Frisk Frosk Skrevet 20. februar 2023 #33881 Skrevet 20. februar 2023 pew1 skrev (Akkurat nå): Så dum er hun nok ikke. Isåfall ødela dette «stuntet» ganske greit for henne, godteriet ble jo trukket tilbake. Det sier vel seg selv at samarbeidspartnere trekker seg tilbake når det er rus det handler om, som regel. Uansett, ingen av oss vet om hun faktisk brukte det, eller bare venninna. Who cares egentlig, folk må bare sniffe så mye de vil for min del. Men selvfølgelig, å dele det var en big fuck up hele greia. Hun må nok se igjennom bildene sine bedre neste gang så det ikke skjer igjen, hehe. De var trolig fulle eller ruset eller begge deler da de tok bildene og de ble lagt ut. Rusen gjør gjerne at man tror man kan komme unna med det meste. Jeg ser ingen grunn til at SE, som som andre influencere tidligere har gjort div. stunt før lanseringer, ikke i ruset/full tilstand skulle tro at stuntet ville mislykkes. Ingen er smarte når de bruker dop og er fulle. Tydeligvis heller ikke SE. Hun bør glemme å ta flere bilder, og heller se gjennom eget liv og hvilken retning hun er i ferd med å gå nå. Hun bør logge av alt av some, legge seg inn til ny avrusing og så følge det opp med langvarig rehabilitering. Og så ta tak i hva hun kan gjøre resten av livet, som ikke innebærer selvskading og lovbrudd og å ødelegge andre. 12 2
Henikka Skrevet 20. februar 2023 #33882 Skrevet 20. februar 2023 Frisk Frosk skrev (28 minutter siden): Med Playboy i bakgrunn på tv så er det ingen tvil om hva Sophie Elise legger i navnet "Candy girl". Det navnet må være årets pinligste flause i reklameverdenen! I tillegg ulovlig bilde, jfr. alkoholreklame. Dette bilden kan med fordel sendes til Forliksrådet av dere som har tilgang på det - det er lovbrudd. Det burde også sendes til Nrk og Kringkastingsrådet! Det er MYE å kritisere SE for, men det du skriver om alkoholreklame skjønner jeg ikke. Hvor på bilde ser du reklame for alkohol?
pew1 Skrevet 20. februar 2023 #33883 Skrevet 20. februar 2023 Frisk Frosk skrev (27 minutter siden): Hun har gjort diverse stunt tidligere før lanseringer, det er klassisk influencerstrategi. Nei, synes ikke det er synd i henne. Jeg synes det er synd at hun ikke hopper av den "karrieren" som har gjort henne til rusmisbruker og som har gjort at hun har valgt å ødelegge kroppen sin med et utall undøvendige operasjoner. Jeg har sympati med at det må være tøft for henne å innrømme sannheten for seg selv, og at eneste veien ut av dette for henne trolig er at hun trekker seg helt bort fra alt av sosiale medier og medier. Om hun skal bli frisk tåler hun tydeligvis ikke å holde på som influencer. Og det tror jeg er noe av den tøffeste innrømmelsen hun må gjøre, for hun har bygd opp sin identitet rundt denne falske avataren som hennes egen psyke og kropp nå er i ferd med å sette en stopper for. Tja. Håper jo hun blir innlagt om hun sliter igjen, og får hjelp og alt sånt. Det jeg ikke liker er at folk ALLTID skal ta henne på noe, og det er jo litt som om hun er hatet av hele Norge. Personlig digger jeg henne, hun er kontroversiell, sier ting rett ut. Er ikke politisk korrekt osv. Desverre er ikke denne typen personlighet godtatt her i Norge, hvorfor hun ikke har flyttet til typ Hollywood aner jeg ikke. Da kunne hun hatt alle disse meningene og tatt så mye operasjoner hun ville uten at folk brydde seg. 🤷🏻
Frisk Frosk Skrevet 20. februar 2023 #33884 Skrevet 20. februar 2023 Henikka skrev (1 minutt siden): Det er MYE å kritisere SE for, men det du skriver om alkoholreklame skjønner jeg ikke. Hvor på bilde ser du reklame for alkohol? Sophie Elise vet garantert at det ikke er lov. Men som hun selv nettopp skrev så gir hun nå f... i hva som er lov og ikke. https://www.nrk.no/kultur/vil-ha-bedre-tiltak-mot-alkoholreklame-1.15636000 Det er ikke lov av en kommersiell aktør å vise alkohol på denne måten. Det er ikke en gang lov om de har saft i det vinglasset. Dette vet SE også. Hvem vet, kanskje er dette hennes forsøk på å få fokuset bort fra narkotika og heller over på et mer uskyldig vinglass. Bevisst er det nok, uansett hvilket motiv hun har. Men med "Candy girl" på bordet og Playboy i bakgrunnen, så er det ingen tvil om hva Sophie Elise her spiller på. Hun viser tydelig at hun fortsetter å gi fullstendig f... Det burde gjøre det enda enklere for Nrk å bryte kontrakten med henne. 24 1
Minombre Skrevet 20. februar 2023 #33885 Skrevet 20. februar 2023 (endret) pew1 skrev (42 minutter siden): Bare jeg som faktisk synes synd i Sophie her? Alle som ikke er født i går skjønner at bildet var lagt ut med uhell. Hun var sikkert høy og fikk ikke med seg at posen ble med på bildet. Been there done that selv. Eneste forskjellen her er at jeg har 500 følgere og hun 500 tusen, ja det var jo uheldig. Men hva kan man gjøre? Hun slettet jo bildet med en gang hun så posen. Mye konspirasjonsteorier ute og går. Hvorfor skulle hun lagt ut bilder med vilje? Spesielt før en lansering. Hun vet da at det som regel ender opp med avbrutte samarbeid osv etter sånne skandaler, er da vel ikke så dum. Syns overhodet ikke synd på henne! Hun har gjort sååå mye idiotisk for oppmerksomhet opp gjennom årene og uansett om bildet ble lagt ut ved et uhell eller om det var planlagt- hun er et elendig forbilde uansett. Det har også vist seg gang på gang at hun kommer med noe sensasjonelt før en lansering, så jeg tror heller ikke dette var et uhell. Hun er syk etter oppmerksomhet, koste hva det koste vil. Det er hva jeg tror! Det er jammen ikke ofte jeg ønsker at folk skal mislykkes eller ødelegge for seg selv, men akkurat når det kommer til hennes kyniske bedrift håper jeg på det. Jeg håper selvsagt at hun får hjelp dersom det står så dårlig til som jeg tror. Unner ingen mennesker å ha det vondt. Det er bedriften jeg kritiserer! Endret 20. februar 2023 av Minombre 22 2
MyMichelle Skrevet 20. februar 2023 #33886 Skrevet 20. februar 2023 (endret) pew1 skrev (21 minutter siden): Så dum er hun nok ikke. Isåfall ødela dette «stuntet» ganske greit for henne, godteriet ble jo trukket tilbake. Det sier vel seg selv at samarbeidspartnere trekker seg tilbake når det er rus det handler om, som regel. Uansett, ingen av oss vet om hun faktisk brukte det, eller bare venninna. Who cares egentlig, folk må bare sniffe så mye de vil for min del. Men selvfølgelig, å dele det var en big fuck up hele greia. Hun må nok se igjennom bildene sine bedre neste gang så det ikke skjer igjen, hehe. Godteriet er ikke trukket tilbake. De venter bare med å lansere det til skandalen har roet seg litt. Så kommer folk til å kjøpe det. Og jeg tror det vil bli mer populært nettopp på grunn av posebildet med «SE sin godtepose». Rema sa at lanseringen ikke var fryst på grunn av «posebildet». Endret 20. februar 2023 av MyMichelle 17 2
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33887 Skrevet 20. februar 2023 4 minutter siden, pew1 said: Tja. Håper jo hun blir innlagt om hun sliter igjen, og får hjelp og alt sånt. Det jeg ikke liker er at folk ALLTID skal ta henne på noe, og det er jo litt som om hun er hatet av hele Norge. Personlig digger jeg henne, hun er kontroversiell, sier ting rett ut. Er ikke politisk korrekt osv. Desverre er ikke denne typen personlighet godtatt her i Norge, hvorfor hun ikke har flyttet til typ Hollywood aner jeg ikke. Da kunne hun hatt alle disse meningene og tatt så mye operasjoner hun ville uten at folk brydde seg. 🤷🏻 Du kan jo kanskje spørre deg selv: Hvorfor skal folk "ta" Sophie Elise på noe? Dama har godt over en halv million følgere på Instagram, da sier det seg ganske bra selv at hun absolutt ikke er hatet av hele Norge. Jeg tror ikke at det vil være hensiktsmessig for meg å si hvorvidt Sophie Elise er politisk korrekt eller ei, men min mening er i all fall at å ta et klart standpunkt mot at rus ikke er en bra ting - som mange har gjort den siste tiden - ikke er å være politisk korrekt. Folk er redde for påvirkningen hun har på unge, og at NRK som statskanal ikke har noen retningslinjer for henne, tilsynelatende, er intet mindre enn sjokkerende. Hun får holde på akkurat som hun vil på fritiden, men når hun har laget seg en business rundt seg som person, så må hun også tåle at hun får kritikk. Det må også fansen hennes gjøre, for den saks skyld. Det er jo interessant at noen sier at hun er "hatet av hele Norge", når hun faktisk har fått slippe unna kritikk i altfor mange år. Sophie Elise er liksom den influenseren man ikke har lov til å kritisere, for da driver man med personangrep på henne som person, stakkar.. 27 1 3
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33888 Skrevet 20. februar 2023 Just now, MyMichelle said: Godteriet er ikke trukket tilbake. De venter bare med å lansere det til skandalen har roet seg litt. Så kommer folk til å kjøpe det. Og jeg tror det vil bli mer populært nettopp på grunn av posebildet med «SE sin godtepose». Ja, nettopp. Hadde det ikke vært for denne skandalen hadde ikke folk gått amok med "Hvor har du kjøpt det?" i kommentarfeltene på TikTok under videoer der noen har fått tak i godteriet. 6
Frisk Frosk Skrevet 20. februar 2023 #33889 Skrevet 20. februar 2023 pew1 skrev (Akkurat nå): Tja. Håper jo hun blir innlagt om hun sliter igjen, og får hjelp og alt sånt. Det jeg ikke liker er at folk ALLTID skal ta henne på noe, og det er jo litt som om hun er hatet av hele Norge. Personlig digger jeg henne, hun er kontroversiell, sier ting rett ut. Er ikke politisk korrekt osv. Desverre er ikke denne typen personlighet godtatt her i Norge, hvorfor hun ikke har flyttet til typ Hollywood aner jeg ikke. Da kunne hun hatt alle disse meningene og tatt så mye operasjoner hun ville uten at folk brydde seg. 🤷🏻 Det har ingenting med å ikke like folk som ikke politisk korrekt, eller å mislike denne personlighetstypen. Det dette handler om, det er å mislike og ikke akseptere at hun velger å tjene penger på å fronte helsefarlig livsstil, med ubeskyttet sex, unødvendige og potensielt ødeleggende kosmetiske operasjoner, fyll, dop, et ekstremt overforbruk som verden ikke tåler. Hun spiller på andres usikkerhet og sårbarhet. Hun er falsk når hun sier hun selv er blitt påvirket negativt av media/some, at dette har gått utover hennes selvfølelse. Hennes løsning på hennes problem? Bli den verste i landet til å fronte nettopp det hun selv sier ødela henne selv. Der er kynisk og umoralsk, hun velger å gjøre det bevisst, fordi hun vil hylles og hun vil tjene millioner. At hun ødelegger andre på veien, det bryr hun seg overhodet ikke om. Og DET er det som reageres på. Du må ikke glemme at Sophie Elise er en mangemillionersbedrift, hvor Sofie er en svært så kald og kynisk bedriftseier, som ikke eier skrupler, men som gir blaffen i at hun ødelegger andre med å fronte alt dette farlige som hun gjør. Jo lenger hun har brukt rusmidler, jo verre blir hun tydeligvis. Jeg håper hennes nærmeste greier å hjelpe henne nå, men jeg frykter at hun selv kommer til å dra dette så langt at hun ødelegger seg selv helt. 21 2 6
pew1 Skrevet 20. februar 2023 #33890 Skrevet 20. februar 2023 Minombre skrev (2 minutter siden): Syns overhodet ikke synd på henne! Hun har gjort sååå mye idiotisk for oppmerksomhet opp gjennom årene og uansett om bildet ble lagt ut ved et uhell eller om det var planlagt- hun er et elendig forbilde uansett. Det har også vist seg gang på gang at hun kommer med noe sensasjonelt før en lansering, så jeg tror heller ikke dette var et uhell. Hun er syk etter oppmerksomhet, koste hva det koste vil. Det er hva jeg tror! Det er jammen ikke ofte jeg ønsker at folk skal mislykkes eller ødelegge for seg selv, men akkurat når det kommer til hennes kyniske bedrift håper jeg på det. Jaja, er vel greit å være uenig 😊 jeg håper ihvertfall hun aldri forsvinner for SoMe. Jeg synes ihvertfall det er digg med en profil som ikke skal være så politisk korrekt, er litt kontroversiell osv. Liker å bare drømme meg bort i pent utseende, rikdom, fine partys, pene kropper osv for noen minutter og bare glemme de vanlige hverdagsproblemene mine for noen sekunder 🤣
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33891 Skrevet 20. februar 2023 Just now, Frisk Frosk said: Du må ikke glemme at Sophie Elise er en mangemillionersbedrift, hvor Sofie er en svært så kald og kynisk bedriftseier, som ikke eier skrupler, men som gir blaffen i at hun ødelegger andre med å fronte alt dette farlige som hun gjør. Jo lenger hun har brukt rusmidler, jo verre blir hun tydeligvis. Dette mener jeg er svært viktig å få fram. Sophie Elise har laget seg en business hun har blitt ganske så velstående av ved å regelrett knuse selvbildene til unge jenter. Fansen hennes må gjerne kategorisere meg som "politisk korrekt" og si at det er O så grusomt, men jeg synes faktisk det er helt på trynet at Sophie Elise har fått slippe unna kritikk så lenge som hun har gjort. 23 2 5
Frisk Frosk Skrevet 20. februar 2023 #33892 Skrevet 20. februar 2023 MyMichelle skrev (2 minutter siden): Godteriet er ikke trukket tilbake. De venter bare med å lansere det til skandalen har roet seg litt. Så kommer folk til å kjøpe det. Og jeg tror det vil bli mer populært nettopp på grunn av posebildet med «SE sin godtepose». Om de lanserer godteriet med det tiltenkte navnet begår de jo en kjempetabbe. Godteri med navn som betyr partyjente som bruker ecstasy og også sexdukke... 13 1
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33893 Skrevet 20. februar 2023 Just now, Frisk Frosk said: Om de lanserer godteriet med det tiltenkte navnet begår de jo en kjempetabbe. Godteri med navn som betyr partyjente som bruker ecstasy og også sexdukke... Jeg tror dessverre at det kommer de nok til å gjøre. Hvem skal ta tapet for alt godteriet som allerede er sendt ut til butikkene? 6 1
Minombre Skrevet 20. februar 2023 #33894 Skrevet 20. februar 2023 pew1 skrev (Akkurat nå): Jaja, er vel greit å være uenig 😊 jeg håper ihvertfall hun aldri forsvinner for SoMe. Jeg synes ihvertfall det er digg med en profil som ikke skal være så politisk korrekt, er litt kontroversiell osv. Liker å bare drømme meg bort i pent utseende, rikdom, fine partys, pene kropper osv for noen minutter og bare glemme de vanlige hverdagsproblemene mine for noen sekunder 🤣 Ja, da er vi veldig uenige 😄 Og om jeg skulle ønske å drømme meg bort i noens verden, er det ikke hennes! Det finnes ganske mange andre pene, rike mennesker som ikke flasher pupper og rumpe opp i trynet på alle og enhver😬 Men, hver sin smak. 13 1 1
Frisk Frosk Skrevet 20. februar 2023 #33895 Skrevet 20. februar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Jeg tror dessverre at det kommer de nok til å gjøre. Hvem skal ta tapet for alt godteriet som allerede er sendt ut til butikkene? Noen medier burde ta tak i det og gjøre koblingen til Sofies rusproblemer, utagerende sexuelle oppførsel, og hennes siste stunt med pose-bildet og nå vinglass med playboy i bakgrunnen. Det viser bare hvordan hun bevisst spiller på betydningen i navnet, som hun tydeligvis er klar over, selv om de som skal selge produktet trolig ikke er det... 12 2
Henikka Skrevet 20. februar 2023 #33896 Skrevet 20. februar 2023 Frisk Frosk skrev (11 minutter siden): Sophie Elise vet garantert at det ikke er lov. Men som hun selv nettopp skrev så gir hun nå f... i hva som er lov og ikke. https://www.nrk.no/kultur/vil-ha-bedre-tiltak-mot-alkoholreklame-1.15636000 Det er ikke lov av en kommersiell aktør å vise alkohol på denne måten. Det er ikke en gang lov om de har saft i det vinglasset. Dette vet SE også. Hvem vet, kanskje er dette hennes forsøk på å få fokuset bort fra narkotika og heller over på et mer uskyldig vinglass. Bevisst er det nok, uansett hvilket motiv hun har. Men med "Candy girl" på bordet og Playboy i bakgrunnen, så er det ingen tvil om hva Sophie Elise her spiller på. Hun viser tydelig at hun fortsetter å gi fullstendig f... Det burde gjøre det enda enklere for Nrk å bryte kontrakten med henne. Aha, jeg trodde vedtaket kun gjaldt for annonse/reklameinnlegg. Takk for oppklaring! 1
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33897 Skrevet 20. februar 2023 Just now, Frisk Frosk said: Noen medier burde ta tak i det og gjøre koblingen til Sofies rusproblemer, utagerende sexuelle oppførsel, og hennes siste stunt med pose-bildet og nå vinglass med playboy i bakgrunnen. Det viser bare hvordan hun bevisst spiller på betydningen i navnet, som hun tydeligvis er klar over, selv om de som skal selge produktet trolig ikke er det... Hva med vinglass og playboy i bakgrunnen? Tror jeg har gått glipp av siste episode med Keeping up with Sophie Elise, gitt. Som jeg har sagt tidligere i tråden, det er noen sopper som ikke har gjort jobben sin ordentlig med tanke på research før et produktnavn har blitt godkjent. 9 1
Gjest Kattedama Skrevet 20. februar 2023 #33898 Skrevet 20. februar 2023 Var bildet virkelig tilfeldig? SE har dratt hjem til mamma og pappa, og N.H har reist til Barbados. En reise som har vært planlagt lenge. Passer fint å få blest om SE i forbindelse med en lansering, når man vet at man skal dra avgårde kort tid etter «skandalen». https://www.seher.no/kjendis/reiste-bort-etter-bildeskandalen/78513280
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33899 Skrevet 20. februar 2023 Just now, Lill said: Var bildet virkelig tilfeldig? SE har dratt hjem til mamma og pappa, og N.H har reist til Barbados. En reise som har vært planlagt lenge. Passer fint å få blest om SE i forbindelse med en lansering, når man vet at man skal dra avgårde kort tid etter «skandalen». https://www.seher.no/kjendis/reiste-bort-etter-bildeskandalen/78513280 Jeg har ingen tro på at dette bildet ble lagt ut ved en feil. Det er om Kristin Gjelsvik sa i videoen på Instagram, om det er noen som er nøye på hva slags bilder de poster, så er det influensere - og Sophie Elise har vært i dette gamet svært lenge. Hun legger ikke ut noe på Instagram som ikke skal være der. 18
Helene1982 Skrevet 20. februar 2023 #33900 Skrevet 20. februar 2023 pew1 skrev (50 minutter siden): Bare jeg som faktisk synes synd i Sophie her? Alle som ikke er født i går skjønner at bildet var lagt ut med uhell. Hun var sikkert høy og fikk ikke med seg at posen ble med på bildet. Been there done that selv. Eneste forskjellen her er at jeg har 500 følgere og hun 500 tusen, ja det var jo uheldig. Men hva kan man gjøre? Hun slettet jo bildet med en gang hun så posen. Mye konspirasjonsteorier ute og går. Hvorfor skulle hun lagt ut bilder med vilje? Spesielt før en lansering. Hun vet da at det som regel ender opp med avbrutte samarbeid osv etter sånne skandaler, er da vel ikke så dum. Det kan av og til virke som at vi enten må akseptere all dårlig adferd, eller feie alt under teppet. Når det handlet om Atle Antonsen bytur, var jeg enig i at han burde ta på seg voksenbuksene og si at adferden hans ikke var ok - som han gjorde, selv om jeg ikke var enig med dem som mente at han burde miste jobben for alltid. Jeg mener det samme om SE. Ta eierskap i egne feil. Og bevis at du kan være et godt forbilde for unge før du kommer tilbake i jobb. 14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå