Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Man kan si mye om Sophie Elise,men hun er iallefall ærlig om at kroppen hennes er sånn ca 70% plastikk,og hun har aldri prøvd å fremstå som noe annet enn den hun er🤷 I motsetning til andre såkalte influensere....

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Man kan si mye om Sophie Elise,men hun er iallefall ærlig om at kroppen hennes er sånn ca 70% plastikk,og hun har aldri prøvd å fremstå som noe annet enn den hun er🤷 I motsetning til andre såkalte influensere....

hun har nektet ganske stenhardt på de fleste av operasjonene sine

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (Akkurat nå):

hun har nektet ganske stenhardt på de fleste av operasjonene sine

Da vet du mer enn meg, jeg har ikke fulgt henne noen gang ,men vet hun er med i en reklame der hun bruker humor på sin "plastikk" kropp, samt hun laget en tv serie der seerne fikk følge rompe operasjon i USA,så det er iallefall ikke å nekte for noe tvert i mot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (På 3.12.2024 den 22.04):

Ironien i å ha ordet "bøgda" som en del av sitt vokabular samtidig som man rakker ned på en hel by med 25.000 innbygger på grunn av dens "mentalitet og miljø". Spent på hva som er mentaliteten og miljøet i Harstad? Hva er det du mener definerer en hel by?

Noe sier meg at du er typen som kaller alt nord for Trondheim "bøgda"

Føler du deg truffet over mine subjektive meninger? Uansett hvor «spent» du måtte føle deg over hva som ligger bak betraktningene mine om Harstad eller andre småbyer, så ser jeg virkelig ikke noe poeng til å utbrodere hva jeg mener siden det er helt uinteressant for denne debatten. Men er det underholdende at du aser deg slik opp over mine generaliseringer, samtidig som du selv generaliserer «min type» til å være en som «kaller alt nord for Trondheim «bøgda». Det var ganske feilslått. 

Ordet «bøgda» burde være velkjent for de fleste etter Hagle/Staysman sin ihjelspilte hit med samme navn, helt uavhengig av om man bor i Oslo, Førde eller Vadsø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (9 minutter siden):

skjerp deg

Med hva da? Er sånn hun fremstår. Hva hun gjør irl er noe annet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Da vet du mer enn meg, jeg har ikke fulgt henne noen gang ,men vet hun er med i en reklame der hun bruker humor på sin "plastikk" kropp, samt hun laget en tv serie der seerne fikk følge rompe operasjon i USA,så det er iallefall ikke å nekte for noe tvert i mot.

Hun benektet den første rumpe-operasjonen i to år, forklarte den med vektoppgang og trening.

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare jeg som reagerer på at hvis Stina og Sophie er så gode venner, hvorfor har ikke Sophie møtt Stinas baby i det hele tatt? den eneste gangen de møttes i år, så vidt jeg vet, var ved dåpen til Sophies baby. Sophie kom ikke på babyshoweren til Stina en gang, men sendte bare en blomst, selv om hun var i oslo den dagen. føles litt som Stina skulle ønske de var nærmere venner men at Sophie (som vanlig) ikke gidder.

Endret av kittykaat
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (10 timer siden):

Men det er hun jo ikke,  når hun tok første BBL påsto hun at resultatet kom fra trening.  (la selvsagt ut masse treningsvideoer rett før)  Da hun tok ut brystimplantatene og var toppløs på et eller annet bymagasin var hun såååå glad for at hun nå hadde naturlige pupper og var i et intervju med Dothe Skappel mm. og hyllet seg selv og sin naturlige kropp.  

5 minutter etterpå la hun inn silikon igjen.  

Hun reklamerte også for den fantastiske virkingen av noen hårpiller hun brukte....mens hun gikk med parykk. 

And the list goes on and on

• Liker 12
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (4 minutter siden):

Men det er hun jo ikke,  når hun tok første BBL påsto hun at resultatet kom fra trening.  (la selvsagt ut masse treningsvideoer rett før)  Da hun tok ut brystimplantatene og var toppløs på et eller annet bymagasin var hun såååå glad for at hun nå hadde naturlige pupper og var i et intervju med Dothe Skappel mm. og hyllet seg selv og sin naturlige kropp.  

5 minutter etterpå la hun inn silikon igjen.  

Hun reklamerte også for den fantastiske virkingen av noen hårpiller hun brukte....mens hun gikk med parykk. 

And the list goes on and on

Lyver pga reklamesamarbeid. 
samtidig er det jo også sant at hun ikke lenger benekter at hun har fikset ting? Så ja hun lyver, men hun lyver ikke på en måte 🙈

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittykaat skrev (1 time siden):

bare jeg som reagerer på at hvis Stina og Sophie er så gode venner, hvorfor har ikke Sophie møtt Stinas baby i det hele tatt? den eneste gangen de møttes i år, så vidt jeg vet, var ved dåpen til Sophies baby. Sophie kom ikke på babyshoweren til Stina en gang, men sendte bare en blomst, selv om hun var i oslo den dagen. føles litt som Stina skulle ønske de var nærmere venner men at Sophie (som vanlig) ikke gidder.

Dette er ren business. De er kollegaer, og dette er et samarbeid, der "vennskap" benyttes for å nå samme målgruppe. Det er mange som kjøper narrativet om at influensere deler av sitt privatliv. Men det er en sannhet med store modifikasjoner.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (10 minutter siden):

Lyver pga reklamesamarbeid. 
samtidig er det jo også sant at hun ikke lenger benekter at hun har fikset ting? Så ja hun lyver, men hun lyver ikke på en måte 🙈

De beste løgnene er  basert på  noe sannhet. Det er influensere i et nøtteskall. Men det er mye rene løgner også.

Endret av Doris Becker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (19 timer siden):

Jeg trodde også det og fikk sjokk da familien fortalte dette. Har sett dokumenter i saken altså, inkludert svaret fra Statsforvalter, så ikke misforstått, overdrevet eller noe. Jeg synes det er kjempeviktig med fokus på dette. Mange spør seg jo hvordan SSI og andre kan få holde på sånn, hvorfor ingen stopper dem osv. Da må man begynne å se på industrien også, og hva vi har av lovverk, og hva som faktisk mangler(!) Det blir for enkelt å peke på den enkelte og individets frihet. 

Helt sant. Her burde industrien slås ned på. Det er egentlig helt uvirkelig at det er lov å utføre store unødvendige inngrep på mennesker som har alvorlig bakenforliggende problematikk. Denne saken du forteller om er noe av det værre jeg har hørt. 

SSI har jo selv fortalt at hun har alvorlige problemer. Nå har hun riktignok utført mange av sine operasjoner i utlandet, men mange er gjort her i landet også. For kirurgene var det bare et googlesøk unna å finne ut at hun egentlig trengte noe HELT annet enn ny nese (++++) 

https://sophieelise.blogg.no/1382452032_22102013.html

Et gammel (men reflektert)  innlegg fra SSI, og det er bare forferdelig trist å vite hvordan det gikk etterpå. Det gikk fra vondt til værre.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (59 minutter siden):

Helt sant. Her burde industrien slås ned på. Det er egentlig helt uvirkelig at det er lov å utføre store unødvendige inngrep på mennesker som har alvorlig bakenforliggende problematikk. Denne saken du forteller om er noe av det værre jeg har hørt. 

SSI har jo selv fortalt at hun har alvorlige problemer. Nå har hun riktignok utført mange av sine operasjoner i utlandet, men mange er gjort her i landet også. For kirurgene var det bare et googlesøk unna å finne ut at hun egentlig trengte noe HELT annet enn ny nese (++++) 

Et gammel (men reflektert)  innlegg fra SSI, og det er bare forferdelig trist å vite hvordan det gikk etterpå. Det gikk fra vondt til værre.

SEI virker å ha selvinnsikt, men det er jo null verdt uten handling. Du må ta nye valg, på de områdene du er misfornøyd med i livet, aktivt jobbe for det. Selvrefleksjonene hennes er helt meningsløse. Det er som hun kopierer de hun leser synes jeg. Lettsolgt content, men helt verdiløst, og skader mer enn hjelper. 

Ellers veldig enig i at industrien må reguleres mye bedre. Mer informasjon bør gis, om skadeomfanget, og alle komplikasjoner. Og de må straffes hardt hvis de opererer folk med helt klare psykiske lidelser.

Endret av Doris Becker
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (1 time siden):

Dette skrev hun for 11 år siden.  Det virker ikke akkurat som om hun tok tak i problemet for å si det sånn. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Dette skrev hun for 11 år siden.  Det virker ikke akkurat som om hun tok tak i problemet for å si det sånn. 

Nettopp. Det gikk fra vondt til så ekstremt mye værre, og det burde ringe høylydte bjeller i industrien. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (9 minutter siden):

Hun er overraskende reflektert til å ta de valgene hun tar. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (7 minutter siden):

Nettopp. Det gikk fra vondt til så ekstremt mye værre, og det burde ringe høylydte bjeller i industrien. 

Det er en mann også, et kjærestepar, som har vært mye i media. Opererer seg i utlandet de også. Jeg blir så trist når jeg ser dem. De er voksne, men allikevel, det ligger jo noe veldig sykt bak dette. Jeg synes det er uetisk av media og de som måtte benytte dem for å selge produkter også. Men det er ingen regler. Og folk elsker å fråtse i andres elendighet. Nåtidens gladiatorer? (De som meldte seg frivillig)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (11 minutter siden):

Det er en mann også, et kjærestepar, som har vært mye i media. Opererer seg i utlandet de også. Jeg blir så trist når jeg ser dem. De er voksne, men allikevel, det ligger jo noe veldig sykt bak dette. Jeg synes det er uetisk av media og de som måtte benytte dem for å selge produkter også. Men det er ingen regler. Og folk elsker å fråtse i andres elendighet. Nåtidens gladiatorer? (De som meldte seg frivillig)

Christian Brenhovd og Caroline Nitter? Helt i samme gate som SSI ja. De er ganske store `påvirkere` de også, og annonsører syns tydeligvis det er helt ok å støtte uoppnåelige idealer, og at deres produkter presenteres mellom bilder av operasjoner og andre unødvendige og skadelige behandlinger. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

Christian Brenhovd og Caroline Nitter? Helt i samme gate som SSI ja. De er ganske store `påvirkere` de også, og annonsører syns tydeligvis det er helt ok å støtte uoppnåelige idealer, og at deres produkter presenteres mellom bilder av operasjoner og andre unødvendige og skadelige behandlinger. 

Tror det er dem. var et bilde av mannen, med bandasjer over hele seg etter kirurgi, med en tommel opp. Jeg trodde det var noe parodi og tull, men det var jo ekte alvor. Ble uvel. Jeg synes ikke det egner seg som underholdning og som content på en salgskanal, eller i media. Hvor er Vær varsom plakaten? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun får en del tyn i kommentarfeltet sitt (ig) på både barneeksponering og "hva har skjedd med øynene dine". 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...