Orly Skrevet 14. juni 2024 #41522 Skrevet 14. juni 2024 Ninaen skrev (15 timer siden): Jo, september er det vel. «Ryktene» har vært åpent omtalt på Discord. Er en god grunn til at de ikke kan flytte før. Står da ingenting på Discord om dette? 2
*blueberry* Skrevet 14. juni 2024 #41523 Skrevet 14. juni 2024 J.. skrev (På 13.6.2024 den 6.10): Helt enig i at det er en ukultur,men det har også blitt det nye normale å filme egen form og fremgang. Det er noe "alle" gjør,ikke bare SE. Men er enig i at det ikke burde være lov. Hun trener på Fresh fitness og det er det ikke lov. Det burde respekteres. 5 1
Sauehode Skrevet 14. juni 2024 #41524 Skrevet 14. juni 2024 Det er veldig rart at barnefar kunne reise til new york og ikke til oslo pga "noe". Så det er selvfølgelig bare tull og rykter. Jeg tror rett og slett at SE bare vil ha litt me-time i Oslo. Tror SE liker veldig å provosere, med alt hun sier, hvorfor forteller hun at hun skal være borte fra den 6 uker gamle barnet sitt i mange dager, hun vet at det vil et mammapoliti slå hardt ned på, og det er nok målet hennes og. Det skaper engasjement og snakkis, samt mer klikk. Det at hun trente så tidlig og snakker om at sexlivet var igang igjen etter et kvarter, er også svært provoserende for slitne mødre, og det tror jeg hun vrinsker av glede inne i seg for. 17 22
Ninaen Skrevet 14. juni 2024 #41525 Skrevet 14. juni 2024 Sauehode skrev (1 time siden): Det er veldig rart at barnefar kunne reise til new york og ikke til oslo pga "noe". Så det er selvfølgelig bare tull og rykter. Jeg tror rett og slett at SE bare vil ha litt me-time i Oslo. Tror SE liker veldig å provosere, med alt hun sier, hvorfor forteller hun at hun skal være borte fra den 6 uker gamle barnet sitt i mange dager, hun vet at det vil et mammapoliti slå hardt ned på, og det er nok målet hennes og. Det skaper engasjement og snakkis, samt mer klikk. Det at hun trente så tidlig og snakker om at sexlivet var igang igjen etter et kvarter, er også svært provoserende for slitne mødre, og det tror jeg hun vrinsker av glede inne i seg for. Når var de i New York? 1
J.. Skrevet 14. juni 2024 #41526 Skrevet 14. juni 2024 (endret) Ninaen skrev (3 minutter siden): Når var de i New York? Februar. Endret 14. juni 2024 av J..
Ninaen Skrevet 14. juni 2024 #41527 Skrevet 14. juni 2024 J.. skrev (3 minutter siden): Februar. Ok, det fikk jeg ikke med meg. Da skjønner jeg jo at folk reagerer/stusser ja. Men…uansett deres valg. 1
Gjest winterchild Skrevet 14. juni 2024 #41528 Skrevet 14. juni 2024 (endret) Ninaen skrev (46 minutter siden): Når var de i New York? Januari tror jag. Om han nu är dömd till något, men inte var det då, skulle han fortsatt ha uppgett att det var en polisundersökning på han eller whatever då han sökte om esta visa (då hade han blivit nekad). Gjorde han inte det är det allvarligt och kan bli stora problemer i framtiden. Man ljuger inte till amerikanska border services lixom. Jag har själv kanadensiskt medborgarskap också och inte ens vi från Kanada kommer någonsin in i USA igen om vi begår brott. Man kommer inte heller in i UK, Australien eller Nya Zeeland igen (så kallat five eyes, fem länder som byter information med varandra). Det är väldigt allvarligt att uppge fel information till myndigheterna i USA, har han gjort det så är det faktiskt illa. Då blir det inte många fler resor på den gutten lol. Så nej, jag tror faktiskt inte att han tog DEN risken om nu de rykterna faktiskt skulle stämma (gissar på att de verkligen inte gör det). Endret 14. juni 2024 av winterchild
J.. Skrevet 14. juni 2024 #41529 Skrevet 14. juni 2024 Ninaen skrev (Akkurat nå): Ok, det fikk jeg ikke med meg. Da skjønner jeg jo at folk reagerer/stusser ja. Men…uansett deres valg. Reagerer på hva,egentlig? Hun var jo ennå gravid,og V har ikke fotlenke,slik ryktet du sikter til tilsier. Så de sto begge fritt til å reise,og det gjør de nå også. 3
Ninaen Skrevet 14. juni 2024 #41530 Skrevet 14. juni 2024 J.. skrev (1 time siden): Reagerer på hva,egentlig? Hun var jo ennå gravid,og V har ikke fotlenke,slik ryktet du sikter til tilsier. Så de sto begge fritt til å reise,og det gjør de nå også. Hvis man tok utgangspunkt i at ryktet stemte mente jeg 🙂 2
Era Vulgaris Skrevet 14. juni 2024 #41531 Skrevet 14. juni 2024 Sauehode skrev (3 timer siden): Det er veldig rart at barnefar kunne reise til new york og ikke til oslo pga "noe". Så det er selvfølgelig bare tull og rykter. Jeg tror rett og slett at SE bare vil ha litt me-time i Oslo. Tror SE liker veldig å provosere, med alt hun sier, hvorfor forteller hun at hun skal være borte fra den 6 uker gamle barnet sitt i mange dager, hun vet at det vil et mammapoliti slå hardt ned på, og det er nok målet hennes og. Det skaper engasjement og snakkis, samt mer klikk. Det at hun trente så tidlig og snakker om at sexlivet var igang igjen etter et kvarter, er også svært provoserende for slitne mødre, og det tror jeg hun vrinsker av glede inne i seg for. Hvis hun faktisk reiser fra en så liten baby i flere dager for å provosere folk, er det virkelig bekymringsfullt. Det er ille nok at hun gjør det for å komme seg vekk fra han og leve som hun gjorde før hun ble mamma. Nå skal babyen benyttes som click bait overfor mammapolitiet. 14 11
Bjerka Skrevet 14. juni 2024 #41532 Skrevet 14. juni 2024 Era Vulgaris skrev (5 timer siden): Hvis hun faktisk reiser fra en så liten baby i flere dager for å provosere folk, er det virkelig bekymringsfullt. Det er ille nok at hun gjør det for å komme seg vekk fra han og leve som hun gjorde før hun ble mamma. Nå skal babyen benyttes som click bait overfor mammapolitiet. 💯 10
Bjerka Skrevet 14. juni 2024 #41533 Skrevet 14. juni 2024 Aldri om jeg hadde klart å reise fra bittelille gutten min da han var så liten! Han roet seg også aller best hos meg den gangen for 13 år siden. Jeg husker at jeg, for å komme ut og få littegrann frisk luft, var på kaffe hos en nabo to hus nedenfor oss mens pappaen var hjemme. Naboen min spilte nydelig musikk i bakgrunnen, som gikk rett i mammahjertet på meg 🧡 Det var ikke lenge før jeg måtte hjem igjen til bebisen min 🧡 Kanskje får Sophie Elise den samme sterke lengselen, noe som blir mye verre når hun er så langt borte fra sønnen sin. Eller kanskje hun ikke vil føle noe i det hele tatt. Det er i så fall langt mer bekymringsfullt. 3 2
Sinccis Skrevet 14. juni 2024 #41534 Skrevet 14. juni 2024 Bjerka skrev (31 minutter siden): Aldri om jeg hadde klart å reise fra bittelille gutten min da han var så liten! Han roet seg også aller best hos meg den gangen for 13 år siden. Jeg husker at jeg, for å komme ut og få littegrann frisk luft, var på kaffe hos en nabo to hus nedenfor oss mens pappaen var hjemme. Naboen min spilte nydelig musikk i bakgrunnen, som gikk rett i mammahjertet på meg 🧡 Det var ikke lenge før jeg måtte hjem igjen til bebisen min 🧡 Kanskje får Sophie Elise den samme sterke lengselen, noe som blir mye verre når hun er så langt borte fra sønnen sin. Eller kanskje hun ikke vil føle noe i det hele tatt. Det er i så fall langt mer bekymringsfullt. Men hun har jo fortalt at hun og kjæresten allerede har vært på hotellovernattinger uten babyen, så virker ikke som at hun føler den lengselen. Med mindre det med hotellovernattinger og barnevakt for en 1 mnd gammel baby bare var løgn for å oppnå diskusjon og klikk. 🙄 12 6
Lorieen Skrevet 14. juni 2024 #41535 Skrevet 14. juni 2024 Jeg tenker at om hun faktisk reiser fra en syv uker gammel baby i tre dager, så er hun ikke riktig sammenskrudd, og det beviser bare at dette barnet er laget med ett for øye - rebranding av egen profil. 20 11
våren14 Skrevet 14. juni 2024 #41536 Skrevet 14. juni 2024 Tears in heaven skrev (23 timer siden): Hun lever som hun gjorde før hun fikk sønnen og jeg tror ikke hun var klar for barn.Hva skjer med at alle bilder skal være så sexy hele tiden? Til og med når hun holder sønnen KaraThrace skrev (23 timer siden): Fordi hun vil at han skal få lov å være med baby og baby må venne seg til far. Det er så utrolig misforstått og nærmest gaslighting av seg selv. Verste er at hun VET DET ER FEIL, for hun sier selv at hun må komme med forsvarstale. All den tid hun ikke er syk, det er livskritisk eller nødvendig for å overleve så må baby få være med sin mor..!!! Det er helt klar forskning på at å forlate sitt barn på den måten har konsekvenser, noe man ikke bare gjør fordi man vil, kun hvis man MÅ. Bjerka skrev (1 time siden): Aldri om jeg hadde klart å reise fra bittelille gutten min da han var så liten! Han roet seg også aller best hos meg den gangen for 13 år siden. Jeg husker at jeg, for å komme ut og få littegrann frisk luft, var på kaffe hos en nabo to hus nedenfor oss mens pappaen var hjemme. Naboen min spilte nydelig musikk i bakgrunnen, som gikk rett i mammahjertet på meg 🧡 Det var ikke lenge før jeg måtte hjem igjen til bebisen min 🧡 Kanskje får Sophie Elise den samme sterke lengselen, noe som blir mye verre når hun er så langt borte fra sønnen sin. Eller kanskje hun ikke vil føle noe i det hele tatt. Det er i så fall langt mer bekymringsfullt. Lorieen skrev (21 minutter siden): Jeg tenker at om hun faktisk reiser fra en syv uker gammel baby i tre dager, så er hun ikke riktig sammenskrudd, og det beviser bare at dette barnet er laget med ett for øye - rebranding av egen profil. Ja..jeg sa jo dette for lenge siden. Hun sa det selv i graviditeten. At babyen har tross alt en far… hun har aldri hatt planer om å ha barn på heltid. Bare når det passer henne. Ville jo ikke vært mulig å ha en baby som aldri gråter og aldri bryr seg om at mamma er borte, hvis barnet ble tilknyttet henne. Ville vært veldig upraktisk. Så best at babyen ikke føler noe, og ei heller at hun gjør det. Får nå si at heldigvis har barnet en far, fedre kan også være primær omsorgsperson når mammaen ikke knytter seg til barnet. Men da synes jeg hun burde slutte å dra «alene-spedbarns-pappaen» med på overnattinger etc, slik at barnet faktisk tør knytte seg til han. Eller enda bedre så burde han si nei og si at han har ansvar som pappa og faktisk ikke kan drive som før han fikk barn… da hadde det blitt interessant Av hva jeg har lest av litteratur fra barnepsykologene er det ikke noe knalltegn når barnet ikke bryr seg om du er borte, kommer eller går. Så siden H aldri gråter… Han våkne lykkelig med nannyen og couldn’t care less hvor mor/far ble av. Jeg synes ikke det er bra i det hele tatt. 18 11
Frisk Frosk Skrevet 14. juni 2024 #41537 Skrevet 14. juni 2024 våren14 skrev (6 minutter siden): Ja..jeg sa jo dette for lenge siden. Hun sa det selv i graviditeten. At babyen har tross alt en far… hun har aldri hatt planer om å ha barn på heltid. Bare når det passer henne. Ville jo ikke vært mulig å ha en baby som aldri gråter og aldri bryr seg om at mamma er borte, hvis barnet ble tilknyttet henne. Ville vært veldig upraktisk. Så best at babyen ikke føler noe, og ei heller at hun gjør det. Får nå si at heldigvis har barnet en far, fedre kan også være primær omsorgsperson når mammaen ikke knytter seg til barnet. Men da synes jeg hun burde slutte å dra «alene-spedbarns-pappaen» med på overnattinger etc, slik at barnet faktisk tør knytte seg til han. Eller enda bedre så burde han si nei og si at han har ansvar som pappa og faktisk ikke kan drive som før han fikk barn… da hadde det blitt interessant Av hva jeg har lest av litteratur fra barnepsykologene er det ikke noe knalltegn når barnet ikke bryr seg om du er borte, kommer eller går. Så siden H aldri gråter… Han våkne lykkelig med nannyen og couldn’t care less hvor mor/far ble av. Jeg synes ikke det er bra i det hele tatt. Dette er nok som andre barn, men narrativet og produktet (SE AS har gjort barnet til i bedriften) som hun viser på sine bedriftskanaler må stemme med det imaget hun som bedriftseier ønsker å selge... Hun har innrømmet at alt hun gjør er gjennomtenkt ut fra hva hun selv kan tjene mest penger på. Og om hun gjør feil som gjør at hun taper penger, da må hun komme opp med et alternativ narrativ for å manipulere folk til å bli positivt innstilt til henne igjen, slik at hun kan fortsette å tjene gode penger. Alt hun legger ut nå er en del av Sophie Elise AS' nye bedriftsstrategi. Hva sannheten er, det vet vi ingenting om. 5 7
Måne Rampelyset Skrevet 14. juni 2024 #41538 Skrevet 14. juni 2024 Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. Måne, admin. 1
Justlooking Skrevet 14. juni 2024 #41539 Skrevet 14. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (23 timer siden): Det kan det jo være, er det ikke lov å reise når man har permisjon? Bare trodde ikke det var et problem når man har permisjon (og penger til at han kan være med) 😬 Selvsagt kan man reise om man har permisjon 😊 Det er jo ganske vanlig at et par med baby benytter muligheten og drar på lang ferie. Gjerne til andre siden av jordkloden noen måneder. 3
Kvenna Skrevet 14. juni 2024 #41540 Skrevet 14. juni 2024 Missy1 skrev (På 13.6.2024 den 12.32): det er også forskjell på å filme seg selv i en øvelse for å terpe teknikk og på det å stå og filme at man beundrer seg selv og tar på seg selv. Det hun holder på med er ikke å filme seg selv for å se om hun bruker rett teknikk, det er for å beundre seg selv og for at andre skal beundre henne. Pappaen er jo i permisjon, så syns det er rart han ikke blir med så babyen kan være nær mamma disse dagene og. Hun snakker om at det er viktig at hun er vant til å være uten babyen og at pappaen skal bli vant med å ha babyen alene, men det er da ikke en tilvenning som er viktig å gjøre mens babyen bare er noen uker gammel. Hæ? Det er nå akkurat nå han skal være med mamma😳 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå