Gjest TomineB Skrevet 15. mai 2017 #3561 Del Skrevet 15. mai 2017 Fått med dere at SE sier hun har 60k på snap og ville nå begynne å prate litt. Dermed kjørte hun igang reklame for skintan eller no sånt. Skal det bli reklame pes på snap også så er hun sletta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 15. mai 2017 #3562 Del Skrevet 15. mai 2017 21 timer siden, smartbimbo skrev: Det er så lol at folk bruker abort som prevansjon... Kunne hun ikke ha brukt et annet ord enn lol? Blir for dumt. Eller det at hun (og dessverre mange andre) ikke ser ut til å forstå ordet "prevensjon". Prevensjon forhindrer graviditet. Abort terminerer graviditet. Vesentlig forskjell. Jeg merker jeg ble litt småprovosert av innlegget hennes til tross for at jeg ikke leser bloggen hennes, jeg bare snoker uanstendig i rampelys-forumet. Hun ser ikke ut til å noen problemer med å forklare hvorfor hun hadde en abort, og for min del behøver hun ikke å forklare. Ikke alle drømmer om å være mor som 14-åring og noen ganger må man ta vanskelige valg man aldri blir helt forberedt på. Ikke har resten av verden noe med hvorfor heller. Men å komme med "for jeg synes det er så lol og uansvarlig når folk bruker det som prevensjon" er så vanvittig unødvendig. Skal man påstå at man respekterer folks rett til å velge og i tillegg kalle det en privatsak, så gjelder det for alle! I tillegg de selektive få som kanskje har vært på den klinikken et par ganger mer enn hva du selv er komfortabel med. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 15. mai 2017 #3563 Del Skrevet 15. mai 2017 46 minutter siden, Emmelise skrev: Eller det at hun (og dessverre mange andre) ikke ser ut til å forstå ordet "prevensjon". Prevensjon forhindrer graviditet. Abort terminerer graviditet. Vesentlig forskjell. Jeg merker jeg ble litt småprovosert av innlegget hennes til tross for at jeg ikke leser bloggen hennes, jeg bare snoker uanstendig i rampelys-forumet. Hun ser ikke ut til å noen problemer med å forklare hvorfor hun hadde en abort, og for min del behøver hun ikke å forklare. Ikke alle drømmer om å være mor som 14-åring og noen ganger må man ta vanskelige valg man aldri blir helt forberedt på. Ikke har resten av verden noe med hvorfor heller. Men å komme med "for jeg synes det er så lol og uansvarlig når folk bruker det som prevensjon" er så vanvittig unødvendig. Skal man påstå at man respekterer folks rett til å velge og i tillegg kalle det en privatsak, så gjelder det for alle! I tillegg de selektive få som kanskje har vært på den klinikken et par ganger mer enn hva du selv er komfortabel med. Kan det kanskje være at "lol" er autokorrektur og at ordet kanskje skulle være et annet ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 15. mai 2017 #3564 Del Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, TomineB skrev: Kan det kanskje være at "lol" er autokorrektur og at ordet kanskje skulle være et annet ord? Med tanke på at hele innlegget oser av forakt og mangel på evne til å forstå andres livssituasjon, vil jeg tippe at det ikke er autokorrektur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 16. mai 2017 #3565 Del Skrevet 16. mai 2017 Det stemmer at hun la på seg for å ta BBL, de legger implantater men fett over og rundt så er en forutsetning at man har noe fett å ta av. Derfor hun la på seg før:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mai 2017 #3566 Del Skrevet 16. mai 2017 Lurer på hva neste hun skal operere. Hun er misfornøyd med absolutt alt! Sitter vel å skriver liste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 16. mai 2017 #3567 Del Skrevet 16. mai 2017 På 13.5.2017 den 22.23, Sejekk skrev: Jeg er ikke så glad i ubrukelige sofa/veskehunder bare. En liten avsporing. Jeg har en "ubrukelig veskehund" og jeg bare lurer på hva som gjør min hund mer ubrukelig enn en større hund som ikke passer i en veske? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 16. mai 2017 #3568 Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) 44 minutter siden, Mayoo skrev: En liten avsporing. Jeg har en "ubrukelig veskehund" og jeg bare lurer på hva som gjør min hund mer ubrukelig enn en større hund som ikke passer i en veske? Dette blir bare avsporing. Jeg er ikke ute etter å diskutere hunderaser i en tråd om SE, men siden du lurte så fælt så kan jeg si at det hele koker ned til at jeg har ønsker og behov som en pomerianer/chihuahua ikke klarer å oppfylle. Det er helt greit. Det betyr ikke at jeg tenker noe stygt om folk som velger å skaffe seg slike hunder, men av erfaring har hårdott-hunder en tendens til å tiltrekke seg eiere som ikke kan og ikke ser viktigheten av å behandle en hund som en hund og ikke en baby. Noe som resulterer i gneldrete, bortskjemte og eiersyke bikkjer. Sier ikke at dette gjelder alle, men man kan ikke benekte at det langt oftere er små hunder som bråker og bjeffer. Eksempel på "bebiiien min"-syndromet: Endret 16. mai 2017 av Sejekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 16. mai 2017 #3569 Del Skrevet 16. mai 2017 7 minutter siden, Sejekk skrev: Dette blir bare avsporing. Jeg er ikke ute etter å diskutere hunderaser i en tråd om SE, men siden du lurte så fælt så kan jeg si at det hele koker ned til at jeg har ønsker og behov som en pomerianer/chihuahua ikke klarer å oppfylle. Det er helt greit. Det betyr ikke at jeg tenker noe stygt om folk som velger å skaffe seg slike hunder, men av erfaring har hårdott-hunder en tendens til å tiltrekke seg eiere som ikke kan og ikke ser viktigheten av å behandle en hund som en hund og ikke en baby. Noe som resulterer i gneldrete, bortskjemte og eiersyke bikkjer. Sier ikke at dette gjelder alle, men man kan ikke benekte at det langt oftere er små hunder som bråker og bjeffer. Ja. Jeg sa jo det ble en avsporing. Jeg lurte heller ikke fælt, jeg bare lurte. Og når du stigmatiserer en type hund på den måten så må du jo regne med å få svar? Så jeg vil bare forsvare min ubrukelige hårball av en pomeranian. Hun er med på lange fjellturer, med på jakt og er vel relativt godt oppdratt. De aller fleste hunder her i landet blir faktisk brukt som selskapshunder, og da er det jo ikke akkurat størrelsen det kommer ann på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 16. mai 2017 #3570 Del Skrevet 16. mai 2017 På 12.5.2017 den 14.03, Llise skrev: Hun forteller i et innlegg at hun i det siste har sluttet å spise etter klokken 20. Kjempelurt når hun har så unge lesere! For en vits det er at hun skrev under på Sunn fornuft-plakaten. Å ikke spise etter kl. 20 har jeg selv blitt anbefalt flere ganger av to forskjellige leger samt. ernæringsfysiolog. Dette pga. forbrenning og at man kan være tung i kroppen/få sure oppstøt hvis man spiser for nært leggetid (igjen, det kommer jo an på når man legger seg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. mai 2017 #3571 Del Skrevet 16. mai 2017 http://sophieelise.blogg.no/1494846794_er_det_verdt_det.html Hva i all verden har skjedd med øyelokkene hennes? https://imgur.com/gallery/VRaU2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 16. mai 2017 #3572 Del Skrevet 16. mai 2017 6 minutter siden, orfeus skrev: http://sophieelise.blogg.no/1494846794_er_det_verdt_det.html Hva i all verden har skjedd med øyelokkene hennes? https://imgur.com/gallery/VRaU2 Lol @ kommentaren 'abomination' 😹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 16. mai 2017 #3573 Del Skrevet 16. mai 2017 48 minutter siden, orfeus skrev: http://sophieelise.blogg.no/1494846794_er_det_verdt_det.html Hva i all verden har skjedd med øyelokkene hennes? https://imgur.com/gallery/VRaU2 Når man har litt tunge øyelokk eller hooded eyes som det heter på godt norsk, så blir det gjerne sånn om man prøver sperre opp øynene og har litt hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. mai 2017 #3574 Del Skrevet 16. mai 2017 6 minutter siden, TomineB skrev: Når man har litt tunge øyelokk eller hooded eyes som det heter på godt norsk, så blir det gjerne sånn om man prøver sperre opp øynene og har litt hud Aha, da skjønner jeg. Det så bare så fryktelig rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 16. mai 2017 #3575 Del Skrevet 16. mai 2017 1 time siden, orfeus skrev: http://sophieelise.blogg.no/1494846794_er_det_verdt_det.html Hva i all verden har skjedd med øyelokkene hennes? https://imgur.com/gallery/VRaU2 Er sånn øynene hennes ser ut rett og slett. Hooded eyes. Vanligvis har hun alltid en mørk skygge som lager illusjonen av "normale" øyelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 16. mai 2017 #3576 Del Skrevet 16. mai 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, spekulasjoner og avsporinger. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 16. mai 2017 #3577 Del Skrevet 16. mai 2017 Tenkte det var for mye botox i sinnarynke. En venninne av meg fikk sånn droppy øyelokk etter botox behandling. Har ikke sett dette på Sofie elise tidligere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 16. mai 2017 #3578 Del Skrevet 16. mai 2017 28 minutter siden, sirenas skrev: Tenkte det var for mye botox i sinnarynke. En venninne av meg fikk sånn droppy øyelokk etter botox behandling. Har ikke sett dette på Sofie elise tidligere? Ok. Jeg får litt sånn av og til og jeg har ikke botox. Men du har nok rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 17. mai 2017 #3579 Del Skrevet 17. mai 2017 11 timer siden, sirenas skrev: Tenkte det var for mye botox i sinnarynke. En venninne av meg fikk sånn droppy øyelokk etter botox behandling. Har ikke sett dette på Sofie elise tidligere? Det er den bretten på skrå jeg ikke har sett før, hun ser jo ofte inn i kamera sånn litt ovenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 17. mai 2017 #3580 Del Skrevet 17. mai 2017 På 13.5.2017 den 15.32, jentekvinne skrev: Hun er selve bildet på selvmotsigelse. Hun er vegetarianer fordi hun er dyrevenn, men å ta livet av dyr for å lage skinnveske er helt ok. For det er jo "en veske barna kan arve". Tidenes dårligste argument. Hun startet revolusjon mot palmeolje for hun fant ut at det var det verste ingrediensen i hele denne verden fordi palmeoljebehovet ødelegger regnskogen. Samtidig shopper hun som en gal på nettet, sier at hun sitter timesvis på eBay og bestiller mye dill og dall som hun egentlig ikke har bruk for. Hun skrev selv at hun bestiller en hel masse som hun ikke husker en gang. Det er jo helt på trynet! For det første er sikkert mye produsert av barnehender, for det andre er mye av sminken testet på dyr, for det tredje er masseproduksjon med store fabrikker ødeleggende for miljøet og sist, men ikke minst; å frakte dritten fra en del av verden til en annen er også skadelig for miljøet mtp utslipp fra skip og fly. En siste ting som jeg blir skikkelig provosert og litt trist av. Det er forbanna latterlig å ligge halvnaken i sengen i en blodrød body og fortelle hvor stygg man var på fjorårets Gullruten-bilder. Hun VET hvor stor påvirkning hun har på unge jenter og hvor mye de ser opp til henne. Jeg har skjønt at SE liker å provosere og skape blest om innleggene sine. For min del må hun gå i så mange mensen-t-skjorter som hun bare gidder eller gå med brystvortene synlig både på fest og privat. Men man skriver ikke hvor stygg, feit og ekkel man har vært når målgruppen hennes er jenter i tenårene. Det er å kødde med usikkerheten til unge jenter og det er ikke greit!! Men du må jo skjønne at SE kan være dobbelmoralsk så mye hun orker, for blir hun tatt i det sier hun alltid det samme: "folk blir aldri fornøyd uansett hva jeg gjør, det er bedre å prøve og feile enn å ikke prøve i det hele tatt..." Ro ro til fiskeskjær... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå