Ninaen Skrevet 13. juni 2024 #41501 Skrevet 13. juni 2024 Thumper skrev (3 minutter siden): Har du link til discorden? Nei. 1
FruR Skrevet 13. juni 2024 #41502 Skrevet 13. juni 2024 Lorieen skrev (2 timer siden): Og det er…? 💰❄️ 👮♀️🦶Har ikke lov å si her. Ikke lov med spekulasjoner her. 🙄 Men hvorfor Media ikke tar tak i det og skriver om det skjønner jeg ikke. 8 6
Nepped Skrevet 13. juni 2024 #41503 Skrevet 13. juni 2024 FruR skrev (25 minutter siden): 💰❄️ 👮♀️🦶Har ikke lov å si her. Ikke lov med spekulasjoner her. 🙄 Men hvorfor Media ikke tar tak i det og skriver om det skjønner jeg ikke. Send meg en dm da 🙈
Gjest winterchild Skrevet 13. juni 2024 #41504 Skrevet 13. juni 2024 (endret) Han kan inte vara dömd för något, de var i NY tillsammans och man kommer inte in i USA om man inte har prickfritt polisregister. Endret 13. juni 2024 av winterchild
Cambria Skrevet 13. juni 2024 #41505 Skrevet 13. juni 2024 J.. skrev (14 timer siden): Helt enig i at det er en ukultur,men det har også blitt det nye normale å filme egen form og fremgang. Det er noe "alle" gjør,ikke bare SE. Men er enig i at det ikke burde være lov. Det er så, men hun legger det ut på sosiale medier og når hun da har med andre folk i videoene så kan de få en oppmerksomhet de ikke ønsker. Hadde hun bare filmet seg selv så hadde jeg ikke reagert. Og den videoen der hun fikk med en samtale mellom andre kunne lett vært løst med å skru av lyden på snap. Ingen behov for lyd på den videoen. 6 2
Xstrella Skrevet 13. juni 2024 #41506 Skrevet 13. juni 2024 Hvilket filter er det hun bruker som ser så oljete og glatt ut?
moroklompen Skrevet 13. juni 2024 #41507 Skrevet 13. juni 2024 FruR skrev (1 time siden): 💰❄️ 👮♀️🦶Har ikke lov å si her. Ikke lov med spekulasjoner her. 🙄 Men hvorfor Media ikke tar tak i det og skriver om det skjønner jeg ikke. Send gjerne en PM her også.
KaraThrace Skrevet 13. juni 2024 #41508 Skrevet 13. juni 2024 Mista brått ALL respekt for henne etter at hun la ut at hun skal frivillig være borte i flere dager fra baby som ikke er to måneder en gang. Fy faen så jævla egoistisk. Fins så mange andre måter å løse den jobbingen på, spesielt når hun tar privatfly for ingenting. Tar gjerne en PM jeg også på de der ryktene, for nå har jeg offisielt bytta side. 21 16
Lorieen Skrevet 13. juni 2024 #41509 Skrevet 13. juni 2024 FruR skrev (3 timer siden): 💰❄️ 👮♀️🦶Har ikke lov å si her. Ikke lov med spekulasjoner her. 🙄 Men hvorfor Media ikke tar tak i det og skriver om det skjønner jeg ikke. Send meg pm?
Tears in heaven Skrevet 13. juni 2024 #41510 Skrevet 13. juni 2024 Hun lever som hun gjorde før hun fikk sønnen og jeg tror ikke hun var klar for barn.Hva skjer med at alle bilder skal være så sexy hele tiden? Til og med når hun holder sønnen 12 4
Enkelt&Komplisert Skrevet 13. juni 2024 #41511 Skrevet 13. juni 2024 KaraThrace skrev (1 time siden): Mista brått ALL respekt for henne etter at hun la ut at hun skal frivillig være borte i flere dager fra baby som ikke er to måneder en gang. Fy faen så jævla egoistisk. Fins så mange andre måter å løse den jobbingen på, spesielt når hun tar privatfly for ingenting. Tar gjerne en PM jeg også på de der ryktene, for nå har jeg offisielt bytta side. Jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke babyfar kan være med til Oslo i og med at han uansett har permisjon... det må jo isåfall ha vært den beste løsningen hvis hun må jobbe? 😨 19 3
Kmff20 Skrevet 13. juni 2024 #41512 Skrevet 13. juni 2024 Send gjerne pm her også 🙋♀️ huff, får helt vondt av den lille babyen som blir forlatt av mammaen sin i flere dager. Når de er så små så er mammaen viktigst, tenk de er fremdeles i det fjerde trimesteret… 8 2
KaraThrace Skrevet 13. juni 2024 #41514 Skrevet 13. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (43 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke babyfar kan være med til Oslo i og med at han uansett har permisjon... det må jo isåfall ha vært den beste løsningen hvis hun må jobbe? 😨 Fordi hun vil at han skal få lov å være med baby og baby må venne seg til far. Det er så utrolig misforstått og nærmest gaslighting av seg selv. Verste er at hun VET DET ER FEIL, for hun sier selv at hun må komme med forsvarstale. All den tid hun ikke er syk, det er livskritisk eller nødvendig for å overleve så må baby få være med sin mor..!!! Det er helt klar forskning på at å forlate sitt barn på den måten har konsekvenser, noe man ikke bare gjør fordi man vil, kun hvis man MÅ. 15 5
Ninaen Skrevet 13. juni 2024 #41515 Skrevet 13. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke babyfar kan være med til Oslo i og med at han uansett har permisjon... det må jo isåfall ha vært den beste løsningen hvis hun må jobbe? 😨 Fordi det kan være en grunn til at barnefar ikke kan reise… og tenker at her bør man nå stoppe denne diskusjonen. Å diskutere om hun må til Oslo på jobb er en ting. Men dere kan jo ha i bakhodet at om far ikke kan reise til Oslo må hun enten dra til Oslo med baby alene og da jobbe med baby, eller dra fra baby de dagene, eller droppe jobb. De andre alternativene er altså ikke mulig.
Enkelt&Komplisert Skrevet 13. juni 2024 #41516 Skrevet 13. juni 2024 Ninaen skrev (Akkurat nå): Fordi det kan være en grunn til at barnefar ikke kan reise… og tenker at her bør man nå stoppe denne diskusjonen. Å diskutere om hun må til Oslo på jobb er en ting. Men dere kan jo ha i bakhodet at om far ikke kan reise til Oslo må hun enten dra til Oslo med baby alene og da jobbe med baby, eller dra fra baby de dagene, eller droppe jobb. De andre alternativene er altså ikke mulig. Det kan det jo være, er det ikke lov å reise når man har permisjon? Bare trodde ikke det var et problem når man har permisjon (og penger til at han kan være med) 😬 1
Kaisamaia Skrevet 13. juni 2024 #41517 Skrevet 13. juni 2024 FruR skrev (4 timer siden): 💰❄️ 👮♀️🦶Har ikke lov å si her. Ikke lov med spekulasjoner her. 🙄 Men hvorfor Media ikke tar tak i det og skriver om det skjønner jeg ikke. Kan jeg også få pm? 🤷♀️😊 Kjeder meg.
Sinccis Skrevet 13. juni 2024 #41519 Skrevet 13. juni 2024 (endret) Enkelt&Komplisert skrev (2 timer siden): Det kan det jo være, er det ikke lov å reise når man har permisjon? Bare trodde ikke det var et problem når man har permisjon (og penger til at han kan være med) 😬 Det er lov å reise når man har permisjon, såklart. Da er det isåfall helt andre grunner til at han ikke får reist fra Trondheim. Endret 14. juni 2024 av Sinccis 4
Enkelt&Komplisert Skrevet 13. juni 2024 #41520 Skrevet 13. juni 2024 Sinccis skrev (4 minutter siden): Det er lov å reise når man har permisjon, såklart. Det er helt andre grunner til at han ikke får reist fra Trondheim. Tror jeg også trenger en PM som alle andre her, kanskje det gir mer mening da 🫠
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå