Anemoi Skrevet 31. juli #47821 Skrevet 31. juli Hulderen skrev (9 timer siden): Men Sofie 15 ser heller ikke ut som seg selv. Øyenbrynene er helt skamnappet. Falske øyevipper. Hårfargen er neppe hennes egen. Hvilken hårfarge har hun egentlig? Sofie som barn var mørk blond. Denne søte lille jenten vil sønnen være lik. Ikke den redigerte figuren Sophie Elise. https://sophieelise.blogg.no/1432225881_blir_jeg_en_god_mamma.html 9 2 1
Sol Rampelyset Skrevet 31. juli #47822 Skrevet 31. juli Tråden er ryddet for spam og brukerangrep. Sol, admin. 1
BeeKind Skrevet 31. juli #47823 Skrevet 31. juli Cuddlegirl skrev (21 timer siden): Hvor er barnevernet? Sønnen har jo vært en kasteball siden fødsel! Å flytte mellom far og mor, ha flere omsorgspersoner, bli passet mye, eller for den saks skyld å flytte konstant - er HELDIGVIS ikke grunnlag for å ta fra noen omsorgen for barnet. Mange barn som har det sånn. 4 4
Era Vulgaris Skrevet 31. juli #47824 Skrevet 31. juli BeeKind skrev (50 minutter siden): Å flytte mellom far og mor, ha flere omsorgspersoner, bli passet mye, eller for den saks skyld å flytte konstant - er HELDIGVIS ikke grunnlag for å ta fra noen omsorgen for barnet. Mange barn som har det sånn. At mange barn har det sånn, betyr på ingen måte at det er greit eller til barnets beste. 18 11
Orly Skrevet 31. juli #47825 Skrevet 31. juli BeeKind skrev (1 time siden): Å flytte mellom far og mor, ha flere omsorgspersoner, bli passet mye, eller for den saks skyld å flytte konstant - er HELDIGVIS ikke grunnlag for å ta fra noen omsorgen for barnet. Mange barn som har det sånn. Det er fortsatt ikke barns beste. Og nei jeg kjenner i grunn ingen barn som gjør alt det der og at det er vanlig 17 6
Frisk Frosk Skrevet 31. juli #47826 Skrevet 31. juli BeeKind skrev (1 time siden): Å flytte mellom far og mor, ha flere omsorgspersoner, bli passet mye, eller for den saks skyld å flytte konstant - er HELDIGVIS ikke grunnlag for å ta fra noen omsorgen for barnet. Mange barn som har det sånn. Forskning på forsvarsbarn, frelsesarmeen-barn, misjonærbarn sier at mange barn som opplever dette ofte får livsvarige følger, rotløshet, problemer med å slå seg til ro, problemer med relasjoner o.a. 21 9
Himmelen_91 Skrevet 31. juli #47827 Skrevet 31. juli Anemoi skrev (På 30.7.2025 den 20.02): Dette bildet er fra bloggen hennes. https://sophieelise.blogg.no/jeg-skulle-virkelig-onske.html Fra april i år. https://www.seher.no/kjendis/ingen-tvil-om-at-jeg-har-dysmorfofobi/82995873 Lignet på hu Iselin der 🤣 2
Othelia08 Skrevet 31. juli #47828 Skrevet 31. juli (endret) Merkelig at hun sier at de hadde problemer allerede før H kom til verden, men likevel har hun brukt disse viktige alenestundene med V som et godt argument for å ha nanny hele tiden, fordi det liksom har gjort forholdet deres så mye sterkere at de får være alene som et par minst 1 gang i uka? Syns også tidslinjen her er så merkelig. De var jo sammen i fem minutter, så ble hun gravid, mistet og ble gravid igjen. Har de hatt problemer siden sekundet forholdet starta og bestemte seg likevel for å sette barn til verden sammen? Endret 31. juli av Othelia08 Skrivefeil 10 30
solsikke90 Skrevet 1. august #47829 Skrevet 1. august Ja, reagerte på at hun sa "nei, jeg kommer ikke til å dele detaljer rundt bruddet", for så å legge ut om hvordan de ikke passet sammen som kjærester osv. I samme setning! Hun ser ikke selv hvor mye hun utleverer seg og sine. 15 4
kittykaat Skrevet 1. august #47830 Skrevet 1. august Det er veldig dumt når man får barn bare for å være relevant/flytte fokus fra posegate.. la oss håpe hun ikke setter flere barn/clickbait til verden. 13
Era Vulgaris Skrevet 1. august #47831 Skrevet 1. august kittykaat skrev (39 minutter siden): Det er veldig dumt når man får barn bare for å være relevant/flytte fokus fra posegate.. la oss håpe hun ikke setter flere barn/clickbait til verden. Hun sa jo at de planla å bli gravid igjen med en gang førstemann ble født, hvilket heller ikke henger på greip, siden hun nå sier at forholdet var dårlig før fødsel. Man kan rett og slett ikke tro på noe hun sier. 18 10
Sinccis Skrevet 3. august #47832 Skrevet 3. august Tenkte først det samme, at hun lyver så mye at hun ikke husker hva hun har ljuget om. Men, tror rett og slett hun bare ikke bryr seg. Hun har kunnet ljuge i så mange år (hele karrieren sin) om absolutt alt, uten at noe media har stilt spørsmål og tatt tak i det. Så hvorfor bry seg om å holde løgnene i riktig tidslinje og logikk? Nå har det gått så langt at hun kan ljuge om spontanabort for å få sympati og klikkoverskrifter — hva mer kan hun finne på å ljuge om da? Da har man jo ingen grenser. 15 5
Anemoi Skrevet 3. august #47833 Skrevet 3. august Sinccis skrev (2 timer siden): Tenkte først det samme, at hun lyver så mye at hun ikke husker hva hun har ljuget om. Men, tror rett og slett hun bare ikke bryr seg. Hun har kunnet ljuge i så mange år (hele karrieren sin) om absolutt alt, uten at noe media har stilt spørsmål og tatt tak i det. Så hvorfor bry seg om å holde løgnene i riktig tidslinje og logikk? Nå har det gått så langt at hun kan ljuge om spontanabort for å få sympati og klikkoverskrifter — hva mer kan hun finne på å ljuge om da? Da har man jo ingen grenser. Du har helt rett, hun gir blaffen - hun bryr seg ikke. Det har gått igjen i alle år, hun har selv dokumentert det gjennom blogg og i bøker + innlegg på SoMe og i media. Det er ett menneske hun aldri svikter - seg selv. Hun bryr seg nok om sønnen sin, mer enn noen andre i livet, samtidig klarer hun ikke å takle morsrollen - hun må hele tiden ha andre rundt seg, ansatte eller familie, som hun outsourcer omsorgsoppgaver til. Nå fortsetter hun lolita-stilen, den hun er mest bekvem med og i. 15 2
Isild Skrevet 3. august #47834 Skrevet 3. august Sinccis skrev (5 timer siden): Tenkte først det samme, at hun lyver så mye at hun ikke husker hva hun har ljuget om. Men, tror rett og slett hun bare ikke bryr seg. Hun har kunnet ljuge i så mange år (hele karrieren sin) om absolutt alt, uten at noe media har stilt spørsmål og tatt tak i det. Så hvorfor bry seg om å holde løgnene i riktig tidslinje og logikk? Nå har det gått så langt at hun kan ljuge om spontanabort for å få sympati og klikkoverskrifter — hva mer kan hun finne på å ljuge om da? Da har man jo ingen grenser. Helt merkelig at ikke media spør om tidslinjen, eller spør seg SELV om tidslinjen (i og med at de publiserer ting som tydeligvis overlapper) Det går rett og slett ikke opp noe av dette med å ha etablert et ekte kjærlighetsforhold til Vegard (det tar nødvendigvis litt mer tid enn tre kvarter), planlegge barn, abortert, problemer i forholdet, så planlegge barn igjen, "prøvd alt", for så å gi opp. Mye av det må jo i tilfelle ha skjedd parallelt med Ludvig Blunck, rusrehabilitering og posegate. Jeg ønsker virkelig det beste for barnet, og håper at far, fars familie og Sofie sin familie stiller opp for å gi stabilitet og anonymitet. For "Sophie Elise" (avataren til Sofie) så blir det nok dyre ferier, dyre gaver, "elsk på"- besøk og å krabbe sexy rundt på gulvet og plukke opp etter han (veldig naturlig momlife som vises) Denne "Sophie Elise" hun har skapt har blitt en veldig cringe dame på 30. 22 11
Anemoi Skrevet 3. august #47835 Skrevet 3. august Isild skrev (21 minutter siden): Helt merkelig at ikke media spør om tidslinjen, eller spør seg SELV om tidslinjen (i og med at de publiserer ting som tydeligvis overlapper) Det går rett og slett ikke opp noe av dette med å ha etablert et ekte kjærlighetsforhold til Vegard (det tar nødvendigvis litt mer tid enn tre kvarter), planlegge barn, abortert, problemer i forholdet, så planlegge barn igjen, "prøvd alt", for så å gi opp. Mye av det må jo i tilfelle ha skjedd parallelt med Ludvig Blunck, rusrehabilitering og posegate. Jeg ønsker virkelig det beste for barnet, og håper at far, fars familie og Sofie sin familie stiller opp for å gi stabilitet og anonymitet. For "Sophie Elise" (avataren til Sofie) så blir det nok dyre ferier, dyre gaver, "elsk på"- besøk og å krabbe sexy rundt på gulvet og plukke opp etter han (veldig naturlig momlife som vises) Denne "Sophie Elise" hun har skapt har blitt en veldig cringe dame på 30. Spot on! Sofie evner bare å være snill-tante-mamma, og kjøper seg heller en nanny-mamma. Nå skryter hun av hvor eksemplarisk bruddet har vært, hvor fint de samarbeider om H og at de går til psykolog en gang i mnd. Det er like lite troverdig som alt det andre hun sier. Hun mener hun har en karriere å følge opp = Eget ego. 12 4
261010 Skrevet 3. august #47836 Skrevet 3. august Hvorfor er hu så sinnsykt klein rundt sitt eget barn? Det er virkelig ingenting naturlig i måten hun er rundt barnet. Så til gjort og påtatt, ser oppriktig ingen mors kjærlighet. Har barn på ca samme alder og aldri har jeg eller noen andre i barnets nærhet oppført seg slik hun gjør. 22 5
DownWithTheTrolls Skrevet 3. august #47837 Skrevet 3. august Kjempeliten skrev (På 22.7.2025 den 23.04): Hvis unnskyldningen for å snu barnet før tida er fordi barnet bråker, da vet man kanskje ikke hva barn er? De bråker. Noe sinnsykt. Man må klare å holde roen selv om et barn skriker i bilen. Eller så får man ta kollektivt eller be noen andre kjøre. Mine barn kan hylskrike i bil av ulike årsaker, men jeg kræsjer ikke av den grunn. Vi har funnet andre løsninger, og vi er ute og kjører mye oftere enn det SE er. Klarer vi, så klarer seriøst hun også. Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal debattere meg? Jeg er da ikke enig med SE. Du bør kanskje gå tilbake til mitt aller, aller første innlegg. Mitt poeng var egentlig bare at barn ikke skal snus før de er gamle nok, og at ingen argumenter om såkalt trafikksikkerhet vil veie opp for risikoen ved å gjøre det. Jeg prøvde å være hjelpsom ved å foreslå tiltak, som f.eks LOOP lydFILTRERENDE ørepropper for de med lydsensitivitet, for bedre konsentrasjon, for de som på død og liv mente at det var mye sikrere å snu barnet fremover enn å ha bråkete barn sittende bakovervendt og hyle og rope og spy, fordi det ville både være trafikkfarlig OG gi barna relasjonsskader(!), og på en eller annen måte har jeg da endt opp med å bli angrepet av folk som da har ment at jeg da har vært både emosjonelt avstengt og alt mulig, og nå kommer du og skal debattere simpelthen fordi jeg har forsøkt kommet med forslag til trafikksikker løsning istedet for bare å fordømme de som vil snu barna fremover 😅 Kvinneguiden kan være så toxic et sted noen ganger at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte 😂😭😂 2
Zenhouse Skrevet 3. august #47838 Skrevet 3. august (endret) Forstår at media ikke tar tak i alle unøyaktigheter i tidslinje rundt graviditet(er) osv, fordi det tross alt omhandler barnet. Men det er nok av andre ting å kunne sette søkelyset på. Media har startet litt med miljøengasjementet hennes som ikke går helt opp med plast og luguber klesindustri vedr Laley. Vil også gjerne at de belyser at hun flyr (!) ned frisør fra Trondheim hver gang hun har fotoshoot, fordi han «er best på styling». Enda hun skryter av verdens beste frisør i Oslo på klipp og extensions. Seriøsiteten i miljøengasjementet til SE hadde lett smeltet som is i UV-sola om media hadde tatt en nærmere titt på det som blir sagt kontra det som blir gjort. Endret 3. august av Zenhouse Skrivefeil 16 4
Kjempeliten Skrevet 3. august #47839 Skrevet 3. august (endret) DownWithTheTrolls skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal debattere meg? Jeg er da ikke enig med SE. Du bør kanskje gå tilbake til mitt aller, aller første innlegg. Mitt poeng var egentlig bare at barn ikke skal snus før de er gamle nok, og at ingen argumenter om såkalt trafikksikkerhet vil veie opp for risikoen ved å gjøre det. Jeg prøvde å være hjelpsom ved å foreslå tiltak, som f.eks LOOP lydFILTRERENDE ørepropper for de med lydsensitivitet, for bedre konsentrasjon, for de som på død og liv mente at det var mye sikrere å snu barnet fremover enn å ha bråkete barn sittende bakovervendt og hyle og rope og spy, fordi det ville både være trafikkfarlig OG gi barna relasjonsskader(!), og på en eller annen måte har jeg da endt opp med å bli angrepet av folk som da har ment at jeg da har vært både emosjonelt avstengt og alt mulig, og nå kommer du og skal debattere simpelthen fordi jeg har forsøkt kommet med forslag til trafikksikker løsning istedet for bare å fordømme de som vil snu barna fremover 😅 Kvinneguiden kan være så toxic et sted noen ganger at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte 😂😭😂 Jeg krangler ikke med DEG. Det er du som blir hårsår. Jeg bare siterte deg for å fortsette diskusjonen om bilsikringen til SE. Jeg har jo ikke sagt noe som helst om deg i innlegget mitt? Å sitere et annet innlegg betyr ikke automatisk at man er uenig i det man siterer. Endret 3. august av Kjempeliten 1
Allo Skrevet 3. august #47840 Skrevet 3. august Cami9 skrev (5 timer siden): SE poster ansiktet til Helmer stadig vekk, på tross av at hun har sagt at hun vil skjerme han. Jeg skjønner ikke at hun tør? Man har sett fjeset hans så mye i det siste, at gærningene som ønsker det - lett kan kjenne han igjen? Det er historier om «kjendisbarn» som har blitt spionert på i barnehagen og gærningene oppfører seg som at de «kjenner» barnet. Uhyggelig og jævlig spør du meg. Og enda verre når Kripos går egenhendig ut og advarer mot barn i sosiale medier. Det er veldig mange pedofile som har tilfredsstillelse av å laste ned bilder av barn og spre bildene som er omgjort til sex objekter i pedofile nettverk rundt om i verden. Kripos og politiet forøvrig har sagt at det de finner på nett av barn som er medvirkende i slike miljøet er bare en brøkdel av det store problemet. Men som det sex objektet SE fremstiller seg selv som, så er det sikkert ikke noe problem og helt harmløst at sønnen hennes blir misbrukt i slike miljøer. Hun er fullstendig klar over hva Kripos har uttalt, men likevel gir hun f.. Det er dypt tragisk det hun holder på med, og bruken av sønnen har eskalert den siste tiden. Det er nok et eksempel på at hun fikk han for «content» sin del, som hun selv har sagt. 9 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå