Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Isild skrev (25 minutter siden):

Dette er noe av det mer elendige SE har levert noengang. Håper Coop får det med seg og tenker seg om. Dette er en "reklame" som egentlig gjør narr av kampanjen. 

Jeg har mine tvil.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (13 timer siden):

Når man ikke engang gidder å late som lenger,så man tar bare takeaway (spons) søpla å stapper i en pose for å lage content for mer spons.

Pinlig.

Screenshot_20211002-232305_Jodel.jpg

Screenshot_20211002-232301_Jodel.jpg

Hææ?!😂 altså, den frøkna der sprenger flauhetsskalaen så til de grader..🙈 alt hun får for seg!🤣

• Liker 19
Skrevet
Beneviento skrev (9 minutter siden):

Jeg har mine tvil.

Jeg også desverre. De fikk mange henvendelser i 2019 også. Da "trippet" Sophie Elise rundt med en søppelpose i en kort sommerkjole. Det var hun selv i fokus.. poserende -  og bildene ble nok en gang ganske seksualiserte. Man kan jo begynne å lure på om Coop går for "ironi" eller noe, men jeg tror ikke det heller. 

• Liker 24
Skrevet
Isild skrev (1 minutt siden):

Jeg også desverre. De fikk mange henvendelser i 2019 også. Da "trippet" Sophie Elise rundt med en søppelpose i en kort sommerkjole. Det var hun selv i fokus.. poserende -  og bildene ble nok en gang ganske seksualiserte. Man kan jo begynne å lure på om Coop går for "ironi" eller noe, men jeg tror ikke det heller. 

Jeg tror de velger henne fordi de ser at hun er en influenser som er aktuell, skaper engasjement og som har mange følgere. Dette tjener de på selv om hun har noe negativt engasjement rundt seg også og ofte gjennomfører reklamene halvhjertet. De har jo på en måte oppnådd det de ville, nemlig å spre budskapet om kampanjen sin, og jeg tror mange selv om de ikke liker Sophie Elise som nå vet om kampanjen vil velge å plukke søppel.

• Liker 7
Skrevet

Jeg fikk i hvert fall ikke lyst å plukke søppel for noen.

• Liker 14
Skrevet
Beneviento skrev (3 minutter siden):

Jeg tror de velger henne fordi de ser at hun er en influenser som er aktuell, skaper engasjement og som har mange følgere. Dette tjener de på selv om hun har noe negativt engasjement rundt seg også og ofte gjennomfører reklamene halvhjertet. De har jo på en måte oppnådd det de ville, nemlig å spre budskapet om kampanjen sin, og jeg tror mange selv om de ikke liker Sophie Elise som nå vet om kampanjen vil velge å plukke søppel.

Jeg håper det vil fungere sånn. At noen av følgerne hennes vil bli inspirert til å faktisk hente utstyr og gjøre en innsats. 

Men en så halvhjertet oppfordring gir mer assosiasjoner til å "drite i å bli med på dugnaden" for å være ærlig. Får håpe andre ikke opplever det slik. 

• Liker 13
Skrevet (endret)
Isild skrev (5 minutter siden):

Jeg håper det vil fungere sånn. At noen av følgerne hennes vil bli inspirert til å faktisk hente utstyr og gjøre en innsats. 

Men en så halvhjertet oppfordring gir mer assosiasjoner til å "drite i å bli med på dugnaden" for å være ærlig. Får håpe andre ikke opplever det slik. 

Jeg så ikke at hun bare hadde stappet sitt eget søppel i den posen før noen nevnte det, så hvis jeg hadde ramlet over det bildet og ikke kjente til forhistorien hennes så kunne jeg fint trodd at hun faktisk hadde vært ute og plukket søppel.

Forøvrig har jeg ikke tenkt å la hennes halvhjertede forsøk på å være miljøengasjert stoppe mitt eget miljøengasjement. Jeg kommer til å fortsette å plukke  søppel og oppfordre andre til det samme, og om hennes reklame har inspirert andre til å hente utstyr til søppelplukking så er det bare bra.

