Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Zenhouse skrev (5 minutter siden):

SE uttalte at hun mistet alle samarbeid pga skandalene, og har levd på sparepenger siden februar. 
Men hun har da Glød? Og har jo reklamert osv for dette hele veien? Hun må da ha en god inntekt fra dette, samt Snap og sikkert mer. 

Hun har aldri vært særlig aktiv på SC,ikke nå heller sammenlignet med andre.

Hun eier ikke Glöd heller,hun får bare betalt % for å være ansikt uttad.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hesmeta skrev (6 minutter siden):

Hva skjedde med kvaliteten da, mener du?

Jeg tenker at  kvalitet, integritet og alt annet som karakteriserer en bedrift som selger varer og tjenester,  henger tett sammen. Bedriften har et rykte og et image å ta vare på. Hvis de kaster plaggene sine etter SE, så er mitt helhetlige bilde av bedriften blitt radikalt endret. Når de velger å sponse SE, er det vi andre kunder som betaler for det. jeg er overhodet ikke interessert i å betale for at de skal sponse en person som står for alt det jeg overhodet IKKe liker eller støtter opp om i dagens samfunn. 

Det kalles forbrukermakt. Noen ganger får det ingen effekt. Andre ganger funker det som bare det. Jeg pleier å si fra til bedrifter jeg allerede er kunde hos, hvis de feks bruker kontroversielle influencere i sin markedsføring. Noen gir blaffen, mens andre bryr seg. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Hun har aldri vært særlig aktiv på SC,ikke nå heller sammenlignet med andre.

Hun eier ikke Glöd heller,hun får bare betalt % for å være ansikt uttad.

Hun får % av salget, ja. 

• Liker 5
Skrevet
pøbelsara skrev (2 minutter siden):

Hun får % av salget, ja. 

Ja,er jo det jeg sier.

Hadde hun vært eier av Glöd,hadde utbetalingen vært vesentlig høyere enn å få %.

Men at hun ikke har inntekt pdd er jo åpenbart ikke sant,selv om den sikkert har vært vesentlig lavere enn tidligere.

• Liker 4
Skrevet
Charl8KN skrev (1 time siden):

Enig, det er litt overraskende. Men, hvordan vet vi at Nøstebarn har sponset henne med klær? (Sikkert noe jeg har gått glipp av her.)

Hun viste frem på Snapchat de babyklærne hun hadde fått fra Nøstebarn, merket som annonse.

Nøstebarn har mistet også meg som kunde heretter, ønsker ikke å gi penger til bedrifter som støtter slike influencere. 

• Liker 37
  • Nyttig 2
Skrevet
pøbelsara skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at  kvalitet, integritet og alt annet som karakteriserer en bedrift som selger varer og tjenester,  henger tett sammen. Bedriften har et rykte og et image å ta vare på. Hvis de kaster plaggene sine etter SE, så er mitt helhetlige bilde av bedriften blitt radikalt endret. Når de velger å sponse SE, er det vi andre kunder som betaler for det. jeg er overhodet ikke interessert i å betale for at de skal sponse en person som står for alt det jeg overhodet IKKe liker eller støtter opp om i dagens samfunn.

Dette. Jeg har vært trofast kunde hos Nøstebarn i mange år, men det tok brått slutt nå når det viser seg at den etikken de har brukt som salgsargument tidligere - ikke er tilstede lenger. Man kan finne samme kvalitet hos andre leverandører, leverandører som ikke støtter influensere som fremmer overforbruk, giftig og dyretestet kosmetikk, kvinneforakt, fast fashion, unødvendig flyreiser …

• Liker 22
  • Nyttig 11
Skrevet
2 hours ago, gladidag said:

«Fillers tar eg aldri»

hva er da grunnen til at leppene ikke ser ut som de gjorde når hun var yngre? 😅😅

(Søren, angra på at eh gikk inn på snappen hennes, har jo slutta m d.. vil ikke gi inntekt til influensere i hennes «sjanger»

IMG_2227.png

Russian lip lift

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nøstebarn har nok ikke tatt med i betraktning at det å sponse SE kan føre til negativt omdømme, eller at de har tenkt at det er en risiko, men at det er verdt forsøket.
Jeg er ikke kjøper av noe hos denne bedriften, så det å boikotte de vil ikke skje.......men de av dere som er, eller har vært, kunde av Nøstebarn, bør i alle fall gjøre de oppmerksom på at ved å bli assosiert med SE så fører det til tap av kunder.
Nøstebarn er både på Facebook og Instagram, kanaler som kan benyttes til å gi reaksjoner på.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten.

At barnet er gutt og skal hete Henrik var jo ikke noe nyhet.

IMG_2633.png

Endret av Sinccis
  • Liker 17
  • Nyttig 9
Skrevet
Sprite skrev (16 minutter siden):

Hva skjer med den ENORMT skitne foten??? 🤣

… the cliché; Barefoot and pregnant. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (3 minutter siden):

Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten. Basert på dette bildet hadde jeg aldri trodd at hun er bare 30 år, lurer på hvordan hun ser ut om 10 år hvis hun fortsetter med inngrep. 

IMG_2633.png

Klarte ikke å klemme ut én hyggelig eller positiv kommentar,nei..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Såå glad for at min mor ikke brettet seg ut i media i gjennomsiktig kjole når hun gikk gravid med meg!! Så upassende og smakløst!

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (16 minutter siden):

Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten.

IMG_2633.png

Michael Jackson nese tenkte jeg...😔😔

• Liker 25
  • Nyttig 3
Skrevet
47 minutter siden, J.. said:

Så koselig!

Screenshot_20240114_154303_Instagram.jpg

Masse Freudisk innhold i vente

• Liker 10
Skrevet

Jeg føler «alle» visste at det var en gutt allerede? 

• Liker 23
Skrevet
Sinccis skrev (48 minutter siden):

IMG_2633.png

Henrik? Etter Thodesen? 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Moongirl skrev (17 timer siden):

Såå glad for at min mor ikke brettet seg ut i media i gjennomsiktig kjole når hun gikk gravid med meg!! Så upassende og smakløst!

Ja, herregud, da hadde jeg vært traumatisert for livet.

( Ironivarsel)

Endret av Sarah93
  • Liker 2
Skrevet
Badgald0pest2 skrev (22 minutter siden):

Henrik? Etter Thodesen? 

Nei, ikke etter han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...