Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mango skrev (32 minutter siden):

Bruker ikke du andre klær enn kun dine absolutte favoritter? Skal man virkelig stille spørsmål ved ALT den jenta gjør?

Uansett så mener jeg de er ferdig å lage kolleksjoner sammen.

Jeg får ikke betalt for å gå med noen av mine klær, så jeg velger helt selv hva jeg vil bruke og ikke. Det er noe annet med SE, som har vasset rundt i altfor store Skappel-gensere i lengre tid. I den perioden viste hun seg aldri i andre gensere enn Skappel-gensere. Dermed har jeg lov til å undres når hun nå viser frem en helt annen genser, i en helt annen stil. Gledelig å se henne i en genser som passer, til en forandring. Det er forøvrig ikke privatpersonen Sofie sine klær jeg undres over, men hvilken genser bedriften Sophie Elise nå promoterer.  Hvis du vet at SE ikke lenger lager kolleksjoner med Skappel, så kunne du jo nøyet deg med å svare det.

• Liker 22
Skrevet
Gasellen skrev (På 20.7.2021 den 9.26):

Og da kommer endelig folk til å se at det som har blitt sagt siden Juli stemmer og endelig slutte å kutte huet av folk.. 

Tv2 ønsker jo at dette skal være det stooore på Farmen etter nyttår. Men alle veit det jo alt😂

Og nei, Isak virker ikke som SE sin type, men det gjorde jaggu ikke Kasper heller 😂

Vanskelig å ha en type, når du ikke har et jeg.

• Liker 37
Skrevet

Ser noen skriver at de undres hvorfor hun ble med på farmen. Det synes jeg er ganske innlysende, hun vil bedre imaget sitt. Hun er vel venninne med annijor som viste en veldig positiv side på farmen. Der fikk jo hun veldig god kjemi med øde og fikk mye oppmerksom rundt det. 

• Liker 23
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (21 minutter siden):

Ser noen skriver at de undres hvorfor hun ble med på farmen. Det synes jeg er ganske innlysende, hun vil bedre imaget sitt. Hun er vel venninne med annijor som viste en veldig positiv side på farmen. Der fikk jo hun veldig god kjemi med øde og fikk mye oppmerksom rundt det. 

Selv om andre profilerte kjendiser og influencere har klart å vise fram den ekte å positive siden av seg , av å være med på reality serie så betyr det ikke at det ganger SE det samme. Hun har vært med på bloggerne siden hun var tenåring, hatt noen pauser før hun vender tilbake. Ikke engang hennes egen serie med 3 sesonger klarte å løfte imaget hennes eller fornye det. Hun hadde en gylden mulighet når hun ble på SVD men trakk seg etter kort tid. Om det er en reailty jeg virkelig vil se henne i så er det 71° grader nord. Da får hun virkelig kjørt seg å kjenne på hva det vil si å være på sitt beste , sterkerste og svakeste der hun må dele fokuset med andre. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 23
Gjest Heartgirl
Skrevet
MaleficentAurora skrev (6 minutter siden):

Selv om andre profilerte kjendiser og influencere har klar å vise fram den ekte å positive siden av seg , av å være med på reality serie så betyr det ikke at det ganger SE det samme. Hun har vært med på bloggerne siden hun var tenåring, hatt noen pauser før hun vender tilbake. Ikke engang hennes egen serie med 3 sesonger klarte å løfte imaget hennes eller fornye det. Hun hadde en gylden mulighet når hun ble på SVD men trakk seg etter kort tid. Om det er en reailty jeg virkelig vil se henne i så er det 71° grader nord. Da får hun virkelig kjørt seg å kjenne på hva det vil si å være på sitt beste , sterkerste og svakeste der hun må dele fokuset med andre. 

Det med 71 grader nord tenkte jeg også på og det hadde vært moro og sett henne der. Gjett om hun skulle få kjørt seg da. Der må alt som er egoistisk legges bort for å få løst oppgavene. 

Skrevet
Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Det med 71 grader nord tenkte jeg også på og det hadde vært moro og sett henne der. Gjett om hun skulle få kjørt seg da. Der må alt som er egoistisk legges bort for å få løst oppgavene. 

Nettopp. Det er slike type konkurranse av reality show jeg kunne tenkt meg å se henne i. Også i matlaging programmer der hun må konkurrere uten å ha muligheten til å jukse, slik hun gjorde 2 ganger i 4stjerenes middag.

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Sol, admin.

Skrevet
velociraptor skrev (23 timer siden):

Helt uenig i at de fleste tenker på fremtiden og å sikre seg bolig for livet når de er 26. De fleste studerer vel når de er 26? Og tenker lite på fremtid sånn sett.

Kommer nok an på hvor i landet du bor tror jeg. 
Jeg hadde enebolig og fulltidsjobb når jeg var 24. langt ifra den eneste i min aldersgruppe. 

• Liker 8
Skrevet
14 hours ago, MaleficentAurora said:

Nettopp. Det er slike type konkurranse av reality show jeg kunne tenkt meg å se henne i. Også i matlaging programmer der hun må konkurrere uten å ha muligheten til å jukse, slik hun gjorde 2 ganger i 4stjerenes middag.

Hun var med i Masterchef husker jeg

Skrevet
Gasellen skrev (1 time siden):

Kommer nok an på hvor i landet du bor tror jeg. 
Jeg hadde enebolig og fulltidsjobb når jeg var 24. langt ifra den eneste i min aldersgruppe. 

Godt mulig, men så sa jeg heller ikke alle, men de fleste. Det finnes forøvrig sikkert statistikk over ved hvilken alder folk kjøper sin egen bolig. (Jeg anser forøvrig ikke en 25 m2 hybel som egen bolig, mtp sted å bo for fremtiden)

• Liker 3
Skrevet
Halvgæren skrev (2 timer siden):

Hun var med i Masterchef husker jeg

Ser at du har rett i det ( Google)  og det har gått meg hus forbi ettersom som jeg aldri har sett det norske versjonen av masterchef, kun hørt om det.

• Liker 1
Skrevet
velociraptor skrev (5 timer siden):

Godt mulig, men så sa jeg heller ikke alle, men de fleste. Det finnes forøvrig sikkert statistikk over ved hvilken alder folk kjøper sin egen bolig. (Jeg anser forøvrig ikke en 25 m2 hybel som egen bolig, mtp sted å bo for fremtiden)

Saken er fra 29. september 2020

"Det er like mange unge mellom 20 og 39 år som kjøper sin første bolig i dag, som i 2010"

Førstegangskjøpere er like høy i dag som for 10 år siden.

• Liker 1
Skrevet
MaleficentAurora skrev (45 minutter siden):

Saken er fra 29. september 2020

"Det er like mange unge mellom 20 og 39 år som kjøper sin første bolig i dag, som i 2010"

Førstegangskjøpere er like høy i dag som for 10 år siden.

Hva skulle dette vise? Jeg finner ingen tall her på hvor mange % av folk fra 26år  og nedover som eier egen bolig i Norge? 

• Liker 4
Skrevet
velociraptor skrev (12 minutter siden):

Hva skulle dette vise? Jeg finner ingen tall her på hvor mange % av folk fra 26år  og nedover som eier egen bolig i Norge? 

Var det jeg kunne finne. Mulig du kan  finne noe bedre om du skal være så fin på det.

• Liker 1
Skrevet (endret)
velociraptor skrev (1 time siden):

@MaleficentAuroraLitt enkel googling kan gi svar på mye :) Denne artikkelen er riktignok fra 2019, men det har vel ikke endret seg så voldsomt i løpet av to år. https://www.dn.no/eiendom/boligmarkedet/norge-har-den-storste-andelen-unge-boligeiere-i-europa/2-1-652251

‹18 prosent av personer i starten av 20-årene bor i en eid bolig i Norge. Dette er mer enn 10 prosentpoeng over gjennomsnittet for alle land i Europa.

53 prosent i slutten av 20-årene og 70 prosent i starten av 30-årene bor i eid bolig. Snittet for hele Europa er henholdsvis 25 og 46 prosent, ifølge rapporten.›

Edit: Dette er rapporten det vises til i artikkelen https://www.ssb.no/bygg-bolig-og-eiendom/artikler-og-publikasjoner/faerre-unge-kjoper-bolig

Endret av Pust
Lagt til tekst
  • Liker 2
Skrevet
Pust skrev (4 timer siden):

@MaleficentAuroraLitt enkel googling kan gi svar på mye :) Denne artikkelen er riktignok fra 2019, men det har vel ikke endret seg så voldsomt i løpet av to år. https://www.dn.no/eiendom/boligmarkedet/norge-har-den-storste-andelen-unge-boligeiere-i-europa/2-1-652251

‹18 prosent av personer i starten av 20-årene bor i en eid bolig i Norge. Dette er mer enn 10 prosentpoeng over gjennomsnittet for alle land i Europa.

53 prosent i slutten av 20-årene og 70 prosent i starten av 30-årene bor i eid bolig. Snittet for hele Europa er henholdsvis 25 og 46 prosent, ifølge rapporten.›

Edit: Dette er rapporten det vises til i artikkelen https://www.ssb.no/bygg-bolig-og-eiendom/artikler-og-publikasjoner/faerre-unge-kjoper-bolig

Fascinerende mange, veldig mange flere enn jeg ville trodd! Men dette inkluderer jo selvsagt alle som bor i mikroskopiske ikke fremtidsrettede boliger også. Sånn mtp at Sophie Elise sin nye luksus leilighet ikke var fremtidsrettet nok mener jeg.

• Liker 1
Skrevet
MaleficentAurora skrev (På 21.7.2021 den 20.31):

Rimelig mange som fikk hjelp av andre i 4stjerners middag. 

• Liker 5
Gjest Kattedama
Skrevet

Slapp av, det blir nok flere partnere før dama bikker 50. 

Skrevet

Har SE egentlig noen gang vært singel? Det virker litt som om hun ikke klarer å bare være alene med seg selv over lengre tid. 
Ikke at det er noe i veien med å alltid være i et forhold, men tenker på det at hun også flytter rett inn med en venninne (som jeg tror hun gjorde en annen gang etter et brudd også?).
Det virker som at hun alltid må ha noe(n) å distrahere seg med🤷🏽‍♀️ Mulig jeg overanalyserer, men hun kan jo ikke ha det så veldig bra med seg selv. 

Så noen skrive tidligere om "evnen" hennes til å tilpasse seg hver gutt hun er sammen med, feks. Kasper = spirituell, Robin = partyjente og Thodesen = intellektuell.
Det er nesten litt fascinerende - og manipulerende også i mine øyne.  

• Liker 28
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...