J.. Skrevet 22. september 2023 #37701 Skrevet 22. september 2023 Missy1 skrev (1 time siden): Er ganske mye forskjell på ei dame som bare er oppblåst og slik SE holder på. SE poster videoer av at hun koser på magen som med en gravidmage, hun filmer ansiktet sitt også tilfeldig ned på magen osv. Det er ikke kulen på magen som skaper spekulasjonene, det er atferden hennes. Har vanskelig for å tro at hun faktisk er gravid da. Har sett snapper fra ferien der hun er i bassenget og viser seg frem og i de snappene har magen vært paddeflat. Kan ikke forstå at hun skulle holdt inne magen for å skjule den når hun samtidig går all inn for å vise den frem i enkelte snapper. Hun har allerede postet masse videoer/bilder av flat mage,så er i hvert fall ingen 4-5 mnds baby inni der.. 4
Irja Skrevet 22. september 2023 #37702 Skrevet 22. september 2023 Sofie melker spekulasjonene om graviditet på Insta. Er så dumt å se på. Men det er klart, snart skal et nytt produkt lanseres. Trenger litt blest da. 17
Wald86 Skrevet 22. september 2023 #37703 Skrevet 22. september 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 11 1
PissiPus Skrevet 22. september 2023 #37704 Skrevet 22. september 2023 Missy1 skrev (3 timer siden): Er ganske mye forskjell på ei dame som bare er oppblåst og slik SE holder på. SE poster videoer av at hun koser på magen som med en gravidmage, hun filmer ansiktet sitt også tilfeldig ned på magen osv. Det er ikke kulen på magen som skaper spekulasjonene, det er atferden hennes. Har vanskelig for å tro at hun faktisk er gravid da. Har sett snapper fra ferien der hun er i bassenget og viser seg frem og i de snappene har magen vært paddeflat. Kan ikke forstå at hun skulle holdt inne magen for å skjule den når hun samtidig går all inn for å vise den frem i enkelte snapper. Ahaa... beklager, det har jeg ikke sett, bare sett henne på snap, og der har jeg ikke sett den oppførselen. Da skjønner jeg mer at det blir spekulasjoner. Likevel, som jeg sa vil hennes eventuelle graviditet i fremtiden aldri bli frontet tilfeldig og kryptisk, det blir det for lite oppmerksomhet av 🫠 4
kraftwerk Skrevet 22. september 2023 #37705 Skrevet 22. september 2023 (endret) Man ser jo ganske tydelig på bildet at det ikke er noen gravid-mage, men de som ikke vet hvordan et svangerskap ser ut kan vel fort tenke annerledes. (En gravid-mage starter ikke nede ved skambeinet). Både SE og NH har tydeligvis melket ordet «gravid» de siste ukene og syntes nok det er veldig gøy. Voksne kvinner på 30 år. Endret 22. september 2023 av kraftwerk 17
Missy1 Skrevet 22. september 2023 #37706 Skrevet 22. september 2023 PissiPus skrev (4 minutter siden): Ahaa... beklager, det har jeg ikke sett, bare sett henne på snap, og der har jeg ikke sett den oppførselen. Da skjønner jeg mer at det blir spekulasjoner. Likevel, som jeg sa vil hennes eventuelle graviditet i fremtiden aldri bli frontet tilfeldig og kryptisk, det blir det for lite oppmerksomhet av 🫠 Jeg er spent på om den kroppen kan bli gravid, etter alt det den har gått igjennom. Og ikke minst hvor stor påkjenning det vil bli å gå gravid med den ekstremt modifiserte kroppen. Bare tenk hvor stor påkjenning det er for en vanlig frisk kropp å gjennomgå et svangerskap 🫣 8
Frisk Frosk Skrevet 22. september 2023 #37707 Skrevet 22. september 2023 SE har slitt med sitt rykte i over et år, ingenting hun har gjort har vært suksess, hun er blitt massivt (og med rette) kritisert. Det vi har sett av bedriften SE AS tidligere, det er at når en strategi ikke fungerer, da går eieren glatt over på en helt annen image som neste strategi. Skape endring, få folk til å glemme, bedre omdømmet, skape oppmerksomhet... tjene penger. Alt som legges ut på bedriftens kanaler er salgsfremmende strategier. Nå hadde SE ikke lenger ingen noen kort som fungerte lenger, så da måtte det gås til et nytt ytterpunkt. Fra å ha dyrket imaget som snortende hore-madonna-partygirl... til romantisk forelsket og kanskje eller kanskje ikke gravid. Gravid eller ikke spiller ingen rolle - dette er bevisste bedriftsstrategier for å bygge opp SE AS og eier Sofie Steen Isachsens omdømme. Om hun får barn en gang så håper jeg hun har vett nok til å ALDRI eksponere eget barn i egne bedriftskanaler, ikke en gang et bakhode! Dessverre tror jeg at barneeksponering bare vil skli rett inn som bedriftsinnhold. Måtte jeg ta grundig feil...! 22
Missy1 Skrevet 22. september 2023 #37708 Skrevet 22. september 2023 Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): SE har slitt med sitt rykte i over et år, ingenting hun har gjort har vært suksess, hun er blitt massivt (og med rette) kritisert. Det vi har sett av bedriften SE AS tidligere, det er at når en strategi ikke fungerer, da går eieren glatt over på en helt annen image som neste strategi. Skape endring, få folk til å glemme, bedre omdømmet, skape oppmerksomhet... tjene penger. Alt som legges ut på bedriftens kanaler er salgsfremmende strategier. Nå hadde SE ikke lenger ingen noen kort som fungerte lenger, så da måtte det gås til et nytt ytterpunkt. Fra å ha dyrket imaget som snortende hore-madonna-partygirl... til romantisk forelsket og kanskje eller kanskje ikke gravid. Gravid eller ikke spiller ingen rolle - dette er bevisste bedriftsstrategier for å bygge opp SE AS og eier Sofie Steen Isachsens omdømme. Om hun får barn en gang så håper jeg hun har vett nok til å ALDRI eksponere eget barn i egne bedriftskanaler, ikke en gang et bakhode! Dessverre tror jeg at barneeksponering bare vil skli rett inn som bedriftsinnhold. Måtte jeg ta grundig feil...! Om hun en gang får barn så sjokkerer det meg ikke om hovedmotivasjonen hennes er å få barn for å skape content og få mer oppmerksomhet. Hun er så ekstremt selvsentrert og det skal nok mer enn graviditetshormoner til for å få snudd det. Skal det være noe håp for henne så bør hun komme seg vekk fra rampelyset fort som fy. Hun trenger terapi og tid vekk fra speil og Internett. Sophie Elises eventuelle barn vil nok bli eksponert lenge før hn ser dagens lys. Forhåpentligvis innføres det strengere lover mot eksponering av barn på Internett lenge før hun evt får et barn. 13 2
parmanoia Skrevet 22. september 2023 #37709 Skrevet 22. september 2023 Hun hadde selvfølgelig redigert magen flat eller skjult den om hun ikke ville det skulle spekuleres i gravididet. Dama gjør alt for publisistet -> penger. Jesuskristus. 17 2
Populært innlegg LilleMinis Skrevet 23. september 2023 Populært innlegg #37710 Skrevet 23. september 2023 Så fint hun har fått tilbake macen som ble stjælt i 2018 da 🥳🙃 22 39
Shavasa Skrevet 23. september 2023 #37711 Skrevet 23. september 2023 LilleMinis skrev (2 timer siden): Så fint hun har fått tilbake macen som ble stjælt i 2018 da 🥳🙃 Hahahahahahahaha 30
Pust Skrevet 23. september 2023 #37712 Skrevet 23. september 2023 LilleMinis skrev (6 timer siden): Så fint hun har fått tilbake macen som ble stjælt i 2018 da 🥳🙃 Hahahahahahaha 11 1
Justlooking Skrevet 23. september 2023 #37713 Skrevet 23. september 2023 LilleMinis skrev (6 timer siden): Så fint hun har fått tilbake macen som ble stjælt i 2018 da 🥳🙃 En av hennes mange løgner 😊 11 6
Lorieen Skrevet 23. september 2023 #37714 Skrevet 23. september 2023 Justlooking skrev (58 minutter siden): En av hennes mange løgner 😊 Den dama lyver på inn-og utpust. 11 5
Isild Skrevet 23. september 2023 #37715 Skrevet 23. september 2023 LilleMinis skrev (8 timer siden): Så fint hun har fått tilbake macen som ble stjælt i 2018 da 🥳🙃 Gud bedre for en lystløgner! 19 5
Inocybe Skrevet 24. september 2023 #37716 Skrevet 24. september 2023 (endret) Gi dama litt slack da. Ikke lett å holde rede på alle løgnene sine når man kontinuerlig konstruerer så mange av dem. Endret 24. september 2023 av Inocybe Byttet ord 13 4
Bloggleseren Skrevet 24. september 2023 #37717 Skrevet 24. september 2023 23 hours ago, LilleMinis said: Så fint hun har fått tilbake macen som ble stjælt i 2018 da 🥳🙃 Trøste og bære. Det er jo et eller annet galt. Normale voksne mennesker holder ikke på sånn. 14 3
Wald86 Skrevet 24. september 2023 #37718 Skrevet 24. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 7 1
Djungelvrål Skrevet 24. september 2023 #37719 Skrevet 24. september 2023 Bloggleseren skrev (6 timer siden): Trøste og bære. Det er jo et eller annet galt. Normale voksne mennesker holder ikke på sånn. Hun er da milevis fra normal. 8 1
AntiBullshit Skrevet 24. september 2023 #37720 Skrevet 24. september 2023 (endret) LilleMinis skrev (På 23.9.2023 den 11.18): Så fint hun har fått tilbake macen som ble stjælt i 2018 da 🥳🙃 Ikke nok med det, men det er nesten fysisk umulig for henne å skrive bok på en macbook air 2014-modell uten at det er et slit. For det første vil batteriet være så godt som dødt etter så mange år, noe som betyr at hun må sitte med laderen i hvert sekund hun ønsker at den skal ha strøm. Bildet hun har publisert her er derfor mest sannsynlig av en avskrudd, utdatert PC. I tillegg har 2011, 2014 og 2017-modellene av macbook air for lite lagringsplass på SSD-kortet til å kunne oppgradere til nyere operativsystem, og Microsoft office pakken (altså programmer som word, power point, one note osv) vil kreve oppdateringer som operativsystemet hennes ikke har plass til. For å kunne bruke en så gammel mac er hun nødt til å ha oppgradert SSD slik at macen har plass til et nyere operativsystem slik word kan oppdateres og skal være brukanes. Å oppgradere SSD er ikke noe apple tilbyr som tjeneste, det er noe man typisk gjør hvis man er interessert i oppgradere enkelt-komponenter, vet hvordan det gjøres og ikke har lyst/råd til ny mac. Hun har altså ikke mulighet til å benytte Word på en så gammel mac uten at det innebærer betydelig hassle. Det kan selvsagt være at hun av en eller annen merkelig grunn har valgt å skrive boken i et skybasert skriveproram ala google docs, men hun vil likevel slite med det gamle batteriet som gjør at laderen må være i hele tiden og ettersom nyere programvarer og nettsider oppdateres og får nyere funksjonaliteter vil det også kreve mer av hardware i macen - aka den vil sansynligvis lagge fælt (med mindre hun har betalt penger for å oppgradere komponentene i en gammel mac. Da er det lettere og mer lønnsomt for henne i lengden å kjøpe ny mac). Jeg har virkelig ikke tro på at hun har punget ut nærmere 7000,- for å bytte batteri og oppgradere SSD kun for å kunne "skryte" av at hun enda bruker en gammel, "frastjålet" mac. Hvertfall ikke når man tar høyde for at alternativet er at hun har kjøpt ny mac via firma Sophie Elise AS, som betyr at hun kan skrive av utgiftene av macen på skatten, få momsfradrag som reduserer totalprisen betydelig og på den måten sitter igjen med en bærbar PC som er kompatibel med nyere programvarer og er langt mer reliable enn en snart 10 år gammel mac Endret 24. september 2023 av AntiBullshit 21 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå