Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe så sjeldent som en forsker på influenseres kommersielle praksis i Skandinavia, Mathilde Hognes, er intervjuet i TV2.no. Hun mener at SE har tapt på å ikke ta selvkritikk, på å sammenligne podcastens drøyhet med hva komikere i NRK bruker som satire etc. Veldig god artikkel: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ekspert-om-sophie-elise-hun-vil-ikke-ta-sa-mye-av-kritikken-pa-egne-skuldre/15586404/

Hun tror at den seriøse delen av bransjen vil styre unna å støtte Sophie Elise AS.

At merkevaren hennes er skadet for alltid har jeg faktisk tro på. Det finnes faktisk anstendighet igjen. Bravo!

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Med tanke på ENs kjærestes mer eller mindre forsvarte for SE og F, så er det egentlig ikke særlig overraskende.

Orker ikke bla meg tilbake, men han hadde en kronikk for vel to uker siden som også ble kommentert her i tråden.

Takk. Ting faller på plass. 

• Liker 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Hva har det med noe som helst å gjøre? Her diskuterer vi bedriften SE AS. 

For øvrig en elendig sammenlikning. Sharon Stone hadde utstråling, klasse og en naturlig skjønnhet. SE når henne ikke til anklene en gang. 

Så giftig debatt-miljø det er blitt i denne tråden,

jaja, fortsett med runke(lol)-ringen deres dere kvinner. 

• Liker 4
Skrevet
AllahBallah skrev (1 time siden):

Enig i det. Det er innafor å diskutere utseendet og fremtoningen hennes i det vide og brede når det er negativt (hun ser vulgær ut, pillow face osv), men når noen skriver noe positivt om utseendet hennes er det plutselig bedriften Sophie Elise AS som diskuteres?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AllahBallah skrev (1 time siden):

Tror heller det er du som runker, altså. Det spiller ingen rolle for meg at du synes SE er sexy, det har bare så lite relevans for tema som diskuteres. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Emilie "elsker" podcasten til SE. Det må hun jo få lov til, men det sier noe om henne. Landets mest omdiskuterte podcastinnhold er lite å elske med mindre man faktisk liker griseprat, selvopptatthet, drama og å flørte med rus. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Gjest Finlay
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 timer siden):

Med tanke på ENs kjærestes mer eller mindre forsvarte for SE og F, så er det egentlig ikke særlig overraskende.

Orker ikke bla meg tilbake, men han hadde en kronikk for vel to uker siden som også ble kommentert her i tråden.

Jo, det var vel han som skrev at forbildene ikke var noe bedre før, og dro fram Marilyn Monroe, Elvis mfl., og med det demonstrerte hvor lite han forstår av debatten rundt influensere.

Så ikke overraskende at Emilie Nereng synes podcasten er fantastisk.

De i dette miljøet kjenner hverandre, og klør hverandres rygger. ("En annen gang er det jeg som trenger støtte").

Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Emilie "elsker" podcasten til SE. Det må hun jo få lov til, men det sier noe om henne. Landets mest omdiskuterte podcastinnhold er lite å elske med mindre man faktisk liker griseprat, selvopptatthet, drama og å flørte med rus. 

Enig, det sier mye om henne, og ikke noe positivt. Men etter det imbesil støtteinnlegget kjæresten hennes skrev med hyllest av Sophie Elise og sammenligninger med Jim Morrisen eller hvem det nå var - hva skal man si. Men da kan vel Emilie droppe det nusselige prektige girl next door imaget sitt da, når hun "elsker" kokain og flatfyll og rundpuling.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Gjest IreneV
Skrevet
Finlay skrev (42 minutter siden):

Jo, det var vel han som skrev at forbildene ikke var noe bedre før, og dro fram Marilyn Monroe, Elvis mfl., og med det demonstrerte hvor lite han forstår av debatten rundt influensere.

Så ikke overraskende at Emilie Nereng synes podcasten er fantastisk.

De i dette miljøet kjenner hverandre, og klør hverandres rygger. ("En annen gang er det jeg som trenger støtte").

De verner om bedriftene  sine, og er i samme nettverk. De er alle livredde for strengere regelverk, og vil helst beholde ideen om at de "bare er mennesker". 
Jeg er en av dem som mener at det ikke finnes sunne influencere.  Jeg ser helst at det blir et klart  skille, der eventuelle fagfolk kaller seg noe annet, og driver på en annen måte.  Der man ikke kan utlevere seg selv, og familien sin , på måten det gjøres nå. Forskning  tyder på at også de "sunne" influencerne rammes av en avhengighet, og at det får mange negative konsekvenser for dem. 

" Influencing is an increasingly problematic industry—for both the influencers and the people who consume their content (might be you!). It’s not that influencing is all bad—it can certainly be used for good, with followers finding connection, inspiration, and moments of relief and laughter throughout the day when they tune into their favorite creators. But those bits of positivity don’t negate the negative health effects of creating and consuming content, and that side of influencing has little transparency."

https://www.womenshealthmag.com/health/a41946590/influencer-content-creation-hurting-mental-health/

Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Sarah93 skrev (10 timer siden):

Enig i det. Det er innafor å diskutere utseendet og fremtoningen hennes i det vide og brede når det er negativt (hun ser vulgær ut, pillow face osv), men når noen skriver noe positivt om utseendet hennes er det plutselig bedriften Sophie Elise AS som diskuteres?

Hun har operert seg til det ugjenkjennelige. Og det må kunne diskuteres, når hun jobber på den måten hun gjør.
Hun har fra start drevet med aggressivt kroppspress, og fremmet et giftig skjønnhetsideal, som krever massiv plastisk kirurgi og såkalt estetisk kirurgi. Grunnet de uklare skillene mellom privatpersonen og bedriften, så har det passert som "jeg forteller bare om egen usikkerhet", hun har også kamuflert det som nødvendige inngrep.
Hun opererte pupper i en alder av 18, og feiret også 18-årsdagen sin med Botox-injeksjoner. Hun har foretatt i snitt ca 2 større kirurgiske inngrep i året, i tillegg mindre "estetiske" inngrep, som botox, fillers, laser, trådløft, tatoveringer av hårfeste og annet,vippeextentions, hårextentions mm. Hun sier selv at det går ca 1 million i året til eget utseende.

Det er ekstremt viktig at flere snakker høyt om hva slike inngrep gjør med kroppen og psyken. Det er også på sin plass å diskutere resultatet, om det er attraktivt eller ikke. Undersøkelser viser at folk flest ikke synes det er pent. De synes opererte fjes med fillers og botox er mindre attraktiv, når de får se før og etter bilder. Men generasjonene som vokser opp med dette, lar seg påvirke, og det må bekjempes! For hvis dette blir det nye skjønnhetsidealet, slik de i industrien  ønsker, så vil alle måtte operere seg for å kunne matche det. Eller bare sitte hjemme med "Perfect me"-apper og snakke med hverandre  via nettet. Plastisk kirurger opplever at folk kommer med retusjerte  bilder av seg selv.
De selger nakenbilder for å finansiere nytt utseende, og sier til seg selv at de gjør det for seg selv, for å føle seg bedre. Sosiale medier og Tik-tok er designet for å påvirke deg på denne måten. De ødelegger kroppen sin. Det ser groteskt ut, uten rett lyssetting, sminke og retusjering. De mister følelse i store områder rundt arrområdet, muskler blir svake, hud og vev skades over tid, de ser ut som slagpasienter i ung alder, uten mimikk. Og kroppen fylles av stresshormoner. 

Legger ved et bilde av en svensk jente, hun kaller seg Pixee Fox. Før og etter...

Skjermbilde 2023-03-17 kl. 09.13.01.png

Endret av IreneV
Skrevet
IreneV skrev (20 minutter siden):

Hun har operert seg til det ugjenkjennelige. Og det må kunne diskuteres, når hun jobber på den måten hun gjør.
Hun har fra start drevet med aggressivt kroppspress, og fremmet et giftig skjønnhetsideal, som krever massiv plastisk kirurgi og såkalt estetisk kirurgi. Grunnet de uklare skillene mellom privatpersonen og bedriften, så har det passert som "jeg forteller bare om egen usikkerhet", hun har også kamuflert det som nødvendige inngrep.
Hun opererte pupper i en alder av 18, og feiret også 18-årsdagen sin med Botox-injeksjoner. Hun har foretatt i snitt ca 2 større kirurgiske inngrep i året, i tillegg mindre "estetiske" inngrep, som botox, fillers, laser, trådløft, tatoveringer av hårfeste og annet,vippeextentions, hårextentions mm. Hun sier selv at det går ca 1 million i året til eget utseende.

Det er ekstremt viktig at flere snakker høyt om hva slike inngrep gjør med kroppen og psyken. Det er også på sin plass å diskutere resultatet, om det er attraktivt eller ikke. Undersøkelser viser at folk flest ikke synes det er pent. De synes opererte fjes med fillers og botox er mindre attraktiv, når de får se før og etter bilder. Men generasjonene som vokser opp med dette, lar seg påvirke, og det må bekjempes! For hvis dette blir det nye skjønnhetsidealet, slik de i industrien  ønsker, så vil alle måtte operere seg for å kunne matche det. Eller bare sitte hjemme med "Perfect me"-apper og snakke med hverandre  via nettet. Plastisk kirurger opplever at folk kommer med retusjerte  bilder av seg selv.
De selger nakenbilder for å finansiere nytt utseende, og sier til seg selv at de gjør det for seg selv, for å føle seg bedre. Sosiale medier og Tik-tok er designet for å påvirke deg på denne måten. De ødelegger kroppen sin. Det ser groteskt ut, uten rett lyssetting, sminke og retusjering. De mister følelse i store områder rundt inngrep, muskler blir svake, hud og vev skades over tid, de ser ut som slagpasienter i ung alder, uten mimikk. Og kroppen fylles av stresshormoner. 

Legger ved et bilde av en svensk jente, hun kaller seg Pixee Fox. Før og etter...

Shit så vakker hun var før 🫢 utrolig trist å se hvordan hun har ødelagt seg selv 

• Liker 14
Skrevet
IreneV skrev (37 minutter siden):

De selger nakenbilder for å finansiere nytt utseende, og sier til seg selv at de gjør det for seg selv, for å føle seg bedre. Sosiale medier og Tik-tok er designet for å påvirke deg på denne måten. De ødelegger kroppen sin. Det ser groteskt ut, uten rett lyssetting, sminke og retusjering. De mister følelse i store områder rundt arrområdet, muskler blir svake, hud og vev skades over tid, de ser ut som slagpasienter i ung alder, uten mimikk. Og kroppen fylles av stresshormoner. 

Ufattelig trist å se sånn selvskading

• Liker 7
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Missy1 skrev (2 timer siden):

Shit så vakker hun var før 🫢 utrolig trist å se hvordan hun har ødelagt seg selv 

Denne nye trenden med oppblåste lepper og kinn, og øyenbryn dratt oppover er så stygg! Det er slik de over 50 som tar ansiktsløft  ser ut. Hvorfor vil unge mennesker gjøre dette mot seg selv? Har du tynne lepper, så ser det en milliard  ganger bedre ut  naturlig, enn med fillers. Jeg kan forstå at de med ekstreme neser eller veldig utstående  ører gjør et mindre inngrep. Der kan jeg forstå, selv om jeg ofte synes det kan ødelegge å fjerne en såkalt "høkenese", fordi jeg synes den gir karakter, og er pent for det meste. Men jeg kan forstå at noen vil.  Men du må ikke operere en fra før av helt fin nese. Det er galskap! Eller operere den så liten at det ser ut som nesen til et barn! Nå skal alle ha neser som er så små at de minner om dukker... OG tenner. Alle skal ha rette, hvite, hestegebiss... Jeg synes det er dritstygt. Det ser unaturlig ut, og det krever omfattende inngrep. De som filer ned egne tenner og setter på kroner må være klar over at de antagelig må byttes ut hvert tiende år, kanskje oftere også. De kan falle ut under en middag, og 1 av 3 tenner "dør", og må rotfylles i etterkant. 
Hvorfor kan ikke profiler som feks Katarina Petrocvic bli mer synlige? 

Endret av IreneV
Skrevet
IreneV skrev (34 minutter siden):

Denne nye trenden med oppblåste lepper og kinn, og øyenbryn dratt oppover er så stygg! Det er slik de over 50 som tar ansiktsløft  ser ut. Hvorfor vil unge mennesker gjøre dette mot seg selv? Har du tynne lepper, så ser en milliard  ganger bedre ut  naturlig, enn med fillers. Jeg kan forstå at de med ekstreme neser eller veldig utstående  ører gjør et mindre inngrep. Der kan jeg forstå, selv om jeg ofte synes det kan ødelegge å fjerne en såkalt "høkenese", fordi jeg synes den gir karakter, og er pent for det meste. Men jeg kan forstå at noen vil.  Men du må ikke operere en fra før av helt fin nese. Det er galskap! Eller operere den så liten at det ser ut som nesen til et barn! Nå skal alle ha neser som er så små at de minner om dukker... OG tenner. Alle skal ha rette, hvite, hestegebiss... Jeg synes det er dritstygt. Det ser unaturlig ut, og det krever omfattende inngrep. De som filer ned egne tenner og setter på kroner må være klar over at de antagelig må byttes ut hvert tiende år, kanskje oftere også. De kan falle ut under en middag, og 1 av 3 tenner "dør", og må rotfylles i etterkant. 
Hvorfor kan ikke profiler som feks Katarina Petrocvic bli mer synlige? 

Det er som om mange glemmer at trender endrer seg. Er det inn med bitteliten nese nå, så er det ikke nødvendigvis inn om 10år. Og har man først operert bort en del av nesa si så kan man ikke få den tilbake. 

Husker da det var trendy med kjempe tynne øyenbryn. Den gang var det mange som barberte bort brynene og tegnet på nye, eller nappet bort mesteparten av brynene sine. 
Nå er det trendy med tykkere bryn og jeg har hørt flere klage over at de ikke får til å spare ut brynene sine på grunn av overdreven napping for 15-20 år siden. 
Og det er bare barnemat i forhold til hva som skjer nå som fillers og botox har blitt så stuerent.

Det burde snakkes med om komplikasjoner som vanligvis oppstår. Og det burde snakkes mer om hvor avhengighetsskapende det er å endre på utseendet sitt. Det gir et slags kick og man blir fort blind på seg selv. 
Influensere som Sofie fremstiller det som så uproblematisk, men det er ikke sannheten! Og når disse influenserne ofte appellerer til barn så blir det ekstra skummelt, for de unge har ikke ferdig utviklede evner til å tenke konsekvenser frem i tid. 

• Liker 20
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Missy1 skrev (3 timer siden):

Det er som om mange glemmer at trender endrer seg. Er det inn med bitteliten nese nå, så er det ikke nødvendigvis inn om 10år. Og har man først operert bort en del av nesa si så kan man ikke få den tilbake. 

Husker da det var trendy med kjempe tynne øyenbryn. Den gang var det mange som barberte bort brynene og tegnet på nye, eller nappet bort mesteparten av brynene sine. 
Nå er det trendy med tykkere bryn og jeg har hørt flere klage over at de ikke får til å spare ut brynene sine på grunn av overdreven napping for 15-20 år siden. 
Og det er bare barnemat i forhold til hva som skjer nå som fillers og botox har blitt så stuerent.

Det burde snakkes med om komplikasjoner som vanligvis oppstår. Og det burde snakkes mer om hvor avhengighetsskapende det er å endre på utseendet sitt. Det gir et slags kick og man blir fort blind på seg selv. 
Influensere som Sofie fremstiller det som så uproblematisk, men det er ikke sannheten! Og når disse influenserne ofte appellerer til barn så blir det ekstra skummelt, for de unge har ikke ferdig utviklede evner til å tenke konsekvenser frem i tid. 

Det er helt forferdelig.  Det er store kirurgiske inngrep vi snakker om. Norske plastisk kirurger gjør heldigvis ikke den type neseoperasjoner, der de ødelegger nesa og dens funksjon, og flere nekter å operere normale neser også. 
Da jeg var veldig ung ville jeg fikse på "potetnesa" mi. Jeg gjorde et lite inngrep i nesetippen, for å gjøre den smalere.  Det lille inngrepet har jeg angret voldsomt på. En nesetipp som med årene har blitt skjev og faller litt ned, og som er iskald! Jeg må være superforsiktig på skitur  i mange kuldegrader, fordi det kan legge seg is på den og danne  frostskader. 
Når det gjelder tynne øyenbryn så var det mange som tatoverte dem sånn også... Jeg var en av dem, , og hadde en venninne som jobbet med dette på Beths. De ble røde med årene og det skadet hårveksten. Kjempefint... Tok 10 år før det var borte. Ikke tatover noe som helst i ansiktet! ever. Ansiktet forandrer seg, tatoveringen er der den er 😒

Endret av IreneV
Skrevet
IreneV skrev (16 minutter siden):

Det er helt forferdelig.  Det er store kirurgiske inngrep vi snakker om. Norske plastisk kirurger gjør heldigvis ikke den type neseoperasjoner, der de ødelegger nesa og dens funksjon, og flere nekter å operere normale neser også. 
Da jeg var veldig ung ville jeg fikse på "potetnesa" mi. Jeg gjorde et lite inngrep i nesetippen, for å gjøre den smalere.  Det lille inngrepet har jeg angret voldsomt på. En nesetipp som med årene har blitt skjev og faller litt ned, og som er iskald! Jeg må være superforsiktig på skitur  i mange kuldegrader, fordi det kan legge seg is på den og danne  frostskader. 
Når det gjelder tynne øyenbryn så var det mange som tatoverte dem sånn også... Jeg var en av dem, , og hadde en venninne som jobbet med dette på Beths. De ble røde med årene og og det skadet hårveksten. Kjempefint... Tok 10 år før det var borte. Ikke tatover noe som helst i ansiktet! ever. Ansiktet forandrer seg, tatoveringen er der den er 😒

Jeg så denne artikkelen igår… og det kan virke som norske kirurger også bare tenker penger. Å fettsuge en så slank kropp er galskap

https://www.dagbladet.no/nyheter/kirurgene-avslort-harreisende/78298745

Jeg har selv hatt inngrep som jeg angrer på så forstår deg godt. Ble ikke godt informert om mulige komplikasjoner som kunne oppstå. 
Skulle rette opp i en asymmetri som gav meg fysiske plager, men endte bare opp med større pupper med den samme asymmetrien. Problemet ble altså på en måte større. 
På konsultasjon var jeg tydelig på hva jeg ønsket å oppnå, men kirurgen kan umulig å lyttet til meg (jeg endte med å få tilbake halvparten av pengene, men hadde nok fått igjen fult beløp om jeg hadde krevd det. Måtte nemlig signere kontrakt på at jeg ikke skulle gå til media med det… dumme meg burde vel heller opprettet pasientskadesak)

Har også tatt fillers i leppene for 6år siden. Det har ikke blitt borte, men lagt seg som klumper nederst i overleppa. Noen ganger sveller disse klumpene og da sprekker leppene mine opp. 
Man blir forespeilet at fillers forsvinner etter et års tid og at det er lite komplikasjoner som kan oppstå, men det er ikke sannheten. 

• Liker 10
  • Hjerte 5
  • Nyttig 6
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Missy1 skrev (28 minutter siden):

Jeg så denne artikkelen igår… og det kan virke som norske kirurger også bare tenker penger. Å fettsuge en så slank kropp er galskap

https://www.dagbladet.no/nyheter/kirurgene-avslort-harreisende/78298745

Jeg har selv hatt inngrep som jeg angrer på så forstår deg godt. Ble ikke godt informert om mulige komplikasjoner som kunne oppstå. 
Skulle rette opp i en asymmetri som gav meg fysiske plager, men endte bare opp med større pupper med den samme asymmetrien. Problemet ble altså på en måte større. 
På konsultasjon var jeg tydelig på hva jeg ønsket å oppnå, men kirurgen kan umulig å lyttet til meg (jeg endte med å få tilbake halvparten av pengene, men hadde nok fått igjen fult beløp om jeg hadde krevd det. Måtte nemlig signere kontrakt på at jeg ikke skulle gå til media med det… dumme meg burde vel heller opprettet pasientskadesak)

Har også tatt fillers i leppene for 6år siden. Det har ikke blitt borte, men lagt seg som klumper nederst i overleppa. Noen ganger sveller disse klumpene og da sprekker leppene mine opp. 
Man blir forespeilet at fillers forsvinner etter et års tid og at det er lite komplikasjoner som kan oppstå, men det er ikke sannheten. 

Hårreisende! artikkel.  Det må ha blitt verre da... . Heng dem ut sier jeg! plastiske kirurger burde si nei til de som vil operere helt normale og friske kropper! De finnes, men de er få dessverre.  Og fillers burde forbys. 
Asymmetri i bryst blir gjerne mer synlig etter operasjon. Fordi det som regel har med plassering å gjøre, mer enn volum. Jeg har til gode å se et operert bryst som er penere enn et naturlig. Jeg synes små, halve og  flate "pitabrød" er mye penere enn harde silikonputer som beveger seg rart. Det ser vondt ut. 
Man må signere en masse papirer, der kirurgen egentlig fraskriver seg det meste av ansvar. Trist å høre at du fikk så mye komplikasjoner. Jeg angret min neseplastikk umiddelbart, men det kan ikke reverseres, og jeg vil ikke ta sjansen på å røre den noe mer. 

Endret av IreneV
Skrevet

Kudos til dere som har foretatt inngrep og forteller om plager knyttet til dette i etterkant. Og ikke for å bagatellisere plagene dere opplever, men sammenliknet med hva SE må oppleve/kan oppleve framover, er det jo småtteri. Det er vel snart ikke en kroppsdel hun ikke har fikset på. Det er ufattelig at noen frivillig utsetter sin egen unge, friske kropp for alt det hun har gjort. Ufattelig. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
IreneV skrev (1 minutt siden):

Hårreisende! artikkel.  Det må ha blitt verre da... . Heng dem ut sier jeg! plastiske kirurger burde si nei til de som vil operere helt normale og friske kropper. Og fillers burde forbys. 
Asymmetri i bryst blir gjerne mer synlig etter operasjon. Fordi det som regel har med plassering å gjøre, mer enn volum. Jeg har til gode å se et operert bryst som er penere enn et naturlig. Jeg syne små, halve og  flate "pitabrød" er mye penere enn harde siilikonputer som beveger seg rart. Det ser vondt ut. 
Man må signere en masse papirer, der kirurgen egentlig fraskriver seg det meste av ansvar. Trist å høre at du fikk så mye komplikasjoner. Jeg angret min neseplastikk umiddelbart, men det kan ikke reverseres, og jeg vil ikke ta sjansen på å røre den noe mer. 

Det er veldig hårreisende ja… og ut ifra artikkelen ser det ut som første kirurg er fullstendig klar over hvor uetisk det var av han å si ja til denne pasienten. Ettersom han trekker seg etter Dagbladet tar kontakt. 

Jeg dro på konsultasjon for å høre om det kunne rettes opp i, og fikk til svar at det ikke var noe problem (hadde betydelig heng på en side). I senere tid har det vist seg at henget egentlig ikke var så ille, for det var hele kroppen min som var skjev på grunn av låsninger. Det var også disse låsningene som gav meg fysiske plager/smerter. For meg er det merkelig at ikke kirurgen så det, for jeg hadde høydeforskjell på skuldrene i så stor grad at jeg måtte stramme bhstroppen betydelig mer på den ene siden enn den andre. 
Jeg har derimot hatt litt flaks og fått kapsling på den siden som hang, så brystet har trukket seg opp. Det er altså visuelt ikke veldig ille nå; men puppene er harde og jeg ville heller hatt mine egne enn de harde klumpene. Kommer nok til å fjerne etterhvert, men koster for mye til at jeg kan gjøre noe med det første. 

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet
Era Vulgaris skrev (5 minutter siden):

Kudos til dere som har foretatt inngrep og forteller om plager knyttet til dette i etterkant. Og ikke for å bagatellisere plagene dere opplever, men sammenliknet med hva SE må oppleve/kan oppleve framover, er det jo småtteri. Det er vel snart ikke en kroppsdel hun ikke har fikset på. Det er ufattelig at noen frivillig utsetter sin egen unge, friske kropp for alt det hun har gjort. Ufattelig. 

Helt enig. Og inngrep med implantater i rumpa er ganske nytt, så blir «spennende» å se hvor mye komplikasjoner det fører med seg på sikt. Disse implantatene får jo ganske røff behandling i forhold til brystimplantater. 

SE kommer til å få en vanskelig alderdom med den kroppen. Selvom hun skulle fjerne implantater på sikt, så har kroppen vært igjennom enorme traumer og det uavhengig om hun beholder implantatene eller ikke

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...