Endret av Beneviento
  • Liker 9
Skrevet

Til info så står det en hylle med søppelsekker og hansker ved inngangen inne i butikkene til Coop,hvor det er gratis å hente.

Å se den har "influencet" meg mer enn SE som går ut med egen søppel,i hvert fall..

• Liker 11
Skrevet
Beneviento skrev (1 time siden):

Jeg har mine tvil.

Jeg også. Coop er i tillegg verstinger på å kaste mat. De nekter ansatte å ta med seg rester av bakevarer hjem på kvelden, men de krever at hyllene skal være fulle hele åpningstiden. Helt sykt hvor mange poser med bakevarer som går i søpla hver eneste dag. Miljøbevisste er de ikke, i så fall kun på nivå med SE selv. 

• Liker 18
Gjest pop up bruker
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Absolutt.

Men å gå ut med egen søppel er nok ikke det kampanjen handler om,når de sier "hold Norge rent"..

Men har vel ikke tid til å plukke søppel ute,når man ikke engang har "tid" til å vaske eget løshår..

Haha, nei, virkelig ikke 

Skrevet
J.. skrev (18 timer siden):

Når man ikke engang gidder å late som lenger,så man tar bare takeaway (spons) søpla å stapper i en pose for å lage content for mer spons.

Pinlig.

Screenshot_20211002-232305_Jodel.jpg

Screenshot_20211002-232301_Jodel.jpg

Wow, bare wow! Hun gidder ikke å late som om hun prøver engang. 

• Liker 15
Skrevet (endret)
Finlay skrev (42 minutter siden):

Dette var brutal straff. Såpass drøyt at jeg karakteriserer det som overgrep fra myndighetene. Hun har jo ikke drept noen, og det hun eventuelt har tjent på lovbruddet er neppe mange tusenlapper. Straffen står ikke i forhold til forseelsen i det hele tatt. Jeg har gjort verre ting (kjørt i 70 i 60sone ) og sluppet unna med firesifret bot.

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Gjest Frøken88
Skrevet

Nesten så hun burde bli fratatt business prisen hun fikk på vixen.

Skrevet
I Grosny skrev (48 minutter siden):

Dette var brutal straff. Såpass drøyt at jeg karakteriserer det som overgrep fra myndighetene. Hun har jo ikke drept noen, og det hun eventuelt har tjent på lovbruddet er neppe mange tusenlapper. Straffen står ikke i forhold til forseelsen i det hele tatt. Jeg har gjort verre ting (kjørt i 70 i 60sone ) og sluppet unna med firesifret bot.

Enig. Dette viser hvor skakk kjørt norske rettsvesen er til tider. Ofrer for overgrep får til og med mye mindre i erstatning for noe helt forferdelige forbrytelser gjort mot dem og ødelagt livene deres. 

Skrevet
Frøken88 skrev (48 minutter siden):

Nesten så hun burde bli fratatt business prisen hun fikk på vixen.

Vixen-prisen er jo bare en vits. Det er jo bare en useriøs bransje som samles for å klø hverandre på ryggen.

• Liker 38
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Det er jeg helt uenig i. Hvis bøtene ikke svir, blir det aldri slutt på det systematisk planlagte jukset alle disse folka driver med. Det er en uetisk bransje, rett og slett. På tide at noen tar grep for forbrukerne. 

En skjerpende omstendighet er vel at Sophie Elise også mistenkes for brudd på janteloven. Misunnelige dommere synes det er deilig å ta unge  vakre kjendisdamer hardt.

• Liker 2
Skrevet
BK89 skrev (16 minutter siden):

Enig. Dette viser hvor skakk kjørt norske rettsvesen er til tider. Ofrer for overgrep får til og med mye mindre i erstatning for noe helt forferdelige forbrytelser gjort mot dem og ødelagt livene deres. 

Hvorfor mener du at bøter for uredelig og ulovlig forretningsvirksomhet skal speile voldsoppferertatninger?

• Liker 33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...