Missy1 Skrevet 22. november 2021 #24941 Skrevet 22. november 2021 Håper inderlig ikke hun er der for å operere seg igjen. Nå må hun la den kroppen få være i fred før den ramler fra hverandre. 22
garfunkel Skrevet 22. november 2021 #24942 Skrevet 22. november 2021 Leser at hun nektet å stille i retten pga pressen, når hun skulle vitne for svinet Gaute Drevdal. Men vitne for, betyr det at hun er på Drevdals side og er evnt venn av han? Sorry dumt spm, jeg har ikke peiling på jus-greier. 15
Emmelise Skrevet 22. november 2021 #24943 Skrevet 22. november 2021 garfunkel skrev (1 time siden): Leser at hun nektet å stille i retten pga pressen, når hun skulle vitne for svinet Gaute Drevdal. Men vitne for, betyr det at hun er på Drevdals side og er evnt venn av han? Sorry dumt spm, jeg har ikke peiling på jus-greier. https://m24.no/farid-ighoubah-gaute-drevdal-nettavisen/sophie-elise-isachsen-nektet-a-vitne-fordi-pressen-var-til-stede/415751 12
spirå12 Skrevet 22. november 2021 #24944 Skrevet 22. november 2021 Emmelise skrev (14 minutter siden): https://m24.no/farid-ighoubah-gaute-drevdal-nettavisen/sophie-elise-isachsen-nektet-a-vitne-fordi-pressen-var-til-stede/415751 Sjokkerende ! 😱 9
DianaV Skrevet 22. november 2021 #24945 Skrevet 22. november 2021 Emmelise skrev (26 minutter siden): https://m24.no/farid-ighoubah-gaute-drevdal-nettavisen/sophie-elise-isachsen-nektet-a-vitne-fordi-pressen-var-til-stede/415751 Og folk lurer på hvordan narsissister blir som de blir. Denne spesialbehandlingen er helt ufattelig tragikomisk. 31
Isild Skrevet 22. november 2021 #24946 Skrevet 22. november 2021 DianaV skrev (6 minutter siden): Og folk lurer på hvordan narsissister blir som de blir. Denne spesialbehandlingen er helt ufattelig tragikomisk. Helt utrolig! Hvem er det hun tror hun er egentlig. "Media-made" og resultatet er at "Media made a monster" vil jeg si. 15
Kollontaj Skrevet 22. november 2021 #24947 Skrevet 22. november 2021 garfunkel skrev (2 timer siden): Leser at hun nektet å stille i retten pga pressen, når hun skulle vitne for svinet Gaute Drevdal. Men vitne for, betyr det at hun er på Drevdals side og er evnt venn av han? Sorry dumt spm, jeg har ikke peiling på jus-greier. Det står jo i artikkelen? Vitner for tiltalte. 7
Gjest Finlay Skrevet 22. november 2021 #24948 Skrevet 22. november 2021 Emmelise skrev (1 time siden): https://m24.no/farid-ighoubah-gaute-drevdal-nettavisen/sophie-elise-isachsen-nektet-a-vitne-fordi-pressen-var-til-stede/415751 Spesielt. At SEs salg av Glöd kan bli skadelidende, trumfer altså pressefriheten i dette tilfellet. Men naturligvis er det ikke SEs skyld, men at Nettavisen-journalist Farid Ighoubah, som har skapt utfordringer for henne tidligere, er til stede. Hennes arbeidsgiver -representert ved Lauritz Vatne - TV2 var også til stede i rettsalen der hun nekter å vitne, og han er klar på det er naturlig for pressen å være til stede i slik sak. Hadde vært spennende å se hvordan de vinklet det, men men.
Hulderen Skrevet 22. november 2021 #24949 Skrevet 22. november 2021 Kan man nekte å vitne da, når man er stevnet? Jeg trodde ikke vitner hadde noe valg. Men skjønner jo at det er vanskelig for SE å måtte holde seg til sannheten. 25
J.. Skrevet 22. november 2021 #24950 Skrevet 22. november 2021 Hulderen skrev (5 minutter siden): Kan man nekte å vitne da, når man er stevnet? Jeg trodde ikke vitner hadde noe valg. Men skjønner jo at det er vanskelig for SE å måtte holde seg til sannheten. Hun vitnet,men fikk prompet gjennom at media forlot rettsalen mens hun uttalte seg. .....at hun allerede har skrevet bok,blogginnlegg og pratet med media om eget pille/narko misbruk tidligere nevnes ikke med ett ord.... 5
Gjest Finlay Skrevet 22. november 2021 #24951 Skrevet 22. november 2021 J.. skrev (1 minutt siden): Hun vitnet,men fikk prompet gjennom at media forlot rettsalen mens hun uttalte seg. .....at hun allerede har skrevet bok,blogginnlegg og pratet med media om eget pille/narko misbruk tidligere nevnes ikke med ett ord.... Hun vitnet ikke, men takket i utgangspunktet selv ja til å vitne for tiltalte. Nå er hun "satt på hold", hva nå det måtte bety.
Pinkee Skrevet 22. november 2021 #24952 Skrevet 22. november 2021 Finlay skrev (1 time siden): Hun vitnet ikke, men takket i utgangspunktet selv ja til å vitne for tiltalte. Nå er hun "satt på hold", hva nå det måtte bety. At hun er satt på hold som vitne, betyr at de avventer og ser om det er nødvendig at hun vitner. Viser det seg at det hun har å si ikke er nødvendig for den tiltalte, blir hun aldri å vitne. Men, hvis det ansees som nødvendig, for å få han frikjent, kan hun vitne senere. Eller, i denne saken, hvis de får gjennom lukket rett. Slik at ikke journalister får høre hva hun sier. Hun har ingen plikt til å vitne, hun er bare ønsket av forsvaret, de tror/håper at hun sier noe som får tiltalte frikjent. Enten alene, eller sammen med andre vitners forklaring. 6
allesote Skrevet 22. november 2021 #24953 Skrevet 22. november 2021 Kjenner jeg blir litt forbanna av akkurat dette. Jeg prøvde å komme meg ut av å vitne mot en person fordi jeg fryktet for mitt eget liv. Jeg bor på hemmelig adresse og MÅTTE likevel vitne og si fullt navn og adresse i rettssaken hvor tiltalte satt.... Hvorfor skal hun få spesialbehandling? 43
Sol Rampelyset Skrevet 22. november 2021 #24954 Skrevet 22. november 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
AntiBullshit Skrevet 22. november 2021 #24955 Skrevet 22. november 2021 J.. skrev (4 timer siden): Hun vitnet,men fikk prompet gjennom at media forlot rettsalen mens hun uttalte seg. .....at hun allerede har skrevet bok,blogginnlegg og pratet med media om eget pille/narko misbruk tidligere nevnes ikke med ett ord.... Ser det er nevnt i artikkelen til nettavisen. Men at SE nå plutselig ikke kan vitne i retten fordi hun sannsynligvis ville vært nødt til å være ærlig om omfanget av rusmisbruket kan jo tyde på at hun aldri har vært riktig ærlig i offentligheten om akkurat det temaet heller. Ikke noe nytt med andre ord, hun vurderer alltid hvilken versjon/remix av sannheten hun ønsker å dele alt ettersom hva som ganger glød-salget. 28
Embla82 Skrevet 22. november 2021 #24956 Skrevet 22. november 2021 Det ironiske er at eneste grunnen til at jeg vet at en "eks" av henne bruker kokain er fordi hun skrev detaljert om "forholdet" deres i en bok. Det er godt mulig at hans mor og andre familiemedlemmer lærte litt av hvert om ham fra den boken. Men det synes hun er ok. 38
candykiss Skrevet 22. november 2021 #24957 Skrevet 22. november 2021 Var innom Cubus i dag, å så parfymen hennes. Den luktet grusomt, minnet meg litt om lukten av møbelpuss eller en eller annen billig parfyme en får kjøpt på Normal🙄 Ikke verd nærmere 500 spenn ivertfall. 14
Biffmedløk Skrevet 22. november 2021 #24958 Skrevet 22. november 2021 candykiss skrev (41 minutter siden): Var innom Cubus i dag, å så parfymen hennes. Den luktet grusomt, minnet meg litt om lukten av møbelpuss eller en eller annen billig parfyme en får kjøpt på Normal🙄 Ikke verd nærmere 500 spenn ivertfall. Samme her. Jeg var og innom Cubus i dag, for å lukte på den og gi den en sjans. Luktet ikke godt nei! Minnet om gammel, muggen kjeller. Kompisen min brakk seg av lukta. Jeg sprayet den på håndleddet, og den luktet litt bedre etter noen timer, men ikke noe jeg har lyst til å bruke pengene mine på nei. Veldig lik Hypnotic Poison av Dior, som flere har påpekt. 6
Djungelvrål Skrevet 22. november 2021 #24959 Skrevet 22. november 2021 candykiss skrev (57 minutter siden): Var innom Cubus i dag, å så parfymen hennes. Den luktet grusomt, minnet meg litt om lukten av møbelpuss eller en eller annen billig parfyme en får kjøpt på Normal🙄 Ikke verd nærmere 500 spenn ivertfall. Koster det skvipet 500 kr?? 5
Kakaopulver Skrevet 23. november 2021 #24960 Skrevet 23. november 2021 allesote skrev (6 timer siden): Kjenner jeg blir litt forbanna av akkurat dette. Jeg prøvde å komme meg ut av å vitne mot en person fordi jeg fryktet for mitt eget liv. Jeg bor på hemmelig adresse og MÅTTE likevel vitne og si fullt navn og adresse i rettssaken hvor tiltalte satt.... Hvorfor skal hun få spesialbehandling? «En som er pågrepet eller fengslet, må finne seg i at politiet eller domstolen ønsker å avhøre ham, men har ingen plikt til å avgi forklaring. Vitner har som hovedregel heller ikke plikt til å forklare seg overfor politiet, men må normalt avgi forklaring for domstolene. Et vitne som har forklaringsplikt for retten men som nekter å forklare seg, kan få rettergangsbøter eller fengsles frem til forklaring blir avgitt.» https://snl.no/avhør 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå