pocahontas88 Skrevet 6 timer siden #46181 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Missy1 skrev (16 minutter siden): Tenke seg til hvordan folk hyler og skriker over foreldre som leverer små barn fulle dager i barnehage fordi de må jobbe… samtidig sitter folk og forsvarer SE og typen for å reise fra sin halvt år gamle baby for å slappe av en uke på Ibiza. Den snille babyen som aldri gråter altså… Rart hvordan denne dama påvirker folk Jeg leser 4 dager på Ibiza. Hvor leser dere bla. en uke eller 10 dager? Mye ymse her. Endret 5 timer siden av pocahontas88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 5 timer siden #46182 Del Skrevet 5 timer siden pocahontas88 skrev (21 minutter siden): Psykopater faktisk? Tror du skal være forsiktig med å diagnostisere folk bak tastaturet. 🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 5 timer siden #46183 Del Skrevet 5 timer siden (endret) pocahontas88 skrev (20 minutter siden): Jeg leser 4 dager på Ibiza. Hvor leser dere bla. en uke eller 10 dager? Mye ymse her. Sider som begynner på J og D som ikke er tillat at skrive her. Person som er venn med SE som avslørt det. SE sa fire dager men kom frem at det var ti. Så nei synes ikke hun er normal og faktisk psykopat. Om ikke så er hun uansett mye syk. Endret 5 timer siden av kittykaat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5 timer siden #46184 Del Skrevet 5 timer siden pocahontas88 skrev (29 minutter siden): Jeg leser 4 dager på Ibiza. Hvor leser dere bla. en uke eller 10 dager? Mye ymse her. Kilden er Jodel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pocahontas88 Skrevet 5 timer siden #46185 Del Skrevet 5 timer siden kittykaat skrev (10 minutter siden): Sider som begynner på J og D som ikke er tillat at skrive her. Person som er venn med SE som avslørt det. SE sa fire dager men kom frem at det var ti. Så nei synes ikke hun er normal og faktisk psykopat. Om ikke så er hun uansett mye syk. Okei - så det er likevel rykter man baserer dette på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pocahontas88 Skrevet 5 timer siden #46186 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Og dere som snakker om så forferdelig fælt det er å etterlate en baby på 6 måneder til besteforeldre. Eh? Det er et ideelt tidspunkt å teste ut overnatting bl.a. Det er først rundt 6-7 mnd at baby begynner å utvikle separasjonsangst og mer skepsis til fremmede. Så hvorfor ikke teste dette før dette slår inn? At noen velger å gjøre dette i 4 dager eller hva det måtte være - kan jo diskuteres. Men at man er syk, psykopat, har manglende foreldreevne, osv osv er faktisk å dra det langt. Endret 5 timer siden av pocahontas88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5 timer siden #46187 Del Skrevet 5 timer siden pocahontas88 skrev (19 minutter siden): Okei - så det er likevel rykter man baserer dette på? Vil ikke si det. Selv om jeg ikke kan vise til kilde på det nå, så kom det vel ganske greit frem på den tiden at paret deltok på ulike eventer i Oslo før el etter Ibiza turen mens lille fortsatt var oppe i Harstad. Det var slik det ble regnet frem til ca 10 dager husker jeg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pocahontas88 Skrevet 5 timer siden #46188 Del Skrevet 5 timer siden Zenhouse skrev (3 minutter siden): Vil ikke si det. Selv om jeg ikke kan vise til kilde på det nå, så kom det vel ganske greit frem på den tiden at paret deltok på ulike eventer i Oslo før el etter Ibiza turen mens lille fortsatt var oppe i Harstad. Det var slik det ble regnet frem til ca 10 dager husker jeg. Det blir likevel bare spekulasjoner. Hva vet folk om hvor baby var, hvem som passet osv. Det er helt sinnsykt å skulle anmelde noen til BV for det. Rykter eller ei. ser ikke folk dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5 timer siden #46189 Del Skrevet 5 timer siden pocahontas88 skrev (2 minutter siden): Det blir likevel bare spekulasjoner. Hva vet folk om hvor baby var, hvem som passet osv. Det er helt sinnsykt å skulle anmelde noen til BV for det. Rykter eller ei. ser ikke folk dette? Fra 2 uker etter fødsel er dette info SE selv har gitt på snap. Hvor han var, hvem som passet. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 4 timer siden #46190 Del Skrevet 4 timer siden kittykaat skrev (37 minutter siden): Sider som begynner på J og D som ikke er tillat at skrive her. Person som er venn med SE som avslørt det. SE sa fire dager men kom frem at det var ti. Så nei synes ikke hun er normal og faktisk psykopat. Om ikke så er hun uansett mye syk. Servere slarv fra Jodel som en sannhet og samtidig slenge ut diagnoser. Seriøst? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 4 timer siden #46191 Del Skrevet 4 timer siden Miomino skrev (2 minutter siden): Servere slarv fra Jodel som en sannhet og samtidig slenge ut diagnoser. Seriøst? Ja seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4 timer siden #46192 Del Skrevet 4 timer siden Zenhouse skrev (3 minutter siden): Fra 2 uker etter fødsel er dette info SE selv har gitt på snap. Hvor han var, hvem som passet. SE sa han var hos besteforeldre 4 dager,Jodel sier 10. Så disse 10 dagene er sladder,ikke noe SE selv har bekreftet.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pocahontas88 Skrevet 4 timer siden #46193 Del Skrevet 4 timer siden Zenhouse skrev (4 minutter siden): Fra 2 uker etter fødsel er dette info SE selv har gitt på snap. Hvor han var, hvem som passet. Hun har aldri delt 10 dager. Men 4 dager. Hos besteforeldre. At det spekuleres på Jodel og at folk har kalkulert seg frem til noe er det jeg snakker om. Ingen vet hvor baby var når de kom hjem og angivelig skal ha deltatt på diverse event osv osv. Spekulasjoner, spekulasjoner. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 4 timer siden #46194 Del Skrevet 4 timer siden pocahontas88 skrev (26 minutter siden): Og dere som snakker om så forferdelig fælt det er å etterlate en baby på 6 måneder til besteforeldre. Eh? Det er et ideelt tidspunkt å teste ut overnatting bl.a. Det er først rundt 6-7 mnd at baby begynner å utvikle separasjonsangst og mer skepsis til fremmede. Så hvorfor ikke teste dette før dette slår inn? At noen velger å gjøre dette i 4 dager eller hva det måtte være - kan jo diskuteres. Men at man er syk, psykopat, har manglende foreldreevne, osv osv er faktisk å dra det langt. Du kødder nå? Hvis du oppriktig mener at 6 måneder en en ideell alder å begynne med barnevakt om natten så håper jeg inderlig du ikke har barn selv 💔 Så utrolig trist å lese. Nei, det er overhodet ikke å dra det langt å si at man da har manglende foreldreevne. Psykopati vil jeg derimot ikke kalle det. pocahontas88 skrev (2 minutter siden): Hun har aldri delt 10 dager. Men 4 dager. Hos besteforeldre. At det spekuleres på Jodel og at folk har kalkulert seg frem til noe er det jeg snakker om. Ingen vet hvor baby var når de kom hjem og angivelig skal ha deltatt på diverse event osv osv. Spekulasjoner, spekulasjoner. At både hun og babyens far forlot ham da han var bare 2-3 uker gammel, for å sove på hotell og ha kjærestetid, har hun selv skrevet, det er ikke spekulasjoner. Selvsagt mulig at hun lyver og de faktisk ikke var så grusomme men kun bruker dette som rage bait, men DET er jo derimot spekulasjoner. 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pocahontas88 Skrevet 4 timer siden #46195 Del Skrevet 4 timer siden velociraptor skrev (3 minutter siden): Du kødder nå? Hvis du oppriktig mener at 6 måneder en en ideell alder å begynne med barnevakt om natten så håper jeg inderlig du ikke har barn selv 💔 Så utrolig trist å lese. Nei, det er overhodet ikke å dra det langt å si at man da har manglende foreldreevne. Psykopati vil jeg derimot ikke kalle det. At både hun og babyens far forlot ham da han var bare 2-3 uker gammel, for å sove på hotell og ha kjærestetid, har hun selv skrevet, det er ikke spekulasjoner. Selvsagt mulig at hun lyver og de faktisk ikke var så grusomme men kun bruker dette som rage bait, men DET er jo derimot spekulasjoner. Rolig nå, rolig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 4 timer siden #46196 Del Skrevet 4 timer siden pocahontas88 skrev (1 minutt siden): Rolig nå, rolig. 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pocahontas88 Skrevet 4 timer siden #46197 Del Skrevet 4 timer siden kittykaat skrev (1 minutt siden): 🤡 ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 4 timer siden #46198 Del Skrevet 4 timer siden pocahontas88 skrev (2 minutter siden): ? Det er ikke normalt at dra på hotellnatt med kjæresten da en baby er sex månader, det skjønner du vel selv. Uansett hva Google sier 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pocahontas88 Skrevet 4 timer siden #46199 Del Skrevet 4 timer siden kittykaat skrev (6 minutter siden): Det er ikke normalt at dra på hotellnatt med kjæresten da en baby er sex månader, det skjønner du vel selv. Uansett hva Google sier Nå er jo det ikke bare Google som sier det, men du kan altså google til flere ulike kilder som sier at et sted mellom 4-9 mnd faktisk kan være et fint vindu å utforske dette på. «Uansett hva Google sier» så tror jeg at alle babyer er forskjellige og at dette kan funke for noen babyer. Men ikke for alle. Nettopp derfor hver enkelt familie, mor og far vet hva som er best og lar seg gjennomføre for sin baby. Du trenger ikke å være så utrolig nedlatende fordi ting kan gjøres ulikt og folk har ulike synspunkt og ulike erfaringer. «Det skjønner du vel selv» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 4 timer siden #46200 Del Skrevet 4 timer siden pocahontas88 skrev (2 minutter siden): Nå er jo det ikke bare Google som sier det, men du kan altså google til flere ulike kilder som sier at et sted mellom 4-9 mnd faktisk kan være et fint vindu å utforske dette på. «Uansett hva Google sier» så tror jeg at alle babyer er forskjellige og at dette kan funke for noen babyer. Men ikke for alle. Nettopp derfor hver enkelt familie, mor og far vet hva som er best og lar seg gjennomføre for sin baby. Du trenger ikke å være så utrolig nedlatende fordi ting kan gjøres ulikt og folk har ulike synspunkt og ulike erfaringer. «Det skjønner du vel selv» Som sagt håper ikke du har barn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå