Rev. Revenge Skrevet 8. oktober #48361 Skrevet 8. oktober enkefru skrev (3 timer siden): Nei, ikke som jeg har fått med meg iallefall Takk 1
Rev. Revenge Skrevet 8. oktober #48362 Skrevet 8. oktober ~ Ada ~ skrev (14 minutter siden): Helt klart, spør en meg. Jeg unngår faktisk dette programmet i år, nettopp på grunn av SEs deltakelse. Generelt er NRK lite valgt som underholdningsmedium i år på grunn av det kleine frieriet til å nå flere ungdom og unge kvinner. Jeg forventer noe annet av statskanalen enn å være mikrofonstativ for spesielt SE og hennes like og generelt klein klisj. 26 1 4
Anemoi Skrevet 8. oktober #48363 Skrevet 8. oktober Rev. Revenge skrev (4 timer siden): Jeg unngår faktisk dette programmet i år, nettopp på grunn av SEs deltakelse. Generelt er NRK lite valgt som underholdningsmedium i år på grunn av det kleine frieriet til å nå flere ungdom og unge kvinner. Jeg forventer noe annet av statskanalen enn å være mikrofonstativ for spesielt SE og hennes like og generelt klein klisj. A-lag-programmene er superflotte og jeg skal se alle, men definitivt ikke episoden med SE! Selvfølgelig kjører hun selv på med reklame for programmet. Som med alt, for henne er det nesten det samme hva som sies, bare det ikke blir taust om henne. Dette gjennomsyrer bloggen og bøkene hennes. Og det blir bare mer og mer trist. Nå kan også sønnen brukes som rekvisitt. (Jeg har sladdet bildet.) 9 1 6
kittykaat Skrevet 9. oktober #48364 Skrevet 9. oktober Jeg ser ikke på dette programmet selv, men slik jeg forstår det er det et familieprogram? Hvordan er det greit at det snakkes om buttpluggs og vibratorer foran små barn som sitter hjemme og ser på programmet med foreldrene sine? Herregud, det er sykt 🤢 Skjerping NRK! 29 12
Linazer Skrevet 9. oktober #48365 Skrevet 9. oktober Alle, bortsett fra SE ville svart noe annet på spørsmålet. Alle! Hun har sikkert andre ting hun kunne svart, men hun valgte altså dette. Flaut og det sier mye om hennes motiver. 18 7
baremeg007 Skrevet 9. oktober #48366 Skrevet 9. oktober Påfallende at hun har en aborthistorie med nesten hver fyr hun har hengt seg på; Robin satt på stream nå i morges og fortalte at hun ble gravid med han (også), og tok abort hjemme mens han var ute og knarket. 14 1
J.. Skrevet 9. oktober #48367 Skrevet 9. oktober baremeg007 skrev (3 timer siden): Påfallende at hun har en aborthistorie med nesten hver fyr hun har hengt seg på; Robin satt på stream nå i morges og fortalte at hun ble gravid med han (også), og tok abort hjemme mens han var ute og knarket. Og du tror på røverhistoriene hans? Flaut. 1
Ayesha2 Skrevet 9. oktober #48368 Skrevet 9. oktober Jeg synes hun til tider fremmer gode ting. Hun er engasjert i hva som skjer i Palestina, hun fremmer det å lese bok, hun legger ut screenshots om hvor lite skjermtid hun bruker, hun fremmer lokale butikker, kjøpe vintage og det å gå på kino. Det er noe av det jeg kommer på nå. Men, det er alltid et men. Og dette er kun slik jeg ser det utifra det hun legger ut. Det er fortsatt veldig mye fokus på kropp og utseendet. Når hun gjør et eller annet med sønnen så gjør hun seg liten, passer på at det filmes fra riktig vinkel (hennes 'pene siden' med hennes egne ord), latter høres ut som den er påtvunget og nesten øvd på. Når hun filmer seg fra bak og skal egentlig bare ta ut mat til sønnen fra kjøleskapet, så er det 'sexy walk', snurre på håret, fingeren i munnen. Da hun skulle vaske badekaret så var det å filme slik at rumpa var i riktig vinkel, slik at hun kunne fortelle verden om at sønnen bæsjer i badekaret når han bader. Dette tror jeg hun gjør med vilje - alt skal spilles på kropp. Og det med sønnen som bæsjer i badekaret er ikke noe jeg hadde delt til omverden. Går ikke han på babysvømming? Hva om han tror det er normalt å bæsje i vann og han gjør det der også? Sett på en svømmebleie, siden hun har rutiner på ALT, han sover hver dag på minuttet, han gjør alt til samme tid og dette har hun jobbet mye med og er stolt av (hennes ord). Hvorfor kan hun ikke regne ut når han skal ta seg et bad, fordi bleie blir også gjort på rutiner..? Jeg tror hun bare ville filme seg fra den vinkelen. Dette med den boken hun skal gi han når han fyller 30 år synes var en fin tanke. Til jeg leste at den skal handle om hvordan HUN hadde det som det å være mor.... Håper for hans skyld at hun kun sa det for å provosere og øke trafikk og heller bruke den andre boken til seg selv. Jeg var ung mor selv. Usikker, redd og alt det blir man. Så jeg forstår at hun er fortsatt litt utrygg på den morsrollen, fordi den kommer ikke med bruksanvisning og du lærer hver dag. Men jeg synes at han hadde syntes det var litt gøy å lese om seg selv, sine milepæler, se bilder limt på, ting han sa og gjorde, hans første venner i bhg, hans favoritt mat, hva som gjorde han glad og trist, hans første ord, tann, skritt osv... Istedenfor å lese om "mæ, mæ, mæ" fra mor om hennes mentale berg og dal bane. Angående A-laget så har ikke jeg sett på det før, så derfor spør jeg. Får de nogenlunde vite hva slags spørsmål de skal stilles, altså at deltakerne kan si at det og det vil jeg ikke snakke om, eller hvordan fungerer det? Hun fikk gode spørsmål, mens svarte vagt og nesten likegyldig. Spørsmål om kropp og utseendet så burde hun kanskje ha 'advart' de unge og oppmuntre de til å være glad i seg selv, gå under kniven er ikke svaret, du vet aldri hvordan resultatet blir, osv. Men hun sa noe om at hun ikke var ferdig med operasjoner, hvis jeg fikk det med meg riktig. Når det kom til hvor mye hun tjener så var 2 millioner i måneden "en bra" måneden. Hun får ikke lov til reklamere for sitt eget merke, men kunne ha skutt inn en bi-setning som "takket være dere alle der ute" eller noe sånt. Når det kom til nattbordet, så trodde jeg det var en spøk da en kollega viste meg et klipp av det svaret hun ga. Det er helt greit at hun har det som hun nevnte, hun er en voksen kvinne. Men i et underholdnings program som familier ser på sammen så var dette upassende. Bøker, lesebriller, vannflaske, vitaminer og babycall kunne vært noe hun hadde svart, men neida. Sex selger! Den pose saken er de fleste så lei av at man nesten har glemt det. Og der svarte hun ved å få den som stilte spørsmålet om å 'gjette svaret'. Hun smilte hele tiden mens han sa både narkotika og kokain. Der burde hun ha tatt på seg voksen hatten og forklart til alle de unge som ser opp til henne om at dette er et stort NEI å drive med og ingen burde engang prøve. Der kunne hun kanskje fått endel unge som beundrer henne til om å ombestemme seg om hva de hadde tenkt å prøve til helgen. Men, nei.. Se søt ut med din rosa kjole og ha hodet mest mulig vendt slik at din 'pene side' kommer frem. Som jeg sa i starten så synes jeg hun fremmer gode saker og virker som en snill person. Men hun burde for sin egen psyke og ikke minst hennes sønn trekke han ut av SoMe for en liten periode. Fordi på hennes kanaler får mann alt fra boktips, reklame av eget produkt, trening, hverdagen til sønnen, bilder av han fra bhg og i badekaret, lettkledde bilder i sekualiserte stillinger av seg selv, fyll med venner, reklame, sleeping nanny+ vaskehjelp+kokk+nanny+dagmamma, kommende opperasjoner osv... Listen er lang. 6 4
J.. Skrevet 9. oktober #48369 Skrevet 9. oktober Ayesha2 skrev (3 minutter siden): Angående A-laget så har ikke jeg sett på det før, så derfor spør jeg. Får de nogenlunde vite hva slags spørsmål de skal stilles, altså at deltakerne kan si at det og det vil jeg ikke snakke om, eller hvordan fungerer det? De får ikke vite spørsmålene på forhånd.
Lesehest1 Skrevet 9. oktober #48370 Skrevet 9. oktober kittykaat skrev (9 timer siden): Jeg ser ikke på dette programmet selv, men slik jeg forstår det er det et familieprogram? Hvordan er det greit at det snakkes om buttpluggs og vibratorer foran små barn som sitter hjemme og ser på programmet med foreldrene sine? Herregud, det er sykt 🤢 Skjerping NRK! Det er veldig upassende! 7 2
Zenhouse Skrevet 9. oktober #48371 Skrevet 9. oktober Regner med det blir stilt flere spørsmål enn de som blir vist i episoden, så nattbord -spørsmålet kunne gjerne blitt klippet vekk synes jeg. Men her velger NRK å ta det med… Pose-spørsmålet var mer et «forventet» tema og kanskje litt verre å unnlate å ta med. 15 3
baremeg007 Skrevet 9. oktober #48372 Skrevet 9. oktober J.. skrev (8 timer siden): Og du tror på røverhistoriene hans? Flaut. Det som er flaut, er deg. For meg var ikke historien ny, jeg har hørt om det fra andre rundt henne før. Men at han sitter live og bretter ut om det var overraskende. 6 3
Weiland Skrevet 10. oktober #48374 Skrevet 10. oktober lajlaj skrev (På 19.9.2025 den 23.03): Dere skjønner vel at angst er noe man kan ha i bare en periode og ikke en vedvarende tilstand? Du burde virkelig ikke komme med kommentarer når du er SÅ ignorant som du er! Jeg kan fortelle deg at angst er en DIAGNOSE! Du kan jo selv Google deg til hva en diagnose er, og hvordan det fungerer å bli utredet og bli diagnostisert med en eller flere av de ulike typer angst. 2 3
Rødvinsfilosofen Skrevet 10. oktober #48375 Skrevet 10. oktober kittykaat skrev (20 timer siden): Jeg ser ikke på dette programmet selv, men slik jeg forstår det er det et familieprogram? Hvordan er det greit at det snakkes om buttpluggs og vibratorer foran små barn som sitter hjemme og ser på programmet med foreldrene sine? Herregud, det er sykt 🤢 Skjerping NRK! Det sendes vel for sent til det? Forstår det slik at intervjuobjektene ikke får vite om spørsmålene i forkant. Og at det er de som intervjuer som selv finner på spørsmålene. «Nevn tre ting du har i nattbordsskuffen?» Ut i fra stemningen virket det som at de håpet på et annet svar enn «En håndkrem, en pakke Paracet og en bok av Erlend Loe» 2 3
J.. Skrevet 10. oktober #48376 Skrevet 10. oktober Rødvinsfilosofen skrev (5 timer siden): Det sendes vel for sent til det? Forstår det slik at intervjuobjektene ikke får vite om spørsmålene i forkant. Og at det er de som intervjuer som selv finner på spørsmålene. «Nevn tre ting du har i nattbordsskuffen?» Ut i fra stemningen virket det som at de håpet på et annet svar enn «En håndkrem, en pakke Paracet og en bok av Erlend Loe» Enig.. Ingen spør om innholdet i nattbordskuffen uten enn viss forventning om at svaret er seksuelt ladet. Hvorfor skal man ellers spørre om nattbordsskuffen og ikke boden,3 skuff på kjøkkenet eller i baderomsskapet.. 7 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 10. oktober #48377 Skrevet 10. oktober J.. skrev (2 timer siden): Enig.. Ingen spør om innholdet i nattbordskuffen uten enn viss forventning om at svaret er seksuelt ladet. Hvorfor skal man ellers spørre om nattbordsskuffen og ikke boden,3 skuff på kjøkkenet eller i baderomsskapet.. Ut i fra stemninga så hørtes det ut som at de var veldig fornøyde med svaret de fikk. Tenk at så mange kan bli så glade av å høre ordet «buttplug» ♥️🥹 7
AntiBullshit Skrevet 10. oktober #48378 Skrevet 10. oktober Weiland skrev (11 timer siden): Du burde virkelig ikke komme med kommentarer når du er SÅ ignorant som du er! Jeg kan fortelle deg at angst er en DIAGNOSE! Du kan jo selv Google deg til hva en diagnose er, og hvordan det fungerer å bli utredet og bli diagnostisert med en eller flere av de ulike typer angst. Senebetennelse er også en diagnose (med store bokstaver om du vil), men det betyr ikke at man går med kronisk vondt og lav funksjonsevne. Akkurat som med angst så vil man med alle andre diagnoser kunne ha gode og dårlige perioder, hvor man veksler på å kjenne seg symptomfri og veldig preget. 7
Zenhouse Skrevet 10. oktober #48379 Skrevet 10. oktober SE viste på snap at hun satt og gråt da hun så episoden med seg selv. Hun er så glad for å fått vise sitt ekte og genuine vesen. Så stolt at hun til og med gleder seg til at lille og hennes besteforeldre skal se episoden. Jeg synes Haaland gjorde en skikkelig fin episode, jeg er offisielt Haaland-fan nå. Jordnær og ekte, med en god bonding med intervjuerne rundt ham. Hadde tatt seg ut om han satt å gråt av å se seg selv etterpå: «Sjå mor og far, æ gjorde eit jysla godt inntrykk av meg sjøl. Gu- kor ekte æg e altså.» Kan ikke se det for meg akkurat. Influencere derimot - der er det så usunt fokus på seg selv at det nesten går på helsa løs. 23 1 14
J.. Skrevet 10. oktober #48380 Skrevet 10. oktober Zenhouse skrev (6 minutter siden): SE viste på snap at hun satt og gråt da hun så episoden med seg selv. Hun er så glad for å fått vise sitt ekte og genuine vesen. Så stolt at hun til og med gleder seg til at lille og hennes besteforeldre skal se episoden. Jeg synes Haaland gjorde en skikkelig fin episode, jeg er offisielt Haaland-fan nå. Jordnær og ekte, med en god bonding med intervjuerne rundt ham. Hadde tatt seg ut om han satt å gråt av å se seg selv etterpå: «Sjå mor og far, æ gjorde eit jysla godt inntrykk av meg sjøl. Gu- kor ekte æg e altså.» Kan ikke se det for meg akkurat. Influencere derimot - der er det så usunt fokus på seg selv at det nesten går på helsa løs. Så kjedelig å sammenligne kvinner mot menn,uavhengig av yrke.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå