Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er vel mammatilmichelle som skryter over en timelønn på 5000, siden hun tross alt jobber TOPPEN 2-3 timer med bloggen hver dag. Er visst ikke så mye jobb som alle bloggerne påstår.. :-) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Martheegne skrev:

er vel mammatilmichelle som skryter over en timelønn på 5000, siden hun tross alt jobber TOPPEN 2-3 timer med bloggen hver dag. Er visst ikke så mye jobb som alle bloggerne påstår.. :-) 

Det er det selvfølgelig ikke.  Det provoserer meg når bloggere klager over stress og lange dager.  De har jo for faenmeg glemt hva det vil si å ha en normal 8 timers arbeidsdag! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Boomonster skrev:

Det er det selvfølgelig ikke.  Det provoserer meg når bloggere klager over stress og lange dager.  De har jo for faenmeg glemt hva det vil si å ha en normal 8 timers arbeidsdag! 

Mange av dem har vel ikke opplevd det... 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, korallrev skrev:

Mange av dem har vel ikke opplevd det... 

Nettopp. La de få ha en 9-5 job i en uke. Skulle jeg likt å sett. De må opp kl 7 hver dag og kan ikke bare planlegge dagen slik de vil. Tipper noen hadde kastet inn håndkle etter 1-2 dager.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Jenny90 skrev:

Trur det er pilotfrue. Kommentarene på det korte innlegget.. ikke det siste men det før der m. Frekt svar til ei Silje 

Tror det er mammatilmichelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Jeg tror hun mener litt alle de andre jeg, litt som for å hevde seg over alle andre også. Sofie Elise gjør jo aldri feil. Men alle andre gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
11 minutter siden, Rosalie skrev:

Tydeligvis stikk til Pilotfrue, som jeg ikke syns viste mangel på respekt i det hele tatt.

Imgur

Haha, oida, hun var nok litt vel hårsår der angående kommentaren til Silje. Men enig i den siste delen at det blir feil å sammenligne henne med bloggere uten kommentarfelt! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den kommentaren til Silje var frekk. Var jo ironi. Når folk Spørr dumme spørsmål så må de nesten forvente dumme svar:)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom SE blir så sjokkert over Pilotfrue sin uskyldige kommentar, må hun ha noe personlig imot henne. Jeg tenker som flere over at det er mer sannsynlig at det var kommentar til Jan sitt innlegg om høy inntekt og lite jobb, publisert bare en time tidligere. Det er jo inndirekte stikk i siden til alle bloggere som uttaler at de har så mye jobb hele tiden. I og med at innlegget er fjernet fra mammatilmichelle sin side falt det kanskje i dårlig jord hos flere?..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg har ikke brillene mine her og har ikke sjans til å lese den lille skriften. Hva handler dette om? Ble veldig nysgjerrig på hva dette handler om og den frekke kommentaren?

Endret av Snuppah00
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ enig med Pilotfrue angående det hun sier angående åpent kommentarfelt. De bloggerne som har stengt det er feige om de må "blokke" kritikken ute på den måten. Sophie Elise hadde ikke vært der hun er i dag om hun aldri hadde hatt åpent kommentarfelt. Hun ble kjendis fordi folk elsker å mislike henne. Også kom den her image "makeoveren" da, og det virker som hun  har glemt litt hvordan hun kom hit i første omgang. Aldri sett et menneske digge seg selv så nye, det er komisk. Og veldig lite attraktivt. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ReinaSiete skrev:

SÅ enig med Pilotfrue angående det hun sier angående åpent kommentarfelt. De bloggerne som har stengt det er feige om de må "blokke" kritikken ute på den måten. Sophie Elise hadde ikke vært der hun er i dag om hun aldri hadde hatt åpent kommentarfelt. Hun ble kjendis fordi folk elsker å mislike henne. Også kom den her image "makeoveren" da, og det virker som hun  har glemt litt hvordan hun kom hit i første omgang. Aldri sett et menneske digge seg selv så nye, det er komisk. Og veldig lite attraktivt. 

Nesten like ille som Kim Kardashian og Co

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 timer siden, jentefranorge skrev:

Synes ikke den kommentaren til Silje var frekk. Var jo ironi. Når folk Spørr dumme spørsmål så må de nesten forvente dumme svar:)

Enig. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Sofie Elise tør ikke ha åpnet kommentarfelt selv, men følger med på andres? 

Hun påberoper seg å ikke være nedlatende etc med sine lesere, men; du sitter med dobbeltmoralen din og juger leserne oppi fjeset og tror at du er noe annet enn nedlatende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at hun har stengt kommentarfeltet. Jeg har veldig lyst til å sende henne en lang kommentar, siden hun går meg på nervene! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...