J.. Skrevet 14. januar 2024 #39141 Skrevet 14. januar 2024 Zenhouse skrev (5 minutter siden): SE uttalte at hun mistet alle samarbeid pga skandalene, og har levd på sparepenger siden februar. Men hun har da Glød? Og har jo reklamert osv for dette hele veien? Hun må da ha en god inntekt fra dette, samt Snap og sikkert mer. Hun har aldri vært særlig aktiv på SC,ikke nå heller sammenlignet med andre. Hun eier ikke Glöd heller,hun får bare betalt % for å være ansikt uttad. 1 1
pøbelsara Skrevet 14. januar 2024 #39142 Skrevet 14. januar 2024 (endret) Hesmeta skrev (6 minutter siden): Hva skjedde med kvaliteten da, mener du? Jeg tenker at kvalitet, integritet og alt annet som karakteriserer en bedrift som selger varer og tjenester, henger tett sammen. Bedriften har et rykte og et image å ta vare på. Hvis de kaster plaggene sine etter SE, så er mitt helhetlige bilde av bedriften blitt radikalt endret. Når de velger å sponse SE, er det vi andre kunder som betaler for det. jeg er overhodet ikke interessert i å betale for at de skal sponse en person som står for alt det jeg overhodet IKKe liker eller støtter opp om i dagens samfunn. Det kalles forbrukermakt. Noen ganger får det ingen effekt. Andre ganger funker det som bare det. Jeg pleier å si fra til bedrifter jeg allerede er kunde hos, hvis de feks bruker kontroversielle influencere i sin markedsføring. Noen gir blaffen, mens andre bryr seg. Endret 14. januar 2024 av pøbelsara 26 1 12
pøbelsara Skrevet 14. januar 2024 #39143 Skrevet 14. januar 2024 J.. skrev (2 minutter siden): Hun har aldri vært særlig aktiv på SC,ikke nå heller sammenlignet med andre. Hun eier ikke Glöd heller,hun får bare betalt % for å være ansikt uttad. Hun får % av salget, ja. 5
J.. Skrevet 14. januar 2024 #39144 Skrevet 14. januar 2024 pøbelsara skrev (2 minutter siden): Hun får % av salget, ja. Ja,er jo det jeg sier. Hadde hun vært eier av Glöd,hadde utbetalingen vært vesentlig høyere enn å få %. Men at hun ikke har inntekt pdd er jo åpenbart ikke sant,selv om den sikkert har vært vesentlig lavere enn tidligere. 4
Sinccis Skrevet 14. januar 2024 #39145 Skrevet 14. januar 2024 Charl8KN skrev (1 time siden): Enig, det er litt overraskende. Men, hvordan vet vi at Nøstebarn har sponset henne med klær? (Sikkert noe jeg har gått glipp av her.) Hun viste frem på Snapchat de babyklærne hun hadde fått fra Nøstebarn, merket som annonse. Nøstebarn har mistet også meg som kunde heretter, ønsker ikke å gi penger til bedrifter som støtter slike influencere. 37 2
Pust Skrevet 14. januar 2024 #39146 Skrevet 14. januar 2024 pøbelsara skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at kvalitet, integritet og alt annet som karakteriserer en bedrift som selger varer og tjenester, henger tett sammen. Bedriften har et rykte og et image å ta vare på. Hvis de kaster plaggene sine etter SE, så er mitt helhetlige bilde av bedriften blitt radikalt endret. Når de velger å sponse SE, er det vi andre kunder som betaler for det. jeg er overhodet ikke interessert i å betale for at de skal sponse en person som står for alt det jeg overhodet IKKe liker eller støtter opp om i dagens samfunn. Dette. Jeg har vært trofast kunde hos Nøstebarn i mange år, men det tok brått slutt nå når det viser seg at den etikken de har brukt som salgsargument tidligere - ikke er tilstede lenger. Man kan finne samme kvalitet hos andre leverandører, leverandører som ikke støtter influensere som fremmer overforbruk, giftig og dyretestet kosmetikk, kvinneforakt, fast fashion, unødvendig flyreiser … 22 11
