Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Onbothsides

Jeg håper en av de andre, mer seriøse, bloggerne tør å sende ballen i retur til Sofie Elise nå. Om hvordan hun snakker om respekt og alt hun ikke vet hva er, mens hun samtidig rakker ned på både leserne og de andre bloggerne jevnlig for å forhøye seg selv mer. 

All ære til den som tør, enda jeg skjønner ikke hva de er redd for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sorbus

Bare et lite spørsmål til dere som faktisk trener vekter; er det vanlig å trene barbeint? De gjør ikke det der jeg trener, og jeg får helt frysninger med tanke på hygiene. Kanskje jeg er miljøskadd etter skrekkpropagandaen jeg var utsatt for på 80-tallet, fotvorter i dusjen og alt det der. Men man kan vel i det minste ha på seg sokker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sorbus skrev:

Bare et lite spørsmål til dere som faktisk trener vekter; er det vanlig å trene barbeint? De gjør ikke det der jeg trener, og jeg får helt frysninger med tanke på hygiene. Kanskje jeg er miljøskadd etter skrekkpropagandaen jeg var utsatt for på 80-tallet, fotvorter i dusjen og alt det der. Men man kan vel i det minste ha på seg sokker?

Jeg har sett noen trene uten sko, men da med med sokker. Aldri barbeint. Ekkelt å ikke ha noe på beina, flere øvelser gjøres jo med kroppen nedi gulvet, vil ikke ha andres fotsvette på meg da.

Blir veldig flau av innlegget om effektiv rumpetrening, hadde det bare vært noe troverdighet i det, men nei. Boikotter fortsatt tights.no KUN PGA SOPHIE ELISE. Nekter å bidra til at hun får en eneste krone av meg fordi jeg liker å trene og hun bare "liker" det når hun får sponset treningstøy og kan vise seg fram som om hun gjør det. 

Endret av korallrev
Skrivefeil
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, korallrev skrev:

Jeg har sett noen trene uten sko, men ds med med sokker. Aldri barbeint. Ekkelt å ikke ha noe på beina, flere øvelser gjøres jo med kroppen nedi gulvet, vil ikke ha andres fotsvette på meg da.

Blir veldig flau av innlegget om effektiv rumpetrening, hadde det bare vært noe troverdighet i det, men nei. Boikotter fortsatt tights.no KUN PGA SOPHIE ELISE. Nekter å bidra til at hun får en eneste krone av meg fordi jeg liker å trene og hun bare "liker" det når hun får sponset treningstøy og kan vise seg fram som om hun gjør det. 

Håper du boikotter bloggen hennes også. For hvert klikk ler hun hele veien til banken. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, _Malene skrev:

Håper du boikotter bloggen hennes også. For hvert klikk ler hun hele veien til banken. 

Leser ikke på fast basis nei :) er innom når noe får oppmerksomhet for å kunne uttale meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener mye knebøy selv, gjort i flere år, og jeg trener TUNGT. For ærlig talt, det er kun slik du får resultater. Når man nekter å gå opp i vekter og bare vil holde seg på et behagelig nivå, vil ikke resultatene komme. Teknikken hennes tilsier heller ikke at dette er noe hun har gjort mye av. Dette blir for dumt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Skulle gjerne sett hun lage en treningsvideo jeg. Hvor hun viser steg for steg i hvordan hun faktisk klarte å få en slik rumpe med trening. Eneste vi har sett er noen bilder hvor hun "trener" og tekst  ingen treningsvideo som jeg vet om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rose11 skrev:

Skulle gjerne sett hun lage en treningsvideo jeg. Hvor hun viser steg for steg i hvordan hun faktisk klarte å få en slik rumpe med trening. Eneste vi har sett er noen bilder hvor hun "trener" og tekst  ingen treningsvideo som jeg vet om?

Hvis hun i teorien skulle greid å bygge på seg en stor rumpe ved trening måtte hun ha trent 6 dager i uken.  Og det vet vi jo iat hun ikke gjør. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hun aldri bruker bukser fra Wigthless lenger. Hun brukte jo de ALLTID før. Sa hele tiden hvor fantastiske de var osv. Hmm.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
45 minutter siden, LeilaS skrev:

Rart hun aldri bruker bukser fra Wigthless lenger. Hun brukte jo de ALLTID før. Sa hele tiden hvor fantastiske de var osv. Hmm.

Sponse-avtalen tok vel slutt da rumpa plutselig blei diger ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
47 minutter siden, LeilaS skrev:

Tror hun har skrevet noe om at rumpa hennes ble for stor for buksene 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderator: dette er et skjermbilde av et bilde fra imgur, som en annen bruker i tråden publiserte her. 

Zoomet inn på bildet jeg.. Ser man nøye etter på skjørtet hennes ser man hvor hånden hennes orginalt var på bildet. Herregud hvor flaut :rodme: 

IMG_1198.PNG

Endret av smartbimbo
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2017 den 10.15, smalls skrev:

Irriterende at hun har stengt kommentarfeltet. Jeg har veldig lyst til å sende henne en lang kommentar, siden hun går meg på nervene! 

Hun har vel åpent kommentarfelt på IG?

Bloggere er jo svært opptatt av klikk, derfor skjønner jeg ikke hvorfor de har stengt kommentarfelt på bloggen. Tror faktisk mange synes kommentarer er mer spennende å lese enn selve innlegget. Jeg tror faktisk åpent kommentarfelt hadde generert langt flere klikk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for kommentarer til modereringen, og svar til dette.

Spørsmål til modereringen kan tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller på PM til moderator.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...