Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Othelia08 skrev (2 timer siden):

Mulig jeg overanalyserer, men hun kan jo ikke ha det så veldig bra med seg selv. 

Konstant skifte i venner,partnere,hjem,eget utseende,egen livsstil og interesser tilsier ikke akkurat en trygg og stabil person,nei..

• Liker 29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvordan hun ser ut om 10 år....

• Liker 15
Skrevet
Peonjenta skrev (12 timer siden):

Ser for meg en look ala Jenny Huse 🙌

• Liker 3
Skrevet
Peonjenta skrev (13 timer siden):

Hun ser jo allerede gammel og herja ut på grunn av alle operasjonene. Hun kommer nok til å fylle på med det som fylles kan, og så får hun det karakteristiske hovne og pløsete utseendet til kjendiser som har gått bananas med fillers. 

• Liker 29
Skrevet (endret)
Peonjenta skrev (19 timer siden):

Har ikke noe greie på plastiske operasjoner og innsprøytninger av div, men man har jo hørt skrekkhistorier om neser som "siger", implantater som kapsler seg inn, sprekker eller siger de også. For mye botox og lignende over tid ser ut til å gi den karakteristiske looken med hovenhet og "stramt" fjes, usymmetriske lepper osv. 

Endret av Isild
  • Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Skrevet

Nå følger SE isak på Instagram. Noe hun ikke gjor for en uke siden, og Isak gratulert henne på siste Instagram bilde, som bare var av henne i sommerklær?

• Liker 6
Skrevet

Ikke verst å være 26 år med millioninntekt og nyinnkjøpt bolig til 13 mill.

• Liker 11
Skrevet

Før spekulasjonene tar helt overhånd vil jeg bare skyte inn her at frasen "det e bærre å grattuler" kan være både positiv og negativ, og trenger ikke bli sagt for at man gratulerer med noe. Nord-norsk på sitt beste 😜 

• Liker 22
Skrevet
Teyla skrev (3 minutter siden):

Før spekulasjonene tar helt overhånd vil jeg bare skyte inn her at frasen "det e bærre å grattuler" kan være både positiv og negativ, og trenger ikke bli sagt for at man gratulerer med noe. Nord-norsk på sitt beste 😜 

Det er så mye spekulasjoner nå at det går nesten ikke ant å diskutere om SE lengre.

• Liker 7
Skrevet
qwhei skrev (11 timer siden):

Jasså ja

01488F80-3D87-4FCC-8BC7-FD954D77E9E4.jpeg

Jeg leser denne ironisk. 

• Liker 5
Skrevet
qwhei skrev (13 timer siden):

Jasså ja

01488F80-3D87-4FCC-8BC7-FD954D77E9E4.jpeg

Ikke noe vits. Folk kommer ikke til å være overbevist før i Februar etter Farmen uansett. 

• Liker 4
Gjest Heartgirl
Skrevet
MaleficentAurora skrev (4 timer siden):

Det er så mye spekulasjoner nå at det går nesten ikke ant å diskutere om SE lengre.

Spekulasjoner som skjer her nå er uholdbart og ødelegger tråden for vanlig diskusjoner. 

Skrevet
Arktis skrev (3 timer siden):

Jeg leser denne ironisk. 

Jeg og. Det er jo ikke "deilig norsk sommer" der Isak er, så den kommentaren var nok myntet på været.

• Liker 5
Gjest Heartgirl
Skrevet
Isild skrev (8 minutter siden):

"Jodel-nivå" på denne tråden nå. 

Dessverre ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...