Viking-girl Skrevet 28. april 2017 #3421 Del Skrevet 28. april 2017 2 timer siden, elisaday skrev: Jeg HATER å sammenligne Sofie Elise med "the kardashians" siden hun elsker å bli sammenlignet med en av disse. https://www.google.no/amp/www.dailymail.co.uk/news/article-4451880/amp/PIERS-MORGAN-no-longer-want-greedy-Kim.htmlmen les dette og fortell meg at hun prøver å være individualistisk og egenrådig. Ha ha ha... Sååå enig med han!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. april 2017 #3422 Del Skrevet 28. april 2017 Hun sier puppene hennes har begynt å henge litt, men det er jo ikke så rart da. Store silikonpupper begynner alltid å henge med tiden. Har en bekjent som har store silikoninnlegg , og puppene henger egentlig ganske mye nå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. april 2017 #3423 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg kan nesten ikke beskrive hvor skuffet jeg er over hvordan NRK disponerer lisenspengene våre. Det å lage et "Jorden-rundt-program" med SE og "en annen kjendis" må være noe av det verste jeg har hørt om. Skal hun virkelig være frontfigur i en hel programserie? Hva f..en? Mangler de helt forstand? Skal de bruke en overoperert, fillerssprengt reklamedokke i et seriøst program? Håper temaet er plastisk kirurgi ... Der har hun jo erfaring. Usj. Jeg skammer meg over det faktum at jeg har betalt nrk-lisens. Lurer på om jeg kan få pengene tilbake. Nå går jeg og gjemmer meg i en krok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2017 #3424 Del Skrevet 28. april 2017 Skuffa over NRK nå ass. Dypt skuffa. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Parker Skrevet 28. april 2017 #3425 Del Skrevet 28. april 2017 Hva om vi alle gir beskjed til NRK? Jeg har allerede plombert tv, og betaler dermed ikke lisens, men likevel.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 28. april 2017 #3426 Del Skrevet 28. april 2017 1 minutt siden, Ms.Parker skrev: Hva om vi alle gir beskjed til NRK? Jeg har allerede plombert tv, og betaler dermed ikke lisens, men likevel.. All PR er dessverre god PR. Mye fuss rundt at SE skal være med på et av deres nye programkonsept sørger bare for at folk snakker om det, som igjen er god, gammaldags gratis markedsføring. Det eneste å gjøre her er å vise NULL interesse for programmet, på hverken godt eller vondt. Og selvfølgelig; la være å se på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. april 2017 #3427 Del Skrevet 28. april 2017 Så får hun garantert reise jorden rundt uten å måtte betale en krone for det. Hun får sikkert alt sponset. Som vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. april 2017 #3428 Del Skrevet 28. april 2017 2 minutter siden, ReinaSiete skrev: All PR er dessverre god PR. Mye fuss rundt at SE skal være med på et av deres nye programkonsept sørger bare for at folk snakker om det, som igjen er god, gammaldags gratis markedsføring. Det eneste å gjøre her er å vise NULL interesse for programmet, på hverken godt eller vondt. Og selvfølgelig; la være å se på. Kunne ikke falle meg inn å ofre et eneste sekund på hva det nå enn er hun skal være med på. Men jeg lurer på om NRK helt har mistet retningssansen, hun er jo helt elendig i sånne sammenhenger: Ikke sjarmerende, ikke klok og ikke søt, bare svære, kunstige kroppsdeler, lassevis med sminke og løshår, - og sutring på dialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 28. april 2017 #3429 Del Skrevet 28. april 2017 16 minutter siden, orfeus skrev: Kunne ikke falle meg inn å ofre et eneste sekund på hva det nå enn er hun skal være med på. Men jeg lurer på om NRK helt har mistet retningssansen, hun er jo helt elendig i sånne sammenhenger: Ikke sjarmerende, ikke klok og ikke søt, bare svære, kunstige kroppsdeler, lassevis med sminke og løshår, - og sutring på dialekt. I tillegg fremstår hun 99% av tillfellene som en sytete, selvopptatt, sur og bortskjemt drittunge. Veldig sjarmerende. Det er vel kanskje derfor hun trenger alle disse kroppsmoderasjonene for å trekke oppmerksomheten vekk fra hvor utrolig lite sjarmerende hun egentlig er. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. april 2017 #3430 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg liker egentlig reiseprogrammer, men dette skal jeg IKKE se på. Ikke faen. Hadde trodd bedre om NRK enn at de skal lage program med den sutrete, dobbeltmoralske, kroppspress-skapende og overopererte jentungen. Jeg vil ha lisensen min tilbake. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. april 2017 #3431 Del Skrevet 28. april 2017 Nei gud, skal hun være med på et reiseprogram på NRK?! Når jeg har sett henne i ulike programmer (som 4 stjernes middag, Bloggerne osv) så har hun bare vært negativ og sutrete.... Mangler virkelig sjarm den jenta der. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 28. april 2017 #3432 Del Skrevet 28. april 2017 13 minutter siden, Rosalie skrev: Herreguuud! Der har vi det, sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer 24 Skrevet 28. april 2017 #3433 Del Skrevet 28. april 2017 Tror SE burde lese sitt eget innlegg fra Februar 2016 jeg: http://m.sophieelise.blogg.no/1456761341_du_som_leser_har_makt.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 29. april 2017 #3434 Del Skrevet 29. april 2017 13 timer siden, Snuppah00 skrev: Hun sier puppene hennes har begynt å henge litt, men det er jo ikke så rart da. Store silikonpupper begynner alltid å henge med tiden. Har en bekjent som har store silikoninnlegg , og puppene henger egentlig ganske mye nå. Selvsagt vil de begynne å henge når hun har såå store innlegg. Huden strekker seg jo og hun går mye uten BH. Får ta en "Linnie" da, og fylle på enda mer... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. april 2017 #3435 Del Skrevet 29. april 2017 Lurer på hvordan hun kommer til å se ut når hun er 40. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. april 2017 #3436 Del Skrevet 29. april 2017 Ryddet for omtale av kropp, bilder med opphavsrett og spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. april 2017 #3437 Del Skrevet 29. april 2017 6 timer siden, smalls skrev: Lurer på hvordan hun kommer til å se ut når hun er 40. Som en sliten 55 åring. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 29. april 2017 #3438 Del Skrevet 29. april 2017 9 timer siden, smalls skrev: Lurer på hvordan hun kommer til å se ut når hun er 40. Har du en teori? Selv tror jeg hun kommer til å se ut som en relativt sunn og sprek 40-åring når den tid kommer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 29. april 2017 #3439 Del Skrevet 29. april 2017 2 timer siden, Mystix skrev: Som en sliten 55 åring. Skulle jeg satt penger mot, har absolutt ingen tro på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. april 2017 #3440 Del Skrevet 29. april 2017 24 minutter siden, JackIost skrev: Har du en teori? Selv tror jeg hun kommer til å se ut som en relativt sunn og sprek 40-åring når den tid kommer Neppe. Slik hun propper full kroppen sin av fillers og silikon, kommer kroppen hennes til å være sliten innen den tid, med mindre hun tar en helomvending a la Aylar og Lene Alexandra. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå