Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Sofie skriver hun er lei alt de "ekte" kroppene på Internett og SoMe i ett av sine siste blogginnlegg. Er det fordi hennes egen angivelig kan ansees som relativt "falsk"?

Endret av ReinaSiete
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Sofie skriver hun er lei alt de "ekte" kroppene på Internett og SoMe i ett av sine siste blogginnlegg. Er det fordi hennes egen angivelig kan ansees som relativt "falsk"?

Kan være noe i det ja. Greit nok at hun kan se pen ut på bilder med et fullsprøytet ansikt, men den Rema-videoen hun nettopp var med i var direkte creepy, det er jo ikke igjen noe mimikk i ansiktet i det hele tatt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Diamant skrev:

Hun har vel åpent kommentarfelt på IG?

Bloggere er jo svært opptatt av klikk, derfor skjønner jeg ikke hvorfor de har stengt kommentarfelt på bloggen. Tror faktisk mange synes kommentarer er mer spennende å lese enn selve innlegget. Jeg tror faktisk åpent kommentarfelt hadde generert langt flere klikk.

Jo, men man må ha konto på IG for å kunne kommentere. Jeg gidder ikke å opprette en konto for å skrive en kommentar til henne. Da kan det heller være det samme. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er lei ekte kropper?   Ok,  de blir vel for naturlige for henne å sammenligne seg med iom at hun ikke har en ekte kropp.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, marengsi skrev:

Hun hadde jo fine lepper for ikke altfor lenge siden. Lepper uten bue er ikke særlig pent :( 

Pass litt på hva du sier nå... "lepper uten bue er ikke pent" ? Du vet det finnes folk som har lepper uten bue fra naturens side? Jeg har ikke bue, har aldri hatt bue og kan aldri få bue.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
Akkurat nå, Missy1 skrev:

Pass litt på hva du sier nå... "lepper uten bue er ikke pent" ? Du vet det finnes folk som har lepper uten bue fra naturens side? Jeg har ikke bue, har aldri hatt bue og kan aldri få bue.

Naturlig er selvsagt ikke stygt. Men folk som har bue fra naturens side og tegner over buen eller fyller de - det ser unaturlig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hun var jo søt og pen før. Ufattelig trist hun hadde så dårlig selvtillit før og følte hun måtte gjøre alt dette. Man blir jo helt blind til slutt og det tar heller aldri slutt. Finner alltid noe nytt å fikse på.

Dette høres slemt ut, men synes nesten hun ser ut som en 40 år gammel houswife. 

Jeg lurer på hva familie og venner tenker...

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hjemme i lille Harstad på påskeferie. Vel, skal hun ha ferie så tror jeg hun bør holde seg for seg selv. Man kan trygt si at hun skiller seg ut. Er ikke mange som ser ut som henne der ...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Skulle ønske noen som har Vg pluss kunne lagt inn imgur av reportasjen om narsisster. Det hadde vært interessant i denne tråden i og med at flere her mener det er mange treffende punkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Thank God! Begynte å frykte at jeg måtte gå en hel dag uten å se rumpeballene til Sophie Elise:

http://sophieelise.blogg.no/1492093497_wet_hair_no_makeup.html

Duh-uhh,sprader du ikke rundt i stringbadedrakt etter dusjen du eller?

Voldsomt hvor mye ræv-bilder hun skal slenge rundt seg etter den ikke-operasjonen..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Llise skrev:

Klarte bare å tenke på én ting da jeg så det midterste bildet:

84aba772fc62b61001cef951dcc7d06d.jpg

:laugh:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Thank God! Begynte å frykte at jeg måtte gå en hel dag uten å se rumpeballene til Sophie Elise:

http://sophieelise.blogg.no/1492093497_wet_hair_no_makeup.html

Ja det bildet var veldig naturlig, :edie:INGEN som så at hun hadde sminke på seg i det hele tatt.  Hun må jo tro leserene sine er stokk dumme!   

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Boomonster skrev:

Ja det bildet var veldig naturlig, :edie:INGEN som så at hun hadde sminke på seg i det hele tatt.  Hun må jo tro leserene sine er stokk dumme!   

Er ikke sikkert det var så mye sminke der. Båd eyeliner, bryn og lepper er jo tatoverte, og tilegg løsvipper, så da blir man jo aldri seende "naken" ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...