Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

2 timer siden, elisaday skrev:

Jeg HATER å  sammenligne Sofie Elise med "the kardashians" siden hun elsker å bli sammenlignet med en av disse. https://www.google.no/amp/www.dailymail.co.uk/news/article-4451880/amp/PIERS-MORGAN-no-longer-want-greedy-Kim.htmlmen les dette og fortell meg at hun prøver å være individualistisk og egenrådig. Ha ha ha... 

Sååå enig med han!!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier puppene hennes har begynt å henge litt, men det er jo ikke så rart da. Store silikonpupper begynner alltid å henge med tiden. Har en bekjent som har store silikoninnlegg , og puppene henger egentlig ganske mye nå.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Jeg kan nesten ikke beskrive hvor skuffet jeg er over hvordan NRK disponerer lisenspengene våre. Det å lage et "Jorden-rundt-program" med SE og "en annen kjendis" må være noe av det verste jeg har hørt om. Skal hun virkelig være frontfigur i en hel programserie? Hva f..en? Mangler de helt forstand? Skal de bruke en overoperert, fillerssprengt reklamedokke i et seriøst program?

Håper temaet er plastisk kirurgi ... Der har hun jo erfaring. 

Usj. Jeg skammer meg over det faktum at jeg har betalt nrk-lisens. Lurer på om jeg kan få pengene tilbake.

Nå går jeg og gjemmer meg i en krok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi alle gir beskjed til NRK?

Jeg har allerede plombert tv, og betaler dermed ikke lisens, men likevel..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ms.Parker skrev:

Hva om vi alle gir beskjed til NRK?

Jeg har allerede plombert tv, og betaler dermed ikke lisens, men likevel..

All PR er dessverre god PR. 

Mye fuss rundt at SE skal være med på et av deres nye programkonsept sørger bare for at folk snakker om det, som igjen er god, gammaldags gratis markedsføring.

Det eneste å gjøre her er å vise NULL interesse for programmet, på hverken godt eller vondt.

Og selvfølgelig; la være å se på.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så får hun garantert reise jorden rundt uten å måtte betale en krone for det. Hun får sikkert alt sponset. Som vanlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
2 minutter siden, ReinaSiete skrev:

All PR er dessverre god PR. 

Mye fuss rundt at SE skal være med på et av deres nye programkonsept sørger bare for at folk snakker om det, som igjen er god, gammaldags gratis markedsføring.

Det eneste å gjøre her er å vise NULL interesse for programmet, på hverken godt eller vondt.

Og selvfølgelig; la være å se på.

Kunne ikke falle meg inn å ofre et eneste sekund på hva det nå enn er hun skal være med på. Men jeg lurer på om NRK helt har mistet retningssansen, hun er jo helt elendig i sånne sammenhenger: Ikke sjarmerende, ikke klok og ikke søt, bare svære, kunstige kroppsdeler, lassevis med sminke og løshår, - og sutring på dialekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, orfeus skrev:

Kunne ikke falle meg inn å ofre et eneste sekund på hva det nå enn er hun skal være med på. Men jeg lurer på om NRK helt har mistet retningssansen, hun er jo helt elendig i sånne sammenhenger: Ikke sjarmerende, ikke klok og ikke søt, bare svære, kunstige kroppsdeler, lassevis med sminke og løshår, - og sutring på dialekt.

I tillegg fremstår hun 99% av tillfellene som en sytete, selvopptatt, sur og bortskjemt drittunge. Veldig sjarmerende. Det er vel kanskje derfor hun trenger alle disse kroppsmoderasjonene for å trekke oppmerksomheten vekk fra hvor utrolig lite sjarmerende hun egentlig er.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig reiseprogrammer, men dette skal jeg IKKE se på. Ikke faen. Hadde trodd bedre om NRK enn at de skal lage program med den sutrete, dobbeltmoralske, kroppspress-skapende og overopererte jentungen. Jeg vil ha lisensen min tilbake. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gud, skal hun være med på et reiseprogram på NRK?! :overrasket: Når jeg har sett henne i ulike programmer (som 4 stjernes middag, Bloggerne osv) så har hun bare vært negativ og sutrete.... Mangler virkelig sjarm den jenta der.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Snuppah00 skrev:

Hun sier puppene hennes har begynt å henge litt, men det er jo ikke så rart da. Store silikonpupper begynner alltid å henge med tiden. Har en bekjent som har store silikoninnlegg , og puppene henger egentlig ganske mye nå.

Selvsagt vil de begynne å henge når hun har såå store innlegg. Huden strekker seg jo og hun går mye uten BH. Får ta en "Linnie" da, og fylle på enda mer... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, smalls skrev:

Lurer på hvordan hun kommer til å se ut når hun er 40.

Som en sliten 55 åring. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, smalls skrev:

Lurer på hvordan hun kommer til å se ut når hun er 40.

Har du en teori? Selv tror jeg hun kommer til å se ut som en relativt sunn og sprek 40-åring når den tid kommer :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mystix skrev:

Som en sliten 55 åring. 

Skulle jeg satt penger mot, har absolutt ingen tro på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, JackIost skrev:

Har du en teori? Selv tror jeg hun kommer til å se ut som en relativt sunn og sprek 40-åring når den tid kommer :)

Neppe. Slik hun propper full kroppen sin av fillers og silikon, kommer kroppen hennes til å være sliten innen den tid, med mindre hun tar en helomvending a la Aylar og Lene Alexandra. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...