Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest TomineB
38 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Men du må jo skjønne at SE kan være dobbelmoralsk så mye hun orker, for blir hun tatt i det sier hun alltid det samme:

"folk blir aldri fornøyd uansett hva jeg gjør, det er bedre å prøve og feile enn å ikke prøve i det hele tatt..." 

Ro ro til fiskeskjær...

Ikke glem å få med: "jeg er ung og lærer enda"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke tvil om at hoftene har vokst ut fra snap. Når det er sagt, så er bildene hun legger ut svært dårlig reklame for bio oil. 

Strekkmerker er helt naturlig, og ingenting å skjemmes over. Men ikke bruk dårlige bilder for å reklamere for et produkt som tydelig ikke fungerer slik du lover, Sophie!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoftene hennes har blitt helt enorme. Hun har helt sikkert fylt på med fett der også. 

👨‍🔬👨‍⚕️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, JessicaL skrev:

Hoftene hennes har blitt helt enorme. Hun har helt sikkert fylt på med fett der også. 

👨‍🔬👨‍⚕️

Ja, det må hun ha gjort, men hun kommer aldri til å innrømme det. Hun sier vel at hun har trent seg til slike hofter :roll: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i starten var hun ærlig når hun hadde operert seg, men nå vil hun ikke innrømme noen ting og tror folk er dumme. Irriterende. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Vel talt av Jessica: http://jessicabalici.blogg.no/1495107519_hvorfor_vi_br_snakke_om_plastisk_kirurgi.html

Ikke så mye tvil om hvem hun sikter til her :)

....kommer fra den pinligste photoshop-dronninga som finnes,som selv påstår hun IKKE photoshopper bildene sine..

Dårlig utført er det også..

Snakk om ærlighet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, Bloggleseren skrev:

Vel talt av Jessica: http://jessicabalici.blogg.no/1495107519_hvorfor_vi_br_snakke_om_plastisk_kirurgi.html

Ikke så mye tvil om hvem hun sikter til her :)

Mye feil info her. Rumper trenger ikke ha implantat. De kan også kun ha fett. Fett som kan være tatt fra midje/mage. Altså trenger ingen fjerne ribben for å ha smal midje 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå hvorfor kan hun ikke bare innrømme at hun har operert rumpa å hoftene?! Det siste innlegget med hofter som en sånn der hoppeball...:klo: tror hun vi er helt dumme som ikke skjønner at hun har gjort noe! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at hun får spørsmål om pris på sex,sier jo egentlig alt om signalene  hun gir folk ..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB

Ser på bildene av hennes øyne. Før trodde jeg kanskje det var fordi hun sperret opp øynene, men nå ser jeg at det er brynsløft, altså botox over bryna. Da heiser man opp bryn og øyne, derfor den folden pga mye hud 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kan ikke hun bare slutte med operasjoner og fillers?! Herregud, synes hun har gått alt for langt nå! Hun er bare 22 men ser ut som hun kunne vært 30+. Hun er jo blitt helt blind på eget utseende. Skal hun holde på med Botox og fillers i flere år til, så kommer hun til å bli sende ut som trainwrack. Jeg synes faktisk hun var en pen jente før, men nå er hun for plastikk og unaturlig. Og dette ser mange unge jenter opp til? Grøss 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke overrasket om hun har reist alene til Spania for å gjøre en eller annen ny form for moderering på utseende sitt eller "vedlikehold" av tidligere arbeid. Hun er sprø som en kjeks. 

Endret av ReinaSiete
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 minutt siden, ReinaSiete skrev:

Blir ikke overrasket om hun har reist alene til Spania for å gjøre en eller annen ny form for moderering på utseende sitt eller "veldlikehold" av tidligere arbeid. Hun er sprø som en kjeks. 

Tenkte det samme ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Galaxy X
3 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Blir ikke overrasket om hun har reist alene til Spania for å gjøre en eller annen ny form for moderering på utseende sitt eller "vedlikehold" av tidligere arbeid. Hun er sprø som en kjeks. 

Var det jeg også tenkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Men kan ikke hun bare slutte med operasjoner og fillers?! Herregud, synes hun har gått alt for langt nå! Hun er bare 22 men ser ut som hun kunne vært 30+. Hun er jo blitt helt blind på eget utseende. Skal hun holde på med Botox og fillers i flere år til, så kommer hun til å bli sende ut som trainwrack. Jeg synes faktisk hun var en pen jente før, men nå er hun for plastikk og unaturlig. Og dette ser mange unge jenter opp til? Grøss 

Jeg spår 🔮 at om noen år kommer det ut bok, dokumentar og Gud bedre om akkurat dette. At hun advarer unge jenter at man blir blind, som hun ble. Ødela seg selv, snakker om den diagnosen osv. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeilaS skrev:

Er hun bare 22?! Det er det som er så dumt med operasjoner, fillers og alskens. Alderen blir helt ubestemmelig. For meg kunne hun like godt vært 35, men operert til å liksom se yngre ut. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...