Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Honey Dew skrev (16 timer siden):

Hva er galt med en slank kropp? Er det bare tykke/feite kropper som er akseptabelt?

Du har tydeligvis ikke skjønt noe verdens ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Honey Dew skrev (16 timer siden):

Hva er galt med en slank kropp? Er det bare tykke/feite kropper som er akseptabelt?

Hold opp da!

Skrevet

Jeg er ny her og sitter å ser noen av svarene her og jeg  er så glad for at mine to tenårinsjenter ikke er her å se hvor håpløse innlegg  jeg ser her! Ta ansvar !

Skrevet

"Å sånn der ting..."☺️

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Fyogfy skrev (8 timer siden):

Jeg er ny her og sitter å ser noen av svarene her og jeg  er så glad for at mine to tenårinsjenter ikke er her å se hvor håpløse innlegg  jeg ser her! Ta ansvar !

Kan du utdype? Hvilket ansvar mener du vil skal ta? Mener du at SE er et godt forbilde for dine tenåringsjenter?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (33 minutter siden):

Kan du utdype? Hvilket ansvar mener du vil skal ta? Mener du at SE er et godt forbilde for dine tenåringsjenter?

Nei nei, håper da virkelig ikke jeg har gitt inntrykk av at SE er ett godt forbilde! Hun er jo en av de verste influenserne vi har her til lands! Vi alle har ett ansvar med å sette proano på dagsorden, ikke minst medier!

Skrevet
Fyogfy skrev (1 time siden):

Nei nei, håper da virkelig ikke jeg har gitt inntrykk av at SE er ett godt forbilde! Hun er jo en av de verste influenserne vi har her til lands! Vi alle har ett ansvar med å sette proano på dagsorden, ikke minst medier!

Takk, da misforsto jeg deg. Jeg er helt enig. 

• Liker 5
Skrevet

Har ikke fått med meg hvorfor SE har flyttet til Trondheim. Noen som vil utdype?🙈

Skrevet
Møffins skrev (23 minutter siden):

Har ikke fått med meg hvorfor SE har flyttet til Trondheim. Noen som vil utdype?🙈

Hun har flyttet til Trondheim for å bo sammen med sitt livs store kjærlighet. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
Wald86 skrev (1 time siden):

Bok utsatt minst et år.  Man skal aldri gi ut noe «bare for å gjøre det» er unnskuldningen.  Boken skal handle om veien inn i avhengighet og veien ut. Kræsjet med serie er min tanke. De må spre sitt smør tynnere nå.

Håper den boken blir utsatt i 100 år. Det er noe veldig feil over at ei som er avhengig av plastiske operasjoner, skjønnhetsbehandlinger og bekreftelser skal lære andre om veien ut av avhengighet

Dessuten var hennes vei "ut" av rusavhengighet å dra på fylla i et familiebadeland, og å "gi en million ganger" faen sammen med Nora og posen alle vet hva det var i. 

Håper denne gullbarbie-påvirkeren blir kansellert snart. Vi trenger ikke slik påvirkning. 

• Liker 31
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 21
Skrevet

Er det noen som følger henne som kan si noe om hvilket personlighetsbytte hun har foretatt nå etter det siste kjærestebyttet...? 

Synes hun virker mer anonym, men det kan være fordi jeg ikke følger henne noe sted lenger og. Ganske deilig, egentlig, men begynner dessverre å lure litt likevel 🙈

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Noomie skrev (På 18.8.2023 den 22.57):

Hva har hun å gjøre i Trondheim og hvorfor vil hun flytte dit? På grunn av ny kjæreste? Veldig random by å bare flytte til uten grunn. 

Hvorfor er Trondheim en random by å flytte til?

• Liker 4
Skrevet
yesmam skrev (1 time siden):

Hvorfor er Trondheim en random by å flytte til?

Når man har 0 tilknyttning til byen og ikke er student så ER det et merkelig valg.

Men så er ikke flyttingen permanent og grunnen er en mann,som alltid.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
PissiPus skrev (1 time siden):

Er det noen som følger henne som kan si noe om hvilket personlighetsbytte hun har foretatt nå etter det siste kjærestebyttet...? 

Synes hun virker mer anonym, men det kan være fordi jeg ikke følger henne noe sted lenger og. Ganske deilig, egentlig, men begynner dessverre å lure litt likevel 🙈

Nå er hun i housewife eraen sin.

"Jobben" nå mens mannen studerer,er være pen.

Dagene brukes til å henge på café,stelle negler,hud,og hår med "vennine anbefaler" rundt om i byen.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Gjest Heartgirl
Skrevet
Noomie skrev (På 18.8.2023 den 22.57):

Hva har hun å gjøre i Trondheim og hvorfor vil hun flytte dit? På grunn av ny kjæreste? Veldig random by å bare flytte til uten grunn. 

Ikke noe galt og flytte til Trondheim og Trondheim er ikke en random by og flytte til. Like random og flytte hit ned til en by på Østlandet eller en by på Vestlandet. 

Som jeg har forstått det har hun kjæreste i Trondheim. 

Jeg tror faktisk at det kan gjøre henne godt og komme seg ut fra Oslo og jeg tror Trondheim er en bedre by for henne etter det hun har vært igjennom for jeg tror nok at hun har vanket i miljø som ikke har vært bra for henne i Oslo. 

Så hun hadde skrevet på en post på instagram at hun følte at hun fikk være mer seg selv i Trondheim. 

Skrevet
Heartgirl skrev (5 timer siden):

Ikke noe galt og flytte til Trondheim og Trondheim er ikke en random by og flytte til. Like random og flytte hit ned til en by på Østlandet eller en by på Vestlandet. 

Som jeg har forstått det har hun kjæreste i Trondheim. 

Jeg tror faktisk at det kan gjøre henne godt og komme seg ut fra Oslo og jeg tror Trondheim er en bedre by for henne etter det hun har vært igjennom for jeg tror nok at hun har vanket i miljø som ikke har vært bra for henne i Oslo. 

Så hun hadde skrevet på en post på instagram at hun følte at hun fikk være mer seg selv i Trondheim. 

Spørsmålet her er: vet hun egentlig hvem hun selv er? Hele livet sitt har hun spilt en karakter på Internett, en karakter som endrer utseende, interesser og omgangskrets hyppig. 

Jeg tror ikke hun vet hvem hun er og jeg tror ikke hun vil klare å finne det ut før hun klarer å legge fra seg det ekstremt overfladiske fokuset sitt. 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet

Får inntrykk av at hun rett og slett har byttet ut sitt “gamle liv" med et nytt. Ny kjæreste, nye venner, ny by. Livet i Oslo begynte muligens å bli for komplisert?

Årsak til at boka ble utsatt kan være:

Alt 1.: SE gir følgende beskjed til forlaget, hennes samarbeidspartner: Beklager. Blir ikke ferdig med prosjektet til avtalt tid. Trenger ett år til!

Alt 2.: At forlaget har mottatt manus, og ment det ikke var godt nok.

Alt 3.: Veien ut av misbruk er ikke helt ferdiggått.

Skrevet

Så et sted for noen sider tilbake om at hun veier 53 kilo. Har vær mange av de historiene i media om at hun hadde lagt på seg både 7, 9 og elleve kilo og stortrivdes med økningen og at hun var ferdig med kroppspresset om å være tynn 😊 Det sto ingen ting om at hun øket fettet for å kunne ta BBL som hun gjorde i det skjulte da vekten var høy nok til å overføre fettet til rumpa. Plutselig var hun like slank på kroppen men med mye større rumpe … Hun har sagt gjentatte ganger på bloggen at hun veier 42-43 kilo. Det var også derfor det ble bruduljer da hun sa hun var blodgiver og der går grensen visstnok på 50 kg. Mye «moro» hun har løyet om gjennom tidende og media går alltid fem på 😊

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...