Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
millak skrev (13 timer siden):

At barnevernet har fått massiv kritikk og gjort feil i saker der de har måttet betale erstatninger til familier osv er jo bare å søke opp i ulike nettaviser. Hvis det er så vanskelig for deg å forstå at og du i tillegg trenger at andre finner dokumentasjon for deg så tenker vi kan like greit la det ligge. Ekstremt mye mas etter opplagt dokumentasjon.

millak skrev (På 26.2.2025 den 9.27):

Jeg kan være enig i at det i noen få tilfeller finnes en legitim grunn til å ta barna. Men dette er ytterst sjeldent. I stedet for å fokusere på å hjelpe foreldrene, velger barnevernet ofte å fjerne barna, noe som er traumatiserende for både foreldre og barn. Hvis dere mener at det alltid er riktig å ta barna, tror jeg ikke dere har satt dere godt nok inn i de ulike sakene. Barnevernet har fått massiv kritikk for dette, og dessverre tjener enkelte kommuner økonomisk på å ta barn fra foreldrene. Systemet er dessverre preget av korrupsjon enkelte steder. Det er ikke bare foreldrene som reagerer på dette, men også andre - som for eksempel meg selv.

Det er ikke jeg, eller andre brukere, som skal finne dokumentasjonen. Du kommer med drøye påstander. Ergo din oppgave og underbygge dette med dokumentasjon. Det kalles god debatt skikk.

Jeg vil påstå jeg er rimelig godt oppdatert på nyheter. Jeg er innom et utvalg nettaviser hver dag og ser/hører nyhetssendinger. Men kan med sikkerhet si jeg hverken har hørt eller lest om "korrupte kommuner som tar barn fra foreldre for økonomisk gevinst". Men siden dette er "opplagt dokumentasjon" så bør det jo være en enkel sak for deg å legge inn noen linker her. Siden du tross alt har "reagerte på dette" har du kanskje gitt noen intervjuer om fenomenet eller deltatt i offentlig ordskifte?

• Liker 7
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sinccis skrev (5 timer siden):

Hun er så opptatt av å fortelle hvor naturlig hun er for tiden, naturlig hårfarge, naturlige implantater, naturlig kropp. I 20-årene var hun unaturlig men nå som hun er voksen er hun opptatt av naturlig look.

Hvis hun sier ordet naturlig mange nok ganger så glemmer alle hvor mye hun har operert, og fortsetter å operere seg? 😅

IMG_2310.png

ps. Håper dette er et filter 😬

IMG_2314.jpeg

Endre form til noe mer naturlig? Å herre.....

• Liker 4
Skrevet
J.. skrev (5 timer siden):

Skulle tro det var åpenbart,men hun mener den naturlige endringen en kropp gjennomgår gjennom et svangerskap/etter fødsel..

Og denne naturlige endringen passer ikke inn med kroppen (implantatene) hun hadde før. Hva mener hun med det? 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Kjempeliten skrev (39 minutter siden):

Endre form til noe mer naturlig? Å herre.....

Operere til det naturlige der altså… herrefred🤦‍♀️  
For all del, ikke la naturen gå sin gang, operer den til det «perfekte» naturlige.

Endret av Jadaomatte
  • Liker 7
Skrevet
Jadaomatte skrev (38 minutter siden):

Operere til det naturlige der altså… herrefred🤦‍♀️  
For all del, ikke la naturen gå sin gang, operer den til det «perfekte» naturlige.

Lurer på hva hun definerer som naturlig..

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for bruker- og persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Trist å se hvordan barn og barnevernssak utnyttes i kommersiell henseende. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er helt sjukt hvordan hun holder på nå på snap og instagram. «Meg med mørkt hår - lik bildet om du synes dette er penere på meg, så kanskje jeg ikke angrer!»

Hun er tretti år og mor, men oppfører seg fremdeles som en usikker fjortenåring med dårlig selvbilde. For et forkrøplet menneske. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet
millak skrev (På 26.2.2025 den 21.56):

Ok. Her var det en suppe av mye vås, Whataboutism, egne teorier og spekulasjoner som jeg rett og slett ikke orker å segmentere. Men det var kanskje meningen. 

Jeg leste kun innlegget du siterte og har aldri bladd meg lenger bak i tråden, og jeg leser verken vås, whataboutism, egne teorier og spekulasjoner. Det eneste jeg ser er en nedlatende respons fra en bruker som jeg antar ikke fikk viljen sin på sine egne teorier? Vedkommende har mange gode poeng når det gjelder tilknytningsteori og hva som er gullstandarden.

• Liker 1
Skrevet
Lorieen skrev (På 2.3.2025 den 19.53):

Det er helt sjukt hvordan hun holder på nå på snap og instagram. «Meg med mørkt hår - lik bildet om du synes dette er penere på meg, så kanskje jeg ikke angrer!»

Hun er tretti år og mor, men oppfører seg fremdeles som en usikker fjortenåring med dårlig selvbilde. For et forkrøplet menneske. 

Hadde jeg ikke vist bedre var det ikke håret hun skulle ha avstemning på, men magen...

Screenshot_20250302_213725_Instagram.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Linazer skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg ikke vist bedre var det ikke håret hun skulle ha avstemning på, men magen...

Screenshot_20250302_213725_Instagram.jpg

Og hvem er det som stikker t-skjorten i behåen og ikke i buksa??

• Liker 1
Skrevet (endret)
Linazer skrev (8 minutter siden):

Og hvem er det som stikker t-skjorten i behåen og ikke i buksa??

Det må hun gjøre fordi hun er så liiiiten og så sykt lav, ser faktisk helt ut som et lite barn så liten og lav hun er 🥺

IMG_2429.jpeg

IMG_2430.jpeg

IMG_2431.jpeg

Endret av Sinccis
  • Liker 11
Skrevet (endret)

Okei, den kommentaren om barn som holder barn var merkelig og ga nesten litt Britney Spears-vibber.. Hun ser ikke ut som et barn som holder et barn, men kanskje hun føler seg som det. Hvor høy er hun?

Edit: Hun gjør det sikkert med vilje, for å provosere sånne som meg.

Endret av Sarah93
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Sarah93 skrev (8 minutter siden):

Okei, den kommentaren om barn som holder barn var merkelig og ga nesten litt Britney Spears-vibber.. Hun ser ikke ut som et barn som holder et barn, men kanskje hun føler seg som det. Hvor høy er hun?

Hun er 159

Skrevet
Sarah93 skrev (8 minutter siden):

På det bildet ser hun ut som en jentunge som holder et barn, men det skyldes jo kjolen. Den ser ut som kjolen til en jentunge.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Også trener hun barbeint?🤢

Screenshot_20250303_222205_Snapchat.jpg

Screenshot_20250303_222233_Snapchat.jpg

• Nyttig 2
Skrevet
chsa skrev (25 minutter siden):

Også trener hun barbeint?🤢

Screenshot_20250303_222205_Snapchat.jpg

Screenshot_20250303_222233_Snapchat.jpg

Ja, sykt ekkelt. Har reagert på det hver gang hun legger det ut. Hun sier ofte at hun "glemmer sko"

• Liker 13
Skrevet
Sarah93 skrev (9 timer siden):

Haha. Vel hun ser litt ut som et barn, da. Med plastiske operasjoner eller botox eller hva det er, frisør 3 ggr i mnd og masse (naturlig) sminke. Alle oss andre i 30-åra med småunger, som har håret i en topp, bruker sminke en gang hvert skuddår og har begynt å få rynker, ser litt eldre ut i forhold 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Kjempeliten skrev (1 time siden):

Haha. Vel hun ser litt ut som et barn, da. Med plastiske operasjoner eller botox eller hva det er, frisør 3 ggr i mnd og masse (naturlig) sminke. Alle oss andre i 30-åra med småunger, som har håret i en topp, bruker sminke en gang hvert skuddår og har begynt å få rynker, ser litt eldre ut i forhold 🤣

Mulig hun tror hun ser ut som et barn fordi hun er lav. Når en ser på ansiktet hennes likner hun mer og mer på gjengen med Hollywoodfruer i 40-50 åra. 
For øvrig er jo Lolita-looken en av hennes favoritter, jeg mistenker at hun lengter tilbake til tiden da hun var et uskyldig barn. 

• Liker 17
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...