Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

På 12.5.2017 den 14.03, Llise skrev:

Hun forteller i et innlegg at hun i det siste har sluttet å spise etter klokken 20. Kjempelurt når hun har så unge lesere! For en vits det er at hun skrev under på Sunn fornuft-plakaten.

Er det viktig for unge lesere av bloggen hennes å spise etter kl 20 om kvelden? Bør da være passelig med kveldsmat i 19-20-tiden for ungdommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomineB
5 minutter siden, Sejekk skrev:

Fortsetter bare litt på den jeg.

hun har jo tidligere nevnt, både på bloggen og i boka si, at foreldrene hennes tok henne med på slaktegårder og fortalte henne om hvor forferdelig dyr blir behandlet kun for menneskers fornøyelse. Da er det ganske vanskelig for meg å forstå hvordan hun med en slik oppdragelse i bakhånd klarer å resonnere seg fram til at hun vil ha samme hun som Paris Hilton kun pga. kulhetsfaktor. Deretter skaffer hun seg en ny hund som helst skal være så lik hund nr. 1 som overhode mulig, men den var ikke søt nok så den gir hun en lang faen i (ref.: episoden i bloggerne hvor bikkja løper ut på veien og hun bare ligger på sofaen og sutrer mens lillesøstra må løpe og redde hunden). Så flytter hun til Oslo med sin "livs kjærlighet", drar på ferie til Spania, kjøper to kattunger en kynisk, pengesulten dyrebutikk (ergo støtter opp om industrien) og drasser disse med seg hjem til Oslo. Så går det vel et par måneder og så går forholdet adundas og kattene blir sendt på huet og ræva til foreldrene i Harstad. Så går det litt tid så skaffer hun seg en ubrukelig hårdott av en hund, men heller ikke denne klarer hun å ta hånd om særlig lenge før den også blir sendt til Harstad Zoo avd. Steen Isaksen...

🤗 Dyrevenn 🤗

Fortsetter litt jeg også: Hun SPISER fisk som, sist jeg sjekket var et dyr! Og moren hennes går på jakt og skyter dyr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det fantes et VM i dobbeltmoral hadde SE vunnet overlegent! Fy fader, jeg blir GAL av den jenta! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til på miljøsvartelisten - hun har allerede fløyet 50 (!!) ganger,og så alle gangene hun bruker Úber istedet for å gå,feks..

Ink alle produkter (ikke bare sminke..) hun bruker som er dyretestet.

Miljø og dyrevenn,meg midt på ryggen ..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle ALDRI hatt dyr. Herregud, skaffer seg det ene dyret etter det andre for å så bare levere de hos foreldrene når hun ikke gidder mer. Fordi hun har egentlig ikke tid til å ha dyr :roll: Det med kattene var jo fint gjort, hvis hun bare hadde giddet tatt være på de, ikke bare reddet de fra dyrebutikken. "Opps jeg har jo egentlig ikke tid til å ha dyr, Jeg får levere de til foreldra mine" 

Jeg ble veldig paff at foreldrene tok imot den siste hunden. Husker mora sa i en episode av Bloggerne at hun ikke fikk sende flere dyr opp til de. 

Hadde ikke Charlie forsvunnet en kveld hvor hun dro på fest? Hun hadde folk som lete etter han, men dog. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sejekk
7 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun skulle ALDRI hatt dyr. Herregud, skaffer seg det ene dyret etter det andre for å så bare levere de hos foreldrene når hun ikke gidder mer. Fordi hun har egentlig ikke tid til å ha dyr :roll: Det med kattene var jo fint gjort, hvis hun bare hadde giddet tatt være på de, ikke bare reddet de fra dyrebutikken. "Opps jeg har jo egentlig ikke tid til å ha dyr, Jeg får levere de til foreldra mine" 

Jeg ble veldig paff at foreldrene tok imot den siste hunden. Husker mora sa i en episode av Bloggerne at hun ikke fikk sende flere dyr opp til de. 

Hadde ikke Charlie forsvunnet en kveld hvor hun dro på fest? Hun hadde folk som lete etter han, men dog. 

Hun fikk mye pepper i etterkant av kattekjøpet. Hun var fullt klar over at hun kjøpte kattunger fra en "oppdretter" som kun er ute etter å tjene penger. Om det er katter som ikke blir solgt fort nok blir de avlivet for å si det pent. Ved å kjøpe dyr fra slike bedrifter/mennesker, støtter man opp om industrien og er etter min mening ikke særlig "fint gjort"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X
15 minutter siden, Sejekk skrev:

Hun fikk mye pepper i etterkant av kattekjøpet. Hun var fullt klar over at hun kjøpte kattunger fra en "oppdretter" som kun er ute etter å tjene penger. Om det er katter som ikke blir solgt fort nok blir de avlivet for å si det pent. Ved å kjøpe dyr fra slike bedrifter/mennesker, støtter man opp om industrien og er etter min mening ikke særlig "fint gjort"

Som du sier var hun klar over dette, og for å være ærlig hadde nok jeg gjort samme feilen i hennes situasjon... Det gjør det ikke mer rett eller OK, men jeg forstår at hun ikke klarte å la være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sejekk skrev:

Men til hennes for svar var hun vel bare 19/20. Følelsene tok overhånd og hun fikk vondt av kattungene. Kunne sikkert gjort det samme selv. Det jeg reagerer på med de kattene er at hun bare dumpet de hos hos foreldrene, fordi hun ikke kunne ha de likevel. Hun ville redde de, men kom på når hun kom hjem at hun ikke hadde tid eller ork 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sejekk
9 minutter siden, LeilaS skrev:

Men til hennes for svar var hun vel bare 19/20. Følelsene tok overhånd og hun fikk vondt av kattungene. Kunne sikkert gjort det samme selv. Det jeg reagerer på med de kattene er at hun bare dumpet de hos hos foreldrene, fordi hun ikke kunne ha de likevel. Hun ville redde de, men kom på når hun kom hjem at hun ikke hadde tid eller ork 

Hun har forlenget brukt opp "var bare ung og dum"-kortet. Er selv to år yngre enn sophie, men har da ikke driti meg halvparten så mye ut som hun. Spør du meg så koker det hele ned til at hun er jævlig ego, klarer ikke tenke langsiktig/konsekvenser og er sykt overfladisk. Det kommer jo tydelig fram i alt hun foretar seg fra dyrehold til diverse utalelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2017 den 19.03, Bloggleseren skrev:

Hva skjer oppi det hodet hennes?

Ingenting, er det som er problemet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus

Hun sier: I dag er jeg pen. Et annet menneske ville sagt: I dag føler jeg meg pen.

For SE er kun hennes sannhet den universelle sannhet. Men den universelle sannhet er at mennesker som er så operert ikke er pene, fordi de ikke ligner mennesker lenger, de er skremmende aliens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lol at folk bruker abort som prevansjon... Kunne hun ikke ha brukt et annet ord enn lol? Blir for dumt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, spekulasjoner og latterliggjøring.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pjusken81 skrev:

Seriøst! Den siste snapen.....

Hva var det? 

Edit: fikk sett nå, har hatt problemer med snap i kveld. Var det den ekstremt lange tancarereklamen - der hvor kroppen flashes...? Eller noe annet som har blitt slettet?

Endret av korallrev
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges mektigste kvinne? Heller norges mest dobbeltmoralsk kvinne. Hun virker til å være helt på bærtur og noen i familien eller venneflokken bør riste hun hardt! Det er provoserende å se hvor ekstremt kroppsfokuset hennes er for tiden. 

Hun er jo ikke lengre Sofie Elise fra Harstad, men heller en falsk og stakkarslig kopi av Kylie Jenner/Kardashian. Trist å tenke at dette er et forbilde for dagens unge. Heldigvis er jeg voksen nå, men hadde jeg vært i tenårene så er jeg sikker på at SE hadde påvirket selvbildet mitt negativt. Løsningen på dårlig selvtillitt er tydligvis masse penger, vekttap & kirurisk/kosmetisk inngrep. Ergo skifte utseendet totalt.  Fruktbar løsning...

Endret av gjestgitt
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...