Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus
57 minutter siden, Rosalie skrev:

Da er det bare å notere seg at man må presisere at det er bilderedigeringen man beskriver, ikke utseendet. 

Det sto helt tydelig i innlegget, til og med fremhevet som et PS. 

Vet ikke hvem som skal notere seg hva her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Salka skrev:

Det har skjedd før også. Jeg ble utestengt en måned fordi jeg skrev at hun så ut som en voksdukke på et overredigert bilde og at leppene så ut som de var av gummi. Skrev at det så sånn ut på det bildet, ikke i virkeligheten. Jeg hadde sikkert gjort noen andre regelbrudd også, men det var kommentar på kropp som sto som grunn. Helt håpløst. Med dårlig bilderedigering kan jo selv miss universe se rar ut. 

Mitt inntrykk er at de som modererer forumet er langt fra upartiske. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JessicaL skrev:

Mitt inntrykk er at de som modererer forumet er langt fra upartiske. 

Enig ..

Enkelte tråder blir jo sensurert GRÅDIG.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2017 den 7.26, JackIost skrev:

Lurer på hvem som er mest opphengt i Sophie Elise sitt utseende, om det er Sophie Elise selv eller alle de som hakker på utseendet hennes i det uendelige her inne. Så opptatt av utseendet til en person man ikke kjenner kan det ikke være sunt å være :)

Er man opphengt i noe hvis man kommenterer på det et par ganger?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, jabx skrev:

Er man opphengt i noe hvis man kommenterer på det et par ganger?

Du må virkelig føle deg truffet om du tolker mitt riktig nok overdrevne "i det uendelige" til å være synonymt med "et par ganger" :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, JackIost skrev:

Du må virkelig føle deg truffet om du tolker mitt riktig nok overdrevne "i det uendelige" til å være synonymt med "et par ganger" :) 

If the shoe fits...? :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumassistent

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner, samt uthenging av moderatorer.

HanneMari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde på insta hvor hun står i badedrakt og ene kjønnsleppa titter frem.. 🙄 classy... 

Og så kommentarene da, dere er bare misunnelige.. det er sjalusi... JAA vi er kjempemisunnelige på SE som viser kjønnsleppa si på sosiale medier......  :sarkasme:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Fint bilde på insta hvor hun står i badedrakt og ene kjønnsleppa titter frem.. 🙄 classy... 

Og så kommentarene da, dere er bare misunnelige.. det er sjalusi... JAA vi er kjempemisunnelige på SE som viser kjønnsleppa si på sosiale medier......  :sarkasme:

Blir nok aldrig tom for idéer hun der. Provokasjon lenge leve.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Trodde ikke det kunne da være så tydelig, men så kom jeg på at det er SE tråden vi er i :rolleyes: Superclassy. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det nyeste bildet der er jo drøyt til selv henne å være eller? Det var rett og slett bare ekkelt. Skjønner ikke folk som ser på det der som "sexy".. 😳

Endret av K91
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det nye bildet hennes. Unnskyld meg, men jeg ble rett og slett kvalm. Hvorfor vise frem kjønnslepper og kvisene hun har på musa? Den jenta der eier virkelig ingen grenser. Og ja, jeg sier jente. Det er det hun er. En usikker, liten jente som seriøst må oppsøke HJELP. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett bildet (nekter å gå inn på bloggen hennes), men vise kjønnslepper er rimelig drøyt ja, spesielt på en blogg/Instagram som leses/følges av småunger! Hva blir det neste? Syns synd på foreldrene hennes, jeg hadde vært dritflau om jeg var moren. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Salka skrev:

Har ikke sett bildet (nekter å gå inn på bloggen hennes), men vise kjønnslepper er rimelig drøyt ja, spesielt på en blogg/Instagram som leses/følges av småunger! Hva blir det neste? Syns synd på foreldrene hennes, jeg hadde vært dritflau om jeg var moren. 

Bildet ligger på Insta, så ingen fare å kikke på det, sånn utover arr på netthinnen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 minutt siden, Pearl2.0 skrev:

Æææsj! Help me unsee it!! 

Hun elsker å provosere den jenta. Sånn at det skal være snakk om henne hele tiden. Hun kunne lett ha redigert bort "musa" om hun ville. Ser at Triana jubler over bildet av SE i badedrakt fra hennes kolleksjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, TomineB skrev:

Hun elsker å provosere den jenta. Sånn at det skal være snakk om henne hele tiden. Hun kunne lett ha redigert bort "musa" om hun ville. Ser at Triana jubler over bildet av SE i badedrakt fra hennes kolleksjon 

Så klart hun gjør! Liker jo å skape overskrifter selv hun👍 Må være slitsomt å skulle kjempe sånn for å være på alles lepper. Pun intended.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe sexy å trykke dåsa inn i ei badedrakt med for høy og smal skjæring til å dekke hele hufsetufsa.

Men hey,vi har allerede satt rumpehullet hennes i lignende badedrakt så hvorfor ikke vise frem 3dagersskjegget på berget også?

(Forøvrig er det venusberget som tyter ut,ikke kjønnsleppa hennes..)

Endret av J..
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TomineB skrev:

Hun elsker å provosere den jenta. Sånn at det skal være snakk om henne hele tiden.

Det virker tydeligvis, med tanke på hvordan denne tråden går bananas hele tiden :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...