Era Vulgaris Skrevet mandag kl. 16:33 #48601 Skrevet mandag kl. 16:33 Cami9 skrev (1 time siden): Ballett-antrekket hennes er tragisk🤣 Hun er alene med en lærer og velger string-drakt😂 Viktig å være sexy til en hver tid og en hver anledning! 9
Cami9 Skrevet mandag kl. 17:56 #48602 Skrevet mandag kl. 17:56 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Viktig å være sexy til en hver tid og en hver anledning! Ikke mye sexy med falske hofter, og et ansikt som er stivere enn muskulaturen hennes😂 Yrkesskadet.com 8 3
Era Vulgaris Skrevet mandag kl. 18:35 #48603 Skrevet mandag kl. 18:35 Cami9 skrev (38 minutter siden): Ikke mye sexy med falske hofter, og et ansikt som er stivere enn muskulaturen hennes😂 Yrkesskadet.com Det holder at hun selv tror hun er sexy 😁 7 1
plomman Skrevet mandag kl. 23:46 #48604 Skrevet mandag kl. 23:46 Har det vært diskutert her inne hvor vannvittig dårlig skuespillet hennes inne i Forræder er? 😆 5 2
Maggi2 Skrevet i går, 06:21 #48605 Skrevet i går, 06:21 plomman skrev (6 timer siden): Har det vært diskutert her inne hvor vannvittig dårlig skuespillet hennes inne i Forræder er? 😆 Nå ser ikke jeg på forræder, men SÅ dårlig kan det vel ikke være, har ikke hun kommet veldig langt som forræder? 6
plomman Skrevet i går, 08:03 #48606 Skrevet i går, 08:03 Maggi2 skrev (1 time siden): Nå ser ikke jeg på forræder, men SÅ dårlig kan det vel ikke være, har ikke hun kommet veldig langt som forræder? Da tror jeg du må ta en titt på de siste episodene 😆 Har reagert på at ingen har plukka opp skuespillet hennes i de andre episodene også, men det tok kaka på slutten der. 3 2
plomman Skrevet i går, 08:58 #48607 Skrevet i går, 08:58 https://www.instagram.com/reel/DQdveZnk5x0/?igsh=MW9vaGt2b3p3aWlycQ== Her ser dere det verste. 2 4
Frisk Frosk Skrevet 21 timer siden #48608 Skrevet 21 timer siden plomman skrev (2 timer siden): https://www.instagram.com/reel/DQdveZnk5x0/?igsh=MW9vaGt2b3p3aWlycQ== Her ser dere det verste. Hun har nå ihjeloperert ansiktet sitt i så stor grad at hun ikke har noen mimikk lenger - selv når hun overspiller på den måten hun gjør i linken du la med. Og denne ekstreme mimikkløsheten skal et barn vokse opp med, blir fratatt normal utvikling i å lære å tolke emosjoner, mimikk og det samspillet vi alle er så avhengige av for å kunne fungere normalt og godt i sosiale sammenhenger. Pluss på det at mor nærmest har gjort mobilen til en forlengelse av egen kropp og en mulighet for selvdigging og å koble seg av fra virkeligheten, så er tragedien et faktum for et barn i utvikling. Når man lammer ansiktsmuskler og strammer slik at man umuliggjør normal bevegelse av mimikkmuskulaturen så hindrer man ikke bare kommunikasjon av følelser med omverdenen, man blir flatere følelsesmessig selv, fordi vi trenger feedbacken fra ansiktsmusklene for å erfare følelser fullt ut. I et forhold, i en menneskelig relasjon, er man dessuten avhengig av at man vet hvor man har hverandre også emosjonelt. Å da ha en partner (eller mor...) som har selvskadet med kosmetisk kirurgi i så stor grad at hun ikke lenger er fysisk i stand til å formidle følelser på en troverdig måte, og som til og med selv er blitt emosjonelt avflatet pga. dette - det sier seg selv at man da ikke lenger har forutsetning til å skape virkelig gode og nære forhold som varer. For vi alle, spesielt små barn, men også voksne, er avhengig av å føle på den nærheten og det å vite hvor vi har den andre. Når partner eller forelder blir en stiv maske så er det naturlige å bli usikker på hvor man har den andre, det å stole på den andre blir vanskelig fordi den ikke greier å gi et oppriktig inntrykk, man sitter igjen med inntrykket av at man ikke kan stole på den andre. Forhold kan ganske enkelt avsluttes. Det er verre med babyer og barn, som dessverre ikke har et slikt valg, men som blir overlatt til et miljø hvor de i realiteten vokser opp med et alvorlig sosialt og emosjonelt handikap fordi den/de som skal være nærmeste omsorgsperson ikke kan formidle emosjoner - og kanskje er blitt emosjonelt avflatet pga. operasjoner/injeksjoner også - på en slik måte at barnet får lært det. I tilfellet til SSI så har hun leid inn masse personer, men dette kan aldri kompensere for at mor selv er en stiv maske, ute av stand til å vise normal mimikk og emosjoner i ansiktet. Legg da til et barn i konstant pendlermodus, så sier det seg selv at dette er langt unna optimalt for et barn. Langt unna optimalt er en ekstrem underdrivelse i denne sammenhengen, utviklingsmessig og emosjonell omsorgssvikt er mer beskrivende og nærmere sannheten. 4 7
Isild Skrevet 21 timer siden #48609 Skrevet 21 timer siden plomman skrev (12 timer siden): Har det vært diskutert her inne hvor vannvittig dårlig skuespillet hennes inne i Forræder er? 😆 Har ikke sett det selv (litt fordi hun er med faktisk, jeg klarer henne ikke etter den famøse KYNISKE opptredenen på debatten) Hun har ikke respekt for noen som helst, og hun bryr seg ingenting om hvordan hun påvirker andre. Men til nettopp det med skuespill - som var poenget mitt. Det skuespillet hun dro på debatten var til å bli kvalm av, ser for meg at hun kjører på i programmet hun er med i nå også. Men mest av alt er det helt umulig å ikke nå legge veldig merke til det veldig stramme og stive fjeset. Resultatet av så mye kirurgi og så mange behandlinger begynner å se ut som en maske. Det begynner å bli noe skremmende over hele avataren `Sophie Elise`. Mekanisk og innøvd med et resultat etter unødvendige operasjoner som begynner å gi en litt skremmende (fordi det er så unaturlig og annerledes) fremtoning. 3 4
MzMe Skrevet 14 timer siden #48610 Skrevet 14 timer siden (endret) Altsåå.. »Jeg får bare være stygg..» Stygg fordi hu ikke får gå til frisør flere ganger i uka pga Forræder-innspillinga, liksom? 🙄 https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-forlot-luksusen-under-forrader-innspilling-far-bare-vare-stygg/s/5-95-2708074 Endret 14 timer siden av MzMe 2
Era Vulgaris Skrevet 13 timer siden #48611 Skrevet 13 timer siden MzMe skrev (30 minutter siden): Altsåå.. »Jeg får bare være stygg..» Stygg fordi hu ikke får gå til frisør flere ganger i uka pga Forræder-innspillinga, liksom? 🙄 https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-forlot-luksusen-under-forrader-innspilling-far-bare-vare-stygg/s/5-95-2708074 Det er jo typisk SE-uttalelse. Du vet, sånn vi gjorde på ungdomsskolen når vi fisket etter komplimenter uten å direkte fiske. «Ååå, jeg er så fæl på håret», også iler venninnene til for å fortelle deg hvor fin du er. Sånn har hun holdt på i 15 år, og hun kommer ikke videre fra det stadiet. Og utseende er ALT. 10
Allo Skrevet 13 timer siden #48612 Skrevet 13 timer siden plomman skrev (11 timer siden): https://www.instagram.com/reel/DQdveZnk5x0/?igsh=MW9vaGt2b3p3aWlycQ== Her ser dere det verste. Så en videosnutt at Bertine Zerteliz fortalte at hun hadde møtt blikket hennes i starten, og det var ikke noe hyggelig blikk. 2
Måne Rampelyset Skrevet 13 timer siden #48613 Skrevet 13 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 2
MzMe Skrevet 11 timer siden #48615 Skrevet 11 timer siden Xstrella skrev (28 minutter siden): Hva har skjedd her? Ikke noe mer enn at hun har operert ihjel fjeset sitt…. 5
Era Vulgaris Skrevet 11 timer siden #48616 Skrevet 11 timer siden Xstrella skrev (30 minutter siden): Hva har skjedd her? Dette er jo sånn hun faktisk ser ut på uredigerte bilder. 4 2
FruR Skrevet 10 timer siden #48617 Skrevet 10 timer siden (endret) MzMe skrev (4 timer siden): Altsåå.. »Jeg får bare være stygg..» Stygg fordi hu ikke får gå til frisør flere ganger i uka pga Forræder-innspillinga, liksom? 🙄 https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-forlot-luksusen-under-forrader-innspilling-far-bare-vare-stygg/s/5-95-2708074 Hun sier at det tar 1.5 time hvis hun skal vaske håret selv. Jeg har ikke erfaring med extension men jeg har langt hår som jeg vasker på under 10 min. Helt selv. Hvorfor tar håret hennes så lang tid å vaske? Lurer oppriktig. Har hun noe spesielt med håret som gjør at det tar så lang tid å få vasket? Endret 9 timer siden av FruR 2
Cookie123 Skrevet 10 timer siden #48618 Skrevet 10 timer siden Xstrella skrev (45 minutter siden): Hva har skjedd her? Er det på grunn av operasjoner at hårfestet er så laaangt opp?? Hun må jo ha verdens største panne?? Eller?
MzMe Skrevet 8 timer siden #48619 Skrevet 8 timer siden Cookie123 skrev (2 timer siden): Er det på grunn av operasjoner at hårfestet er så laaangt opp?? Hun må jo ha verdens største panne?? Eller? Vil tro det er derfor, ja.. 1 1
Isild Skrevet 2 timer siden #48620 Skrevet 2 timer siden Xstrella skrev (9 timer siden): Hva har skjedd her? Resultatet av 3 neseoperasjoner, hakeimplantat, en eller flere øyeoperasjoner og ansiktsløft og ikke minst årevis med fillers og botox.. Det er det som har skjedd. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå