Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som det er SE sin ultralyd. Det er jo en video hun har sendt. Når hun skriver «fikk høre dette i dag» så refererer hun antakelig til hjertelyden. Hun skriver jo nederst noe med at hun egentlig er klar men det som er dritt er at hun og Isak ikke har prøvd. Siden hun lemper innpå med alkohol har hun antakelig tatt abort. 

• Liker 16
Gjest Hoppetau
Skrevet

Jeg kjenner jeg er ekstremt kynisk angående dette, men det passer ganske bra at denne historien kom ut sånn helt tilfeldig akkurat i dag... 

Skrevet
Heartland skrev (2 minutter siden):

Ser ut som det er SE sin ultralyd. Det er jo en video hun har sendt. Når hun skriver «fikk høre dette i dag» så refererer hun antakelig til hjertelyden. Hun skriver jo nederst noe med at hun egentlig er klar men det som er dritt er at hun og Isak ikke har prøvd. Siden hun lemper innpå med alkohol har hun antakelig tatt abort. 

Sitronmelisse skrev (3 minutter siden):

Jeg tolker det også som "fikk høre dette i dag (av legen)"

Jeg tolker det som at hun har fått høre at han har gjort noen andre gravid.. 

• Liker 11
Skrevet
Hoppetau skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner jeg er ekstremt kynisk angående dette, men det passer ganske bra at denne historien kom ut sånn helt tilfeldig akkurat i dag... 

hvorfor det?

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være hun har fått tilsendt videoen av noen andre og så sender den videre?

• Liker 5
Gjest Hoppetau
Skrevet (endret)
Raven.Writingdesk skrev (5 minutter siden):

hvorfor det?

Fordi vi da glemmer at hun var utro, og nå blir opptatt av hvordan hun har blitt behandlet (og evnt hvilket annet trøbbel hun potensielle har havnet i på veien) i stedet. 

Bildet leder jo til alle mulige spekulasjoner, men i alle versjoner av de spekulasjonene ender mann jo opp med noe sympati for henne

Endret av Hoppetau
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (3 minutter siden):

Jeg også. At noen har sendt henne bilde/video av den ultralyden og hun så forteller dette videre til en venn med «fikk høre dette i dag».

• Liker 9
Skrevet
bambilamambie skrev (2 minutter siden):

Kan jo være hun har fått tilsendt videoen av noen andre og så sender den videre?

Det er sånn jeg ville tolket det også. 

Hoppetau skrev (1 minutt siden):

Fordi vi da glemmer at hun var utro, og nå blir opptatt av hvordan hun har blitt behandlet i stedet

jeg tviler på at han er villig til å drite seg ut så mye for å glatte over hennes image.. enten er det kødd, eller han har vært utro/ gjort noen gravid. 

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor snakker hun da om at hun egentlig er klar, men det er litt dritt for de har ikke prøvd? Altså det var ikke planlagt. Og det er vel ingen gravide som sender video av hjertelyden til barnet sitt rundt omkring til hvem som helst? Det er vel forbeholdt nærmeste familie og nærmeste venner. Hvorfor skulle SE ha fått den av noen andre i det hele tatt hvis det ikke er hennes egen? 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Sitronmelisse skrev (10 minutter siden):

Jeg tolker det også som "fikk høre dette i dag (av legen)"

Man får ikke høre man er gravid med en ultralyd hos legen. Det gir ingen mening at hun skal ha funnet ut at hun er gravid og tatt ultralyd med en gang

• Liker 24
Skrevet
Heartland skrev (Akkurat nå):

Hvorfor snakker hun da om at hun egentlig er klar, men det er litt dritt for de har ikke prøvd? Altså det var ikke planlagt. Og det er vel ingen gravide som sender video av hjertelyden til barnet sitt rundt omkring til hvem som helst? Det er vel forbeholdt nærmeste familie og nærmeste venner. Hvorfor skulle SE ha fått den av noen andre i det hele tatt hvis det ikke er hennes egen? 

Kanskje den som er gravid sendte det så hun skulle få vite hva kjæresten driver med - det er vel ikke så far fetched? 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Heartland skrev (3 minutter siden):

Det er ultralyd. Ikke hjertelyd. Og regner med Isak har fått den tilsendt av baby mama, og han har fortalt SE om det ved å vise henne det

jeg tolker det med at hun egentlig er klar, som at hun skulle ønske det var hun som var gravid med hans barn. 

Endret av Missy1
  • Liker 4
Skrevet
Heartland skrev (1 minutt siden):

Enig.

De som ikke skjønner at det er snakk om å høre hjertelyd på (sin egen) ultralyd er småjenter som ikke har erfaring med graviditet og ultralyd. Det er jo ikke tvil om at det er SE som (tilsynelatende) er gravid. 

• Liker 18
Skrevet
Missy1 skrev (1 minutt siden):

Det er ultralyd. Ikke hjertelyd. Og regner med Isak har fått den tilsendt av baby mama, og han har fortalt SE om det ved å vise henne det

Hæ? Man hører jo hjertelyd på ultralyd. Er jo et videoopptak. 🤣

• Liker 20
Skrevet
velociraptor skrev (3 minutter siden):

Kanskje den som er gravid sendte det så hun skulle få vite hva kjæresten driver med - det er vel ikke så far fetched? 

Hun kan også bare ha googlet UL bilde og sender et random bilde for å vise at hun vet.. 

• Liker 2
Annonse
Skrevet
LastSummer skrev (1 minutt siden):

Hæ? Man hører jo hjertelyd på ultralyd. Er jo et videoopptak. 🤣

Jeg mener at i chatten så er det ikke hjertelyden som er der. Det er en video fra ultralyd. 

• Liker 3
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Men hun var jo på sykehuset akkurat i den perioden. Det må ha vært en viktig sykehusavtale ettersom hun tok fri fra God Kveld Norge-innspillinga. Sammen med teksten på bildet virker det som at det er SE sitt bilde. Koble dette med Isak sin dårlige samvittighet nå da, etter antatt abort.

Der fikk Isak for å bruke SE for å få gitt ut en bok om seg selv. Nå blir han Norges drittsekk. Var det verdt det?

Skrevet
Missy1 skrev (Akkurat nå):

Jeg mener at i chatten så er det ikke hjertelyden som er der. Det er en video fra ultralyd. 

Wtf? Er du 12 år?

Man hører jo hjertelyd på ultralyd!

Det er jo helt klassisk. Man tar en graviditetstest, som er positiv.

Men når man har vært på UL og HØRT hjertet og sett fosteret bevege seg så "BLIR ALT MYE VANSKELIGERE"!! Fordi da blir det liksom mer reellt.

Det er ikke tvil liksom...

• Liker 17
Gjest Hoppetau
Skrevet (endret)
Missy1 skrev (På 28.2.2022 den 21.57):

...

Endret av Hoppetau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...