hun fremstår nå, så er det iallefall bra at hun har et stort nettverk med familie som OGSÅ kan være omsorgspersoner for sønnen tenker jeg, hun virker svært utilpass. Det virker heller ikke som hun innser det, eller har noen forståelse for at sønnen skal og bør komme først i livet hennes.

Vi ser så klart bare det hun ønsker å vise i kanalene sine, men der ser det ut som hun leker med en dukke. 

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
Isild skrev (51 minutter siden):

Jeg er veldig enig med deg i det altså. Jeg har selv vokst opp i fosterhjem. 

Men slik hun fremstår nå, så er det iallefall bra at hun har et stort nettverk med familie som OGSÅ kan være omsorgspersoner for sønnen tenker jeg, hun virker svært utilpass. Det virker heller ikke som hun innser det, eller har noen forståelse for at sønnen skal og bør komme først i livet hennes.

Vi ser så klart bare det hun ønsker å vise i kanalene sine, men der ser det ut som hun leker med en dukke. 

Vi var dessverre mange som forutså dette da hun annonserte graviditeten. Selvfølgelig håper man at det skal komme endringer når barnet først har kommet til verden, men hun har ikke egenskapene man trenger for å være en god omsorgsperson. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
Era Vulgaris skrev (13 minutter siden):

Vi var dessverre mange som forutså dette da hun annonserte graviditeten. Selvfølgelig håper man at det skal komme endringer når barnet først har kommet til verden, men hun har ikke egenskapene man trenger for å være en god omsorgsperson. 

Nei, jeg tror heller ikke hun har de egenskapene - desverre. Hun har ikke vist slike omsorgegenskaper før, og hun har ikke vist at hun har vokst inn i rollen etter at hun ble mor. Det er bare trist 😕

Jeg ser at mange tar hun/de i forsvar med at "det er mange måter å være foreldre/familie på" Ja, det er det så klart, men det som IKKE skal være på "andre måter" er tryggheten hos og fra mor og far. Folk kan si akkurat hva de vil om det, men å vokse opp uten den anbefalte tryggheten og nærheten fra nettopp foreldre, kan som du skriver skape plager og skader som ikke er noe å spøke med. 

I tillegg blir barnet eksponert i så drøy grad i morens påvirkerkanal at det er til å gråte av. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun drar til Harstad når sønnen har sine Aller første dager i barnehage….

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Isild skrev (10 timer siden):

Nei, jeg tror heller ikke hun har de egenskapene - desverre. Hun har ikke vist slike omsorgegenskaper før, og hun har ikke vist at hun har vokst inn i rollen etter at hun ble mor. Det er bare trist 😕

Jeg ser at mange tar hun/de i forsvar med at "det er mange måter å være foreldre/familie på" Ja, det er det så klart, men det som IKKE skal være på "andre måter" er tryggheten hos og fra mor og far. Folk kan si akkurat hva de vil om det, men å vokse opp uten den anbefalte tryggheten og nærheten fra nettopp foreldre, kan som du skriver skape plager og skader som ikke er noe å spøke med. 

I tillegg blir barnet eksponert i så drøy grad i morens påvirkerkanal at det er til å gråte av. 

Enig med deg, det er ikke sånn at "alt: funker når det kommer til omsorg for små barn. Det er faktisk ganske mange måter å IKKE være forelder på også, for å si det sånn.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
SigridElise skrev (37 minutter siden):

Hun skrev at H skal i gang med sitt eget liv nå. Vet ikke om hun sier sånt bare for å provosere eller om hun virkelig bare er så dårlig mor. Ikke at en god mor ville brukt barnet sitt til å provosere andre med heller, men…

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
SigridElise skrev (39 minutter siden):

Har ikke giddet å følge med på snap. Jaha. Hvem skal være med på tilvenning? Nanny?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kjempeliten skrev (Akkurat nå):

Har ikke giddet å følge med på snap. Jaha. Hvem skal være med på tilvenning? Nanny?

Faren,vel.

Som med så mange andre barn der mor er tilbake i jobb og far ennå er i perm,skal også far følge barnet ved tilvenning.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Kjempeliten skrev (Akkurat nå):

Nanny og V.

Også reklameres det for Laley nå; «Vi blir alltid utsolgt fort så skriv dere på liste for å få kjøpt først!». Ehhhm forrige kolleksjon er fremdeles ikke utsolgt, og den hettegenseren som ikke skulle komme inn mer, kommer det påfyll på for tredje gang igjen 🙃 Fatter ikke at det er lov å reklamere sånn?! Er jo lureri.

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

At ingen diskuterer hvordan hun poster umerket reklame for salongen hun er deleier i,er jo merkelig,og en mer interessant diskusjon.

Men en evinnelig diskusjon om barnet hennes holder vel liv i tråden det også,selv om det i beste fall kan ansees som meta deling av barnet folk kritiserer SE for å ikke skjerme..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (4 minutter siden):

Faren,vel.

Som med så mange andre barn der mor er tilbake i jobb og far ennå er i perm,skal også far følge barnet ved tilvenning.

Det er bra det, da. Men ikke overraskende at hun reiser bort uansett. Det som er trist for barnets del er at hun er borte så ofte. Det baller bare på seg. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
SigridElise skrev (47 minutter siden):

På jobb, tydeligvis. Ikke noe verre enn en far som er på jobbreise mens mamma er hjemme med barnet. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Snop skrev (3 minutter siden):

På jobb, tydeligvis. Ikke noe verre enn en far som er på jobbreise mens mamma er hjemme med barnet. 

Det er da like ille med en far som er like fraværende som det der....

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Kjempeliten skrev (5 minutter siden):

Det er da like ille med en far som er like fraværende som det der....

jeg synes faktisk ikke det er like ille. Normslt sett er mor primær-tilknytningsperson til så små barn fordi det er mor de har ligget inni magen til, kjenner best lukten, stemmen, hjerteslagene til. Vi har hormoner som gjør oss mye mer påkoblet babyen. Det er mer naturstridig for en mor å gi faen i en baby, enn for en far, selv om begge deler er usympatisk.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
velociraptor skrev (1 minutt siden):

jeg synes faktisk ikke det er like ille. Normslt sett er mor primær-tilknytningsperson til så små barn fordi det er mor de har ligget inni magen til, kjenner best lukten, stemmen, hjerteslagene til. Vi har hormoner som gjør oss mye mer påkoblet babyen. Det er mer naturstridig for en mor å gi faen i en baby, enn for en far, selv om begge deler er usympatisk.

SE er ikke påkoblet andre enn seg selv. Hun klarer ikke morsrollen, og det er bare trist. Synd media forherliger denne psykisk syke damen. Burde vært skjermet for omverden.

• Liker 9
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...