ReinaSiete Skrevet 10. april 2017 #3241 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Sofie skriver hun er lei alt de "ekte" kroppene på Internett og SoMe i ett av sine siste blogginnlegg. Er det fordi hennes egen angivelig kan ansees som relativt "falsk"? Endret 10. april 2017 av ReinaSiete 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 10. april 2017 #3242 Del Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, ReinaSiete skrev: Sofie skriver hun er lei alt de "ekte" kroppene på Internett og SoMe i ett av sine siste blogginnlegg. Er det fordi hennes egen angivelig kan ansees som relativt "falsk"? Kan være noe i det ja. Greit nok at hun kan se pen ut på bilder med et fullsprøytet ansikt, men den Rema-videoen hun nettopp var med i var direkte creepy, det er jo ikke igjen noe mimikk i ansiktet i det hele tatt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. april 2017 #3243 Del Skrevet 10. april 2017 2 timer siden, Diamant skrev: Hun har vel åpent kommentarfelt på IG? Bloggere er jo svært opptatt av klikk, derfor skjønner jeg ikke hvorfor de har stengt kommentarfelt på bloggen. Tror faktisk mange synes kommentarer er mer spennende å lese enn selve innlegget. Jeg tror faktisk åpent kommentarfelt hadde generert langt flere klikk. Jo, men man må ha konto på IG for å kunne kommentere. Jeg gidder ikke å opprette en konto for å skrive en kommentar til henne. Da kan det heller være det samme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. april 2017 #3244 Del Skrevet 10. april 2017 Hun er lei ekte kropper? Ok, de blir vel for naturlige for henne å sammenligne seg med iom at hun ikke har en ekte kropp. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 11. april 2017 #3245 Del Skrevet 11. april 2017 Kan ikke noen av vennene hennes, eller familie, eller manager - fortelle henne at det ser helt. for. jævli. ut!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 11. april 2017 #3246 Del Skrevet 11. april 2017 Iiiiik! Jeg skvatt da jeg så bildet, hun ser jo rent skummel ut! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 12. april 2017 #3247 Del Skrevet 12. april 2017 Hun hadde jo fine lepper for ikke altfor lenge siden. Lepper uten bue er ikke særlig pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 12. april 2017 #3248 Del Skrevet 12. april 2017 55 minutter siden, marengsi skrev: Hun hadde jo fine lepper for ikke altfor lenge siden. Lepper uten bue er ikke særlig pent Pass litt på hva du sier nå... "lepper uten bue er ikke pent" ? Du vet det finnes folk som har lepper uten bue fra naturens side? Jeg har ikke bue, har aldri hatt bue og kan aldri få bue. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 12. april 2017 #3249 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, Missy1 skrev: Pass litt på hva du sier nå... "lepper uten bue er ikke pent" ? Du vet det finnes folk som har lepper uten bue fra naturens side? Jeg har ikke bue, har aldri hatt bue og kan aldri få bue. Naturlig er selvsagt ikke stygt. Men folk som har bue fra naturens side og tegner over buen eller fyller de - det ser unaturlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 12. april 2017 #3250 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Hun var jo søt og pen før. Ufattelig trist hun hadde så dårlig selvtillit før og følte hun måtte gjøre alt dette. Man blir jo helt blind til slutt og det tar heller aldri slutt. Finner alltid noe nytt å fikse på. Dette høres slemt ut, men synes nesten hun ser ut som en 40 år gammel houswife. Jeg lurer på hva familie og venner tenker... Endret 12. april 2017 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 12. april 2017 #3251 Del Skrevet 12. april 2017 Tråden er ryddet for opphavsrett, spekulasjoner og hetsende utsagn ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 12. april 2017 #3252 Del Skrevet 12. april 2017 Hun er hjemme i lille Harstad på påskeferie. Vel, skal hun ha ferie så tror jeg hun bør holde seg for seg selv. Man kan trygt si at hun skiller seg ut. Er ikke mange som ser ut som henne der ... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 13. april 2017 #3253 Del Skrevet 13. april 2017 Skulle ønske noen som har Vg pluss kunne lagt inn imgur av reportasjen om narsisster. Det hadde vært interessant i denne tråden i og med at flere her mener det er mange treffende punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 13. april 2017 #3254 Del Skrevet 13. april 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 13. april 2017 #3255 Del Skrevet 13. april 2017 Thank God! Begynte å frykte at jeg måtte gå en hel dag uten å se rumpeballene til Sophie Elise: http://sophieelise.blogg.no/1492093497_wet_hair_no_makeup.html 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. april 2017 #3256 Del Skrevet 13. april 2017 6 minutter siden, Bloggleseren skrev: Thank God! Begynte å frykte at jeg måtte gå en hel dag uten å se rumpeballene til Sophie Elise: http://sophieelise.blogg.no/1492093497_wet_hair_no_makeup.html Duh-uhh,sprader du ikke rundt i stringbadedrakt etter dusjen du eller? Voldsomt hvor mye ræv-bilder hun skal slenge rundt seg etter den ikke-operasjonen.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 13. april 2017 #3257 Del Skrevet 13. april 2017 8 minutter siden, Bloggleseren skrev: Thank God! Begynte å frykte at jeg måtte gå en hel dag uten å se rumpeballene til Sophie Elise: http://sophieelise.blogg.no/1492093497_wet_hair_no_makeup.html Klarte bare å tenke på én ting da jeg så det midterste bildet: 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 13. april 2017 #3258 Del Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, Llise skrev: Klarte bare å tenke på én ting da jeg så det midterste bildet: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. april 2017 #3259 Del Skrevet 13. april 2017 31 minutter siden, Bloggleseren skrev: Thank God! Begynte å frykte at jeg måtte gå en hel dag uten å se rumpeballene til Sophie Elise: http://sophieelise.blogg.no/1492093497_wet_hair_no_makeup.html Ja det bildet var veldig naturlig, INGEN som så at hun hadde sminke på seg i det hele tatt. Hun må jo tro leserene sine er stokk dumme! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 13. april 2017 #3260 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, Boomonster skrev: Ja det bildet var veldig naturlig, INGEN som så at hun hadde sminke på seg i det hele tatt. Hun må jo tro leserene sine er stokk dumme! Er ikke sikkert det var så mye sminke der. Båd eyeliner, bryn og lepper er jo tatoverte, og tilegg løsvipper, så da blir man jo aldri seende "naken" ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå