Melus Skrevet 9. juni 2024 #41441 Skrevet 9. juni 2024 Spyflua skrev (1 time siden): Selvfølgelig fikk hun både fødselsdepresjon og ptsd. Men jammen flaks det er over nå etter hele seks uker, og nå er alt bare fryd og gammen 🙄 PTSD, virkelig? Det har blitt så utvannet at det er ekkelt. 29
Gjest HTS Skrevet 9. juni 2024 #41442 Skrevet 9. juni 2024 Jeg tror hun plutselig ikke ville dele om fødselen er fordi det ble keisersnitt. Hun la angivelig ut bilde av føderommet på snap. Alle som har født før vet at et barn ikke blir født på et vanlig pasientrom. Det er derfor vi har fødestuer på St Olavs.
Jolanda Skrevet 9. juni 2024 #41443 Skrevet 9. juni 2024 Spyflua skrev (2 timer siden): Selvfølgelig fikk hun både fødselsdepresjon og ptsd. Men jammen flaks det er over nå etter hele seks uker, og nå er alt bare fryd og gammen 🙄 Hun har da ikke sagt fødselsdepresjon? 1
Jolanda Skrevet 9. juni 2024 #41444 Skrevet 9. juni 2024 Djungelvrål skrev (2 timer siden): PTSD av en vanlig fødsel? Vi vet jo ikke hvordan fødselen var. 10
Gjest Sunfl0wer Skrevet 9. juni 2024 #41445 Skrevet 9. juni 2024 HTS skrev (21 minutter siden): Jeg tror hun plutselig ikke ville dele om fødselen er fordi det ble keisersnitt. Hun la angivelig ut bilde av føderommet på snap. Alle som har født før vet at et barn ikke blir født på et vanlig pasientrom. Det er derfor vi har fødestuer på St Olavs. Keisersnitt,men trener mage bare uker etterpå? Tror ikke det du.
hopeful Skrevet 9. juni 2024 #41446 Skrevet 9. juni 2024 HTS skrev (33 minutter siden): Jeg tror hun plutselig ikke ville dele om fødselen er fordi det ble keisersnitt. Hun la angivelig ut bilde av føderommet på snap. Alle som har født før vet at et barn ikke blir født på et vanlig pasientrom. Det er derfor vi har fødestuer på St Olavs. Det rommet er da et føderom? Det var iallefall et slikt jeg fødte på med mine. Men kan være du nekter for at jeg kan ha født på de rommene jeg fødte på sist også. Et føderom med 120 cm rammemadrass, ja. Jeg fødte i den senga. Eller. Jeg fødte i den 1 gang, 2. Gangen fødte jeg i badekar. Men rett opp i den rammemadrassenga etterpå. 7 2
«H» Skrevet 9. juni 2024 #41447 Skrevet 9. juni 2024 HTS skrev (42 minutter siden): Jeg tror hun plutselig ikke ville dele om fødselen er fordi det ble keisersnitt. Hun la angivelig ut bilde av føderommet på snap. Alle som har født før vet at et barn ikke blir født på et vanlig pasientrom. Det er derfor vi har fødestuer på St Olavs. Mye man kan ta henne på, men OM det ble keisersnitt hva så? Ser du ned på mødre som har tatt keisersnitt? Og hun la ut relativt tidlig at hun gjorde mageøvelser på trening etter at babyen var kommer til verden, det hadde ikke skjedd om hun hadde tatt keisersnitt. 16 3
Enkelt&Komplisert Skrevet 9. juni 2024 #41448 Skrevet 9. juni 2024 «H» skrev (33 minutter siden): Mye man kan ta henne på, men OM det ble keisersnitt hva så? Ser du ned på mødre som har tatt keisersnitt? Og hun la ut relativt tidlig at hun gjorde mageøvelser på trening etter at babyen var kommer til verden, det hadde ikke skjedd om hun hadde tatt keisersnitt. Men vet vi at treningsvideoene hun la ut faktisk var etter fødsel? At hun ikke bare brukte babynestet som bag på trening liksom, for å få det til å fremstå at hun klarte å trene med en gang 5 1
Gjest Sunfl0wer Skrevet 9. juni 2024 #41449 Skrevet 9. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (10 minutter siden): Men vet vi at treningsvideoene hun la ut faktisk var etter fødsel? At hun ikke bare brukte babynestet som bag på trening liksom, for å få det til å fremstå at hun klarte å trene med en gang På den ene videoen ser man at babyen ligger oppi mens hun trener. Om du ikke påstår at hun har lånt seg en nyfødt baby bare for å skjule ett keisersnitt da😅
Carmen67 Skrevet 9. juni 2024 #41450 Skrevet 9. juni 2024 Stavangebrud2012 skrev (3 timer siden): Er positivt overrasket over henne etter fødsel jeg. Virker som dette har vokst på henne. Ikke har hun delt så mye sol jeg forventet, og hun vil holde fødehistorien for seg selv. Tror hun har hatt veldig godt av å sette et annet menneske foran seg selv. Som hun sa i snapen i dag: «Klarer jeg å dele masse om cafebesøk før barn, så er det mulig å dele mye om babytiden», og jeg forstår at hun er inne i babybobla nå❤️ Den føde historien kommer, vær du trygg. Men ser ikke bort fra at det er sesong 2 av «Girls of Oslo» som har betalt i dyre dommer for den….. 21 12
«H» Skrevet 9. juni 2024 #41451 Skrevet 9. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (22 minutter siden): Men vet vi at treningsvideoene hun la ut faktisk var etter fødsel? At hun ikke bare brukte babynestet som bag på trening liksom, for å få det til å fremstå at hun klarte å trene med en gang Tror du virkelig at hun kjøpte inn et nest og et blått ullteppe og faket trening før magen hennes hadde begynt å vokse? Altså, det får være måte på konspirasjon 😅 21 4
Hatsumomo Skrevet 9. juni 2024 #41452 Skrevet 9. juni 2024 (endret) Ja, for all del, la oss virkelig ta en TREDJE runde med - var det keisersnitt eller ikke - ? Søren ikke rart damen tjener gress på oppmerksomehten når folk er helt idioter på spekulering bare på noe så fullstendig uinteressant som OM damen tok keisersnitt eller ikke. Endret 9. juni 2024 av Hatsumomo 21 9
Enkelt&Komplisert Skrevet 9. juni 2024 #41453 Skrevet 9. juni 2024 Sunfl0wer skrev (1 time siden): På den ene videoen ser man at babyen ligger oppi mens hun trener. Om du ikke påstår at hun har lånt seg en nyfødt baby bare for å skjule ett keisersnitt da😅 Jaokei, nei jeg bare spurte siden jeg bare fikk med meg at babynestet var med. Visste ikke om babyen var synlig eller ikke🤭 2
Enkelt&Komplisert Skrevet 9. juni 2024 #41454 Skrevet 9. juni 2024 «H» skrev (1 time siden): Tror du virkelig at hun kjøpte inn et nest og et blått ullteppe og faket trening før magen hennes hadde begynt å vokse? Altså, det får være måte på konspirasjon 😅 Man vet jo aldri med disse influenserne 😂 Men tenkte ikke så langt at hun måtte ha filmet det før magen var synlig, hahaha! My bad 3 1
Tone- Skrevet 9. juni 2024 #41455 Skrevet 9. juni 2024 Fikk litt vondt av videoen, der SE og assistenten hennes sto å sprayet seg med glød i ansiktet, og rett bak låg lille bebien. Ble jo dusjet han også. Tror ikke det er helt heldig 🙈 6 2 7
Sofagris Skrevet 9. juni 2024 #41456 Skrevet 9. juni 2024 Vi kan hvertfall stadfeste at dette ikke var en valgfri pause fra some, fordi hun "bare vil være i bobla og nyte." Neida, 6 uker etter fødselen er det rett på med reklamer og clickbates. Så disse some-fri ukene er kun lovfestet perm til mor og da har hun ikke lov til å jobbe. 12 4
Sinccis Skrevet 9. juni 2024 #41457 Skrevet 9. juni 2024 (endret) Sofagris skrev (37 minutter siden): Vi kan hvertfall stadfeste at dette ikke var en valgfri pause fra some, fordi hun "bare vil være i bobla og nyte." Neida, 6 uker etter fødselen er det rett på med reklamer og clickbates. Så disse some-fri ukene er kun lovfestet perm til mor og da har hun ikke lov til å jobbe. Sant nok; "poster opp til 150 stories på Snapchat om dagen, følg livet til meg og baby H her". Blir nok ekstremt mye penger da, bra for henne. 🤷🏼♀️ Endret 9. juni 2024 av Sinccis Skjulte ansiktet til babyen. 3 4
Frisk Frosk Skrevet 9. juni 2024 #41458 Skrevet 9. juni 2024 Sinccis skrev (5 minutter siden): Sant nok; "poster opp til 150 stories på Snapchat om dagen, følg livet til meg og baby H her". Blir nok ekstremt mye penger da, bra for henne. 🤷🏼♀️ Av dette leser jeg en fullstendig skakkjørt voksen som er fullstendig grenseløs. Å holde på slik før hun ble mor var en ting. Å holde på slikt når man er mor, det er groteskt, det er uforsvarlig så det holder. Og det burde vært ulovlig! 15 1 19
Enkelt&Komplisert Skrevet 9. juni 2024 #41459 Skrevet 9. juni 2024 Den leggerutinen da, imponerende 2
J.. Skrevet 10. juni 2024 #41460 Skrevet 10. juni 2024 Sofagris skrev (6 timer siden): Vi kan hvertfall stadfeste at dette ikke var en valgfri pause fra some, fordi hun "bare vil være i bobla og nyte." Neida, 6 uker etter fødselen er det rett på med reklamer og clickbates. Så disse some-fri ukene er kun lovfestet perm til mor og da har hun ikke lov til å jobbe. Hun har jo sagt hele tiden at V skal ha hele permen,utenom de 6 ukene. Det er jo slik "alle" influencere velger,og det forstår jeg godt,da de uansett er hjemme med barnet når de jobber. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå