Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 hours ago, J.. said:

Ops,jeg siterte fra Jodel,med sceenshots.

Så da har hun nok rettet det etter 100 kommentarer om feilen.

Utsagnet er enda like idiotisk.

Hvor på Jodel diskuteres slike ting om dagen? Så de hadde fjernet bloggergossip og kjendisgossip, er det noen andre kanaler de ikke har slettet ?

• Liker 5

Annonse

Hulderen skrev (10 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor herverket på bilen gjør henne redd. Jeg ville blitt rasende, men ikke redd.

Jeg hadde også først og fremst blitt rasende! Hvis jeg har forstått dette rett, så er det noen som har kuttet opp dekket på bilen hennes, men ikke truet/skremt henne utover det. Det er derfor ingen grunn til at hun skal tro dette handler om at noen er "ute etter henne" fordi hun er den hun er. Det blir litt paranoid. 

Men at man kan bli paranoid av å være en influencer derimot, DET tror jeg på. Det kan ikke være sunt for den mentale helsen i utgangspunktet å leve av å dele privatlivet sitt på internett. 

• Liker 21
Trude4 skrev (17 minutter siden):

Er vell det at andre hvet hvor hun bor og stalker henne på en måte

Men hun vet jo ikke at den som gjorde det visste at det var hennes bil! Hadde de vært ute etter henne, så ville de vel ha tagget bilen i tillegg, eller noe. Men klart, nå i ettertid har de jo fått vite hvem bileieren var, takket være SoMe.

• Liker 16

Veldig ergelig at noen har gjort herverk på bilen selvfølgelig, men jeg mener at hun hopper litt vel fort til konklusjonen at noen er ute etter henne. Det kan være noen som ikke ante hvem sin bil det er eller hvem HUN er for den saks skyld. "Gode, gamle drittunger" for å si det sånn. 

Gråte på video med badekåpen sexy nedover skuldrene (oppnå sympati) , be leserne om "hjelp" (knytte nærmere til seg kjerneleserne) , gå i "dekning" på Stordalens hotell (og plutselig være på jobb/reklamere)  Det virker teatralsk. 

• Liker 36

Annonse

Trude4 skrev (1 time siden):

Er vell det at andre hvet hvor hun bor og stalker henne på en måte

Hadde noen vært ut etter henne så ville de sørget for at det blitt spredt ut på sosiale medier at de har skremt livshiten av selveste SE. Det er bare å ta den fake meldingen ang dop f.eks som ble spredt på jodel. Om noen ville ha gjort henne noe så ville ingen ha tiet stille om det. Det hadde kommet rimelig kjapt ut. Vi vet alle at SE er ekspert på manipulere sine egne ord og andres. For alt vi vet så kan det være at hun har kjørt over en spiker, og så har hun  klasket på en fet klatt av bløtkake krem på det hele. Troverdighet hennes er som å balansere på tynnis som holder på og melte når mildværet kommer. Man går ikke ut på isen som ikke er tykk å trygt nok.

• Liker 16
Gjest Finlay

Vet vi egentlig at historien om at "bildekk er skåret opp med stor kniv" stemmer? Har politiet bekreftet at det er kommet inn anmeldelse eller noe sånt?

Synes det er merkelig hvor taus hun er blitt om en så potensielt alvorlig episode, samtidig som hun er mer aktiv på Instagram enn noen sinne. Det reklameres, det suges spaghetti, det kjempes for nakne pupper, mot palmeolje og kommentarfelt. Hærverket nevnes ikke. Det synes jeg er rart!

Finlay skrev (1 time siden):

Vet vi egentlig at historien om at "bildekk er skåret opp med stor kniv" stemmer? Har politiet bekreftet at det er kommet inn anmeldelse eller noe sånt?

Synes det er merkelig hvor taus hun er blitt om en så potensielt alvorlig episode, samtidig som hun er mer aktiv på Instagram enn noen sinne. Det reklameres, det suges spaghetti, det kjempes for nakne pupper, mot palmeolje og kommentarfelt. Hærverket nevnes ikke. Det synes jeg er rart!

Hu lager jo drama av lite for oppmerksomhet, setter insta på privat for å få flere følgere rett etterpå. Drar på hotell fordi hun er så redd, men hvorfor da fortelle hvilke hotell de er på? Nei, jeg tenker hvis dekket er flatt kan hu like gjerne har kjørt på noe og punktert, hvis det er skjedd noe med dekket i det hele tatt. Nei lite troverdig det som kommer derfra for min del. Regner med det hotell oppholdet allerede var booka, hu benytter seg jo av det ofte. 

Endret av Anine75
  • Liker 22
Annonse
Gjenferdet skrev (20 timer siden):

SE skal skrive ny bok som kommer ut i 2022.

https://www.tv2.no/underholdning/11982834/

Fra artikkelen: 

«I desember kom det frem at Forbrukertilsynet har varslet overtredelsesgebyr mot Strawberry Publishing AS og Sophie Elise AS på henholdsvis 300.000 og 200.000 kroner for skjult reklame, noe forlaget og Isachsen sier seg uenig i.

Sophie Elise Isachsen ble kjent som toppblogger i 2011, i dag er hun aktuell i serien «Bloggerne» på TV 2. I tillegg hover hun inn millioner på bedriften Sophie Elise AS, som nylig ble kåret til verstingprisen «Gullbarbie».»

• Liker 16
Finlay skrev (1 time siden):

Enten om det stemmer eller ikke så er handlingene hennes i ettertid helt ut på bærtur! 

• Liker 12
Hulderen skrev (16 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor herverket på bilen gjør henne redd. Jeg ville blitt rasende, men ikke redd.

Om jeg var offentlig person og noen hadde skåret opp dekkene med en kniv (!) hadde jeg også fryktet at noen var ute etter å skade meg. Alle vet jo at offentlige personer er mer utsatt enn andre. De mottar mengder med volds- og drapstrusler. Sammen med at bildekkene ble flerret opp med kniv så kan jeg godt forstå redselen. Det er totalsummen av å være offentlig, leve med daglige trusler og få ødelagt eiendeler, vil jeg tro.

Endret av Gjenferdet
Gjest Finlay
Gjenferdet skrev (35 minutter siden):

Om jeg var offentlig person og noen hadde skåret opp dekkene med en kniv (!) hadde jeg også fryktet at noen var ute etter å skade meg. Alle vet jo at offentlige personer er mer utsatt enn andre. De mottar mengder med volds- og drapstrusler. Sammen med at bildekkene ble flerret opp med kniv så kan jeg godt forstå redselen. Det er totalsummen av å være offentlig, leve med daglige trusler og få ødelagt eiendeler, vil jeg tro.

Tviler ikke på at det kan oppleves belastende i mange sammenhenger å være en offentlig person. MEN - nå vet vi faktisk ikke om noe av dette er sant! Denne typen offentlige personer er som regel raske til å dokumentere alt som skjer. Og til nå har vi bare Sophie Elises ord, når det gjelder både knivskåret bildekk og trusler. 

Anbefaler å lese om da Isabella Lövengrip ble "utsatt for trusler":

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2018/12/03/ex-pojkvannens-bevis-pa-att-isabella-lowengrip-ar-kapabel-att-ljuga-om-hot/

https://nyheter24.se/noje/919096-fansen-rasar-efter-isabella-lowengrip-fejkade-hot-mot-sig-sjalv

Endret av Finlay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...