Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Enhorning
5 minutter siden, Llise skrev:

Oi. Veldig modig av henne å legge ut bilder og navn av de som sprer bilder av henne. Håper ikke dette kommer til å skade henne på noen måte. Hvem vet hva slike menn kan finne på?

Synes det er helt greit å legge det ut. Hvis de har skrevet det bør de kunne stå for det. Fy fader, for en verden vi lever i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Llise skrev:

Oi. Veldig modig av henne å legge ut bilder og navn av de som sprer bilder av henne. Håper ikke dette kommer til å skade henne på noen måte. Hvem vet hva slike menn kan finne på?

Du glemte å legge ut lenke  http://sophieelise.blogg.no/1475092149_liten_liste_over_menn.html   /    http://imgur.com/a/GTr2h (skjermbilde) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Monky skrev:

Men hvorfor legge ut dette for å få oppmerksomhet rundt den saken igjen? *i really din't get it...*...

For min del var det en "vekker" å se nivået "der ute", når man ser enkelte her inne klage over oss her på Rampelys.  Er det virkelig mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Monky skrev:

Men hvorfor legge ut dette for å få oppmerksomhet rundt den saken igjen? *i really din't get it...*...

Fordi det fortsatt skjer?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod

Helt greit at Sofie Elise legger ut dette, alltid greit å slenge med leppa i en lukket gruppe på face, ikke sikkert de syns det er så stas at alle kan se hvordan de oppfører seg! Skremmende at hets og mobbing er så utbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis SE har fått tilgang til en lukket gruppe og klippet noe derfra er det flott! De bør virkelig få en smekk, alle mennene/guttene som henger ut jenter, lyver og tøffer seg. Bravo Sophie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, morhjertegod skrev:

Helt greit at Sofie Elise legger ut dette, alltid greit å slenge med leppa i en lukket gruppe på face, ikke sikkert de syns det er så stas at alle kan se hvordan de oppfører seg! Skremmende at hets og mobbing er så utbredt.

Det de driver med er ren og skjær kvinneundertrykkende mannssjåvinisme.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gutta der kan vi være enige om at representerer kategori Lavmål, men har hørt at de har en gruppe på Whats app som er enda grovere.. Jeg tror ikke de kan snakkes til fornuft dessverre. SE blir et lett bytte for deres "vitser", på grunn av at hun ser ut som hun gjør. Jeg tror at jo mer blest jo gøyere syns de det er. Litt dristig å gå ut med navn, håper de ikke annmelder fordi personvern ble brutt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Asti skrev:

For min del var det en "vekker" å se nivået "der ute", når man ser enkelte her inne klage over oss her på Rampelys.  Er det virkelig mulig? 

Klart det er langt flere stuerene kommentarer her, men det er vel ikke noe som er postet på den facebookgruppen som ikke er postet her på Rampelys.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summers skrev:

Klart det er langt flere stuerene kommentarer her, men det er vel ikke noe som er postet på den siden som ikke er postet her på KG.

Jeg følger ikke med på alt som har blitt postet på KG. Jeg snakket om her inne på Rampelys, og slike diskusjoner som det SE har tatt skjermbilde av har ikke jeg sett her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
1 minutt siden, Blyant1 skrev:

De gutta der kan vi være enige om at representerer kategori Lavmål, men har hørt at de har en gruppe på Whats app som er enda grovere.. Jeg tror ikke de kan snakkes til fornuft dessverre. SE blir et lett bytte for deres "vitser", på grunn av at hun ser ut som hun gjør. Jeg tror at jo mer blest jo gøyere syns de det er. Litt dristig å gå ut med navn, håper de ikke annmelder fordi personvern ble brutt. 

Kan man det når man legger ut ting på nett under fult navn, spørr fordi jeg ikke vet ? Alt man legger ut på nett, kan finnes og kopieres av andre, så man er passe dum om man tror man ikke blir oppdaget da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Asti skrev:

Jeg følger ikke med på alt som har blitt postet på KG. Jeg snakket om her inne på Rampelys, og slike diskusjoner som det SE har tatt skjermbilde av har ikke jeg sett her inne.

Vet ikke konkret hva du sikter til, men det sugebildet til SE ble jo både etterspurt og distribuert her på Rampelys. Klart slike innlegg blir jo slettet.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, morhjertegod skrev:

Kan man det når man legger ut ting på nett under fult navn, spørr fordi jeg ikke vet ? Alt man legger ut på nett, kan finnes og kopieres av andre, så man er passe dum om man tror man ikke blir oppdaget da. 

Jeg mener å huske at det ikke er helt innafor, men personvernsloven er noe difus spør du meg. Den gjelder på en sak, men ikke en annen. I dont really know

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summers skrev:

Vet ikke konkret hva du sikter til, men det sugebildet til SE ble jo både etterspurt og distribuert her på Rampelys.

Ja, det finnes idioter her inne også, men jeg har aldri sett så mange kvalmende kommentarer på "rad og rekke" her på Rampelys som det SE tok skjermbilde av.  Jeg har deltatt på ulike forum siden -98, og har lest og sett mye. Men det der sjokkerte meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
24 minutter siden, Asti skrev:

Ja, det finnes idioter her inne også, men jeg har aldri sett så mange kvalmende kommentarer på "rad og rekke" her på Rampelys som det SE tok skjermbilde av.  Jeg har deltatt på ulike forum siden -98, og har lest og sett mye. Men det der sjokkerte meg.  

Enig  i at det var mye mer konsentrert på den facebooksiden og det skrev jeg jo også i mitt opprinnelige innlegg. De aller aller fleste på Rampelys kan jo oppføre seg, men synes ikke det på facebooksiden er merkbart verre enn det verste man har sett på Rampelys.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...