Isild Skrevet 24. februar 2022 #27001 Skrevet 24. februar 2022 -C- skrev (40 minutter siden): Spør du meg, burde de - om de virkelig ønsker å satse på dette forholdet (!), ikke gjort så mye ut av det. Det hadde vært det beste. Svart på spørsmål om de er sammen: «Vi blir kjent» «ja vi dater» eller eller. Det at de skaper så mye hemmeligheter ødelegger. De har lagt opp løpet helt selv. De har ønsket at folk skal lure. De har helt bevisst lagt seg ut i den retningen med mediene. Dette er et 100% bevisst valg fra deres side. De har gjort ALT annet enn å forsøke å skape ro. De gjør ALT de kan for å prates om, postes om, skrives om, intervjues osv. Dette er 100% strategi! Dog virker det som om skuta synker, når de muligens trodde den ville ta rakettfart. Helt enig med deg over som skriver at Isak rett og slett skuffer, da han på en måte var et «friskt» og hva vi trodde; ekte pust! I det han rører Sophie mister han i grunn sååå manges respekt, av de årsaker som du nevner. Spent på hva slags vei Isak velger videre. Han har en mulighet nå til å skape seg et "Lars Monsen"-image. Villmarksgutten som tok pause fra sosiale medier og dro til skogs. Fiskeren som vant Norges tøffeste. Jegeren som vant kjendis-Farmen. Den hardbarka jævelen som nå gir ut bok. Gutten som gir håp om at ikke alle ungdommers største ambisjon er å være med på paradise hotel, men at det faktisk kan finnes noen som vokser opp til å bli ekte og kunnskapsrike mannfolk. Hvis han nå begynner å vanke med bloggere og influencere som kun er kjent for å være kjent - gjennom å pushe drittprodukter, være selvutnevnte divaer, vise seg frem halvnaken på instagram, og se verden gjennom en kameralinse mens de snubler seg igjennom livet og tar selfies - vel da tror jeg raskt han blir glemt/ikke tatt alvorlig. SE uttalte noe om at hun ser seg selv som hans "media- og kjendis-lærer" nå fordi hun har vært i gamet lenge. Tviler på at det kommer til å være særlig lenge han trenger/gidder det. For hans image vil hennes verden faktisk være en bad influence. 18 4
Entern Skrevet 24. februar 2022 #27002 Skrevet 24. februar 2022 Xstrella skrev (50 minutter siden): Stor forskjell fra Petter og Vendela. De lyste forelskelse begge to. Isak kikker ikke akkurat drømmende på S.E. Hun derimot liker nok han mer enn han liker hun. Han er smitten og betatt ja, og tiltrekt. Dypt forelsket virker de ikke som. På Med All Respekt kom de vel frem til at hovedinntrykket de fikk av Isak var "følelsesløs/-tom". 8
Blomsterkaret Skrevet 24. februar 2022 #27003 Skrevet 24. februar 2022 Går skikkelig inn for å overbevise oss om at de har det fint sammen<3 7
Gjest BethD Skrevet 24. februar 2022 #27004 Skrevet 24. februar 2022 Blomsterkaret skrev (2 minutter siden): Går skikkelig inn for å overbevise oss om at de har det fint sammen<3 Og hva sier det oss?
Gjest Kattedama Skrevet 24. februar 2022 #27005 Skrevet 24. februar 2022 BethD skrev (3 timer siden): Og hva sier det oss? At man melker situasjonen for alt det er verdt?
Luckie Skrevet 24. februar 2022 #27006 Skrevet 24. februar 2022 Zenhouse skrev (15 timer siden): Vebjørn Selbekk hadde ganske store fordommer og trodde hun var en tanketom bimbo, han ble jo så imponert av å oppdage at dette er en ung kvinne som er både «smart og reflektert». ( lista hans lå nok ikke så høyt- det skal sies) han ble nok sjarmert i senk og var nok også imponert over Isak som Norges tøffeste OG handyman nr1 på gården i den grad at han gikk ut fra at det var seerne også.. jeg likte Vebjørn egentlig, og velger å tro at han bare var litt naiv og godtroende. Jeg er enig i at det var usmakelig å høre på. Synes det virker som alle blir «venner» i sånne settinger, uten at jeg blir spesielt overbevist. 9 1
Gjest BethD Skrevet 24. februar 2022 #27007 Skrevet 24. februar 2022 Lill skrev (2 timer siden): At man melker situasjonen for alt det er verdt? Nja,det også. Men om man bryr seg såpass at man føler man må overbevise andre om at man har det bra så har man det som oftest ikke bra
Djungelvrål Skrevet 24. februar 2022 #27008 Skrevet 24. februar 2022 BethD skrev (1 minutt siden): Nja,det også. Men om man bryr seg såpass at man føler man må overbevise andre om at man har det bra så har man det som oftest ikke bra Ja, jeg tror ikke på slik «nilykke». Det er ofte fake. 10
Måne Rampelyset Skrevet 24. februar 2022 #27009 Skrevet 24. februar 2022 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
korallrev Skrevet 24. februar 2022 #27010 Skrevet 24. februar 2022 Det når nye høyder av kleint og puteflaut nå, når man må be andre om å dokumentere dem sammen som et lykkelig par - og så reposte det. 😬😳 16 2
