Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
velociraptor skrev (30 minutter siden):

Det kan jeg skjønne at de later som da. Jeg hadde i hvert fall ikke giddet å krangle md noen på TV, samme om jeg egentlig syntes de var helt idioter. Den som snakker dritt om andre i media er den som taper. 

Ler meg skakk av bildene av nesten naken SE sammen med Isak i tjukk ullgenser type sånn man bruker utendørs vinterstid. og tilsvarende lue. Tenk at Norges Tøffeste er en sånn stusselig frysepinn 😆

😂😂😂

• Liker 7
Skrevet

Han har tydeligvis et ENORMT behov for å bevise at han ikke påvirkes av SE og gjengen hennes, og deres livsstil. At han uansett kjendisstatus fremdeles er denne enkle villmarkstypen.

Hullete genser blir bare for dumt når han åpenbart henger med disse damene rett som det er. Når man deltar i Farmen kjendis, mottar raus betaling for paparazzibilder og ikke minst dater Sophie Elise, har han uansett tatt steget så langt vekk fra Lars Monsen-imaget, at han like godt kan kjøpe seg en ny genser først som sist. Eller kanskje til og med en skjorte.

På alle bilder og storyer av dem virker SE bare SÅ mye mer interessert enn ham😄

Det er hun som holder ham i armen, hun som kysser og klår på ham. Aldri motsatt.

Får litt inntrykk av at Isak Dreyer er hennes trofé.

Skrevet

Det kan da ikke være så vanskelig å kle seg som folk når man skal på tv, selv for villmarkens sønn. Må jo svette noe voldsomt.

• Liker 5
Skrevet
-C- skrev (20 minutter siden):

Noen som forstår dette? 

9BFA2DFF-07EA-466C-B20D-0A1538E79D4D.png

Det er fra en countrysang som heter "your man".

Lol,mest sannsynlig ett spark til Tiktok jentene.

• Liker 4
Skrevet
Finlay skrev (6 timer siden):

Får litt inntrykk av at Isak Dreyer er hennes trofé.

Spot on! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (20 minutter siden):

Det er fra en countrysang som heter "your man".

Lol,mest sannsynlig ett spark til Tiktok jentene.

Hun driter seg bare ut huff. Hvorfor ikke bare ha forholdet sitt og være fornøyd med å ha møtt noen? Uten å bevise noe, bare være!

• Liker 16
Skrevet
-C- skrev (6 minutter siden):

Hun driter seg bare ut huff. Hvorfor ikke bare ha forholdet sitt og være fornøyd med å ha møtt noen? Uten å bevise noe, bare være!

Det vet hun ikke hva er engang.

Føler seg nok ekstra truet da hun ser alle jentene han har holdt på med samtidig som henne selv - vil vel nå bevise at hun "vant".

• Liker 25
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Det vet hun ikke hva er engang.

Føler seg nok ekstra truet da hun ser alle jentene han har holdt på med samtidig som henne selv - vil vel nå bevise at hun "vant".

Jepp! Veldig lignende oppførsel som unge tenåringer har dette😫

• Liker 16
Skrevet

Er det flere enn meg som ser at estetikken fra thodesen-tiden er tilbake? Sort hvitt og «moody». 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg vet det liksom skal være bevis for at Isak prøver å få seg noe mens han ANGIVELIG er sammen med SE.
Men jeg klarer ikke slutte å humre over svaret til denne damen. 😄

Forøvrig vil jeg si takk til @-C- for å ha endelig lagt ved skjermbilder som ikke er ment for.. maur.

F5917979-AF7F-418B-835A-2921BFBC9179.thumb.png.3dfe352e1fd992ab4899a29773c51394.png

• Liker 11
Skrevet (endret)
Emmelise skrev (3 timer siden):

Jeg vet det liksom skal være bevis for at Isak prøver å få seg noe mens han ANGIVELIG er sammen med SE.
Men jeg klarer ikke slutte å humre over svaret til denne damen. 😄

Forøvrig vil jeg si takk til @-C- for å ha endelig lagt ved skjermbilder som ikke er ment for.. maur.

F5917979-AF7F-418B-835A-2921BFBC9179.thumb.png.3dfe352e1fd992ab4899a29773c51394.png

Ha ha beklager at det har vært så små bilder før, men de har ikke villet laste opp med mindre jeg gjorde de mindre🙈

Endret av -C-
  • Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Noen som vet hva som er grunnen til at SE sin største fan (Morten Hegseth) plutselig ikke liker Isak mer? Sitat fra siste podcast "Jeg heier ikke på han mer. Jeg liker han ikke". 

Harm og Hegseth snakker om SE og Isak fra 4 minutter ut i siste podepisode. Er bare overrasket, for han har jo nesten ville kysse føttene hennes uansett hva hun har gjort 😂

• Liker 12
Annonse
Skrevet
Grøfteblomst skrev (1 time siden):

Noen som vet hva som er grunnen til at SE sin største fan (Morten Hegseth) plutselig ikke liker Isak mer? Sitat fra siste podcast "Jeg heier ikke på han mer. Jeg liker han ikke". 

Harm og Hegseth snakker om SE og Isak fra 4 minutter ut i siste podepisode. Er bare overrasket, for han har jo nesten ville kysse føttene hennes uansett hva hun har gjort 😂

Antar de begge har fått ett annet inntrykk av både I og SE etter farmen.

De sier jo begge at de er sykt tafatte.

• Liker 7
Skrevet

Når det gjelder Morten Hegseth sitt forhold til SE, så ga jeg opp da han kommenterte "Heheheh" på Gjedda-i-sivet bildet fra slottsplassen. 

Han er reflektert i så mange sammehenger og saker, men når det kommer til "lille Sophie" så har han uendelig med frikort å dele ut tydeligvis. 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (7 timer siden):

Når det gjelder Morten Hegseth sitt forhold til SE, så ga jeg opp da han kommenterte "Heheheh" på Gjedda-i-sivet bildet fra slottsplassen. 

Han er reflektert i så mange sammehenger og saker, men når det kommer til "lille Sophie" så har han uendelig med frikort å dele ut tydeligvis. 

Nja, siste halvåret har både Morten og Vegard vært mer kritiske til SE syns jeg. Virker ikke om de henger noe sammen heller. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (7 timer siden):

Enig. Er derfor jeg lurer på hva som har skjedd. Er ikke mange episodene siden de (harm og hegseth) leste opp instapostene fra morten Ramm og lo av sammenligningen med sophie og isak og anne mona og ramsy, MEN konkluderte med at de heiet på Sophie og Isak, og mente han var bra for henne? 

• Liker 3
Skrevet

Legg merke til låtvalget til storyen😆

575E27E7-7C1B-4DD5-A32C-9DA96D4B9557.png

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...