Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 hours ago, Maydis8 said:

Var så mange her inne som skulle ha det til at hun ikke fikk solgt, kom ikke til å få noe særlig for det osv. Men, disse kjenner jo ikke boligmarkedet i Oslo. 

Jeg sa at jeg ville bli veldig overrasket hvis hun fikk 7.5, og at det var overpriset. Har gitt deg eksempler på hus i nabolaget og hvorfor jeg mente rekkehuset var overpriset. Har aldri sagt at hun ikke ville få solgt, eller at hun ville få lav pris, jeg har kun sagt at dette var overpriset.

At hun solgte for 7 mill er høyere enn jeg trodde hun ville få, men det er fortsatt ned en halv million fra prisantydning. Så det var jo for høyt priset.

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
anonMrX skrev (1 time siden):

Ja hun har jo jobbet lynhardt for alt hun har tjent og alt hun eier. 

Hadde extstensions i noen år selv og det var ingen problem og verken vaske eller tørke det.  250 000 i året på å vaske håret er bare noe en millionær har tid til og kan unne seg. 

• Liker 19
Skrevet
Peonjenta skrev (1 time siden):

Hadde extstensions i noen år selv og det var ingen problem og verken vaske eller tørke det.  250 000 i året på å vaske håret er bare noe en millionær har tid til og kan unne seg. 

Vet vi at det er det hun bruker på hårvask? Kan jo være hun får en del av dette sponsa. Fetisha jobber jo som frisør feks. 

• Liker 1
Skrevet
Maydis8 skrev (Akkurat nå):

Vet vi at det er det hun bruker på hårvask? Kan jo være hun får en del av dette sponsa. Fetisha jobber jo som frisør feks. 

Hun sa i intervjuet at hun brukte opp mot 20 000 i mnd hos frisøren.    

• Liker 8
Skrevet

Sjelden jeg ser youtube-videoene til SE, men jeg var nysgjerrig på leiligheten. Orket bare 5 minutter. Hun tar seg i håret HELE tiden, veldig forstyrrende å se på. 

Og jeg måtte nesten le da hun forteller at hun syns marmor (som hun har på kjøkkenet) er tacky. Men de sort/gull spisestuemøblene hun har drasset rundt på i noen år nå, de er fine? 

Pussig syn på hva som er tacky. 

• Liker 40
Skrevet

Jeg skrudde av lyden og hoppet mellom da vi zoomet inn på kroppsdeler.

Leiligheten forsåvidt er ikke et dårlig sted å bo. Den er veldig annerledes fra hennes stil og det merkes forsåvidt i hvordan spisestuemøblene var et komplett mismatch med et hvitt stilrent kjøkken.
Dette er noe jeg går utifra hun finner ut av etterhvert som hun kommer bedre på plass. Jeg aner som sagt ikke da jeg ikke har lyd på og derfor ikke hører et ord.

Jeg humrer litt for meg selv riktignok, leilighet til flerfoldige millioner på Frogner. Malm-kommode fra IKEA på soverommet.
Håper den er SIKRA ordentlig, for en sånn har drept folk når de velter over.

Når det er sagt, ordentlig editering er et must for sånne videoer. Og her har Irene litt å lære ettersom det ikke var Sofie selv som har gjort det. Det er mye hopping frem og tilbake mellom forskjellige rom, hennes ansikt fordi hun skal fortelle om et eller annet, så tilbake på rommet vi nå har glodd på et stykke tid. 

Dulling med håret er dødsirriterende, men også noe hun delvis gjør for å hele tiden prøve å "rette på seg" sånn at hun ser mest mulig sexy ut fra ymse vinkler. Som når hun går inn i et rom for å filme det, men fokuserer på seg selv i speilbildet osv. Da måtte håret justeres igjen sånn at vi alle fikk se brystene ordentlig. Viktig vutt.

Så av 20 minutter er det 5 minutter med bilder fra leilighet og gammelt rekkehus, 10 minutters skravling fra ymse vinkler hvor hun ser inn i kamera og konstant duller med håret sitt, og ytterligere 5 minutter med "product pushing". Noe av det i tillegg umerket som reklame selvsagt.

• Liker 27
Skrevet
Peonjenta skrev (2 timer siden):

Hun skifter jo hårfarge hver uke nesten, så en del av kostnadene hos frisør stammer kanskje fra det?

ikke vet jeg… men den jenta burde virkelig la håret sitt hvile. Til slutt er det vel bare hodebunns-tatovering igjen 😬

• Liker 16
Skrevet

Kom tilfeldigvis over IG kontoen til hokuspokuskreftifokus hvor de utfordrer SE til å droppe frisørbesøk i en mnd og å donere de sparte pengene til kreftforeningen.

Lurer på om hun vil ta den utfordringen.

• Liker 42
Skrevet
Salmonella skrev (2 minutter siden):

Kom tilfeldigvis over IG kontoen til hokuspokuskreftifokus hvor de utfordrer SE til å droppe frisørbesøk i en mnd og å donere de sparte pengene til kreftforeningen.

Lurer på om hun vil ta den utfordringen.

Hun kommer heller til å dra en "jeg donerer allerede til x,x og x formål,da det er mine hjertesaker!" også fortsette med hårvaskbudsjettet sitt på 250K..

• Liker 29
Skrevet
Pust skrev (På 21.9.2021 den 1.05):

Hun er god på det der, å fortelle ting som ingen kan eller gidder å sjekke opp. Gutta i flyttebyrået har vel taushetsplikt?

Ja de skal flytte ting fra A til B . En pleier vel også tømme skoffene og legge i en pappeske, pågrunn av tyngde.

Sofie liker å være i rampelyset da, og vil gjerne være litt sexy.

Alle har vi våre hemeligheter da.

Jeg onanerer fast for en jente vær uke og tenner på det he he nå er det ikke noen hemelighet lenger da . Kansje dumt av meg da.

• Liker 1
Skrevet
Maxvenn skrev (21 timer siden):

Ja de skal flytte ting fra A til B . En pleier vel også tømme skoffene og legge i en pappeske, pågrunn av tyngde.

Sofie liker å være i rampelyset da, og vil gjerne være litt sexy.

Alle har vi våre hemeligheter da.

Jeg onanerer fast for en jente vær uke og tenner på det he he nå er det ikke noen hemelighet lenger da . Kansje dumt av meg da.

sexy er det nye «jævla klein» i denne sammenheng..🥸

• Liker 9
Skrevet

Liten "vaycay" til Italia da. LA i november.

Lurer på om hun gråter for miljø og isbjørner tur-retur denne gangen også..

• Liker 26
Skrevet
J.. skrev (11 timer siden):

Må ta igjen alt det tapte vettu. Har jo tross alt ikke flydd ukentlig i pandemien

• Liker 15
Skrevet
Missy1 skrev (2 minutter siden):

Må ta igjen alt det tapte vettu. Har jo tross alt ikke flydd ukentlig i pandemien

Tross alt!

• Liker 5
Skrevet
J.. skrev (12 timer siden):

Italia: Content making for TV2/Monster productions

LA: Plastisk kirurgi

• Liker 20
Skrevet
Pust skrev (1 time siden):

Italia: Content making for TV2/Monster productions

LA: Plastisk kirurgi

Jepp..

• Liker 5
Skrevet

Jeg er sjalu. Skulle ønske jeg kunne ha nesten like mange operasjoner som henne. I stedet for øyne og hake, så panne og kjeve. Vil ikke se ut som henne, men vil ikke se ut som meg selv. Nesen min er det verste og første som må fikses. Det er mulighetene og de profesjonelle resultatene av operasjonene jeg misunner. 

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (På 23.9.2021 den 23.19):

Man må da kunne få reist litt og samtidig bry seg om miljøet? Skal man bare holde seg hjemme? 🤦‍♀️ Så klart, tar reisingen helt av så er det noe annet, men man må jo kunne ta seg en ferie. 

Skrevet
BK89 skrev (34 minutter siden):

Man må da kunne få reist litt og samtidig bry seg om miljøet? Skal man bare holde seg hjemme? 🤦‍♀️ Så klart, tar reisingen helt av så er det noe annet, men man må jo kunne ta seg en ferie. 

Du har ikke følgt med på reisingen hennes mao..

• Liker 18
Skrevet (endret)
BK89 skrev (1 time siden):

Sofie er like dobbelmoralsk som Harry og Meghan Markle er når det kommer til reise og snakke lovende om miljøet. 

Endret av L'Eau D'Issey
  • Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...