Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Egenskap skrev (26 minutter siden):

WOW, det er spesielt. Så da har jo hun bløffa om hele greia, at hun hadde "kjærlighetssorg" da hun gikk inn i produksjonen. 

Det er vel ikke til å stikke under stol at denne damen under oppholdet på Farmen har gjort det hun kan best og som hun har tjent millioner på: Manipulert.

• Liker 25
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir hun kjørt til Farmenoppholdet. Ganske tydelig at de var i ett forhold.. 

Screenshot_20220206_123942.jpg

• Liker 23
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Dobbeltpost

Endret av Isild
  • Liker 1
Skrevet
Whitesnake69 skrev (2 minutter siden):

Her blir hun kjørt til Farmenoppholdet. Ganske tydelig at de var i ett forhold.. 

jeg forstår ikke hvilke verdier hun bygger på i livet. Hun stod sammen med en person som hun elsket. Og hva i alle dager er det hun presterer å gjøre der?

- stjele i beste sende tid i et familie program. 

• Liker 9
Skrevet
Whitesnake69 skrev (2 minutter siden):

Dagbladet la i dag ut på FB at "Vi heier på kjærligheten. Gårdsromantikk ❤️ " - med link til en snutt med SE og Isak. 

Under innlegget på FB er det mange særlig eldre damer som ber andre la disse stakkars flotte ungdommene være i fred med den fine kjærligheten sin. 

Verden VIL bedras! 

• Liker 42
Skrevet
Isild skrev (3 minutter siden):

Ja, det er igrunn ganske ille. 

Media har "fredet" henne fordi hun kan bli lei seg hvis man sier ifra når hun gjør noe som er helt på trynet. Da er det offerkort, "er jo bare en liten jente"-kort og grining med en gang, og massiv støtte på at den/de som sa fra er grusomme mennesker. Ingen vil ha på seg at de river ned en ung sårbar "unge", så da gjør man som man gjør med unger -  man skryter litt overdrevent av de når de er flinke, og lar de komme unna med løgner. 

Av en eller annen grunn så fant media også ut et sted på veien at Sophie Elise skal få bruke de som oppslagstavle når hun trenger å manipulere seg ut av en situasjon der HUN har driti seg ut - som f.eks nå når de villig vekk skriver det hun sier om at det var "slutt" før hun dro inn på Farmen. 

I dag legger Dagbladet ut noe alà: "Vi heier på kjærligheten. Gårdsromantikk <3" med en link til en snutt med Sophie og Isak.

At Kasper ikke eksploderer sier mye om hans integritet som ble nevnt lenger tilbake i tråden. 

Mange andre hadde nok gitt media hele historien i fullt sinne og affekt. 

jeg klarer ikke å forstå om han ikke hadde en kontraktfestet arbeidskontrakt ved å medvirke med i blogger produksjonen. Hvis ikke så er man rett og slett naiv, at hele potten går til en person i et forhold. 

Skrevet
Egenskap skrev (3 minutter siden):

jeg klarer ikke å forstå om han ikke hadde en kontraktfestet arbeidskontrakt ved å medvirke med i blogger produksjonen. Hvis ikke så er man rett og slett naiv, at hele potten går til en person i et forhold. 

Bloggerne-programmet handler om bloggerens hverdag - med de menneskene det inneholder (som evt samtykker til å vises på TV) 

Det hadde ikke fungert å lønne hele familien, vennekretsen, frisøren, kassadamen på butikken,  negledesigneren, hudpleieren og alle andre som dukker opp i episoder som viser denne hverdagen. 

• Liker 12
Skrevet
Isild skrev (Akkurat nå):

Bloggerne-programmet handler om bloggerens hverdag - med de menneskene det inneholder (som evt samtykker til å vises på TV) 

Det hadde ikke fungert å lønne hele familien, vennekretsen, frisøren, kassadamen på butikken,  negledesigneren, hudpleieren og alle andre som dukker opp i episoder som viser denne hverdagen. 

jeg mener i henhold til at Kasper utlever seg så mye i et SAMBOERSKAP. 

• Liker 1
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

Dagbladet la i dag ut på FB at "Vi heier på kjærligheten. Gårdsromantikk ❤️ " - med link til en snutt med SE og Isak. 

Under innlegget på FB er det mange særlig eldre damer som ber andre la disse stakkars flotte ungdommene være i fred med den fine kjærligheten sin. 

Verden VIL bedras! 

Jeg tipper at mye ligger i at folk ikke skjønner at den produksjonen som sendes nå, ikke foregår i nåtid. Det er jo så "lenge siden" bruddet nå, at den faktiske utroskapen på Farmen feilkobles med at SE har vært singel lenge. Noe som SE nører godt oppunder.

• Liker 27
Skrevet
Egenskap skrev (1 minutt siden):

jeg mener i henhold til at Kasper utlever seg så mye i et SAMBOERSKAP. 

Jeg forstår hva du mener, men jeg tror ikke det fungerer annerledes selv om det er samboerskap bloggeren ønsker å dele på TV. Kasper har tydeligvis samtykket til dette. Om DET var naivt. Muligens. Han forandret tydeligvis syn etterhvert som årene gikk. Til å begynne med ønsket han ikke å være hverken på bloggen eller i Sophies offentlige verden. 

Etterhvert ble han med mer og mer. Kanskje følte han det mer naturlig og trygt nok etterhvert som årene gikk og de stolte på hverandre. Kanskje ble han pr-kåt han også. Ikke godt å si. De forsøkte jo å få igang en hobbypsykolog-influencer-konto for han på IG på et tidspunkt. 

• Liker 3
Gjest Lavande
Skrevet

Øverst inne på https://www.tv2.no/a/14262782 viser Tv2 (ved Niklas og Sophie Elise) klippet fra Bloggerne, der SE tar et følelsesladet og kjærlig adjø med kjæresten,  da hun gikk inn på Farmen. Niklas sier deretter til Sophie Elise at det som skjedde på Farmen-oppholdet også kommer på tv, og spør henne hva hun tenker om det. Hun svarer noe om at hun får ta det, når det kommer i januar. 

Skrevet
Isild skrev (28 minutter siden):

Verden VIL bedras! 

Lurer på hva de eldre damene hadde sagt om det var en mann som ble kjørt på farmenopphold, og som var utro og så brukte en masse energi på å bortforklare det etterpå. Hadde alle de fortsatt feiret bonderomantikken da? 

• Liker 38
  • Nyttig 3
Skrevet
Wild Eyes skrev (26 minutter siden):

Lurer på hva de eldre damene hadde sagt om det var en mann som ble kjørt på farmenopphold, og som var utro og så brukte en masse energi på å bortforklare det etterpå. Hadde alle de fortsatt feiret bonderomantikken da? 

Neppe. 

Den kommentarfeltgjengen vet vel ikke annet enn det de leser i media,  -  at Sophie Elise er en søt og hyggelig jente som hele tiden blir mobbet og misforstått. Videre leser de at hun er en flink forfatter, glad i dyr og brenner for å hjelpe unge med selvtilliten. 

Media har stor makt gitt. Når det kommer til å skape noen.

Husker til og med at Unni Lindell fikk hysterisk anfall da SE fikk gullbarbie. Det var den værste mobbingen hun hadde sett. 

• Liker 30
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Verden VIL bedras! 

Herregud.
Burde de ikke kalle det «heier på utroskapen»? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (3 minutter siden):

Neppe. 

Den kommentarfeltgjengen vet vel ikke annet enn det de leser i media,  -  at Sophie Elise er en søt og hyggelig jente som hele tiden blir mobbet og misforstått. Videre leser de at hun er en flink forfatter, glad i dyr og brenner for å hjelpe unge med selvtilliten. 

Media har stor makt gitt. Når det kommer til å skape noen.

Husker til og med at Unni Lindell fikk hysterisk anfall da SE fikk gullbarbie. Det var den værste mobbingen hun hadde sett. 

Du har rett, det er den versjonen av SE de ser og heier frem, det må være svaret, ellers forstår jeg ingenting.

Jeg må gi en vanvittig mengde kred og ære til Kasper og familien hans, det viser integritet og selvkontroll å stå og se på dette her uten å gi det noe form for oppmerksomhet. SE durer på i eget løp og driter helt i at hun har såret en annen person og hans nærmeste, etter 5 år sammen så hadde hun nok gode bånd med familien hans også. Hun lyver og vrir på ting for å få det til å passe eget narrativ, så hun går fra dette helt uskyldig. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Wild Eyes skrev (4 minutter siden):

Du har rett, det er den versjonen av SE de ser og heier frem, det må være svaret, ellers forstår jeg ingenting.

Jeg må gi en vanvittig mengde kred og ære til Kasper og familien hans, det viser integritet og selvkontroll å stå og se på dette her uten å gi det noe form for oppmerksomhet. SE durer på i eget løp og driter helt i at hun har såret en annen person og hans nærmeste, etter 5 år sammen så hadde hun nok gode bånd med familien hans også. Hun lyver og vrir på ting for å få det til å passe eget narrativ, så hun går fra dette helt uskyldig. 

Veldig enig med deg. Stor respekt for at Kasper og Karine ikke "tells all" i media nå. Offentlig skittentøyvask blir liggende på internett for alltid, og jeg håper og tror at både Kasper og Karine allerede har gått videre. Men hun har nok blamert seg med dette der hjemme i Harstad vil jeg tro. 

• Liker 14
Gjest Kattedama
Skrevet

Syns det er rart at hele Norges yndling Isak Dreyer, blir fritatt sin del i dette også. Han var vel klar over at SE var i et forhold?  

Skrevet
Lill :) skrev (1 minutt siden):

Syns det er rart at hele Norges yndling Isak Dreyer, blir fritatt sin del i dette også. Han var vel klar over at SE var i et forhold?  

Han er ikke fritatt noe hos meg, synes begge to begikk en stor feil når det kommer til det, med mindre hun sa til ham at hun var singel og alt med eksen var gjort opp, hvem vet. Hun lyver jo og manipulerer i ettertid for å komme best mulig ut av det. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Lill :) skrev (6 minutter siden):

Det henger nok igjen fra gamledager da damer som gjorde "sånt" ble stemplet som løs og tøs, mens menn fikk skryt. 

Et eksempel: Pamela Andersson og Tommy Lee møtte to forskjellige reaksjoner da en intim film om de lekket ut. Hun fikk mer eller mindre ødelagt karrieren sin, han fikk "High five man!!" 

Endret av Isild
  • Liker 18
Skrevet

Jeg har aldri syntes noe særlig om SE men her tenker jeg at hun får gjøre det beste for seg selv. Jeg har selv vært i forhold som hun beskriver, konstant opp og ned og på kanten til brudd flere ganger. Så kan jo se for meg at det er lett å bli betatt inne på gården. Hun gjorde hvertfall det rette med en gang hun kom ut derfra, det skal hun ha. Dette har strengt tatt ingen andre noe med heller, enn de som faktisk står i det.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...