Snuppah00 Skrevet 6. mai 2017 #3481 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, frk91 skrev: I en av youtube-videoene hun og Joachim har så snakket de om at hun en gang hadde mistet parykken under sex. Det kom veldig tydelig frem at det skjedde når hun var med Thodesen.. Flaut 😰 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 6. mai 2017 #3482 Del Skrevet 6. mai 2017 19 timer siden, orfeus skrev: Vegard er jo kompis og får være med på Tryvann og greier. Ja, og da sa sa Morten at Vegard ville ikke si noe om noen fra "hans leir" eller noe lignende. Var veldig fort, men det kan jo ikke være noen andre en Sofie. Hvis du har hørt på podden så virker det veeeldig som Sofie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 7. mai 2017 #3483 Del Skrevet 7. mai 2017 Vet dette er gammelt, men jeg har ikke sett det før, og... altså, jeg blir så oppgitt. Hvordan er det mulig? http://sophieelise.blogg.no/1485707001_en_personlig_videoblogg__er_jeg_mindre_verdt.html I denne videoen fra mars sitter SE med tårefylt blikk og legger ut om at hun ikke vil straffes resten av livet fordi hun utførte plastisk kirurgi da hun var 18 år, og at hun har prøvd å gjøre opp for det ved å fronte sunne idealer senere på bloggen, ved å vise leserne at det er det indre som teller. Altså, WHAT?? Hun opererte rumpa si så sent som i fjor og har ikke gjort annet enn å kline den opp i kamera siden operasjonen, samtidig som hun later som den kommer av trening og naturlig vektøkning, slik at hun er sikret at de unge leserne får MAKS komplekser. Hvordan er det mulig å bli så dobbeltmoralsk og uetterrettelig? Tror hun på det hun sier selv? I så fall må det jo være noe galt oppi hodet, fortrengning av noe slag. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 7. mai 2017 #3484 Del Skrevet 7. mai 2017 11 minutter siden, Bloggleseren skrev: Vet dette er gammelt, men jeg har ikke sett det før, og... altså, jeg blir så oppgitt. Hvordan er det mulig? http://sophieelise.blogg.no/1485707001_en_personlig_videoblogg__er_jeg_mindre_verdt.html I denne videoen fra mars sitter SE med tårefylt blikk og legger ut om at hun ikke vil straffes resten av livet fordi hun utførte plastisk kirurgi da hun var 18 år, og at hun har prøvd å gjøre opp for det ved å fronte sunne idealer senere på bloggen, ved å vise leserne at det er det indre som teller. Altså, WHAT?? Hun opererte rumpa si så sent som i fjor og har ikke gjort annet enn å kline den opp i kamera siden operasjonen, samtidig som hun later som den kommer av trening og naturlig vektøkning, slik at hun er sikret at de unge leserne får MAKS komplekser. Hvordan er det mulig å bli så dobbeltmoralsk og uetterrettelig? Tror hun på det hun sier selv? I så fall må det jo være noe galt oppi hodet, fortrengning av noe slag. Er jo ikke direkte utypisk for bloggere generelt å sette seg selv i offerrollen, hause opp og overdrive ting slik at de kan sette seg selv i best mulig lys. Folk som frivillig velger å utlevere seg i den graf som bloggere gjør må tross alt ha et enormt oppmerksomhetsbehov. Jeg tror nok Sophie har et særlig behov for oppmerksomhet. Hun har jo selv skrevet i boka si at det nettopp var oppmerksomheten som gjorde henne så "avhengig" av bloggen. I tillegg tør jeg påstå at hun slites mellom ønske om at folk skal sikle etter henne (hun har jo tidligere uttalt at hun ikke bryr deg om hele bygde-Norge sitter og runker til bilder av henne), og ønske om å bli tatt seriøst. Er jo tross alt begrenset hvor lenge ei "knulledukke" klarer å holde på publikums oppmerksomhet. Da kan det være greit å hoppe tilbake til rollen sin som fornuftig "samfunnsdebattant" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 7. mai 2017 #3485 Del Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, Bloggleseren skrev: Vet dette er gammelt, men jeg har ikke sett det før, og... altså, jeg blir så oppgitt. Hvordan er det mulig? http://sophieelise.blogg.no/1485707001_en_personlig_videoblogg__er_jeg_mindre_verdt.html I denne videoen fra mars sitter SE med tårefylt blikk og legger ut om at hun ikke vil straffes resten av livet fordi hun utførte plastisk kirurgi da hun var 18 år, og at hun har prøvd å gjøre opp for det ved å fronte sunne idealer senere på bloggen, ved å vise leserne at det er det indre som teller. Altså, WHAT?? Hun opererte rumpa si så sent som i fjor og har ikke gjort annet enn å kline den opp i kamera siden operasjonen, samtidig som hun later som den kommer av trening og naturlig vektøkning, slik at hun er sikret at de unge leserne får MAKS komplekser. Hvordan er det mulig å bli så dobbeltmoralsk og uetterrettelig? Tror hun på det hun sier selv? I så fall må det jo være noe galt oppi hodet, fortrengning av noe slag. Hun følte seg truffet av det Kristin sa i videobloggen sin og da må jo hun lage en "stakkars meg" video for å få sympati 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 7. mai 2017 #3486 Del Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, Rose11 skrev: Hun følte seg truffet av det Kristin sa i videobloggen sin og da må jo hun lage en "stakkars meg" video for å få sympati 🙄 Ja, ser den Men altså, det er jo regelrett løgn å fremstille de plastiske operasjonene som noe som ligger langt tilbake i tid og som noe hun angrer på i dag; hun holder jo fortsatt på?! Jeg forstår bare ikke hvordan hun får seg til å stirre inn i kamera med våte øyne og bevrende lepper og si at hun gjorde noe dumt for mange år siden, men har prøvd å gjøre opp for det i dag, når hun gjorde akkurat det samme i fjor - bare at denne gangen gjorde hun det i hemmelighet. Og så det voldsomme fokuset hun har hatt på den rumpa det siste året? Hun angrer jo tydeligvis ikke på noen verdens ting, så lenge hun ikke blir tatt. Blir helt dårlig av den jenta, det må jo være noe galt et sted. Lyver så hun tror det selv, brukte vi å si da jeg var liten. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 7. mai 2017 #3487 Del Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, Bloggleseren skrev: Ja, ser den Men altså, det er jo regelrett løgn å fremstille de plastiske operasjonene som noe som ligger langt tilbake i tid og som noe hun angrer på i dag; hun holder jo fortsatt på?! Jeg forstår bare ikke hvordan hun får seg til å stirre inn i kamera med våte øyne og bevrende lepper og si at hun gjorde noe dumt for mange år siden, men har prøvd å gjøre opp for det i dag, når hun gjorde akkurat det samme i fjor - bare at denne gangen gjorde hun det i hemmelighet. Og så det voldsomme fokuset hun har hatt på den rumpa det siste året? Hun angrer jo tydeligvis ikke på noen verdens ting, så lenge hun ikke blir tatt. Blir helt dårlig av den jenta, det må jo være noe galt et sted. Lyver så hun tror det selv, brukte vi å si da jeg var liten. Hadde hun angret, så hadde hun sluttet med Botox, fillers og fjerna melonene. Hun hadde heller ikke trøkket ræva opp i kamera til en hver tid! Hun er jo så dobbelmoralsk at jeg blir GAL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 7. mai 2017 #3488 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg begynner å tro det er sant at man kan lyve så hardt at man tror det selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 9. mai 2017 #3489 Del Skrevet 9. mai 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 9. mai 2017 #3490 Del Skrevet 9. mai 2017 På 6.5.2017 den 9.06, J.. skrev: Greiest med litt mer diskré pulevenner ja.. Men viktig å fortelle at man "henger med" kjendisene. Det er nå snart ingen han IKKE har hatt seg med. Det har vi fått høre på podcasten til Tusvik & Tønne flere ganger. Han har vært med Anette Marie også. Team/Ting jeg liker. Det var sånn karakteren Sienna, til Sigrid oppsto, fordi Thodesen hadde sagt "jeg har pult'a". Han hjalp Sigrid med parodien. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. mai 2017 #3491 Del Skrevet 10. mai 2017 Trist at unge jenter har SE og Kylie Jenner som forbilde. Da jeg gikk på ungdomsskolen, så hadde jeg Britney Spears og Alicia Keys som jeg så opp til. Mye sunnere forbilde enn de som er i dag. Jeg begynte på ungdomsskolen i 02 hvis jeg ikke husker feil. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. mai 2017 #3492 Del Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, smalls skrev: Trist at unge jenter har SE og Kylie Jenner som forbilde. Da jeg gikk på ungdomsskolen, så hadde jeg Britney Spears og Alicia Keys som jeg så opp til. Mye sunnere forbilde enn de som er i dag. Jeg begynte på ungdomsskolen i 02 hvis jeg ikke husker feil. Britney Spears sunt forbilde?.... Ikke akkurat,men det er en annen tråd.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. mai 2017 #3493 Del Skrevet 10. mai 2017 10 minutter siden, J.. skrev: Britney Spears sunt forbilde?.... Ikke akkurat,men det er en annen tråd.. Hvorfor var ikke hun sunt forbilde på begynnelsen av 2000 tallet?Hvert fall MYE bedre enn SE og Kylie J. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. mai 2017 #3494 Del Skrevet 10. mai 2017 12 minutter siden, smalls skrev: Hvorfor var ikke hun sunt forbilde på begynnelsen av 2000 tallet?Hvert fall MYE bedre enn SE og Kylie J. Barn som ble presset inn i rampelyset,spiseforstyrrelser,hasteekteskap,breakdowns,boobjob.. Kjempegreier. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. mai 2017 #3495 Del Skrevet 10. mai 2017 25 minutter siden, J.. skrev: Barn som ble presset inn i rampelyset,spiseforstyrrelser,hasteekteskap,breakdowns,boobjob.. Kjempegreier. Javel. Da får vi være uenige da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 10. mai 2017 #3496 Del Skrevet 10. mai 2017 ''har reist med fly 50 ganger i år'' sier hun som er så miljøinteressert :-) 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 10. mai 2017 #3497 Del Skrevet 10. mai 2017 4 timer siden, Lerke987 skrev: ''har reist med fly 50 ganger i år'' sier hun som er så miljøinteressert :-) ja, det hjelper ikke akkurat å kutte ut kjøtt når hun kompenserer med flyreiser annehver uke 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 11. mai 2017 #3498 Del Skrevet 11. mai 2017 6 timer siden, verpesyk skrev: ja, det hjelper ikke akkurat å kutte ut kjøtt når hun kompenserer med flyreiser annehver uke Er det så store miljøskader som følge av en ekstra passasjer på fly som ville gått uansett? I Norge er det dessverre få alternativer til fly når større strekninger skal tilbakelegges, er ikke som i Nederland hvor man kan reise fra ene enden til andre på en times tid med tog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 11. mai 2017 #3499 Del Skrevet 11. mai 2017 Synes bloggen til sophie kun handler om at "hun går ned i vekt og føler seg stygg", sliter med å sove og "ikke føler noe". Noen som vet om hun går til psykolog? Høres ut som hun sliter stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 11. mai 2017 #3500 Del Skrevet 11. mai 2017 Hun vil jo ikke bli behandler for angst i fare for å miste "edgen" sin. Og alt pratet hennes om hipdips (?!?!), rumpe, vekt med tilhørende bilder... jeg håper hun har spist sunn fornuft avtalen sin. Det er ingen bloggere som fyrer så opp under kroppspress som den damen der! Hun har selv sagt at hun så opp til andre og at dette påvirket til bla operasjon. Men når det er hun som påvirker gir hun faen. Fullstendig ansvarsfraskrivelse. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå