Zenhouse Skrevet 4. mars #46281 Skrevet 4. mars Sinccis skrev (11 timer siden): Hun er 159 Hun veksler mellom å si at hun er 157 og 159. Det har hun gjort i årevis. Veldig merkelig. 1
Sinccis Skrevet 4. mars #46282 Skrevet 4. mars Zenhouse skrev (6 minutter siden): Hun veksler mellom å si at hun er 157 og 159. Det har hun gjort i årevis. Veldig merkelig. På Farmen var hun 155 cm 😅 8
kittykaat Skrevet 4. mars #46283 Skrevet 4. mars Jeg er 152 cm, skjønner ikke helt dette skrytet fra henne om at hun er lav, jeg har alltid fått mye "dritt" for det, ønsker jeg var "normal" høy.. 2
Era Vulgaris Skrevet 4. mars #46284 Skrevet 4. mars kittykaat skrev (1 time siden): Jeg er 152 cm, skjønner ikke helt dette skrytet fra henne om at hun er lav, jeg har alltid fått mye "dritt" for det, ønsker jeg var "normal" høy.. Hun ønsker jo å være en liten jente for evig. En seksualisert, liten jente. 9 5
kittykaat Skrevet 4. mars #46285 Skrevet 4. mars Era Vulgaris skrev (1 time siden): Hun ønsker jo å være en liten jente for evig. En seksualisert, liten jente. Sykt 5
kittykaat Skrevet 4. mars #46287 Skrevet 4. mars Era Vulgaris skrev (18 minutter siden): Psykt. Ja det også 1
Eyr Skrevet 4. mars #46288 Skrevet 4. mars Sinccis skrev (20 timer siden): Hun er 159 Jeg er 160 og føler meg absolutt ikke lav lav og petite. 🙃 Så mye overdrivelser🫠 7
refill Skrevet 4. mars #46289 Skrevet 4. mars Ingenting om operasjon? Hva skjer med dere. Leste det jo tilfeldigvis i IR sin tråd 😅 1
Tough cookie Skrevet 4. mars #46290 Skrevet 4. mars refill skrev (40 minutter siden): Ingenting om operasjon? Hva skjer med dere. Leste det jo tilfeldigvis i IR sin tråd 😅 Hun la ut to snapper etter operasjonen og skrev at hun følte seg så mye lettere pga mindre silikoninnlegg. 1
massi Skrevet 4. mars #46291 Skrevet 4. mars Tough cookie skrev (5 minutter siden): Hun la ut to snapper etter operasjonen og skrev at hun følte seg så mye lettere pga mindre silikoninnlegg. hun fjerna 100 gram 😅 1 1
desperate Skrevet 4. mars #46292 Skrevet 4. mars Hun kjører på med clickbait; «ut med silikon». Ja, og så inn med silikon før de lukker. Skal jo bytte innleggene, ikke forbli uten. 14
JojoMoyes Skrevet 4. mars #46293 Skrevet 4. mars Tror jeg hadde prioritert å få orden på den ræven først av alt . Ser jo helt teit ut . 15 2 5
Spanky Skrevet 4. mars #46294 Skrevet 4. mars massi skrev (29 minutter siden): hun fjerna 100 gram 😅 Totalt? Eller 100 pr bryst? Tror ikke en kommer til å se forskjellen engang.. fjerne 100 gram OG løft?. 1
kittykaat Skrevet 4. mars #46295 Skrevet 4. mars refill skrev (1 time siden): Ingenting om operasjon? Hva skjer med dere. Leste det jo tilfeldigvis i IR sin tråd 😅 skjønner ikke at noen bryr seg, hun opereres flere ganger i året, ikke noe nytt 12
massi Skrevet 4. mars #46296 Skrevet 4. mars Spanky skrev (32 minutter siden): Totalt? Eller 100 pr bryst? Tror ikke en kommer til å se forskjellen engang.. fjerne 100 gram OG løft?. hun sa 100 gram selv, så vet ikke helt om det er ett eller begge. jeg gikk utifra at det var i begge, siden hun tidligere har sagt at hun har nesten de minste implantatene man kan ha, og jeg tenkte som så at da går det vel ikke an å kutte 100g per implantat
Spanky Skrevet 4. mars #46297 Skrevet 4. mars massi skrev (1 time siden): hun sa 100 gram selv, så vet ikke helt om det er ett eller begge. jeg gikk utifra at det var i begge, siden hun tidligere har sagt at hun har nesten de minste implantatene man kan ha, og jeg tenkte som så at da går det vel ikke an å kutte 100g per implantat Hun har nok ikke det, men sannheten er alltids til for å justeres etter tid og sted. 2
Missy1 Skrevet 4. mars #46298 Skrevet 4. mars bra hun klarte å overkomme den ny oppståtte frykten hun har fått for narkose da ♥️ Hun er litt for ofte unødvendig i narkose til å hevde at hun er redd for det. Faen for noe tøv 25 1
massi Skrevet 4. mars #46299 Skrevet 4. mars Missy1 skrev (21 minutter siden): bra hun klarte å overkomme den ny oppståtte frykten hun har fått for narkose da ♥️ Hun er litt for ofte unødvendig i narkose til å hevde at hun er redd for det. Faen for noe tøv kjempet seg gjennom både narkosefrykt og skjæringer i mammahjertet for å ikke kunne være helt tilstede i tiden fremover ❤️ narkosefrykt er selvfølgelig bare noe hun sier for at ikke alt skal virke så lettbeint, og grunnen til at hun innrømmer denne operasjonen og rumpa, er fordi hun skal gjøre det mere naturlig (høster mindre kritikk) 11 1
Isild Skrevet 5. mars #46300 Skrevet 5. mars chsa skrev (På 3.3.2025 den 22.23): Også trener hun barbeint?🤢 Trene uten sko er ikke lov på noen treningssentre jeg har vært på iallefall. Smittefare osv. 7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå