LeilaS Skrevet 19. mai 2017 #3601 Del Skrevet 19. mai 2017 7 timer siden, Cesil skrev: Er hun bare 22?! Det er det som er så dumt med operasjoner, fillers og alskens. Alderen blir helt ubestemmelig. For meg kunne hun like godt vært 35, men operert til å liksom se yngre ut. Jepp. Hun er født i 94. Før hun tok helt av, var hun pen synes jeg. En alminnelig søt jente. Hun har jo holdt på siden hun fylte 18, så setter jo sine spor etterhvert. Synes det bare er trist 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 19. mai 2017 #3602 Del Skrevet 19. mai 2017 Det er ganske trist å se på egentlig. Ved å rette all fokus mot sin egen kropp og hår (rettelse: parykk), og seksualitet så reduserer seg selv til å kun bli et skall. For hvem er vel egentlig Sophie Elise som du peller vekk løsneglene og brunfargen, tar av sminken og parykken, fjerner silikonen, Restylane, botox og Gud vet hva hun har putta inn i den kroppen? Hva sitter hun igjen med da? Hun har jo ingen ting å slå i bordet med, for så hyklersk som hun oppfører seg har all troverdighet for diverse "hjertesaker" forlengst gått tapt. Hun prøver å leve opp til et alter ego men er dessverre blitt en skygge av seg selv på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. mai 2017 #3603 Del Skrevet 19. mai 2017 9 timer siden, frksølekopp skrev: Jeg spår 🔮 at om noen år kommer det ut bok, dokumentar og Gud bedre om akkurat dette. At hun advarer unge jenter at man blir blind, som hun ble. Ødela seg selv, snakker om den diagnosen osv. Og så kommer hun til å bli hyllet for det av media......og ingen ofrer en tanke på alle de unge jentene som hun har påvirket enten til å føle seg dårlig i forhold til egen kropp og utseende eller til å foreta operasjoner. Altså, bloggmarkedet burde reguleres på et eller annet vis, for det er skremmende å se hvordan hvem som helst kan opprette blogg og får lesere i tusentall og spre slike holdninger helt uten konsekvenser. De tradisjonelle mediene er jo regulert og må forholde seg til lovverk og retningslinjer, hvorfor skal ikke det samme gjelder for alle medieaktører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 19. mai 2017 #3604 Del Skrevet 19. mai 2017 3 timer siden, CecilieX skrev: Og så kommer hun til å bli hyllet for det av media......og ingen ofrer en tanke på alle de unge jentene som hun har påvirket enten til å føle seg dårlig i forhold til egen kropp og utseende eller til å foreta operasjoner. Altså, bloggmarkedet burde reguleres på et eller annet vis, for det er skremmende å se hvordan hvem som helst kan opprette blogg og får lesere i tusentall og spre slike holdninger helt uten konsekvenser. De tradisjonelle mediene er jo regulert og må forholde seg til lovverk og retningslinjer, hvorfor skal ikke det samme gjelder for alle medieaktører? Ja,det er det som irriterer meg. At hun ALLTID blir hyllet og rost opp i skyene av media! Hvorfor? Kan de ikke bare slutte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 19. mai 2017 #3605 Del Skrevet 19. mai 2017 1 time siden, 365vinter skrev: De kroppslige forandringene ligner i alle fall mistenkelig mye på Kim Kardashians før og etter bilder...: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/2f/22/5b/2f225bbef6512fc1c3f118f0c44c2306.jpg Hva er vitsen med å dra g-strengen sånn langt opp? Ser jo bare enda mer idiotisk ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 19. mai 2017 #3606 Del Skrevet 19. mai 2017 1 time siden, 365vinter skrev: De kroppslige forandringene ligner i alle fall mistenkelig mye på Kim Kardashians før og etter bilder...: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/2f/22/5b/2f225bbef6512fc1c3f118f0c44c2306.jpg Hjelpes! Hadde nesten glemt hvor fin hun var før. For en forferdelig trend. Hvorfor? Hvem har funnet på at dette er fint? Mannlige/homofile motedesignere har jo fått skylda for skinny-moten, men dette! Vanskelig å få klemt det der nedi en normal bukse ihvertfall. Og hvordan blir "fettinnsprøytete" hofter og rumpe seende ut om 10-20 år, det kan man lure på. 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. mai 2017 #3607 Del Skrevet 19. mai 2017 37 minutter siden, justcurious skrev: har ikke ord... liker menn virkelig det der? Hvem bryr seg om hva menn liker,så lenge man selv synes det er fint? Og menn har ulike preferanser,ingenting er riktig eller galt med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2017 #3608 Del Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, ankerline skrev: Her et bilde fra comfortzone surgery sin instagram der Raad, SF og veldig mange andre norske har vært kunder før. Viser den nye typen inngrep. synes det ser veldig rart ut... Blir arr i lysken da, ser ut som de har gått inn der. Ja blir samme rare form på hoftene som Kardasjan og Co. Rar og kunstig form. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 19. mai 2017 #3609 Del Skrevet 19. mai 2017 3 timer siden, ankerline skrev: Her et bilde fra comfortzone surgery sin instagram der Raad, SF og veldig mange andre norske har vært kunder før. Viser den nye typen inngrep. synes det ser veldig rart ut... Hun her har også dratt g-strengen langt opp. Jeg skjønner ikke hva greia er. Skal se mer sexy ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. mai 2017 #3610 Del Skrevet 19. mai 2017 11 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hun her har også dratt g-strengen langt opp. Jeg skjønner ikke hva greia er. Skal se mer sexy ut? Hun på bildet antar jeg gjør det for å vise resultatet/unngå å ha den gnagende over sårene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 19. mai 2017 #3611 Del Skrevet 19. mai 2017 7 minutter siden, J.. skrev: Hun på bildet antar jeg gjør det for å vise resultatet/unngå å ha den gnagende over sårene. Ja, der kan stemme, men ellers skjønner jeg ikke greia med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. mai 2017 #3612 Del Skrevet 19. mai 2017 Ganske festlig at det jeg hatet aller mest meg kroppen min i slutten av tenårene og begynnelsen av 20-årene, nemlig brede hofter fra rett under midjen, er nå plutselig in... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 19. mai 2017 #3613 Del Skrevet 19. mai 2017 2 minutter siden, Rosalie skrev: Ganske festlig at det jeg hatet aller mest meg kroppen min i slutten av tenårene og begynnelsen av 20-årene, nemlig brede hofter fra rett under midjen, er nå plutselig in... Jepp! Jeg mangler bare at muffinsmage blir in også, så er jeg plutselig hot 😂 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 19. mai 2017 #3614 Del Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, Snuppah00 skrev: Ja, der kan stemme, men ellers skjønner jeg ikke greia med det. Det er jo akkurat sånn de holdte på rundt 80-tallet. På den tiden var det nok mest for at beina skulle se lange ut, i dag er det nok mer for å fremheve midja/at ikke trusa skal gnage inn i hoftefettet. Det samme ser man jo med treningstøy-trenden, bare at det på 80-tallet gikk i leggvarmere og tricoter. Mye av det vi ser i dag er bare en revidert utgave av 80/90-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. mai 2017 #3615 Del Skrevet 19. mai 2017 5 timer siden, 365vinter skrev: De kroppslige forandringene ligner i alle fall mistenkelig mye på Kim Kardashians før og etter bilder...: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/2f/22/5b/2f225bbef6512fc1c3f118f0c44c2306.jpg Herlighet Hun hadde jo en flott kropp som hun (etter min mening) har ødelagt helt. Dette så veldig, veldig rart ut! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2017 #3616 Del Skrevet 19. mai 2017 1 time siden, Sejekk skrev: Det er jo akkurat sånn de holdte på rundt 80-tallet. På den tiden var det nok mest for at beina skulle se lange ut, i dag er det nok mer for å fremheve midja/at ikke trusa skal gnage inn i hoftefettet. Det samme ser man jo med treningstøy-trenden, bare at det på 80-tallet gikk i leggvarmere og tricoter. Mye av det vi ser i dag er bare en revidert utgave av 80/90-tallet Det er jo ofte mye mer flatterende for kroppen, den høye skjæringen gjør jo både bein, midje og rumpe en tjeneste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 19. mai 2017 #3617 Del Skrevet 19. mai 2017 33 minutter siden, Mystix skrev: Det er jo ofte mye mer flatterende for kroppen, den høye skjæringen gjør jo både bein, midje og rumpe en tjeneste. Mjaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. mai 2017 #3618 Del Skrevet 19. mai 2017 6 timer siden, Snuppah00 skrev: Hun her har også dratt g-strengen langt opp. Jeg skjønner ikke hva greia er. Skal se mer sexy ut? Fordi det er svært lite flatterende med "trusesidene" plassert på brede hofter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 19. mai 2017 #3619 Del Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, Sejekk skrev: Mjaa Nå må du ikke gi SE tips til hvordan hun kan være påkledd, men samtidig vise mest mulig hud!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 19. mai 2017 #3620 Del Skrevet 19. mai 2017 13 minutter siden, Rosalie skrev: Fordi det er svært lite flatterende med "trusesidene" plassert på brede hofter. Ok. Har jeg aldr tenkt på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå