Rubella Skrevet 1. juli 2017 #4161 Del Skrevet 1. juli 2017 Blir heftige bremsespor på den kjolen, gitt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piruette Skrevet 1. juli 2017 #4162 Del Skrevet 1. juli 2017 1 time siden, Salka skrev: Hjelpe meg! Øynene mine! Har hun trøkka kjolen inn i ræva? Har sett andre gå med lignende kjoler. Det er en slags søm som er akkurat ved rumpesprekken for å fremheve rumpa. Har sett at mange bikinitruser også er sånn for tiden 😩😩 men ja, ser ut som om man trøkker kjolen/trusa inn i sprekken 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 1. juli 2017 #4163 Del Skrevet 1. juli 2017 Ånei. Det synet kunne jeg klart meg uten 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 1. juli 2017 #4164 Del Skrevet 1. juli 2017 2 timer siden, J.. skrev: Bisarr. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 1. juli 2017 #4165 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) 1 time siden, Piruette skrev: Har sett andre gå med lignende kjoler. Det er en slags søm som er akkurat ved rumpesprekken for å fremheve rumpa. Har sett at mange bikinitruser også er sånn for tiden 😩😩 men ja, ser ut som om man trøkker kjolen/trusa inn i sprekken 😂 syntes nå det er noe helt annet med en bikinitruse eller en truse for den sags skyld som ser slik ut, det kan jeg tåle, men en kjole er et ytterplagg. Endret 1. juli 2017 av Puny 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. juli 2017 #4166 Del Skrevet 2. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bloggleseren Skrevet 2. juli 2017 Populært innlegg #4167 Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor dette ble slettet som spekulasjon, så jeg skriver det en gang til, denne gang med masse lenker: I denne tråden fra 2017 påstår Sofie at hun alltid har hatt (stor) rumpe: http://m.sophieelise.blogg.no/1483370269_.html Men i 2016, rett før hun reiste til Tyrkia med venninnen sin, klaget hun støtt og stadig på at hun hadde for liten rumpe og var besatt av tanken på å få større rumpe, som Kim Kardashian. Her, for eksempel, i 2014, uttaler hun til Se og Hør at hun har liten rumpe og kanskje vil operere den hvis det blir mer vanlig i Norge: http://www.seher.no/kjendis/det-blir-som-a-ga-med-en-fin-utringing/64236081 Her klager hun på at trening gjør lårene større, men ikke rumpa (altså stikk i strid med hva hun sier om hvordan hun har fått stor rumpe nå), også 2014: http://sophieelise.blogg.no/1406562671_28072014.html Her klager hun over rumpekomplekser i Aftenposten i 2015: https://www.aftenposten.no/meninger/sid/Sophie-Elise-Jeg-er-ikke-bra-nok-for-Instagram-30360b.html Og i april 2014 skrev hun at hun hadde blitt besatt av svære rumper etter å ha sett Kashashian show, hadde lyst til å legge silikon i rumpa og det var synd hun ikke klarte å trene seg opp til stor rumpe: http://sophieelise.blogg.no/1397235586_siste_dag_i_portugal.html Fra 2016 har det ikke vært et pip om at hun ønsker seg større rumpe. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. juli 2017 #4168 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) Så er det dødsirriterende hun alltid blir hyllet og rost opp iskyene av Media Norge. Alt hun gjør er jo SÅ fantastisk atte Artikkler om henne hele tiden. Så spesielt VG. Skulle nesten tro hun betaler de. Endret 2. juli 2017 av LeilaS 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 2. juli 2017 #4169 Del Skrevet 2. juli 2017 2 timer siden, LeilaS skrev: Så er det dødsirriterende hun alltid blir hyllet og rost opp iskyene av Media Norge. Alt hun gjør er jo SÅ fantastisk atte Artikkler om henne hele tiden. Så spesielt VG. Skulle nesten tro hun betaler de. Sex selger. Tabloidavisers eneste mål er å tjene mest mulig penger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 3. juli 2017 #4170 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) På 1.7.2017 den 13.11, Puny skrev: Hoy! Det var kjolen sin det! Jaja, hver sin smak, men dette var noe av det j... veligste jeg har sett. Syntes de weight less buksene var lite clasy, men denne kjolen er jo som å skrike 'se på rumpa mi da, pleese!' Nei synes du!? Synes den var dødsfin jeg! Om vi snakker om samme?(den stripete?) Den er lang og dekkende foran, men viser mye rygg så det blir liksom sexy på en classy måte.. Fikk jo frem DEN formen da! haha morsomt med så ulikt syn Endret 3. juli 2017 av agnesbjercke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 3. juli 2017 #4171 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Ja nå begynner visse overopererte mennesker der ute å se ganske så deformerte ut. Skremmende at dette er unge barn og ungdoms "helter". Er så glad jeg ikke vokste opp i denne galskapen. Synes oppriktig synd på dagens ungdom. De sliter nok med alle forventningene de blir utsatt for mtp skole og fritidsaktiviteter, så kommer disse megaoverfladiske bloggerne og normaliserer totalt unødvendige operasjoner på alle deler av kroppen. Sofie ble omtalt som en "knulledukke" lenge før hun ble HELT plastikk,og nå er det vel omtrent mer fake enn ekte igjen på den lille kroppen, og hun har jo faktisk med viten og vilje gjort seg selv om til en levende "dukke". Og bortforklarer med trening og "naturlig aldring" Utrolig hvor naive folk er. Man kan ikke trene eller eldes til det hun har blitt. Trist. Endret 3. juli 2017 av elisaday Feilskriving 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 3. juli 2017 #4172 Del Skrevet 3. juli 2017 Vel, å flashe rumpa, med eller uten klær, operert eller ikke operert, er ikke mindre harry. Det ser ut til å være en trend blant de uutdannede og nyrike kjendisene, og med lite bagasje og alt for mye oppmerksomhet, måtte det vel bli slik; freaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nath3lie Skrevet 3. juli 2017 #4173 Del Skrevet 3. juli 2017 På 14.1.2017 den 17.31, Martheegne skrev: Herregud jeg blir flau. Ser hun har skrevet flere ganger at hun har jevnlig kontakt med Markus og Martinius, og at hun var gode venner med han ene - men det var med han andre hun virkelig hadde funnet tonen med. Altså, unnskyld meg, men er ikke de 10-11 år? Hvorfor i all verden har hun blitt venn med dem, for og så skryte av det på sosiale medier? Altså, hadde skjønt det hvis det var Johnny Depp eller Brad Pitt, men her snakker vi M&M, idolet til alle 8 år gamle jenter i Norge. For meg blir det veldig spesielt. For og ikke snakke om den gangen hun la ut bilde av seg selv og William fra Skam, og skrev "alle andre var helt i ekstase og spurte om å ta bilder av dem i hytt og pine. Men det gjorde ikke jeg, de spurte faktisk om å ta bilde med meg!" .... altså. Skjønner ikke om hun prøver å fremstille det slik at hun selv er en "kjendis" som er for god til å bry seg om andre kjendiser siden hun er "såpass" kjent. Kjenner jeg blir flau! Hva er så galt med det? Jeg liker disse gutta godt selv til å være 26 år, og ja, jeg hører på dem akkurat nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 3. juli 2017 #4174 Del Skrevet 3. juli 2017 3 timer siden, elisaday skrev: Ja nå begynner visse overopererte mennesker der ute å se ganske så deformerte ut. Skremmende at dette er unge barn og ungdoms "helter". Er så glad jeg ikke vokste opp i denne galskapen. Synes oppriktig synd på dagens ungdom. De sliter nok med alle forventningene de blir utsatt for mtp skole og fritidsaktiviteter, så kommer disse megaoverfladiske bloggerne og normaliserer totalt unødvendige operasjoner på alle deler av kroppen. Sofie ble omtalt som en "knulledukke" lenge før hun ble HELT plastikk,og nå er det vel omtrent mer fake enn ekte igjen på den lille kroppen, og hun har jo faktisk med viten og vilje gjort seg selv om til en levende "dukke". Og bortforklarer med trening og "naturlig aldring" Utrolig hvor naive folk er. Man kan ikke trene eller eldes til det hun har blitt. Trist. Før klaget hun på at hun ble kalt knulledukke, men nå virker det paradoksalt nok som hun tar ekstreme midler til hjelp for å ligne mest mulig på en. Noen opererer seg for å se ut som en katt eller Barbie, andre opererer seg for å se ut som oppblåsbare Barbara. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 3. juli 2017 #4175 Del Skrevet 3. juli 2017 12 minutter siden, JessicaL skrev: Før klaget hun på at hun ble kalt knulledukke, men nå virker det paradoksalt nok som hun tar ekstreme midler til hjelp for å ligne mest mulig på en. Noen opererer seg for å se ut som en katt eller Barbie, andre opererer seg for å se ut som oppblåsbare Barbara. What she said 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. juli 2017 #4176 Del Skrevet 3. juli 2017 3 timer siden, Viking-girl skrev: Bra jobba!! Det er hevet over enhver tvil at jenta har operert rompa, vi er ikke stokk dumme som hun kanskje skal ha oss til å tro. Det finnes plenty bevis, både på Sofie og Triana. Er mest spent på hvordan de ser ut etter evt barnefødsel, eller etter 40, 50, 60 årene hennes. Da henger vel rumpa ned på knærne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 3. juli 2017 #4177 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Et spørsmål bare. Er der noen som vet om fett som blir pumpet inn i leppene er mulig å fjerne hvis man skulle være misfornøyd med resultatet? Vet ikke med dere andre, men hvis overleppa mi plutselig VIRKELIG så ut som et nebb så hadde jeg ønsket å tone det ned en *smule*...... Endret 3. juli 2017 av elisaday 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 3. juli 2017 #4178 Del Skrevet 3. juli 2017 53 minutter siden, elisaday skrev: Et spørsmål bare. Er der noen som vet om fett som blir pumpet inn i leppene er mulig å fjerne hvis man skulle være misfornøyd med resultatet? Vet ikke med dere andre, men hvis overleppa mi plutselig VIRKELIG så ut som et nebb så hadde jeg ønsket å tone det ned en *smule*...... Såvidt jeg vet går ikke det, har man sprøytet inn fett et sted er man stuck med for alltid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 3. juli 2017 #4179 Del Skrevet 3. juli 2017 9 minutter siden, JessicaL skrev: Såvidt jeg vet går ikke det, har man sprøytet inn fett et sted er man stuck med for alltid. Håper det stemmer, for det der kommer hun forhåpentligvis til å angre på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 3. juli 2017 #4180 Del Skrevet 3. juli 2017 11 minutter siden, JessicaL skrev: Såvidt jeg vet går ikke det, har man sprøytet inn fett et sted er man stuck med for alltid. Wælp.... DET er skremmende det 😯 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå