Gjest TomineB Skrevet 17. mai 2017 #3581 Del Skrevet 17. mai 2017 38 minutter siden, Anonym2467 skrev: Men du må jo skjønne at SE kan være dobbelmoralsk så mye hun orker, for blir hun tatt i det sier hun alltid det samme: "folk blir aldri fornøyd uansett hva jeg gjør, det er bedre å prøve og feile enn å ikke prøve i det hele tatt..." Ro ro til fiskeskjær... Ikke glem å få med: "jeg er ung og lærer enda" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 18. mai 2017 #3582 Del Skrevet 18. mai 2017 Det er ikke tvil om at hoftene har vokst ut fra snap. Når det er sagt, så er bildene hun legger ut svært dårlig reklame for bio oil. Strekkmerker er helt naturlig, og ingenting å skjemmes over. Men ikke bruk dårlige bilder for å reklamere for et produkt som tydelig ikke fungerer slik du lover, Sophie! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 18. mai 2017 #3583 Del Skrevet 18. mai 2017 Hoftene hennes har blitt helt enorme. Hun har helt sikkert fylt på med fett der også. 👨🔬👨⚕️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. mai 2017 #3584 Del Skrevet 18. mai 2017 18 minutter siden, JessicaL skrev: Hoftene hennes har blitt helt enorme. Hun har helt sikkert fylt på med fett der også. 👨🔬👨⚕️ Ja, det må hun ha gjort, men hun kommer aldri til å innrømme det. Hun sier vel at hun har trent seg til slike hofter 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 18. mai 2017 #3585 Del Skrevet 18. mai 2017 Hofter, rumpe og lepper blir større på magisk vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. mai 2017 #3586 Del Skrevet 18. mai 2017 Men i starten var hun ærlig når hun hadde operert seg, men nå vil hun ikke innrømme noen ting og tror folk er dumme. Irriterende. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 18. mai 2017 #3587 Del Skrevet 18. mai 2017 Vel talt av Jessica: http://jessicabalici.blogg.no/1495107519_hvorfor_vi_br_snakke_om_plastisk_kirurgi.html Ikke så mye tvil om hvem hun sikter til her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. mai 2017 #3588 Del Skrevet 18. mai 2017 27 minutter siden, Bloggleseren skrev: Vel talt av Jessica: http://jessicabalici.blogg.no/1495107519_hvorfor_vi_br_snakke_om_plastisk_kirurgi.html Ikke så mye tvil om hvem hun sikter til her ....kommer fra den pinligste photoshop-dronninga som finnes,som selv påstår hun IKKE photoshopper bildene sine.. Dårlig utført er det også.. Snakk om ærlighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 18. mai 2017 #3589 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, Bloggleseren skrev: Vel talt av Jessica: http://jessicabalici.blogg.no/1495107519_hvorfor_vi_br_snakke_om_plastisk_kirurgi.html Ikke så mye tvil om hvem hun sikter til her Mye feil info her. Rumper trenger ikke ha implantat. De kan også kun ha fett. Fett som kan være tatt fra midje/mage. Altså trenger ingen fjerne ribben for å ha smal midje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 18. mai 2017 #3590 Del Skrevet 18. mai 2017 åååå hvorfor kan hun ikke bare innrømme at hun har operert rumpa å hoftene?! Det siste innlegget med hofter som en sånn der hoppeball... tror hun vi er helt dumme som ikke skjønner at hun har gjort noe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 18. mai 2017 #3591 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) .. Endret 19. mai 2017 av K91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. mai 2017 #3592 Del Skrevet 18. mai 2017 Bare det at hun får spørsmål om pris på sex,sier jo egentlig alt om signalene hun gir folk .. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 18. mai 2017 #3593 Del Skrevet 18. mai 2017 Ser på bildene av hennes øyne. Før trodde jeg kanskje det var fordi hun sperret opp øynene, men nå ser jeg at det er brynsløft, altså botox over bryna. Da heiser man opp bryn og øyne, derfor den folden pga mye hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. mai 2017 #3594 Del Skrevet 18. mai 2017 Men kan ikke hun bare slutte med operasjoner og fillers?! Herregud, synes hun har gått alt for langt nå! Hun er bare 22 men ser ut som hun kunne vært 30+. Hun er jo blitt helt blind på eget utseende. Skal hun holde på med Botox og fillers i flere år til, så kommer hun til å bli sende ut som trainwrack. Jeg synes faktisk hun var en pen jente før, men nå er hun for plastikk og unaturlig. Og dette ser mange unge jenter opp til? Grøss 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 18. mai 2017 #3595 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) Blir ikke overrasket om hun har reist alene til Spania for å gjøre en eller annen ny form for moderering på utseende sitt eller "vedlikehold" av tidligere arbeid. Hun er sprø som en kjeks. Endret 18. mai 2017 av ReinaSiete 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 18. mai 2017 #3596 Del Skrevet 18. mai 2017 1 minutt siden, ReinaSiete skrev: Blir ikke overrasket om hun har reist alene til Spania for å gjøre en eller annen ny form for moderering på utseende sitt eller "veldlikehold" av tidligere arbeid. Hun er sprø som en kjeks. Tenkte det samme ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 18. mai 2017 #3597 Del Skrevet 18. mai 2017 3 minutter siden, ReinaSiete skrev: Blir ikke overrasket om hun har reist alene til Spania for å gjøre en eller annen ny form for moderering på utseende sitt eller "vedlikehold" av tidligere arbeid. Hun er sprø som en kjeks. Var det jeg også tenkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 18. mai 2017 #3598 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, LeilaS skrev: Men kan ikke hun bare slutte med operasjoner og fillers?! Herregud, synes hun har gått alt for langt nå! Hun er bare 22 men ser ut som hun kunne vært 30+. Hun er jo blitt helt blind på eget utseende. Skal hun holde på med Botox og fillers i flere år til, så kommer hun til å bli sende ut som trainwrack. Jeg synes faktisk hun var en pen jente før, men nå er hun for plastikk og unaturlig. Og dette ser mange unge jenter opp til? Grøss Jeg spår 🔮 at om noen år kommer det ut bok, dokumentar og Gud bedre om akkurat dette. At hun advarer unge jenter at man blir blind, som hun ble. Ødela seg selv, snakker om den diagnosen osv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 18. mai 2017 #3599 Del Skrevet 18. mai 2017 2 timer siden, LeilaS skrev: Men kan ikke hun bare slutte med operasjoner og fillers?! Herregud, synes hun har gått alt for langt nå! Hun er bare 22 men ser ut som hun kunne vært 30+. Hun er jo blitt helt blind på eget utseende. Skal hun holde på med Botox og fillers i flere år til, så kommer hun til å bli sende ut som trainwrack. Jeg synes faktisk hun var en pen jente før, men nå er hun for plastikk og unaturlig. Og dette ser mange unge jenter opp til? Grøss Er hun bare 22?! Det er det som er så dumt med operasjoner, fillers og alskens. Alderen blir helt ubestemmelig. For meg kunne hun like godt vært 35, men operert til å liksom se yngre ut. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 18. mai 2017 #3600 Del Skrevet 18. mai 2017 Jævlig dårlig reklame på bio oil i alle fall.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå