elskermenn Skrevet 23. mars 2022 #27681 Skrevet 23. mars 2022 (endret) opps dobbel post Endret 23. mars 2022 av elskermenn 1
Jadaomatte Skrevet 23. mars 2022 #27682 Skrevet 23. mars 2022 Vanligvis så legger SE ut bilder hvor hun er helt tom i blikket, her var det glede. 4
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 23. mars 2022 Populært innlegg #27683 Skrevet 23. mars 2022 (endret) Jadaomatte skrev (1 time siden): Vanligvis så legger SE ut bilder hvor hun er helt tom i blikket, her var det glede. En utfordring: prøv å etterligne måten SE sitter på, på dette bildet. Kjenn etter. Er det sånn du sitter når du er spontant, ekte glad? Med skuldrene presset ned, albuene bak, og hodet i en anstrengt vinkel? Jeg er enig i at det er et flatterende bilde. Hun ser mer levende ut enn jeg er vant til å se henne. Men glede ser jeg ikke. Jeg ser en kalkulert posering som har til hensikt å formidle at hun er søt og glad, og dessuten helt naivt og utilsiktet sexy. Den offentlige SE har ikke foretatt seg noe utilsiktet siden 2010 eller deromkring. Endret 23. mars 2022 av FruJohansen Skrivefeil 45 5
Pust Skrevet 24. mars 2022 #27684 Skrevet 24. mars 2022 FruJohansen skrev (10 timer siden): En utfordring: prøv å etterligne måten SE sitter på, på dette bildet. Kjenn etter. Er det sånn du sitter når du er spontant, ekte glad? Med skuldrene presset ned, albuene bak, og hodet i en anstrengt vinkel? Jeg er enig i at det er et flatterende bilde. Hun ser mer levende ut enn jeg er vant til å se henne. Men glede ser jeg ikke. Jeg ser en kalkulert posering som har til hensikt å formidle at hun er søt og glad, og dessuten helt naivt og utilsiktet sexy. Den offentlige SE har ikke foretatt seg noe utilsiktet siden 2010 eller deromkring. Så bra at du presiserer at dette er posering, for bildet virker både spontant og uanstrengt. SE er en mester i posering, hun har øvd foran speilet i minst 10 -12 år, og vet akkurat hva som skal gjøres for å skape de bildene hun ønsker å formidle. Hun er i gang med å lage en ny serie der det er sanket sammen noen kameravennlige kvinner som gjør barnslige «jenteting». Jeg kan tenke meg at de «morsomme» temaene de kjører, er for å skape «content» til serien. 15
Gjest Finlay Skrevet 24. mars 2022 #27685 Skrevet 24. mars 2022 Sophie Elise har vel over flere år vært en aktør, som glir inn og ut av roller i sitt eget liv. Det eneste nye er at hun har fått med seg et par venninner på scenen, som spiller de samme rollene som henne. For øyeblikket søte, sexy cowgirls. I januar flashy russere i pelsluer og undertøy. Hva april bringer er foreløpig ukjent, men går ut fra at det "tradisjonen tro" først og fremst handler om å være sexy, kle seg ut i tråd med et nytt tema, og ellers drikke tett. Lage content. Og venninnene vokser seg store på Instagram gjennom sin forbindelse med SE, som Isak gjør, og som Kasper og Karine i sin tid gjorde. Det er uhyggelig lite samfunnsnyttig, og høyst merkverdig at friske, voksne mennesker vier såpass mye tid til....tull.
Isild Skrevet 24. mars 2022 #27686 Skrevet 24. mars 2022 Finlay skrev (16 minutter siden): Sophie Elise har vel over flere år vært en aktør, som glir inn og ut av roller i sitt eget liv. Det eneste nye er at hun har fått med seg et par venninner på scenen, som spiller de samme rollene som henne. For øyeblikket søte, sexy cowgirls. I januar flashy russere i pelsluer og undertøy. Hva april bringer er foreløpig ukjent, men går ut fra at det "tradisjonen tro" først og fremst handler om å være sexy, kle seg ut i tråd med et nytt tema, og ellers drikke tett. Lage content. Og venninnene vokser seg store på Instagram gjennom sin forbindelse med SE, som Isak gjør, og som Kasper og Karine i sin tid gjorde. Det er uhyggelig lite samfunnsnyttig, og høyst merkverdig at friske, voksne mennesker vier såpass mye tid til....tull. Så sant. Det begynner å bli mange som har haiket seg til flere følgere med SE. Hun har ny "squad" ganske ofte. 12
Mnjah Skrevet 24. mars 2022 #27687 Skrevet 24. mars 2022 Var det ikke en livsomveltende beslutning for henne å farge håret brunt? Og nå er det blondt igjen. Stakkars håret. 4
Djungelvrål Skrevet 24. mars 2022 #27688 Skrevet 24. mars 2022 Mnjah skrev (19 minutter siden): Var det ikke en livsomveltende beslutning for henne å farge håret brunt? Og nå er det blondt igjen. Stakkars håret. Hun har bare løshår eller parykker. Hun har knapt år til skuldrene. 13
Gjest Finlay Skrevet 24. mars 2022 #27689 Skrevet 24. mars 2022 En rolle har SE imidlertid lagt fra seg. Sannsynligvis fordi den ble for krevende. Rollen som samfunnsdebattant (betydelig samfunnsdebattant, ref. NRK) Den forutsetter nemlig en vilje til å sette seg inn i, og holde seg oppdatert på de sakene man skal "brenne for", enten det er politikk, dyrevern eller miljø. Forsåvidt også litteratur. Det burde ikke være vanskelig å finne noe å engasjere seg i disse dager, noe å ha sterke meninger om. Det nok å ta av. Mer å ta av enn noensinne. Men nei. Det er bare SÅ mye mer komfortabelt å ta på seg en cowboyhatt, sippe champagne og vise fram nye pupper, enn å snakke om flyktninger "å sånn dær ting". Det er jo rimelig åpenbart at også det "glødende" samfunnsengasjementet var bare en rolle, som passet der og da.
J.. Skrevet 24. mars 2022 #27690 Skrevet 24. mars 2022 Djungelvrål skrev (56 minutter siden): Hun har bare løshår eller parykker. Hun har knapt år til skuldrene. Det er ingenting galt med hennes eget hår. 1
Djungelvrål Skrevet 24. mars 2022 #27691 Skrevet 24. mars 2022 J.. skrev (24 minutter siden): Det er ingenting galt med hennes eget hår. Jo, hun har permanent hårtap bak ørene/ i nakken og har tatovert noe som skal ligne på hår der. Ellers er det bare tynt og blir ikke særlig langt naturlig slik det er med mange kvinner som har nordisk hår inkludert meg selv. 14
J.. Skrevet 24. mars 2022 #27692 Skrevet 24. mars 2022 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Jo, hun har permanent hårtap bak ørene/ i nakken og har tatovert noe som skal ligne på hår der. Ellers er det bare tynt og blir ikke særlig langt naturlig slik det er med mange kvinner som har nordisk hår inkludert meg selv. Ja det er en kjent sak. Men det er ikke noe galt i å ha tynt kort hår fra naturens side. 2
Djungelvrål Skrevet 24. mars 2022 #27693 Skrevet 24. mars 2022 J.. skrev (2 minutter siden): Ja det er en kjent sak. Men det er ikke noe galt i å ha tynt kort hår fra naturens side. Nei, det har jeg heller ikke skrevet. 8
Pust Skrevet 24. mars 2022 #27694 Skrevet 24. mars 2022 (endret) J.. skrev (19 timer siden): Ja det er en kjent sak. Men det er ikke noe galt i å ha tynt kort hår fra naturens side. Hun har vel selv skrevet både i blogg og på IG at håret er slitt og ødelagt på grunn av extensions og farging, og at hun har eller har hatt flekkvist tap av hår. Det er vel dette folk henviser til når de sier noe om at håret hennes er «dårlig»? Tviler på at det handler om at SE har fint/tynt (tynne hårstrå) hår fra naturens side. Endret 25. mars 2022 av Pust Rettet skrivefeil 21 3
Mnjah Skrevet 24. mars 2022 #27695 Skrevet 24. mars 2022 Djungelvrål skrev (3 timer siden): Hun har bare løshår eller parykker. Hun har knapt år til skuldrene. Derfor det er enda mer synd på det stakkars håret! 3
J.. Skrevet 24. mars 2022 #27696 Skrevet 24. mars 2022 Pust skrev (1 time siden): Hun har vel selv skrevet både i blogg og på IG at håret er slitt og ødelagt på grunn av extensions og farging, og at hun har eller har hatt flekkvist tap av hår. Det er vel dette folk henviser til når de sier noe om at håret henne er «dårlig»? Tviler på at det handler om at SE fint/tynt (tynne hårstrå) hår fra naturens side. Ok.
Isild Skrevet 24. mars 2022 #27697 Skrevet 24. mars 2022 Finlay skrev (5 timer siden): En rolle har SE imidlertid lagt fra seg. Sannsynligvis fordi den ble for krevende. Rollen som samfunnsdebattant (betydelig samfunnsdebattant, ref. NRK) Den forutsetter nemlig en vilje til å sette seg inn i, og holde seg oppdatert på de sakene man skal "brenne for", enten det er politikk, dyrevern eller miljø. Forsåvidt også litteratur. Det burde ikke være vanskelig å finne noe å engasjere seg i disse dager, noe å ha sterke meninger om. Det nok å ta av. Mer å ta av enn noensinne. Men nei. Det er bare SÅ mye mer komfortabelt å ta på seg en cowboyhatt, sippe champagne og vise fram nye pupper, enn å snakke om flyktninger "å sånn dær ting". Det er jo rimelig åpenbart at også det "glødende" samfunnsengasjementet var bare en rolle, som passet der og da. Den "påkledde" samfunnsengasjerte SE var vel noe som ble øvet inn rundt det jeg kaller "Thodesen-tiden". Da var det deep, artsy, edgy og elegant. Nå tenker jeg at de nye profilbildet SE har på IG sier en del om nåtidens engasjement. Pupper, fjolleri, fest, fyll og nye "verdens beste besties". Kan minne litt om den tiden da hun snublet seg gjennom livet med selfie-kameraet i hånden og "drasset" på han Robin. Det var vel mest party og pupper da også. Meditasjons-Sophie som hentet indre ro av å bo ved skogen er iallefall long gone. 26
Mnjah Skrevet 24. mars 2022 #27698 Skrevet 24. mars 2022 Er det bare jeg som synes det er påfallende at hun insisterer på ro og privatliv vedrørende Isak, mens samme dagen han reiser bort skal hun offentlig deklarere kjærligheten? En smule markeringsbehov...? 16
Hulderen Skrevet 24. mars 2022 #27699 Skrevet 24. mars 2022 (endret) Jeg er så skuffet over Nora Haukland. Hun gav så godt inntrykk i Love Iseland. Hun og Johannes var mine favoritter der. Men etter at hun ble bestis med SE, virker hun bare overfladisk og fjollete. Nå syns jeg hun plutselig har fått like høye øyenbryn som SE. Det kan umulig være sunt å bli sugd inn i SE sin boble 😞 Endret 24. mars 2022 av Hulderen 21 1 4
blåbærpai Skrevet 25. mars 2022 #27700 Skrevet 25. mars 2022 SE ser jo HELT annerledes ut live enn hun gjør på bildene på instagram (ref. God kveld norge.. ) vilt. 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå