Missy1 Skrevet 10. februar 2024 #39461 Skrevet 10. februar 2024 Tough cookie skrev (1 time siden): Hva slags behandling da? Jeg har fått veldig god hjelp hos osteopat. Det kan korrigeres, bekkenet ditt altså
Gjest Finlay Skrevet 10. februar 2024 #39462 Skrevet 10. februar 2024 Aintnofun skrev (1 time siden): Men hun har vel ikke skrevet at hun skal ha keisersnitt? Kan hende hun bare formulerer seg teit og mener at hun vet hvilken dato termin er. Når hun skriver at de «vet hvilken dag det kommer til å bli», så er det selvsagt ikke termindatoen hun tenker på😂 De vet hvilken dag barnet kommer.
Noomie Skrevet 10. februar 2024 #39463 Skrevet 10. februar 2024 Finlay skrev (1 time siden): Når hun skriver at de «vet hvilken dag det kommer til å bli», så er det selvsagt ikke termindatoen hun tenker på😂 De vet hvilken dag barnet kommer. Akkurat det hun ønsket seg. Nå får hun enda et arr å posere sexy med og å være sååå stolt over. Slik som hun poserer med strekkmerkene som hun elsker så mye (Vi alle vet hvor mye hun hater dem og har gjort det hun kan for å fjerne dem uten hell) Hun kommer nok til å ha en profesjonell photoshoot halvnaken for å vise frem arret på magen, for å "bryte stigma og vise mammakroppen kan være sexy og deilig den også". Alt for oppmerksomhet. Blir provosert på vegne av alle som virkelig har lidd seg gjennom en fødsel, på grunn av urettmessig avslag på keisersnitt. Her kan hun bare hyre inn privat psykologer og lyve på seg hva som helst. Narsissister er de størst i å manipulere. 28 5
Gjest Sunfl0wer Skrevet 10. februar 2024 #39464 Skrevet 10. februar 2024 Noomie skrev (2 minutter siden): Akkurat det hun ønsket seg. Nå får hun enda et arr å posere sexy med og å være sååå stolt over. Slik som hun poserer med strekkmerkene som hun elsker så mye (Vi alle vet hvor mye hun hater dem og har gjort det hun kan for å fjerne dem uten hell) Hun kommer nok til å ha en profesjonell photoshoot halvnaken for å vise frem arret på magen, for å "bryte stigma og vise mammakroppen kan være sexy og deilig den også". Alt for oppmerksomhet. Blir provosert på vegne av alle som virkelig har lidd seg gjennom en fødsel, på grunn av urettmessig avslag på keisersnitt. Her kan hun bare hyre inn privat psykologer og lyve på seg hva som helst. Narsissister er de størst i å manipulere. Og hvordan vet du at hun lyver? Vi vet ikke grunnen til hvorfor hun evt får keisersnitt. Ikke har vi noe med det og ikke skal vi shame kvinner som får det godkjent.
Gjest Sunfl0wer Skrevet 10. februar 2024 #39465 Skrevet 10. februar 2024 Finlay skrev (1 time siden): Når hun skriver at de «vet hvilken dag det kommer til å bli», så er det selvsagt ikke termindatoen hun tenker på😂 De vet hvilken dag barnet kommer. Men HVA er problemet med det?
Noomie Skrevet 10. februar 2024 #39466 Skrevet 10. februar 2024 Sunfl0wer skrev (12 minutter siden): Og hvordan vet du at hun lyver? Vi vet ikke grunnen til hvorfor hun evt får keisersnitt. Ikke har vi noe med det og ikke skal vi shame kvinner som får det godkjent. Du må være ny her, velkommen. 16 1
Gjest Sunfl0wer Skrevet 10. februar 2024 #39467 Skrevet 10. februar 2024 Noomie skrev (7 minutter siden): Du må være ny her, velkommen. Er ikke ny her nei😛 Fakta er at vi ikke vet nøyaktig grunn til hvorfor hun evt får det og hvorfor er det i det hele tatt ett problem å få keisersnitt?
Oida Skrevet 10. februar 2024 #39468 Skrevet 10. februar 2024 (endret) Sunfl0wer skrev (1 time siden): Og hvordan vet du at hun lyver? Vi vet ikke grunnen til hvorfor hun evt får keisersnitt. Ikke har vi noe med det og ikke skal vi shame kvinner som får det godkjent. Jeg vil tro Sofie Steen Isachsen er kjent som en løgner for det store flertall som har en liten smule kjennskap til henne. Spør journalisten som gikk på hennes historie om leilighetskjøpet i Tromsø. Hennes smørbrødliste av diagnoser. Som papirfobien. Men hun klarte fint å posere i undertøy mens hun , utrolig nok, holder godt tak i en bok. Så har du den mirakuløse helbredelse av den kroniske sykdommen bipolar lidelse. Hva med historien om den stjålne Mac og biljakteni i Paris? Ganske utrolig at hun nå skryter av at denne "gamle Mac'en fremdeles er i bruk", eller? Jeg kunne fortsatt med historier ogm hennes lemfeldige forhold til sannheten i det uendelige. Konklusjonen i det hele er, det som kommer ut av munnen, eller tastaturet, til Sofie Steen Isachsen tar jeg alltid med enorme klyper salt. Endret 10. februar 2024 av Oida 15 15
Gjest Sunfl0wer Skrevet 10. februar 2024 #39469 Skrevet 10. februar 2024 Oida skrev (39 minutter siden): Jeg vil tro Sofie Steen Isachsen er kjent som en løgner for det store flertall som har en liten smule kjennskap til henne. Spør journalisten som gikk på hennes historie om leilighetskjøpet i Tromsø. Hennes smørbrødliste av diagnoser. Som papirfobien. Men hun klarte fint å posere i undertøy mens hun , utrolig nok, holder godt tak i en bok. Så har du den mirakuløse helbredelse av den kroniske sykdommen bipolar lidelse. Hva med historien om den stjålne Mac og biljakteni i Paris? Ganske utrolig at hun nå skryter av at denne "gamle Mac'en fremdeles er i bruk", eller? Jeg kunne fortsatt med historier ogm hennes lemfeldige forhold til sannheten i det uendelige. Konklusjonen i det hele er, det som kommer ut av munnen, eller tastaturet, til Sofie Steen Isachsen tar jeg alltid med enorme klyper salt. Men vi vet NULL om hvorfor hun får keisersnitt og det er ikke bare å lure til seg slike tjenester i helsevesenet. Å få keisersnitt er fødsel på lik linje som vaginal fødsel og jeg ser ikke problemet med at hun har fått det. Og så langt er det ingen som har ett svar på akkurat det når jeg har spurt.
Oida Skrevet 10. februar 2024 #39470 Skrevet 10. februar 2024 Sunfl0wer skrev (6 minutter siden): Men vi vet NULL om hvorfor hun får keisersnitt og det er ikke bare å lure til seg slike tjenester i helsevesenet. Å få keisersnitt er fødsel på lik linje som vaginal fødsel og jeg ser ikke problemet med at hun har fått det. Og så langt er det ingen som har ett svar på akkurat det når jeg har spurt. Jeg har overhodet ikke uttalt meg om keisersnitt. Det bryr meg virkelig ikke. Det jeg svarte på var din kommentar, "og hvordan vet du at hun lyver"? Hennes evige løgner derimot, synes jeg er en stor uting. Og ikke minst at det har fått pågå nærmest uten konsekvenser i en årrekke. 17 5
Noomie Skrevet 10. februar 2024 #39471 Skrevet 10. februar 2024 Sunfl0wer skrev (17 minutter siden): Men vi vet NULL om hvorfor hun får keisersnitt og det er ikke bare å lure til seg slike tjenester i helsevesenet. Å få keisersnitt er fødsel på lik linje som vaginal fødsel og jeg ser ikke problemet med at hun har fått det. Og så langt er det ingen som har ett svar på akkurat det når jeg har spurt. Du er veldig naiv om du ikke tror det er fult mulig å lyve seg til keisersnitt. Spesielt når du kan betale psykologer for å skrive hva som helst i en erklæring. Keisersnitt er en operasjon som gjøres av nødvendighet. En risikabel og dyr operasjon. Det er ikke noe man bare kan velge fritt frem. Det er mange som absolutt burde ha hatt keisersnitt på grunn av fysisk og psykiske grunner, som får avslag. Men her kan hun bare betale og å lyve seg frem til keisersnitt. Det er et hån mot alle som sitter igjen med alvorlige fødselsskader og psykiske traumer og retraumatisering av tidligere traumer, fordi de ikke har like lav moral som henne og like privilegert som henne. Det er problemet. 15 5
Gjest Sunfl0wer Skrevet 10. februar 2024 #39472 Skrevet 10. februar 2024 Noomie skrev (27 minutter siden): Du er veldig naiv om du ikke tror det er fult mulig å lyve seg til keisersnitt. Spesielt når du kan betale psykologer for å skrive hva som helst i en erklæring. Keisersnitt er en operasjon som gjøres av nødvendighet. En risikabel og dyr operasjon. Det er ikke noe man bare kan velge fritt frem. Det er mange som absolutt burde ha hatt keisersnitt på grunn av fysisk og psykiske grunner, som får avslag. Men her kan hun bare betale og å lyve seg frem til keisersnitt. Det er et hån mot alle som sitter igjen med alvorlige fødselsskader og psykiske traumer og retraumatisering av tidligere traumer, fordi de ikke har like lav moral som henne og like privilegert som henne. Det er problemet. Men vet DU hennes grunn til å få keisersnitt?. Og som du sier,det er en risikabel operasjon som man ikke bare får uten en god grunn til det. Man opererer ikke bare for å operere. Så om hun virkelig trenger keisersnitt så bra for henne at hun faktisk får det.
Sarah93 Skrevet 10. februar 2024 #39473 Skrevet 10. februar 2024 Vi aner ikke hvorfor hun evt får keisersnitt. Det er mulig en fødsel er vanskelig pga intimkirurgien hun har gjennomført, men det vet jeg ikke. Uansett - jeg fikk keisersnitt, hadde en god grunn og det var likevel veldig vanskelig å få gjennomført. Det er noe ideologisk med at naturlige fødsler har fordeler (og det har det, men ikke om kvinnen risikerer å bli skadet fysisk eller psykisk av det), men jeg tror som noen skrev at en av grunnene til motstanden mot keisersnitt er at det er dyrt. Men vi vet ikke noe om helseopplysningene til Sophie Elise unntatt de hun velger å dele. Vi trenger ikke å påføre henne, eller andre, keisersnitt-skam 7 2
Honningmor Skrevet 10. februar 2024 #39474 Skrevet 10. februar 2024 Jeg har aldri sett eller møtt noen eldre enn 16 år som er like sykelig opphengt i sin egen graviditet som SE. Det er så vanvittig overfladisk på tross av alle grandiose "refleksjoner", at jeg tror virkeligheten vil komme som en gigantisk knyttneve rett i trynet. 18 3
Tough cookie Skrevet 10. februar 2024 #39475 Skrevet 10. februar 2024 Noomie skrev (7 timer siden): Akkurat det hun ønsket seg. Nå får hun enda et arr å posere sexy med og å være sååå stolt over. Slik som hun poserer med strekkmerkene som hun elsker så mye (Vi alle vet hvor mye hun hater dem og har gjort det hun kan for å fjerne dem uten hell) Hun kommer nok til å ha en profesjonell photoshoot halvnaken for å vise frem arret på magen, for å "bryte stigma og vise mammakroppen kan være sexy og deilig den også". Alt for oppmerksomhet. Blir provosert på vegne av alle som virkelig har lidd seg gjennom en fødsel, på grunn av urettmessig avslag på keisersnitt. Her kan hun bare hyre inn privat psykologer og lyve på seg hva som helst. Narsissister er de størst i å manipulere. Sarah93 skrev (3 timer siden): Vi aner ikke hvorfor hun evt får keisersnitt. Det er mulig en fødsel er vanskelig pga intimkirurgien hun har gjennomført, men det vet jeg ikke. Uansett - jeg fikk keisersnitt, hadde en god grunn og det var likevel veldig vanskelig å få gjennomført. Det er noe ideologisk med at naturlige fødsler har fordeler (og det har det, men ikke om kvinnen risikerer å bli skadet fysisk eller psykisk av det), men jeg tror som noen skrev at en av grunnene til motstanden mot keisersnitt er at det er dyrt. Men vi vet ikke noe om helseopplysningene til Sophie Elise unntatt de hun velger å dele. Vi trenger ikke å påføre henne, eller andre, keisersnitt-skam Intimkirurgien gikk vel ut på å fjerne "flagrende kjønnslepper", som SE kalte de, og størrelsen på kjønnsleppene har vel ikke noe innvirkning på selve utdrivelsesfasen? 8
Sarah93 Skrevet 10. februar 2024 #39476 Skrevet 10. februar 2024 Tough cookie skrev (40 minutter siden): Intimkirurgien gikk vel ut på å fjerne "flagrende kjønnslepper", som SE kalte de, og størrelsen på kjønnsleppene har vel ikke noe innvirkning på selve utdrivelsesfasen? Ja, du har rett, sikkert ikke en dum spekulasjon, men poenget er at vi vet ikke. For alt vi vet kan hun ha en supergod grunn. ( Sier ikke at hun MÅ ha det.)
Hulderen Skrevet 10. februar 2024 #39477 Skrevet 10. februar 2024 Tough cookie skrev (3 timer siden): Intimkirurgien gikk vel ut på å fjerne "flagrende kjønnslepper", som SE kalte de, og størrelsen på kjønnsleppene har vel ikke noe innvirkning på selve utdrivelsesfasen? Nei, utdrivelsen blir ikke påvirket av kjønnsleppene. Men når de er operert, så må det ha blitt dannet arrvev. Arrvev er mindre fleksibelt enn vanlig vev. Så det er mulig at kjønnsleppene hennes ikke er tøyelige nok til at et barn kan komme ut. 3 2
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2024 #39478 Skrevet 10. februar 2024 Sunfl0wer skrev (9 timer siden): Men vi vet NULL om hvorfor hun får keisersnitt og det er ikke bare å lure til seg slike tjenester i helsevesenet. Å få keisersnitt er fødsel på lik linje som vaginal fødsel og jeg ser ikke problemet med at hun har fått det. Og så langt er det ingen som har ett svar på akkurat det når jeg har spurt. Vi vet alle hvorfor hun får KS. 8 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 10. februar 2024 #39479 Skrevet 10. februar 2024 Djungelvrål skrev (27 minutter siden): Vi vet alle hvorfor hun får KS. Og det er?
Bibbi_ Skrevet 10. februar 2024 #39480 Skrevet 10. februar 2024 Finlay skrev (13 timer siden): Når hun skriver at de «vet hvilken dag det kommer til å bli», så er det selvsagt ikke termindatoen hun tenker på😂 De vet hvilken dag barnet kommer. Vil være i fred? Er hun redd det blir stort oppmøte av folk der når hun føder? At folk stormer døra inn til fødestuen mens hun ligger der? Haha, høy på seg selv i hvertfall 😂 22 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå