Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg kanskje litt slem her, men det er ikke ukjent at noen mennesker blir sammen med kjendiser for å bli kjent selv. Bare se på K, etter noen år med Sophie så fikk han mange kjendisvenner og har nå gitt ut bok, noe han neppe kunne gjort uten henne. Derfor stusser jeg på at hun igjen finner en fra barndommen. Spesielt siden hun har i alle år snakket om at hun ble mobbet av alle på skolen, hun var mye alene og  måtte sitte alene i lunsjen osv. 
Jeg kan ta helt feil, men det er var min første tanke når jeg leste dette. 

• Liker 14
Skrevet
litenstjerne skrev (Akkurat nå):

Nå er jeg kanskje litt slem her, men det er ikke ukjent at noen mennesker blir sammen med kjendiser for å bli kjent selv. Bare se på K, etter noen år med Sophie så fikk han mange kjendisvenner og har nå gitt ut bok, noe han neppe kunne gjort uten henne. Derfor stusser jeg på at hun igjen finner en fra barndommen. Spesielt siden hun har i alle år snakket om at hun ble mobbet av alle på skolen, hun var mye alene og  måtte sitte alene i lunsjen osv. 

Ganske spess å bli sammen med kompisene til exen også..

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (6 minutter siden):

Ganske spess å bli sammen med kompisene til exen også..

Helt klart! Det er vel en uskreven regel at man ikke skal gå på exer til venner, men ikke alle bryr seg om det da. 

• Liker 3
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
litenstjerne skrev (25 minutter siden):

Det er det som er noe dritt med løgner, man glemmer, og vikler seg inn i sitt eget nett. Og de jobber sammen om løgnene, i sine sammenvevde nett, influencerne og mediene.  De  vet ikke hva ekte vennskap betyr, men tenker kun  på hverandre med dollar i blikket, på hva det kan gi dem av økonomisk gevinst. De kan le hele veien til banken;  penger  er det eneste som ser ut til å vekke følelser hos denne blaserte gjengen. 

Endret av IreneV
Skrevet
Sunfl0wer skrev (20 timer siden):

Noen som klarer å se hvem ny typen er? 🕵‍♀️

Screenshot_20230508_164514_Instagram.jpg

😂😂😂😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
IreneV skrev (2 minutter siden):

Det er det som er noe dritt med løgner, man glemmer, og vikler seg inn i sitt eget nett. Og de jobber sammen om løgnene, i sine sammenvevde nett, influencerne og mediene.  De  vet ikke hva ekte vennskap betyr, men tenker kun  på hverandre med dollar i blikket, på hva det kan gi dem av økonomisk gevinst. De kan le hele veien til banken, og  penger  er det eneste som ser ut til å vekke følelser hos denne blaserte gjengen. 

Tror du selv på alt det der? 

SE har flere gode venninner i Harstad som hun har gått på vgs med og kjent hele livet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest IreneV
Skrevet
kraftwerk skrev (4 minutter siden):

Tror du selv på alt det der? 

SE har flere gode venninner i Harstad som hun har gått på vgs med og kjent hele livet.

Hvor var de da hun satt alene på do og spiste matpakke? 

Skrevet

Var det ikke nylig en annen influenser som hadde "privat" kjæreste (som hun var sammen med som ung,) ganske lenge før han ble offentliggjort? 

Vil tro det skaffet henne en del klikk og likes, noe også denne bedriften nå kan kopiere. 

Ellers er det bare å ønske lykke til med kjærligheten! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Rnathe skrev (6 minutter siden):

Var det ikke nylig en annen influenser som hadde "privat" kjæreste (som hun var sammen med som ung,) ganske lenge før han ble offentliggjort? 

Vil tro det skaffet henne en del klikk og likes, noe også denne bedriften nå kan kopiere. 

Ellers er det bare å ønske lykke til med kjærligheten! 

SE gjorde akkurat det samme med Kasper i 6 mnds tid før de var offentlig..

Endret av J..
  • Liker 6
Skrevet

Siden Mai i fjor (altså ETT år) så har det vært Kasper, Isak, Ludvik og nå denne hemmelige "mitt alt" ? 

Hun må bli sliten av seg selv.. 

• Liker 28
  • Nyttig 7
Skrevet
J.. skrev (20 timer siden):

Norge er ikke stort,men det er ikke lite nok til å ha så liten dating pool heller.

Screenshot_20230508_220618_Jodel.jpg

Å herregud...stakkars Kasper. 

Ikke nok med å være utro mot han på nasjonalt tv, men hun er nå sammen med kompisen hans???

Hun der må være sadist og psykopat.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Siden Mai i fjor (altså ETT år) så har det vært Kasper, Isak, Ludvik og nå denne hemmelige "mitt alt" ? 

🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Gjest Kattedama
Skrevet
Pust skrev (22 timer siden):

Se og Hør kommer snart med en avsløring. De må bare bli enige med Sofie om honoraret.

:ironi:

Eller så kommer det en «Paparazzi» artikkel igjen, som de gjorde med Isak 🙄

Skrevet

Om det er noe bedriftseier av SE AS trenger så er det vel en ekte jordnær mann som kanskje kunne fått henne på rett vei. Om hun har funnet ekte kjærlighet, så unner jeg henne det virkelig.

Meeeen, med fare for å virke veldig kynisk (er ikke ment kynisk, kun som en observasjon), så tenker jeg at dette går rett inn i et narrativ som passer bedriften. Samarbeidet med Nrk, som kunne vært med på å gi henne en god overgang til et bedre og mer aldersrelevant innhold, det gikk ad undas pga. hennes egne regelbrudd og uakseptable utsagn og oppførsel. Hun mistet samarbeidspartner(e), f.eks. Nrk og Candy Girl godteriet). Så fortsatte bedriftseier å provosere mer med vilje, skapte seg et nytt image hvor hun forsøkte seg på en mellomting mellom liten pike og Lolita og voksen, sexfiksert kvinne. Svært lite vellykket det også, samt at det var provoserende hvordan hun spilte på barn og sex (både med utseende, utsagn og bamse), gjerne i poserende stillinger som i seg selv var over streken når hun spilte både på barneimage og sex.

Den nye podkasten virker ikke å ha blitt en suksess heller, tross halvveis nytt image/narrativ.

SE måtte finne på noe nytt, for det ble for lite oppmerksomhet (og dermed mindre inntekter, antar jeg...).

Folk generelt er siden SE inngikk samarbeid med Nrk blitt generelt langt mer opplyste om hvordan influencere, og SE spesielt, opererer, hvor kyniske de er, hvor lite innhold det er i det de publiserer, og ikke minst hvor usunne og skadelige de er som forbilder for unge og sårbare grupper.

SE AS måtte endre retning.

Og vips, så dukket det opp en ungdomskjæreste som tilsynelatende ikke vil være i media, men som likevel stiller opp på en mengde bilder hvor han skjules bare delvis. Identitet lekkes via sosiale medier, og på bildene av det påståtte kjæresteparet har avataren Sophie Elise skiftet ham, og fremstiller seg nå som forelsket ungjente, som en vanlig jente "next door", og spiller jordnær  ----- mens alt dokumenteres behørlig på bedriftens kanaler, nøye regissert med hint, mer hint, bilder som er vanskelige å tyde, identitet som skjules bare delvis, poserte bilder som tas av andre, bevisst lagt i svarthvitt, for å skape et helt annet inntrykk enn det hun har hatt i det siste, med skjærende og skrikende farger og et nærmest hore/Lolita-image.

Beklager, men jeg greier ikke å kjøpe dette nye narrativet til bedriftseier. Jeg hadde kunnet tro på det om hun holdt en lav profil med forholdet, om hun respekterte at han ikke ønsket å være en kjent person og derfor ikke selv la ut bilder av ham. Men om han ikke ønsket oppmerksomhet, så hadde vel heller ikke han stilt opp på poserte bilder på hennes bedriftskanal for at hun skal tjene penger på ham, tenker jeg.

Så selv om jeg virkelig unner bedriftseier å finne kjærligheten, så tror jeg ikke på narrativet hun presenterer. Det er litt for åpenbart og regissert, litt for beleilig mtp. behov for image-endring, til at jeg kjøper det.

• Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (4 minutter siden):

Om det er noe bedriftseier av SE AS trenger så er det vel en ekte jordnær mann som kanskje kunne fått henne på rett vei.

Dette er noe SE må jobbe med selv,ikke legge på andre.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (6 minutter siden):

Dette er noe SE må jobbe med selv,ikke legge på andre.

Veldig enig i det, men en ekte jordnær mann som virkelig ikke ønsket å være en del av hennes offentlige tilværelse og bedrift, han kunne, bare ved å være i hennes liv og holde seg utenfor rampelyset, ha vært en positiv innflytelse som kunne gjort at hun ønsket å gjøre den jobben med seg selv, og gjennomføre den. Det er mye som kan være enklere om man har noen som ser og setter pris på den man egentlig er, når alt image er skrellet bort.

Men som sagt, jeg kjøper dessverre ikke dette narrativet som bedriftseier nå legger opp til.

• Liker 6
Skrevet
Frisk Frosk skrev (Akkurat nå):

Veldig enig i det, men en ekte jordnær mann som virkelig ikke ønsket å være en del av hennes offentlige tilværelse og bedrift, han kunne, bare ved å være i hennes liv og holde seg utenfor rampelyset, ha vært en positiv innflytelse som kunne gjort at hun ønsket å gjøre den jobben med seg selv, og gjennomføre den.

Som med all form for avhengighet må man selv ønske forandring,før det skjer noe som helst.

Og den må man ønske seg,ikke at noen andre ønsker det for deg.

• Liker 4
Skrevet

Skal leie ut leiligheten i sommer..

Fint å se at samarbeidspartnere ikke vil ta i henne etter colagate,er åpenbart strammere økonomi enn før.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (18 minutter siden):

Om det er noe bedriftseier av SE AS trenger så er det vel en ekte jordnær mann som kanskje kunne fått henne på rett vei. Om hun har funnet ekte kjærlighet, så unner jeg henne det virkelig.

Meeeen, med fare for å virke veldig kynisk (er ikke ment kynisk, kun som en observasjon), så tenker jeg at dette går rett inn i et narrativ som passer bedriften. Samarbeidet med Nrk, som kunne vært med på å gi henne en god overgang til et bedre og mer aldersrelevant innhold, det gikk ad undas pga. hennes egne regelbrudd og uakseptable utsagn og oppførsel. Hun mistet samarbeidspartner(e), f.eks. Nrk og Candy Girl godteriet). Så fortsatte bedriftseier å provosere mer med vilje, skapte seg et nytt image hvor hun forsøkte seg på en mellomting mellom liten pike og Lolita og voksen, sexfiksert kvinne. Svært lite vellykket det også, samt at det var provoserende hvordan hun spilte på barn og sex (både med utseende, utsagn og bamse), gjerne i poserende stillinger som i seg selv var over streken når hun spilte både på barneimage og sex.

Den nye podkasten virker ikke å ha blitt en suksess heller, tross halvveis nytt image/narrativ.

SE måtte finne på noe nytt, for det ble for lite oppmerksomhet (og dermed mindre inntekter, antar jeg...).

Folk generelt er siden SE inngikk samarbeid med Nrk blitt generelt langt mer opplyste om hvordan influencere, og SE spesielt, opererer, hvor kyniske de er, hvor lite innhold det er i det de publiserer, og ikke minst hvor usunne og skadelige de er som forbilder for unge og sårbare grupper.

SE AS måtte endre retning.

Og vips, så dukket det opp en ungdomskjæreste som tilsynelatende ikke vil være i media, men som likevel stiller opp på en mengde bilder hvor han skjules bare delvis. Identitet lekkes via sosiale medier, og på bildene av det påståtte kjæresteparet har avataren Sophie Elise skiftet ham, og fremstiller seg nå som forelsket ungjente, som en vanlig jente "next door", og spiller jordnær  ----- mens alt dokumenteres behørlig på bedriftens kanaler, nøye regissert med hint, mer hint, bilder som er vanskelige å tyde, identitet som skjules bare delvis, poserte bilder som tas av andre, bevisst lagt i svarthvitt, for å skape et helt annet inntrykk enn det hun har hatt i det siste, med skjærende og skrikende farger og et nærmest hore/Lolita-image.

Beklager, men jeg greier ikke å kjøpe dette nye narrativet til bedriftseier. Jeg hadde kunnet tro på det om hun holdt en lav profil med forholdet, om hun respekterte at han ikke ønsket å være en kjent person og derfor ikke selv la ut bilder av ham. Men om han ikke ønsket oppmerksomhet, så hadde vel heller ikke han stilt opp på poserte bilder på hennes bedriftskanal for at hun skal tjene penger på ham, tenker jeg.

Så selv om jeg virkelig unner bedriftseier å finne kjærligheten, så tror jeg ikke på narrativet hun presenterer. Det er litt for åpenbart og regissert, litt for beleilig mtp. behov for image-endring, til at jeg kjøper det.

Tror du hun faker en kjæreste?

Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Årene går, hun blir ikke yngre. Tidsvinduet å stifte familie, få barn og få kjernefamilie å roe ned med 1 mann blir smalere og smalere. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...