A4. Skrevet 21. februar 2022 #26901 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Poppeloppane skrev (7 minutter siden): De bildene på kopielise ser jo ut som gamle meldinger (fra i sommer)? Eller finnes det meldinger fra nyere tid? Isak virker som en svært enkel type som hopper fra blomst til blomst, men da er han jo i godt selskap... Ene meldingen der er fra januar i år. I det Se og Hør klippet jeg linket til på forrige side sier jo hun ene fra "Norge tøffeste" at Isak dro rett fra Farmen og til henne. Og at hun ikke visste noen ting om romansen mellom han og SE før hun så det på tv. Han hadde ikke gitt henne en heads up eller noe. Sier litt om umodenheten hans. Endret 21. februar 2022 av A4. 28 3
kenzo Skrevet 21. februar 2022 #26902 Skrevet 21. februar 2022 Poppeloppane skrev (10 minutter siden): De bildene på kopielise ser jo ut som gamle meldinger (fra i sommer)? Eller finnes det meldinger fra nyere tid? De er som en nevner over her;fra januar/februar😉🎠 1
Poppeloppane Skrevet 21. februar 2022 #26903 Skrevet 21. februar 2022 kenzo skrev (9 minutter siden): De er som en nevner over her;fra januar/februar😉🎠 Woops, syntes det så ut som de var fra juli 2021 (de snapmeldingene). Leste sikkert bare feil Blir litt pinlig berørt over måten I ordlegger seg på. Glad min tid på Tinder er over, for der var det mange som han😂😂 Så er hele opplegget bare et spill for galleriet? At S og I ikke er et par. Eller er kanskje S forelsket i han, mens han ikke ønsker noe forpliktelser.. blir spennende å se da! Trodde ikke Isak var så opptatt av å stikke seg frem i media, men tydeligvis er han det da. Hadde et bedre inntrykk av han etter Norges tøffeste. 9
Smugleseren Skrevet 21. februar 2022 #26904 Skrevet 21. februar 2022 Må være litt flaut å poste et mer intimt bilde av seg selv og Isak, der han står i bar overkropp og tydelig ordner seg til festen, og tro at vi er så dumme at vi tror det er ETTER festen! 🙈 20 1
Xstrella Skrevet 21. februar 2022 #26905 Skrevet 21. februar 2022 Og der var IG stengt igjen. Attentionseeker..... 17 1
Gjest BethD Skrevet 22. februar 2022 #26906 Skrevet 22. februar 2022 -C- skrev (10 timer siden): Dette er nok et forsøk på en slags «maktdemonstrasjon» fra hennes side. «Whatever» folkens, se på oss! Det at hun føler for å skrive det, og legge det ut på story slik - viser faktisk dog mer at hun virkelig bryr seg, slik jeg tolker det. Jeg kan jo selvfølgelig på ingen måte vite, jeg bare leser av situasjonen etter min tolkning som at Isak elsker oppstyret og alt som skjer rundt han nå. En enkel fisker står plutselig i fyr og flamme i mediaNorge. De fleste mennesker vil nok gå i den fella som «Ny kjendis». Ser for meg at han sier til SE: «Kem bryr seg?» «Drit i aille!» «Vi e oss og dæm e dæm» «La dæm lur’» SE som da antagelig vil spille tøff overfor sin nye flamme, prøver i det lengste å gjøre det samme, og legger derav ut slikt. Hun har gang på gang vist at hun tilpasser seg omgivelser og mennene i livet sitt. Bare måten hun alltid omfavner han, og ikke omvendt. Det er nesten alltid hun som ser på han, som en valp ser på eieren sin. Han er utvilsomt den dominerende i denne relasjonen. Jeg antar at han nyter hvert sekund av dette sirkuset! SE tenker nok at hun har sjarmert hele Norge via farmen kjendis og føler seg nok som «hot shit» i media nå. Kan også se for meg at hun har en stor drøm om å være et «hot kjendispar» som paparazziene flyr etter. Ikke realistisk i dette landet vi bor i, men kan veldig godt se for meg at hun tenker sånn. Slik det holdes på i media rundt dem nå, med både; -avsløringer fra jenter som har mottatt dm’s -tiktok’s om dem -kopielise som stormer og melker dette -SE som selv velger å legge ut ting i story med «hint» om dem som kan skape nysgjerrighet og trigge antageligste osv (valentines bilde, bilder av de sammen osv) -salg av bilder/samarbeid med se og hør -intervjuer i alle sammenhenger -oppslag etter oppslag …er de egentlig antagelig på mange måter godt i gang med å ødelegge forholdet de har allerede nå. Det er jo omtrent oppskriften på å feile, hva angår kjærlighet og offentlighet. Ikke mange kjendispar som holder ut når det blir sånn. De kan selvsagt overraske! Jeg er ingen spåkone og jeg gjentar; ALT jeg skriver her er mine tanker. Jeg deler bare som sagt mitt syn og mine tanker rundt denne saken. Blir faktisk ganske spennende å se hvor denne dansen bærer! Med så stor blest, må de også tåle stormen tenker jeg! Dette du skriver her, er definisjonen på hva de holder på med og du har rett og slett slått spikeren på hodet her. Jeg skjønner ikke at SE ikke skjønner at dette er så opplagt å se!
Gjest BethD Skrevet 22. februar 2022 #26907 Skrevet 22. februar 2022 Lill skrev (8 timer siden): Tror aldri jeg har opplevd noen mennesker som har profittert så mye på utroskap, som disse to. Da mener jeg profitt som både i PR og penger. Sier sitt om media Norge og hvor lite folk det er å ta av. Kjenner jeg får vondt av Kasper. Tenk å være vitne til dette sirkuset nå..
Isild Skrevet 22. februar 2022 #26908 Skrevet 22. februar 2022 BethD skrev (42 minutter siden): Kjenner jeg får vondt av Kasper. Tenk å være vitne til dette sirkuset nå.. Håper han har kommet seg langt videre på den tiden som har gått. Det er jo helt latterlig hvor mye plass denne "romansen" får i media, samtidig som sosiale medier krydrer med rykter og avsløringer. 19
Gjest BethD Skrevet 22. februar 2022 #26909 Skrevet 22. februar 2022 Isild skrev (26 minutter siden): Håper han har kommet seg langt videre på den tiden som har gått. Det er jo helt latterlig hvor mye plass denne "romansen" får i media, samtidig som sosiale medier krydrer med rykter og avsløringer. Ja. Og jeg blir så provosert på Kasper sine vegner. Kan du tenke deg å bli sveket på denne måten også blir de to som har gjort det klistret i media på denne måten. Jeg hadde vært et vrak. Sånn, hadde trengt psykolog vrak. Jeg hadde vært helt ødelagt.
Populært innlegg Kosemose Skrevet 22. februar 2022 Populært innlegg #26910 Skrevet 22. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (På 17.2.2022 den 1.07): (…) Ja, hun gjør feil, mye som ikke riktig. Men la nå jenta få litt fred. Sånne forsvarstaler er så meningsløse. SE kan få så mye fred hun vil, det er 100% opp til henne selv. Det er ikke sånn at kjendisstatusen er et biprodukt av en annen jobb, ala musikere. Hun er kjent fordi hun holder seg kjent fordi det er det hun vil. Hun selger seg selv som et fenomen og hun ønsker å engasjere og da styrer hun ikke retningen på dette. Og når hun som INFLUENSER påvirker med så mange utrolig negative valg er det bra og sunt at folk reager og sier fra. SE velger alt dette helt selv. 42 10
J.. Skrevet 22. februar 2022 #26911 Skrevet 22. februar 2022 Poppeloppane skrev (9 timer siden): Woops, syntes det så ut som de var fra juli 2021 (de snapmeldingene). Leste sikkert bare feil Meldingsutvekslingen er fra juli 2021 til februar i år. 5 1
J.. Skrevet 22. februar 2022 #26912 Skrevet 22. februar 2022 (endret) Og som jeg har sagt tidligere,jeg synes jentene som lekker private samtaler og bilder er minst like tafatte som Isak/SE selv.. De var jo med på meldingsutvekslingen (og reiste å møtte han..).. Endret 22. februar 2022 av J.. 8
AntiBullshit Skrevet 22. februar 2022 #26913 Skrevet 22. februar 2022 santoria skrev (12 timer siden): Hun nyter absolutt mye i form av økonomisk vinning, tjener jo fett på at følgertallet hennes øker og at hun får mer oppmerksomhet i media osv. Går jo feks rykter om de «paparazzibildene» som kanskje var staget - at de fikk en halv mill hver for dem. Men uansett vinner hun mye på det. Og for meg virker det som om hun faktisk virkelig er forelsket i Isak, men om han føler det like sterkt tilbake har jeg ikke fått følelsen av med de opplysningene som finnes Jeg sliter med å se at oppmerksomheten hun får gjennom dette utroskap-dramaet gangner henne noe. Særlig siden Isak åpenlyst er veldig Keen på så og si alt med puls, han minner meg litt om Jon Arne Riise med sin sms-skandale. SE fremstår jo rett og slett som mindre intelligent som for kort tid siden måtte bruke sendetid på bloggerne for å finne ut om hun kunne få barn med Kasper for å understreke alvoret i forholdet deres. Nå ser man hun hoppe i høyet med en random fisker fra Bodø som virker å være både semi-uærlig og desperat etter kjønnslig intimitet 31 5
mjaus Skrevet 22. februar 2022 #26914 Skrevet 22. februar 2022 J.. skrev (1 time siden): Og som jeg har sagt tidligere,jeg synes jentene som lekker private samtaler og bilder er minst like tafatte som Isak/SE selv.. De var jo med på meldingsutvekslingen (og reiste å møtte han..).. Det er helt sant, men synes hele den gjengen der har gravd seg ned i sitt eget lille hull. Så dette er for min del hvert fall bare gøy å vitne. Virker ikke som noen av de er bedre enn andre. 3
Entern Skrevet 22. februar 2022 #26915 Skrevet 22. februar 2022 AntiBullshit skrev (4 minutter siden): Jeg sliter med å se at oppmerksomheten hun får gjennom dette utroskap-dramaet gangner henne noe. Særlig siden Isak åpenlyst er veldig Keen på så og si alt med puls, han minner meg litt om Jon Arne Riise med sin sms-skandale. SE fremstår jo rett og slett som mindre intelligent som for kort tid siden måtte bruke sendetid på bloggerne for å finne ut om hun kunne få barn med Kasper for å understreke alvoret i forholdet deres. Nå ser man hun hoppe i høyet med en random fisker fra Bodø som virker å være både semi-uærlig og desperat etter kjønnslig intimitet Jepp. Kan ikke forstå at det er noe bra for imaget hennes å være utro mot Kasper med en slik fyr. 6
Gjest Finlay Skrevet 22. februar 2022 #26916 Skrevet 22. februar 2022 Entern skrev (29 minutter siden): Jepp. Kan ikke forstå at det er noe bra for imaget hennes å være utro mot Kasper med en slik fyr. SE har jo gjort ganske mye gjennom årene som ikke kan oppfattes som bra for imaget. Hun bryr seg ikke. Det er "WOW!😲" hun er ute etter, enten det er å operere seg for n’te gang, vente på Sverre Magnus med halve rumpa utenfor shortsen, være utro på tv, eller "innlede et forhold" med en som Isak. Være en det blir snakket om, uansett. Kort sagt holde seg aktuell, koste hva det koste vil.
Entern Skrevet 22. februar 2022 #26917 Skrevet 22. februar 2022 Finlay skrev (2 minutter siden): SE har jo gjort ganske mye gjennom årene som ikke kan oppfattes som bra for imaget. Hun bryr seg ikke. Det er "WOW!😲" hun er ute etter, enten det er å operere seg for n’te gang, vente på Sverre Magnus med halve rumpa utenfor shortsen, være utro på tv, eller "innlede et forhold" med en som Isak. Være en det blir snakket om, uansett. Kort sagt holde seg aktuell, koste hva det koste vil. Det tror jeg du har rett i. 6
J.. Skrevet 22. februar 2022 #26918 Skrevet 22. februar 2022 mjaus skrev (52 minutter siden): Det er helt sant, men synes hele den gjengen der har gravd seg ned i sitt eget lille hull. Så dette er for min del hvert fall bare gøy å vitne. Virker ikke som noen av de er bedre enn andre. Enig. 2
Zenhouse Skrevet 22. februar 2022 #26919 Skrevet 22. februar 2022 (endret) AntiBullshit skrev (4 timer siden): Jeg sliter med å se at oppmerksomheten hun får gjennom dette utroskap-dramaet gangner henne noe. Særlig siden Isak åpenlyst er veldig Keen på så og si alt med puls, han minner meg litt om Jon Arne Riise med sin sms-skandale. SE fremstår jo rett og slett som mindre intelligent som for kort tid siden måtte bruke sendetid på bloggerne for å finne ut om hun kunne få barn med Kasper for å understreke alvoret i forholdet deres. Nå ser man hun hoppe i høyet med en random fisker fra Bodø som virker å være både semi-uærlig og desperat etter kjønnslig intimitet Tror det er en svært liten del av publikumet som får med seg kopieelise-storyer, bloggerne-episode, utroskap osv.De fleste ( dessverre) ser bare en love-story mellom den usikre, lille frøkna -som tør vise seg ekte og usminket- og den staute, jordnære karen fra nord. *rettet opp en skriveleif -Autokorrekt altså 🙈 Endret 22. februar 2022 av Zenhouse 29 1
Ænema Skrevet 22. februar 2022 #26920 Skrevet 22. februar 2022 J.. skrev (2 timer siden): Og som jeg har sagt tidligere,jeg synes jentene som lekker private samtaler og bilder er minst like tafatte som Isak/SE selv.. De var jo med på meldingsutvekslingen (og reiste å møtte han..).. Men visste de jentene om Sophie Elise og Isak i fjor sommer? Jeg visste ikke om de før nå i farmen kjendis. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå