Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
lillehammeren skrev (44 minutter siden):

Det er synd at hun tror hun er classy. Det der er så trashy som det blir. Puppa, håret, klærne, alt. Til og med bordet er sykt harry. 

Hele dama er en parodi. 

Skrevet
velociraptor skrev (På 25.2.2022 den 11.14):

Det kan jeg skjønne at de later som da. Jeg hadde i hvert fall ikke giddet å krangle md noen på TV, samme om jeg egentlig syntes de var helt idioter. Den som snakker dritt om andre i media er den som taper. 

Ler meg skakk av bildene av nesten naken SE sammen med Isak i tjukk ullgenser type sånn man bruker utendørs vinterstid. og tilsvarende lue. Tenk at Norges Tøffeste er en sånn stusselig frysepinn 😆

Det mest kleine er egentlig ikke ullgenseren hans, men at han sitter på en pub/bar med ullue!

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
-C- skrev (20 timer siden):

641C7219-16E5-48F4-80E3-1F514AFA2415.png

Fått seg ny "tvilling" etter at Karine forsvant tydeligvis. 

• Liker 17
Skrevet
Era Vulgaris skrev (6 minutter siden):

Hvem av oss synes ikke det, liksom? 

Temmelig tonedøvt av henne å publisere et stakkars meg-innlegg når en vet hva som skjer hos våre naboland i øst i disse dager. Litt kjærlighetstrøbbel blekner liksom litt i forhold, og særlig når det er hun selv som har forårsaket det meste av trøbbelet. 

I merke klærne sine når andre ikke har penger til mat 😆 Penger til operasjoner hele tiden og andre har ikke penger til å overleve. Spesielt i disse tider med krigen (oppå det hele) som du sier .!! Veldig overfladisk 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Littlekolibri skrev (8 minutter siden):

I merke klærne sine når andre ikke har penger til mat 😆 Penger til operasjoner hele tiden og andre har ikke penger til å overleve. Spesielt i disse tider med krigen (oppå det hele) som du sier .!! Veldig overfladisk 

Litt perspektiv hadde vært på sin plass, men når man lever i sin egen lille boble hvor verden snurrer kun om seg selv, blir det en krevende øvelse. 

• Liker 17
Skrevet

Storyen til Sophie nå!! Er de ikke sammen lenger????

• Liker 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Temmelig tonedøvt av henne å publisere et stakkars meg-innlegg når en vet hva som skjer hos våre naboland i øst i disse dager. Litt kjærlighetstrøbbel blekner liksom litt i forhold, og særlig når det er hun selv som har forårsaket det meste av trøbbelet. 

Tosk. Vi kan ikke la dette styre livet vårt selvom det er tragisk det som skjer andre steder 

• Liker 4
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Kjærlighetstrøbbel? Er det trøbbel i paradis alt?

• Liker 4
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Fått seg ny "tvilling" etter at Karine forsvant tydeligvis. 

Den type topp der, Hva eg greia med den flippen foran? Skal det se ut som en body som går ned i buksa ?? Eg lurer på ordentlig altså;) er jo middelaldrende dame, «skjønner» ikke alltid fashion;) 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Anonyym97 skrev (14 minutter siden):

spennende er det faktisk ikke. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Annonse
Skrevet
nøtta skrev (36 minutter siden):

Kjærlighetstrøbbel? Er det trøbbel i paradis alt?

Jeg tolker dette som om at det er slutt! 
Og det er vel ikke så rart heller slik han har tatt for seg. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet
Anonyym97 skrev (37 minutter siden):

jeg vil nesten påstå at det er for åpenbart at hele dette "kjærlighetsdramaet" er rigget nettopp for å skape mest mulig oppmerksomhet og nyskjerrighet blant Isak og SEs potensielle kjøpere/følgere/seere. Det blir litt for forutsigbart at SE nå skal bære ved til bålet rundt Isak som rundbrenner, "dere skulle bare visst hva jeg har funnet ut"

• Liker 18
  • Hjerte 3
Skrevet
Blomsterkaret skrev (26 minutter siden):

spennende er det faktisk ikke. 

Det tror jeg ikkenoe på så mye dere skal kommentere på her inne 🙂

• Liker 5
Skrevet

Isak er ikke noe tap uansett, SE. Skal bare være glad til for å slippe se han mer enn nødvendig i det offentlige rom. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
SmuleSMitt skrev (1 minutt siden):

Isak er ikke noe tap uansett, SE. Skal bare være glad til for å slippe se han mer enn nødvendig i det offentlige rom. 

Helt enig. SE og offentligheten får det begge bedre uten han der.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...