Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lill :) skrev (11 minutter siden):

Kopi Elise gjør det hun kan best ; "Være et offer". Altså, det er en helt annen person i Norge som er offer i dette kyniske og lite empatiske mennesket sin håndtering av sitt følelse/kjærlighetsliv.

Kunne ikke vært mer enig. Men hun har vel aldri evnet å se utover egen navle.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
elskermenn skrev (3 minutter siden):

Litt rart spørsmål, men er det ikke status for menn å kapre og ligge med kvinner som SE? Hun er høykvalitets og høyverdi kvinne fordi hun er high maintenance og rik.

Jeg veit ikke om Isak bryr seg om sånt. Det er heller ikke sikkert at han ville likt å stå i skyggen av henne. 

• Liker 2
Skrevet

Nå blir ig bombet ned med enda mer lettkledde bilder. Men hva har skjedd?

• Liker 7
Skrevet
mirama skrev (23 timer siden):

Hun passer iallefall ikke som programleder. Hun virker totalt uinteressert i intervjuobjektene, og gir liten respons på hva de forteller. Sitter å ser ned på kortene for å forberede neste spørsmål, fremfor å høre etter hva de sier. Hva skjer, tv 2?

Det som skjer er vel at SE er Dorthe sin lille «Nutteliten» (var vel klengenavnet hun brukte) og hun har nok en del hun skulle sagt vedr. ansettelse av nye GKN-programledere. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Det finnes en trillion «jenter» som S.E (kan vel neppe kalle henne for dame..) Forskjellen er bare at hun tilfeldigvis ble kjendis via en blogg. 

Hun fremstår selvopptatt og narsissistisk, som gjør at det er vanskelig å være i et forhold med vedkommende. Hun vil helst dyrkes, hun er jo best må vite, og den som er sammen med henne er jo kjempe heldig. Vedkommende bør prise seg lykkelig, så offentlig som mulig, helst. For det er enda mer viktig; at alle andre ser hvor heldig denne personen er, som får være sammen med nettopp deg, som er best av alle. Om noen sier noe negativ, er de helt sikkert utelukkende sjalu.

Det eneste problemet med dette er at disse jentene kjeder seg like fort som de «forelsker seg» (i forelskelsen). Dermed er det fort over til neste erobring, neste beleiring eller topp å bestige. Bruk og kast.

Å se disse «selfie» videoene hvor hodet vrikkes kokett fra den ene siden til den andre, eller iscenesatte video av seg selv og den siste erobringen, eller en venn som passer kveldens tema, -  er som å se narkisoss (narcissus) beundre sitt eget speilbilde.

Problemet med å være så forelsket i seg selv er at du klarer vel neppe aldri virkelig elske noen andre, du elsker enten at de elsker deg, eller selve konseptet av forelskelsen. Ikke det andre individet.

Det er nok langt mer «vanlig» med de mannlige, moderne versjonene av Narcissus. Mannligr kjendiser som behandler kvinner som bruk og kast. Men det finnes da også flere kvinnelige som lider av samme kompleks. Det er skremmende fascinerende å bevitne. Lurer på om hun forstår det selv? 

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Meanwhile, Adam som er "så forferdelig" i følge seerne, legger ut bilde av at han lage sushi med kona si ❤️

• Liker 10
  • Hjerte 4
Skrevet

Her er teksten hun hinter til der hun skriver: 

«De som vet de veeeet»

E145C954-95F3-40CC-B7CD-69C3C3769A18.png

• Liker 5
Skrevet

Og jeg som har hørt at SE er gravid..?

• Nyttig 1
Skrevet
123Frustrert skrev (Akkurat nå):

Og jeg som har hørt at SE er gravid..?

Hvor har du det fra?

• Liker 2
Skrevet
-C- skrev (26 minutter siden):

Hvor har du det fra?

Det lurer jeg og på

• Liker 1
Skrevet
norskehavet skrev (5 timer siden):

Det lurer jeg og på

Det hadde vert interessant 😛 trotror ikke hun drikker vin og er gravid 

• Liker 7
Skrevet

Det er vel safe to say at det er slutt nå? 🤣

For hun har «funnet ut hva hun fortjener»! 
Lurer på om hun fant ut hva Kasper fortjener også, i samme slengen 🤔 ååå den karmaen. Den er en sann bitch ass

Skrevet (endret)

Hvor er egentlig alle de vennene hun hang med før? 1AFCD4BE-EF7D-47F0-A393-AEB8E3C19ADF.png

E01BEE10-DA88-4DCB-9CEB-F8714B9D4014.png

Endret av -C-
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
-C- skrev (1 time siden):

Hvor er egentlig alle de vennene hun hang med før? 1AFCD4BE-EF7D-47F0-A393-AEB8E3C19ADF.png

E01BEE10-DA88-4DCB-9CEB-F8714B9D4014.png

Herregud.. dette er sånnt som jeg kan huske jenter i klassen gjorde på ungdomsskolen😅 ser veldig lesbisk ut men hvis de ikke er det så ser det ganske dumt ut.

Disse 2 bildene er ikke så ille ,men kommet over noen andre som er lakt ut her på tråden…. som ser blodharry ut! 

Jeg vet ikke helt hva budskapet her er. Ser jo at de har det gøy og for min del må de bare hygge seg, men det virker mer som noen som prøver desperat å få andre kåte ?🤣 eller ? Hva er greia? 
Ler meg ihjel!

• Liker 24
Skrevet
Littlekolibri skrev (17 minutter siden):

Herregud.. dette er sånnt som jeg kan huske jenter i klassen gjorde på ungdomsskolen😅 ser veldig lesbisk ut men hvis de ikke er det så ser det ganske dumt ut.

Disse 2 bildene er ikke så ille ,men kommet over noen andre som er lakt ut her på tråden…. som ser blodharry ut! 

Jeg vet ikke helt hva budskapet her er. Ser jo at de har det gøy og for min del må de bare hygge seg, men det virker mer som noen som prøver desperat å få andre kåte ?🤣 eller ? Hva er greia? 
Ler meg ihjel!

For å vise Isak at hun ikke bryr seg vel!

😂😂😂😂😂

Skrevet (endret)

Disse kleine bildene; hu skreiv jo i en story at om det ble kleine bilder på story fremover så var det fordi de skulle spille et spill. Basic Bitch eller no i den duren… Sikkert lagd seg et spill hvor man skal gjøre forskjellige greier, feks å leke man er lesbisk eller gud vet hva a poserer 🤷🏼‍♀️

Endret av S0lstraalen
  • Liker 6
Skrevet
lokmeister2016 skrev (3 timer siden):

Det hadde vert interessant 😛 trotror ikke hun drikker vin og er gravid 

Nei, det håper jeg ikke😀

Ryktet som svirrer, men da er hun jo helt sikkert ikke det altså. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ser jo ofte SE lovprise denne nye venninnegjengen, de som er der for henne, uansett.

Lurer på hvor mange av dem som oppriktig er glad i henne for den hun er, og ville stått last og brast med henne om hun ikke var Sophie Elise? Hvor mange av dem bruker henne som springbrett til selv å bli større på Instagram?

(F.eks denne Victoria, som åpner og lukker insta i takt med at hun legger ut stoff om SE og Isak. Sikkert med SEs velsignelse, men likevel. Og ellers nyter fordelene av pengene hennes, med dyre restauranter, hotell weekends, sponset tur til Svalbard osv.)

Endret av Finlay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...