Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Har noen sett da hun var hos Asbjørn Brekke show? Hun virket ikke noe i form der 😕 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoltskeiv skrev (25 minutter siden):

Hvor ser dere at noe har skjedd med fjeset? Hun har jo ikke lagt ut noe av fjeset, så vanskelig å se det da

eh hun har lagt ut masse av fjeset

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoltskeiv skrev (31 minutter siden):

Har noen sett da hun var hos Asbjørn Brekke show? Hun virket ikke noe i form der 😕 

Jeg så et klipp på lnsta. Hun virket særdeles ubekvem, og syntes ikke tøyset med melis i posen var morsomt 😁

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kanskje betimelig å se tilbake på hvordan SSI egentlig så ut, som barn og ungdom - før hun begynte med det som man nå kan kalle selvskading. To av bildene er med mora hennes, de betalte i dyre dommer for mora sitt løshår, selv om familien ikke hadde så mye å rutte med - skriver influenseren i en av bøkene sine. Likheta mor-datter er (eller var) slående. 
NB: Alle bildene er fra offentlige kilder. 

IMG_7800.jpeg

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparks skrev (1 time siden):

Noen som kan oppsummere hva hun har sagt om Fetisha i podden?

"Min side av saken er at jeg aldri har ville dele min side av saken,da jeg mener det er privat. Jeg vil gå videre fra dette,ingen av vennene våre trenger å velge side.

Jeg har bevisst valgt å snakke lite om dette til våre felles venner,så ingen skal føle press til å velge side.

Hun (Fetisha) har valgt en annen taktikk.

Min side av saken er at gjennom vårt vennskap har vi hatt mange "pause" fordi vi har hatt mange krangler og konflikter,men vi har også mange gode minner sammen. Vennskapet har vært mye frem og tilbake.

Mens jeg var på Farmen innspilling,hadde vi ikke kontakt.

Når jeg kom ut,møtte jeg henne ganske tilfeldig og vi tok opp igjen vennskapet,der ifra gikk det fort til å snakke om å lage (ny) pod sammen igjen,så det gjør vi (NRK).

Så må vi gå tilbake til bildesaken,som påvirket oss begge ifbm NRK-avtalen vår (mistet kontrakten).

F var en god støttespiller i denne perioden,men konsekvensen (av å miste podden) gjorde at jeg ønsket å endre måten jeg snakket i podden (den selvstendige etter pose-gate),og dette måtte også speiles i henne (Fetisha) fordi det jeg sto i var såpass alvorlig at jeg ikke ville bruke pod til å snakke om festing,puling og drikking lenger.

Dette skapte en splid mellom oss.

Vi hadde ikke oversikt over kostnadene,og det ble dyrt.

På dette tidspunktet sto Fetishas managment seg av produksjons ansettelsene,med forbehold om å spørre meg først. (Kan vi bruke denne produsenten osv..)

Vi hadde release av pod,der vi dekte kostnadene selv,via hennes management.

De styrte litt hvor og hvordan vi skulle produsere podden til vi fikk ny kontrakt.

Dette skapte en indre konflikt hos meg fordi jeg ikke ville podde om drøye temaer som sex,festing,drikking osv..

Så da det ble snakk om å skrive kontrakt som var bindene i fler år,ville jeg tenke på det først.

Pga dårlig samvittighet fordi jeg ødela for oss hos NRK (pose-gate) føltes det feil å ikke skrive under kontrakten.

Denne samtalen tok jeg ikke med Fetisha men hennes management,både fordi jeg er konfliktsky,men også fordi jeg ville skåne henne for stress.

Det rullet og gikk,og vi produserte podden selv,jeg ville ikke signere og ville dra ned kostnadene fordi det var dyrt.

Ville ikke være låst til podformat i 3 nye år."

Mener F la opp til spekulasjoner rundt at hun var syk (opplevde spontanabort og hadde vikar i podden) fordi hun lo av "sykefraværet" i podden selv om hun visste hva SE gikk gjennom.

Dette fikk SE til å nekte å skrive under nevnte kontrakt,SE betalte seg ut av resterende kontrakt (ca 200K) samt halve gjelden de satt med etter å ha startet selvstendig pod (ca 300K).

Endret av J..
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoltskeiv skrev (1 time siden):

Hvor ser dere at noe har skjedd med fjeset? Hun har jo ikke lagt ut noe av fjeset, så vanskelig å se det da

Det ligger flere helt nye bilder at fjeset hennes i denne tråden.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoltskeiv skrev (2 timer siden):

Sett den ja, hun virket jo helt fjern der. Også så kjedelig, bare noen smil her og der og «eehh ja»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Nå er det kanskje betimelig å se tilbake på hvordan SSI egentlig så ut, som barn og ungdom - før hun begynte med det som man nå kan kalle selvskading. To av bildene er med mora hennes, de betalte i dyre dommer for mora sitt løshår, selv om familien ikke hadde så mye å rutte med - skriver influenseren i en av bøkene sine. Likheta mor-datter er (eller var) slående. 
NB: Alle bildene er fra offentlige kilder. 

IMG_7800.jpeg

Hun er et produkt av en dysfunksjonell oppvekst,  og nå er hun i gang med å gjøre det samme mot sønnen sin. Bare at de økonomiske rammene er totalt ulike. 

• Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (18 minutter siden):

Hun er et produkt av en dysfunksjonell oppvekst,  og nå er hun i gang med å gjøre det samme mot sønnen sin. Bare at de økonomiske rammene er totalt ulike. 

hvordan var oppveksten dysfunksjonell? har ikke tenkt over det før (med unntak av at foreldrene burde ha tatt fra henne kamera og laptop)

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (1 minutt siden):

hvordan var oppveksten dysfunksjonell?

Den var ikke det.

Den var helt normal.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (53 minutter siden):

Sett den ja, hun virket jo helt fjern der. Også så kjedelig, bare noen smil her og der og «eehh ja»

Virket veldig uengasjert og litt nede i formen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (1 time siden):

hvordan var oppveksten dysfunksjonell? har ikke tenkt over det før (med unntak av at foreldrene burde ha tatt fra henne kamera og laptop)

Unge og umodne foreldre? Far som valgte å bli manager for å tjene på dattera som opererte seg som 18 åring? Tidlig alkohol og sex? Minner ikke mye om normal oppvekst. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (1 time siden):

Den var ikke det.

Den var helt normal.

Hun satt på Lindmo og fortalte om hvordan strømselskapet kom og stengte strømmen da hun og søsteren var alene hjemme… ikkke helt normalt i min bok i alle fall.

hun var veldig lik moren ja, og det er så trist at hun har øydelagt det som var et pent og naturlig ansikt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (39 minutter siden):

Hun satt på Lindmo og fortalte om hvordan strømselskapet kom og stengte strømmen da hun og søsteren var alene hjemme… ikkke helt normalt i min bok i alle fall

Foreldre med dårlig råd,betyr ikke dysfunksjonell barndom.

De fleste tror hun lyver om alt uansett,men akkurat denne storyen kjøper du/dere?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (57 minutter siden):

Far som valgte å bli manager for å tjene på dattera som opererte seg som 18 åring? Tidlig alkohol og sex? M

Han var ikke manager for henne før hun var 25+..

Tidlig seksuell debut + tidlig debut med alkohol er ikke akkurat ukjent på bygda og småplasser,uansett oppveksvilkår..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (3 timer siden):

(…)

Dette skapte en indre konflikt hos meg fordi jeg ikke ville podde om drøye temaer som sex,festing,drikking osv..

(…)

Jeg må nesten le litt.

Hun - dronningen av kleine softporr bilder og videoer, som stadig «forsnakker seg» om sexlivet sitt både i fortid, nåtid og fremtid - Vil ikke snakke om «drøye temaer» som det der? Det er jo akkurat den type kommunikasjon hun holder seg aktuell med?

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (1 time siden):

Unge og umodne foreldre? Far som valgte å bli manager for å tjene på dattera som opererte seg som 18 åring? Tidlig alkohol og sex? Minner ikke mye om normal oppvekst. 

«Valgte å bli manager for å tjene på dattera»? Altså, seriøst, hvor tar du det fra? Det er ikke akkurat Kris Jenner vi snakker om her. SE hadde startet et firma som dessuten vokste raskt, og de fleste vil vel da tenke at det er et smart trekk å tilknytte seg noen som kan økonomi, hvis man ikke kan dette selv. Han er regnskapsfører, er han ikke? Vel. Et åpenbart valg, spør du meg. Jeg kan vanskelig se at det er mer kritikkverdig å kjøpe de tjenestene hos han, enn hos Reidar Revisor. Jeg har aldri sett evidens for at familien hennes har forsøkt å styre eller kapitalisere på kroppen eller karrieren hennes på noe vis. Tvert i mot er de svært anonyme.

Edit: Tidlig alkohol og sex på bøgda er vel heller ikke akkurat noe som burde sjokkere noen. Det er ganske vanlig, og jeg vil tippe kanskje enda vanligere for 15 år siden da hun var tenåring.

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (23 minutter siden):

Foreldre med dårlig råd,betyr ikke dysfunksjonell barndom.

De fleste tror hun lyver om alt uansett,men akkurat denne storyen kjøper du/dere?

Dårlig råd er ikke lik dysfunksjonell barndom nei, men om man faktisk lar barna ta støyten når strømselskapet kommer for å stenge strømmen bør man gå noen runder med seg selv.

Så holder jeg selvsagt muligheten åpen for at hun kan ha pyntet på sannheten her også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (På 1.12.2024 den 12.19):

/Tilfeldig at Ammehjelpen opplyser om at vektdyner/vektsoveposer for babyer medfører risiko og dermed ikke anbefalt å bruke, rett etter at SE i sin kanal reklamerte for vektsovepose til baby? 🤔

IMG_1048.png

IMG_1049.png

Tydeligvis ondskapsfull kvinne.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...