Bloom13 Skrevet 24. februar 2022 #27012 Skrevet 24. februar 2022 -C- skrev (19 minutter siden): Oi oi hun sier hun elsker han! Her snakker vi damage control. Kleint når de i tillegg får venner til å poste for dem 31 4
-C- Skrevet 24. februar 2022 #27013 Skrevet 24. februar 2022 Bloom13 skrev (1 minutt siden): Her snakker vi damage control. Kleint når de i tillegg får venner til å poste for dem Tenkte det samme. Så hemmelig som alt dette har vært, hadde ikke venner turt å poste slikt uten videre. Så at det postes slik er nok avtalt ja! «Kan ikke du ta video/bilde av oss fra deinn vinkeln og legg ut? Så reposte æ det!» 24
Rosatoast Skrevet 24. februar 2022 #27014 Skrevet 24. februar 2022 (endret) -C- skrev (33 minutter siden): Oi oi hun sier hun elsker han! Kjenner jeg blir helt satt ut, noe så flaut. Og da selvfølgelig for hun selv, og han. Hele posten hennes oser av usikkerhet, og hun er liksom norges største influenser. Say what? Hun er jo 13 år i hodet sitt. At det går an. Herfra går det bare én vei, og det er nedover!! Klein, kleinere - kleinest. Endret 24. februar 2022 av Rosatoast 31
Tough cookie Skrevet 24. februar 2022 #27015 Skrevet 24. februar 2022 Rosatoast skrev (1 time siden): Kjenner jeg blir helt satt ut, noe så flaut. Og da selvfølgelig for hun selv, og han. Hele posten hennes oser av usikkerhet, og hun er liksom norges største influenser. Say what? Hun er jo 13 år i hodet sitt. At det går an. Herfra går det bare én vei, og det er nedover!! Klein, kleinere - kleinest. Man blir jo 13 år i hodet og usikker når man er forelsket 3
FrkZ Skrevet 25. februar 2022 #27016 Skrevet 25. februar 2022 Huff, så flaut! Har en følelse av at det bare er et pr stunt. Iallefall fra hans side. Om noen mnd, kommer nyheten om at det er slutt, og at de fungerer best som kun gode venner. 21 1
Isild Skrevet 25. februar 2022 #27017 Skrevet 25. februar 2022 Rosatoast skrev (8 timer siden): Kjenner jeg blir helt satt ut, noe så flaut. Og da selvfølgelig for hun selv, og han. Hele posten hennes oser av usikkerhet, og hun er liksom norges største influenser. Say what? Hun er jo 13 år i hodet sitt. At det går an. Herfra går det bare én vei, og det er nedover!! Klein, kleinere - kleinest. Forferdelig barnslig opplegg hun holder på med nå. Iscenesatte små "drypp" om henne og Isak. Veldig flaut å se på. Men jeg tror nok faktisk at hun er mer populær etter Farmen enn før. Veldig mange som ikke har noe forhold til hverken blogger eller influencere har fått sansen for henne der inne. De vet ingenting om hverken Kasper, operasjoner, gullbarbie, eller lettkledd IG. Det kan iallefall virke sånn i kommentarfelt her og der når Farmen og TV2 har lagt ut ting. "Stakkars lille Sophie" har fått en helt ny støttegjeng kan det se ut til. 27 4
Rosatoast Skrevet 25. februar 2022 #27018 Skrevet 25. februar 2022 Tough cookie skrev (10 timer siden): Man blir jo 13 år i hodet og usikker når man er forelsket Hvis du kan relatere deg til det hun legger ut, samt den usikkerhet, så syntes jeg synd på deg. Overhodet ikke normalt, nei. 8 2
Rosatoast Skrevet 25. februar 2022 #27019 Skrevet 25. februar 2022 Isild skrev (3 timer siden): Forferdelig barnslig opplegg hun holder på med nå. Iscenesatte små "drypp" om henne og Isak. Veldig flaut å se på. Men jeg tror nok faktisk at hun er mer populær etter Farmen enn før. Veldig mange som ikke har noe forhold til hverken blogger eller influencere har fått sansen for henne der inne. De vet ingenting om hverken Kasper, operasjoner, gullbarbie, eller lettkledd IG. Det kan iallefall virke sånn i kommentarfelt her og der når Farmen og TV2 har lagt ut ting. "Stakkars lille Sophie" har fått en helt ny støttegjeng kan det se ut til. En dag kommer sannheten frem, og det gjelder oss alle - ihvertfall for mennesker som deler hele livet sitt med offentligheten. Og da kommer ikke den "gjengen" til å støtte så mye opp lengre. En dag kommer alle disse "skandalene" frem, men hvorfor det enda ikke blir lagt på bordet fra media - handler nok bare om penger. 3
velociraptor Skrevet 25. februar 2022 #27020 Skrevet 25. februar 2022 (endret) Luckie skrev (18 timer siden): Synes det virker som alle blir «venner» i sånne settinger, uten at jeg blir spesielt overbevist. Det kan jeg skjønne at de later som da. Jeg hadde i hvert fall ikke giddet å krangle md noen på TV, samme om jeg egentlig syntes de var helt idioter. Den som snakker dritt om andre i media er den som taper. -C- skrev (13 timer siden): Oi oi hun sier hun elsker han! Ler meg skakk av bildene av nesten naken SE sammen med Isak i tjukk ullgenser type sånn man bruker utendørs vinterstid. og tilsvarende lue. Tenk at Norges Tøffeste er en sånn stusselig frysepinn 😆 Endret 25. februar 2022 av velociraptor 33 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå