Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden):

Har jeg gått glipp av noe? Anniken har kommentert kyssebilde med SE
"«Haha, hjelpes, jeg vet faktisk ikke, det er vel ikke det smarteste noen av oss har publisert på internett med tanke på corona. Men det at to jenter kysser er jo. fint det, hehe. Trodde det skulle litt mer til for å «break the Internett»"

Jeg har ikke lest noen steder at folk reagerer på at to jenter kysser. Det var kanskje big deal i 2003,, men det er 2020 og alle sluttet å bry seg etter at Madonna og Britney gjorde det.
Det folk reagerer på er at de kysser når de ikke er kjærester, i samme kohort eller husstand. Eller har jeg gått glipp av noe?

Ingen. Absolutt INGEN reagerer på at jente kysser jente. Det er ikke spennende. Det er ikke pirrende. Det er ikke provoserende. Det er heller ikke slutshaming når Erna reagerer på bildet.

Vi har sett jenter kysse jenter og gutter kysse gutter i maaaange år nå. Bare de mest konservative religiøse, og kanskje enkelte av de eldste i samfunnet reagerer. Ellers er det ingen som bryr seg. Hvorfor skulle vi?🤷‍♀️

Men nå er vi altså midt inne i en pandemi, der det gjelder litt andre regler enn ellers, noe vi blir påminnet hele tiden.  Det er derfor folk reagerer, og det er et mysterium at selv ikke disse to brøhuene forstår det😅

Endret av Finlay
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det mest provoserende er at hun insisterer på å vise hele Norge at gir f.. i covidsmitte.  Hun viser fingeren til folk som tar det på alvor.

Endret av Apocalypte
  • Liker 14
Skrevet

hulillerunde skrev (28 minutter siden):

https://www.aftenposten.no/kultur/i/kRMK8B/norske-jenter-bruker-instagram-til-aa-reklamere-for-nakenbilder-ingen Tenker at SE kan påvirke unge jenter til dette. Selv om SE, så vidt jeg vet, ikke har OnlyFans, så kan hun med det hun deler i SoMe påvirke unge jenter til å dele bilder på plattformen for å kanskje kunne kjøpe det SE reklamerer for

Er jo det SE gjør... altså selger kroppen sin. Det har hun alltid gjort, men bare blitt mer og mer ekstrem siste årene. Bildene til SE hører hjemme på onlyfans, og jeg er ikke i tvil om at hun inspirerer unge jenter til å tjene penger på den måten. 

med det sagt må jeg også bare påpeke at media også er med å bidra sterkt til dette. Jeg opplever at media nærmest reklamerer for å tjene penger ved å selge lettkledde bilder, med overskrifter som «Tina tjener mange tusen i uka på å selge lettkleddbilder av seg selv» osv. Skal media skrive om slike ting, burde de også ha vett nok i hodet til å ha fokus på konsekvensene det kan få, ikke glorifisere det og friste andre unge jenter til å gjøre det samme. 

• Liker 20
Skrevet
Justlooking skrev (17 minutter siden):

Jøss, de søkte om coronapenger til bokklubben. Det var vel spesielt, fikk avslag da 😊

https://www.dagbladet.no/kjendis/fikk-avslag-pa-coronapenger/73206204

Søkte pengestøtte til bokklubben, før bokklubben ble lansert til og med. Rakk til og med å få avslag på støtten før hun lanserte bokklubben. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 29
Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (4 timer siden):

Har jeg gått glipp av noe? Anniken har kommentert kyssebilde med SE
"«Haha, hjelpes, jeg vet faktisk ikke, det er vel ikke det smarteste noen av oss har publisert på internett med tanke på corona. Men det at to jenter kysser er jo. fint det, hehe. Trodde det skulle litt mer til for å «break the Internett»"

Jeg har ikke lest noen steder at folk reagerer på at to jenter kysser. Det var kanskje big deal i 2003,, men det er 2020 og alle sluttet å bry seg etter at Madonna og Britney gjorde det.
Det folk reagerer på er at de kysser når de ikke er kjærester, i samme kohort eller husstand. Eller har jeg gått glipp av noe?

De bruker en litt sleip taktikk der de prøver å få det til å handle om noe annet enn det folk faktisk reagerer på. 

• Liker 25
Skrevet
Hjarte skrev (28 minutter siden):

De bruker en litt sleip taktikk der de prøver å få det til å handle om noe annet enn det folk faktisk reagerer på. 

Hadde vært like ille om hun hadde lagt ut bilde av at hun klinet med en random venn av motsatt kjønn og... men det er jo ikke ulikt SE å vinkle ting slik at hun alltid står i offerrollen. 

denne nippel-kampen hennes på Instagram er et annet godt eksempel. 

det meste med den dama blir for dumt 🤦🏼‍♀️

• Liker 23
Skrevet
Missy1 skrev (1 time siden):

Søkte pengestøtte til bokklubben, før bokklubben ble lansert til og med. Rakk til og med å få avslag på støtten før hun lanserte bokklubben. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

I kjent Stordalen stil det der🙄🙄

Skrevet

Etter å ha sett de sidene fra boken lurer jeg enda mer på hvordan de anmelderne har tenkt. 

• Liker 29
Skrevet
Pust skrev (41 minutter siden):

Etter å ha sett de sidene fra boken lurer jeg enda mer på hvordan de anmelderne har tenkt. 

Betalt sammarbeid? 🙈😂😂

• Liker 13
Skrevet
Gasellen skrev (1 time siden):

Sophie Elise deler noen sider fra boken sin på IG. Hun hatet tydeligvis Emilie "Voe" Nereng en periode. 

Hvorfor?

Fordi Voe var pen. Og hun kommenterte dritt til henne under falskt navn. 

Jeg finner dette svært ironisk.

Det er vel derfor hun tror at alle som kritiserer henne er sjalu da. 

• Liker 24
Skrevet

Helt ufattelig at hun i en alder av 26 år har gitt ut hele TRE "selvbiografier"!

Nå var vel den siste i utgangspunktet ment å bli en roman, fortalte hun, men etter noen sider tenkte forfatteren "Pytt, alle kommer til å skjønne at jeg skriver om meg selv, så da blir den biografisk!"

Helt ufattelig at hun nå har produsert kanskje bortimot 1000 boksider om seg selv. I tillegg til å ha blogget om samme tema i 9 år. Hun må jo ha gransket seg selv ned til mikroskopiske navlelo for å få til dette her.

Blir heller ikke forundret om det kommer flere selvbiografier etter hvert😅

Skrevet

Jeg leste en av sidene fra boka hun postet, men syns det er noe som skurrer ved språket. Kan man skrive "men jeg skammet meg også over hvordan det hele hadde utartet."? Føler det mangler noe der, men kanskje det bare er meg. I tillegg skriver hun "sjangs" ("jeg har ikke sjangs nå"). Der skal det være "kjangs" (substantiv), da "sjans" er imperativ av verbet "sjanse". Hadde ikke brydd meg så mye om slike ting om det var noen som hadde skrevet det et ikke-formelt sted, men hadde irritert meg om det var en bok jeg prøvde å lese 😅

• Liker 17
Skrevet (endret)
Soeuh skrev (21 minutter siden):

Jeg leste en av sidene fra boka hun postet, men syns det er noe som skurrer ved språket. Kan man skrive "men jeg skammet meg også over hvordan det hele hadde utartet."? Føler det mangler noe der, men kanskje det bare er meg. I tillegg skriver hun "sjangs" ("jeg har ikke sjangs nå"). Der skal det være "kjangs" (substantiv), da "sjans" er imperativ av verbet "sjanse". Hadde ikke brydd meg så mye om slike ting om det var noen som hadde skrevet det et ikke-formelt sted, men hadde irritert meg om det var en bok jeg prøvde å lese 😅

Jeg synes generelt hun skriver dårlig norsk i det lille jeg har sett av hennes skriblerier. Som for eksempel svar på kommentarer på Instagram.

Setningen du siterer ville etter min mening blitt mer riktig slik, "jeg skammet meg over hvordan det hele hadde utartet seg".

Endret av Oida
  • Liker 26
Skrevet

Folk som kommenterer «dette er den beste boka jeg noen gang har lest», «favorittboka» osv, kan ikke ha lest mange bøker 😬 

• Liker 48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...