Arne Tiholt Skrevet 14. januar 2024 #39147 Skrevet 14. januar 2024 2 hours ago, gladidag said: «Fillers tar eg aldri» hva er da grunnen til at leppene ikke ser ut som de gjorde når hun var yngre? 😅😅 (Søren, angra på at eh gikk inn på snappen hennes, har jo slutta m d.. vil ikke gi inntekt til influensere i hennes «sjanger» Russian lip lift 3 1
Skrottefar Skrevet 14. januar 2024 #39148 Skrevet 14. januar 2024 Nøstebarn har nok ikke tatt med i betraktning at det å sponse SE kan føre til negativt omdømme, eller at de har tenkt at det er en risiko, men at det er verdt forsøket. Jeg er ikke kjøper av noe hos denne bedriften, så det å boikotte de vil ikke skje.......men de av dere som er, eller har vært, kunde av Nøstebarn, bør i alle fall gjøre de oppmerksom på at ved å bli assosiert med SE så fører det til tap av kunder. Nøstebarn er både på Facebook og Instagram, kanaler som kan benyttes til å gi reaksjoner på. 21 1 6
Gjest Sprite Skrevet 14. januar 2024 #39150 Skrevet 14. januar 2024 Hva skjer med den ENORMT skitne foten??? 🤣
Sinccis Skrevet 14. januar 2024 #39151 Skrevet 14. januar 2024 (endret) Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten. At barnet er gutt og skal hete Henrik var jo ikke noe nyhet. Endret 14. januar 2024 av Sinccis 17 9
Pust Skrevet 14. januar 2024 #39152 Skrevet 14. januar 2024 Sprite skrev (16 minutter siden): Hva skjer med den ENORMT skitne foten??? 🤣 … the cliché; Barefoot and pregnant. 12 1
J.. Skrevet 14. januar 2024 #39153 Skrevet 14. januar 2024 Sinccis skrev (3 minutter siden): Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten. Basert på dette bildet hadde jeg aldri trodd at hun er bare 30 år, lurer på hvordan hun ser ut om 10 år hvis hun fortsetter med inngrep. At barnet er gutt og skal hete Henrik var jo ikke noe nyhet. Klarte ikke å klemme ut én hyggelig eller positiv kommentar,nei.. 5 1
Moongirl Skrevet 14. januar 2024 #39154 Skrevet 14. januar 2024 Såå glad for at min mor ikke brettet seg ut i media i gjennomsiktig kjole når hun gikk gravid med meg!! Så upassende og smakløst! 26 1
M.H85 Skrevet 14. januar 2024 #39155 Skrevet 14. januar 2024 Sinccis skrev (16 minutter siden): Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten. At barnet er gutt og skal hete Henrik var jo ikke noe nyhet. Michael Jackson nese tenkte jeg...😔😔 25 3
Arne Tiholt Skrevet 14. januar 2024 #39156 Skrevet 14. januar 2024 47 minutter siden, J.. said: Så koselig! Masse Freudisk innhold i vente 10
Melus Skrevet 14. januar 2024 #39157 Skrevet 14. januar 2024 Jeg føler «alle» visste at det var en gutt allerede? 23
Badgald0pest2 Skrevet 14. januar 2024 #39158 Skrevet 14. januar 2024 Sinccis skrev (48 minutter siden): Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten. At barnet er gutt og skal hete Henrik var jo ikke noe nyhet. Henrik? Etter Thodesen? 18 1
Sarah93 Skrevet 14. januar 2024 #39159 Skrevet 14. januar 2024 (endret) Moongirl skrev (17 timer siden): Såå glad for at min mor ikke brettet seg ut i media i gjennomsiktig kjole når hun gikk gravid med meg!! Så upassende og smakløst! Ja, herregud, da hadde jeg vært traumatisert for livet. ( Ironivarsel) Endret 15. januar 2024 av Sarah93 2
*blueberry* Skrevet 14. januar 2024 #39160 Skrevet 14. januar 2024 Badgald0pest2 skrev (22 minutter siden): Henrik? Etter Thodesen? Nei, ikke etter han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå